Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Simona (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    702
    Discussies
    32
    Thanks
    717
    Thanked
    1.645 in 513 posts

    Standaard Simona (Roemeense)



    Simona (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info : Geen kussen op de mond, bediening zoals in een bordeel, geen doorzettingsvermogen tijdens het blazen met constante onderbrekingen en het controleren van de tijd die al verstreken is





  2. Onderstaande 3 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 december 2022),pret (27 november 2022),WANDELAAR5 (27 november 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    702
    Discussies
    32
    Thanks
    717
    Thanked
    1.645 in 513 posts

    Standaard

    Simona is een aantrekkelijke, jonge, slanke Roemeense met een mooi lichaam. Ze zit vaak op de bank recht voor de toonbank.

    Simona spreekt goed Engels en volgens zijn eigen informatie werkte hij eerder in Engeland.

    Bij het sollicitatiegesprek op de bank sympathiek en vriendelijk. In de kamer is hun service gericht op snelle afhandeling, zoals in een bordeel. Na een paar minuten komt de vraag over het condoom naar boven.

    Geen kussen op de mond, geen uithoudingsvermogen fluit spelen met constante onderbrekingen en het controleren van de tijd die al verstreken is, de constante onderbrekingen zijn onaangenaam en bederven de sfeer in de kamer.

    Simona is niet op haar plaats in een saunaclub en zou beter af zijn in een bordeel van 20 minuten met haar arbeidsethos en service. Bij Simona ligt de focus op de tijd die al verstreken is en niet op haar gast in de kamer.

    Een andere kamer is voor mij in de nabije toekomst onwaarschijnlijk, hoewel Simona een aantrekkelijke jonge vrouw is.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  4. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette ( 9 december 2022),Husky (27 november 2022),mentholbear (12 december 2022),rmjhexe (27 november 2022),WANDELAAR5 (27 november 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:02
    Berichten
    191
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    278 in 63 posts

    Standaard

    Is dit niet Dana met bril?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #4
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    702
    Discussies
    32
    Thanks
    717
    Thanked
    1.645 in 513 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIKE_BLOND_THAI Bekijk bericht
    Is dit niet Dana met bril?

    Nee. Simona draagt ​​geen bril zoals Dana. Simona is met 170-175 cm ook langer dan Dana.

    Sinds wanneer heeft Dana een B-cup buste? Het profiel lezen help.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  7. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2022
    Last Online
    12 maart 2024 @ 13:13
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    41 in 18 posts

    Standaard

    Mooi lang lichaam, lange benen, slank. Niet superknap, mooi lang haar. Sessie was prima, kon haar lang en hard nemen. (dit was 14 april)

  8. Onderstaande 4 leden hebben talldick bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (16 juni 2023),mentholbear (27 juni 2023),Patjax (16 juni 2023),wooley ( 3 juli 2023)

  9. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:17
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.243
    Discussies
    66
    Thanks
    1.678
    Thanked
    2.705 in 714 posts

    Standaard

    Vandaag zag ze er supergeil uit in rood pakje.
    Op de kamer wel wat kusjes, maar niet op de mond.
    Pijpen Was redelijk goed en na tijdje laten plaatsnemen op anaconda. Na een tijdje rijden haar liefdevol laten melken tot anaconda spuugde. Was OK.
    De Riesen-Eisbear...

  10. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (19 februari 2024),mentholbear (30 oktober 2023),WANDELAAR5 (29 oktober 2023)

  11. #7
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:38
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag, vooraf onverwachts, in Acapulco Gold terecht gekomen. Hierover meer in het kopje algemeen. Simona had al eerder haar goddelijke lichaam geshowt toen ik in de kino met Mentholbear aan het praten was. Haar gezicht is voor mij meer gnd. Ze is 1.75m lang met hele lange benen. Ze heeft een zongebruind slank lichaam, lang donker blond haar en bruine ogen cup 70 a, geen tattoos. Later op de avond lag ze met haar mooie lichaam gestrekt te kronkelen boven op een bank. Van een afstand had ik niet gezien dat zij het was maar een gebaar van mij om haar uit te nodigen naast me te komen zitten pakte ze snel op. Ik was nog niet lang van de kamer, een pannekoeksessie met Flori en had daarom nog wat herstel tijd nodig. Ze vertelde me wel maar tot 24 uur te blijven en dit zou betekenen dat ik nog max 30 min met haar op de kamer zou kunnen gaan. Ik had nog even een rustmomentje gepakt in de kino en het is niet meer tot een kamergang gekomen. Ze bood een mooi servicepakket aan voor een mooie prijs. Ik vind het een vrouw met een heel mooi figuur en killer lange benen. Nu is een kamergang er niet van gekomen maar dit zal bij een volgend bezoek zomaar eens kunnen gebeuren.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (19 februari 2024),mentholbear (17 februari 2024),WANDELAAR5 (17 februari 2024),wooley (20 februari 2024)

  13. #8
    Geregistreerd
    2 maart 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:06
    Berichten
    156
    Discussies
    9
    Thanks
    471
    Thanked
    285 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Afgelopen maandag, vooraf onverwachts, in Acapulco Gold terecht gekomen. Hierover meer in het kopje algemeen. Simona had al eerder haar goddelijke lichaam geshowt toen ik in de kino met Mentholbear aan het praten was. Haar gezicht is voor mij meer gnd. Ze is 1.75m lang met hele lange benen. Ze heeft een zongebruind slank lichaam, lang donker blond haar en bruine ogen cup 70 a, geen tattoos. Later op de avond lag ze met haar mooie lichaam gestrekt te kronkelen boven op een bank. Van een afstand had ik niet gezien dat zij het was maar een gebaar van mij om haar uit te nodigen naast me te komen zitten pakte ze snel op. Ik was nog niet lang van de kamer, een pannekoeksessie met Flori en had daarom nog wat herstel tijd nodig. Ze vertelde me wel maar tot 24 uur te blijven en dit zou betekenen dat ik nog max 30 min met haar op de kamer zou kunnen gaan. Ik had nog even een rustmomentje gepakt in de kino en het is niet meer tot een kamergang gekomen. Ze bood een mooi servicepakket aan voor een mooie prijs. Ik vind het een vrouw met een heel mooi figuur en killer lange benen. Nu is een kamergang er niet van gekomen maar dit zal bij een volgend bezoek zomaar eens kunnen gebeuren.
    Je heb zeker iets gemist want deze dame is zeker de moeite waard

  14. Onderstaande leden hebben ME262 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (20 februari 2024)

  15. #9
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:38
    Berichten
    1.167
    Discussies
    84
    Thanks
    789
    Thanked
    1.635 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ME262 Bekijk bericht
    Je heb zeker iets gemist want deze dame is zeker de moeite waard
    Zo te zien was er blijkbaar geen klik met cameltoe slide of is haar serviceniveau sinds 2022 verbeterd. Binnen niet al te lange tijd nogmaals hier langsgaan. Ik mis de tijd die ik had met Flori toch best wel en dan zal ik ook proberen om met Simona op de kamer te gaan. Details volgen.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (20 februari 2024),mentholbear (20 februari 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.

  Freude 468*60