Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 188
  1. #101
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    We gaan idd off-topic.
    Wellicht ken er een nieuw topic worden aangemaakt.
    Eten in Saunaclubs of iets dergelijks.
    B30, werk aan de winkel
    Net als die met de mooiste tuinen....

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Dit topic maar weer naar boven gehaald en wat berichten verplaatst.

    n.b. in een club topic vermelden dat het eten goed of minder goed was is natuurlijk relevante info en hoort daar ook. Maar echte diepgaande culinaire beschouwingen waar clubs ook nog eens onderling worden vergeleken en meningen en smaken zullen verschillen kunnen beter in dit topic worden gehouden.

    Waarbij wel opgemerkt dat een aantal oude berichten in dit topic niet meer zo relevant zijn, omdat de kwaliteit van het eten in 2006/2007 voor een aantal clubs niet meer hetzelfde zal zijn.
    Dit geldt met name voor GT waar het eten al jaren lang gemiddeld gewoon minimaal goed is.

    Eten in in een club is natuurlijk maar van secundair belang. Maar zal altijd een gewild onderwerp blijven eens lekker over te zeuren, zeker als het toevallig eens een keer wat minder is .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 9 maart 2012)

  4. #103
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Uiteraard is het wel “handig”als je iets fatsoenlijks voorgeschoteld krijgt
    Maar nogmaals, over het algemeen is het eten niet slecht, alleen niet altijd ieders “ding”, waarbij het onmogelijk zal zijn om het iedereen naar de zin te maken
    PSR-kwaliteit zal het nooit worden, hoeft ook niet….. LR heeft anere kwaliteiten die IK veel belangrijker vindt
    Direct na afloop van het BBQ-seizoen vond ik het eten ook beter in LR dan de laatste weken/maanden. Afgelopen 5 weken 3x zuurkool wat op het menu stond . Misschien op de verkeerde dagen in LR geweest of wordt er bewust voor 'goedkoper voer' gekozen op de zaterdag (omdat het dan drukker is)?

    Op vrijdag staat er altijd vis op het menu dat is lekker en op de zondag staat het menu me ook vaak beter aan. Zie hier voor de wekelijkse 'menu kaart'. Morgen voor de zekerheid boterhammen met pindakaas meenemen . Ach ja...doorgaans smaakt het eten in LR prima, maar soms heb je pech dat je op de verkeerde dag er bent en dan niet je favo-eten krijgt. Dan kun je samen met een paar Roemeentjes nog altijd de KFC of Mac bellen, want die zeuren ook altijd net als wij . Over 2 maandjes begint de BBQ weer...lekker...maar na 2 maanden heb je daar ook weer genoeg van...

  5. #104
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dit topic maar weer naar boven gehaald en wat berichten verplaatst.



    Waarbij wel opgemerkt dat een aantal oude berichten in dit topic niet meer zo relevant zijn, omdat de kwaliteit van het eten in 2006/2007 voor een aantal clubs niet meer hetzelfde zal zijn.
    Dit geldt met name voor GT waar het eten al jaren lang gemiddeld gewoon minimaal goed is.

    .
    es ist doch sicherlich gestattet, das man anderer Meinung ist
    Im GT war es noch nie besonders gut, besonders in der Anfangszeit ist es so gewesen, das die Leute, welche am Ende der Schlange standen oder nach Bildung der Schlange und diese dann abgewerkt war, ging man des Öffteren leer aus, bzw musste halb verhungert dort seit Dasein fristen.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  6. #105
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    es ist doch sicherlich gestattet, das man anderer Meinung ist
    Im GT war es noch nie besonders gut, besonders in der Anfangszeit ist es so gewesen, das die Leute, welche am Ende der Schlange standen oder nach Bildung der Schlange und diese dann abgewerkt war, ging man des Öffteren leer aus, bzw musste halb verhungert dort seit Dasein fristen.
    Vroeger was het in GT inderdaad bagger wat je te eten kreeg. Dat is echter sinds enkele jaren 180 graden gedraaid. Tegenwoordig wordt het eten voorbereid door ingehuurde koks en kan je uit verschillende menu's kiezen waarvan de kwaliteit meestal goed is. Mijn mening is dat het zelfs weinig onder doet voor het eten in PSR en beslist van hoger kwaliteit is dan het eten in PHG, VV of LR.
    Ik ken overigens maar 1 club waarvan het oordeel van vele jaren geleden over het eten de tand des tijds heeft doorstaan en dat is Oase.

  7. #106
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    vorige week een voedselvergiftiging opgelopen in LR !!!

    het eten is hier dus duidelijk niet in orde.

    het eten in goldentime is inderdaad wel goed en afwisselend.

  8. #107
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    eten is belangrijk maar daarvoor ga je niet naar de club.. toch?
    misschien dta het voor sommigen een onderdeel is van een totalpakket maar voor mij niet

    sterker nog, de porties die je in menig Duits club krijgt zijn van dien aard dat je na het nuttigen van een maaltijd even een uur nodig hebt om uit te buiken... zonde van de neuktijd. geef mij maar maaltijden in bufetvorm waarbij je zelf kut pakken wat je nodig hebt en zo vaak je maar wilt. Zo doe ik dat bij Bernd of Babylon, gewoon steeds een klein bordje.

    Over de kwalititeit, ik ben niet zo kritisch over bereiding dat kan bij d ebeste kok wel eens verkeerd uitpakken, WEL over ingredienten... Ik heb in mijn wandelcarriere nog nooit meegemaakt dat ik ook maar een vermoeden had dat de saus of jus die ik bij een stukje vlees kreeg gemaakt was met echte bouillon of bouillon van een blokje (da's bijna net echt), het is allemaal pakjessaus...

  9. #108
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    ...
    Ik ken overigens maar 1 club waarvan het oordeel van vele jaren geleden over het eten de tand des tijds heeft doorstaan en dat is Oase.
    En zelfs daar zijn ze aan een restaurant aan het bouwen, voor je het weet staat de wereld op zijn kop!

  10. #109
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Ik eet vrijwel nooit in een saunaclub. Ik kom er meestal laat binnen en kom niet voor het eten. Af en toe eet ik weleens en soms weet ik dan al direct waarom ik buiten de saunaclub eet.

    November/december/januari was doordeweeks het eten in PHG echt heel slecht. Verder ben ik niet zo van de beperkte buffets die de hele dag door in de rook staan (Babylon bv.)
    PLECAT

  11. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (11 maart 2012)

  12. #110
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    En zelfs daar zijn ze aan een restaurant aan het bouwen, voor je het weet staat de wereld op zijn kop!
    Voor een club die bezuinigt op alle niveaus (minimale schoonmaak kamers en toiletten, onvoldoende beschikbaarheid handdoeken, slecht eten die ook nog meters onbereikbaar ligt voor klanten, frisdrank met nauwelijks prik) zou het inderdaad een enorme omslag zijn. De vraag die zich nu aandient is wat Oase onder een restaurant begrijpt.....

  13. #111
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Over het algemeen verblijf je meerdere uren in een saunaclub of partytreff. Het gros komt tussen 15:00 en 18:00 binnen, en verlaat tegen 22:00 het pand. Er zijn zelfs beren die van 's-ochtens elf tot 's-avonds elf rondhangen.

    Wanneer je vier uur of (veel) langer ergens bent, dan is het onherroepelijk dat je honger of dorst krijgt. Zeker wanneer je in een club bent op een tijdstip waarop je normaliter een maaltijd nuttigt.

    Wanneer een club alleen maar appelsap zou serveren om de dorst te lessen dan zouden we dat niet pikken. Sommigen houden van cola, sommigen houden van Heineken, sommigen houden van Warsteiner, anderen houden van appelsap. Daarom zijn al deze soorten drank aan de theke verkrijgbaar zodat iedereen z'n dorst naar z'n smaak kan lessen.

    Om de honger/trek te stillen, die na een verblijf van enkele uren onherroepelijk op komt, is het opeens: vreten wat de pot schaft. Vaak is die pot goedkope Duitse kost, wat neerkomt op varkensvlees of kabeljauw met saus/jus-uit-een-pakje, kool en aardappels.

    Eten en drinken zijn in een bordeel bijzaken. Ik verwacht als drank geen goede wijn, whiskey of cognac, en als spijs geen geconfijte parelhoen of reerug.

    Als ik m'n dorst wil lessen kan in kiezen uit diverse dranken. Wanneer in m'n honger wil stillen dat ben ik genoodzaakt om met lange tanden een maaltijd naar binnen te werken die absoluut mijn smaak niet is.

    Zet gewoon een simpel buffet neer. Broodjes, soep, salade, pizza, worstjes, enz. Kun je gewoon kiezen waar je je honger mee stilt. Laat dat buffer gewoon staan tussen 18:00 en 20:00, zodat er zich geen rijen hoeven te vormen.

    Nogmaals:
    Het eten is geen hoofdzaak, maar het is niet de bedoeling dat de gasten met lange tanden zitten te eten ten einde te voorkomen dat de bloedsuikerspiegel naar beneden dondert met alle negatieve effecten op het humeur van dien.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  14. #112
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Voor een club die bezuinigt op alle niveaus (minimale schoonmaak kamers en toiletten, onvoldoende beschikbaarheid handdoeken, slecht eten die ook nog meters onbereikbaar ligt voor klanten, frisdrank met nauwelijks prik) zou het inderdaad een enorme omslag zijn.
    De grote baas Mauro zal het een worst zijn! Zijn stelling was altijd "als iedereen het eten gewoon opeet en niet laat staan is het dus goed en laat ik het zo". Ach er zaten calorieën, in je kon het binnen houden en slechter kan ook nog wel hoor, alles is relatief natuurlijk.

    OK, klopt eten is natuurlijk bijzaak maar wat echt bespottelijk was en nog is in de Oase, is dat je daar tussen 17u en 19u wat voorgeschoteld krijgt en je dan als je tot 4/5u blijft op een houtje kunt bijten. Zelfs een pizza die per klant nog geen 50Ect zal kosten is al te veel. Oase is de enige club die ik ken waar ik bijna altijd zelf wat eten meenam, wat sultana's, pak koeken, een banaan ofzo.

    Een gaarkeuken is ook in zekere zin een restaurant dus dat er een restaurant in de Oase komt geloof ik wel !

    Nu ik er over nadenk Oase is ook de enige Club waar ik bewust van te voren wel eens wat at.

    Niettegenstaande, in de zomer, zonnetje schijnt is en blijft het natuurlijk toch geen onaardige locatie, zelfs met een RoBu line-up!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #113
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Waarom schaffen ze dat eten eigenlijk niet gewoon af en laten ze mensen niet gewoon een pizza, kebabschotel of BigMac-menu bestellen? Dat is vaak beter dan de brol die je in de clubs voorgeschoteld krijgt en dan hoeven ze ook geen moeite te doen om eten te koken, etc.
    PLECAT

  16. Onderstaande 2 leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (11 maart 2012),jacky pakutra (11 maart 2012)

  17. #114
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dat is dus wat je in Oase doet: naar de Theke en voor een handvol euros iets bij de Italiaan om de hoek bestellen. Kan het een ieder die Oase bezoekt aanraden. Misschien zijn de vele pizzadozen die langskomen de reden voor die pizza oven die ons belooft wordt in de trailer voor de verbouwing. Misschien heeft er een filosofie verandering plaatsgevonden: er worden nu ook VIP kamers gebouwd, dus ik denk dat het met de schoonmaak ook wat beter zal worden; deze kamers zullen toch zeker eens per maand stofvrij moeten worden gemaakt!

  18. #115
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dat is dus wat je in Oase doet: naar de Theke en voor een handvol euros iets bij de Italiaan om de hoek bestellen.
    Kijk daar heeft de grote baas in de Oase dus goed over nagedacht. Die Pizza's worden bezorgd door "Mauro Express Pizza, Ober-Erlenbacher-Straße 111" .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #116
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    De rode kool heb ik maar overgeslagen, aangezien dat bijna net zo erg is al zuurkool.
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het waren rode bieten jonge. Alleen de kleur is hetzelfde. Verder gehaktballen met aardappelen en spaghetti... Goed gesmaakt...

    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  20. #117
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Het waren rode bieten jonge.
    Ja klopt...Was al laat...Big Mac smaakte veel beter


    Sent from my iPad

  21. #118
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    De pannekoeksessie met Elena kort onderbroken om te gaan eten.
    Na 3 meter in de bar weer direct omgedraaid.....
    Reden: Sauerbraten met Rode kool en AardappelKlosse.
    niet bepaald haute cuisine, eerder shitfood (MIJN PERSOONLIJKE MENING)

    dus

    MC DONALDS !!

  22. #119
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Vandaag in LR, werkelijk zeer zeer slecht
    Het budget is duidelijk op !!!

  23. #120
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Misschien moeten ze 10€ inkom extra vragen vanaf de eerste van volgende maand
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  24. #121
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Wat B69 nu in LR constateert, merk ik de laatste tijd ook in PHG en soms in GT.
    Ondanks dat de kostenbesparingen op het eten vermoedelijk maar 1 euro per bezoeker zijn, kan het toch veel inkomsten schelen.
    Er zijn meer freetberen dan je denkt.
    Veel clubs zijn de laatste tijd bezig met winstmaximalisatie en hanteren hierbij korte termijn doelen.
    Nu direct E5.000 per maand besparen op het eten lijkt snel verdiend, maar als er straks 5% minder beren komt omdat het eten elders beter is, pis je weer E10.000 per maand weg langs de andere kant.

  25. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    sunny (19 maart 2012)

  26. #122
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was er in PHG :

    Boerenkool stamp met worst
    Spinazie met een aardappelgratin met kaas
    Gebakken aardappeltjes
    Vlees wat door de kok gesneden werd
    Diversen salades

    Fruitcoctails als dessert

    Om 22.30 6 soorten pizza's met sausjes anders heeft de Joker weer wat te zeiken.

    Ja het was weer echte Duitse kost wat kwalitatief als zeer goed mag gekenmerkt worden wat ook de mening was van Abbi,11CC en Big30.

    Wanneer er mensen zijn die niets lussen zal het voor hun wel weer minder zijn geweest maar iedereen schepte volle borden op.

    Misschien dat Boy69 voor het eten weer eens terug komt naar PHG.

  27. #123
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Misschien dat Boy69 voor het eten weer eens terug komt naar PHG.
    Volgens mij ben je (weer) bezopen, je slaat wartaal uit

  28. #124
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Zoals hierboven al in een eerder post aangegeven was het eten in LR afgelopen zondag, netjes geformuleerd, niet bepaald goed.
    Bij het verlaten van de club om 23;30 uur werd me gevraagd of alles in orde was geweest.
    Ik gaf een eerlijk antwoord en zie dat "behalve het eten alles helemaal top" was.
    Hierop reageerde de theke met " jij bent de eerste die hierover klaagt" , kan wel zijn, maar als het MIJ niet bevalt, dan zeg IK het ook.
    Er waren trouwens meer gasten die aangeven dat het "voer" ondermaats was, maar dat terzijde.

    Ze rende direct naar het kantoor om de avondmanager op de hoogte te brengen van mijn klacht. (had ze niet hoeven te doen, zou immers de eerste keer zijn dat die een klacht serieus neemt).
    Het was volgens hem "echte Duitse kost", die erg lekker was, en plaatste vervolgens enkele opmerkingen over Hollander in het algemeen en het hollandse eten in het bijzonder (met de "frikandel" als referentiekader).

    Beetje vreemde opmerking, maar die viel in het niet bij de opmerking dat enkele gasten speciaal voor het eten naar LR waren gekomen (ze zouden beter komen om te neuken, dan hebben de meiden er ook nog wat aan)
    Ik moest erom lachen, aangezien ze gezien het "volk" dat later op de avond binnenkwam dan toch eerder Kebab op het menu zouden moeten zetten, dan de Sauerbraten met Klosse en rode kool.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 maart 2012),Costana (19 maart 2012),satanic surfer (19 maart 2012)

  30. #125
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    dat het eten in LR niet geweldig is, heb ik laatst omschreven. Zelfs van een voedselvergiftiging trekken ze zich niets aan.

    de "avondmanager", is inderdaad niet iemand die zich om zulke zaken erg drukmaakt, hij verteld liever "stoere" verhaaltjes tegen de dames.

    ik vraag me alleen af, waarom het eten in GT zo goed is, en in LR zo slecht, het komt toch van dezelfde cateraar !

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60