Vandaag is ons aller Scoob jarig, weer een jaartje ervaring in FKK land erbij!
Have a groovy birthday!
AP
Vandaag is ons aller Scoob jarig, weer een jaartje ervaring in FKK land erbij!
Have a groovy birthday!
AP
Ow behave!
Happy birthday ook van de admins en veele lekkere uurtjes met de dames in het volgende jaar.
Ik weet nog niet waarom ik dat niet op de startpag zie, daar moet ik nog een beetje spelen.....
Groetjes van neukie :wink:
Laatst gewijzigd door neukie; 13 november 2005 om 12:31
Nog vele jaren gewenst voor Scoobert!
Ik wens je dit jaar nog vele Nina's, Alina's en Anna's toe.
Groet, Horny_one
Happy birthday Scoob en dat je nog vele jaren als een dolle hond door PHG mag dartelen.
:happybirt
Greetz,
Bredero
P.S. Heeft Vivian je gisteren beloond met drie zoenen?
Was, der einzige und wahre TopAct wird auch älter? Da muss ich mir ja bald einen neuen suchen... :thefinger
Hey Scoobert,
alles Gute zum Geburtstag und vor allem Gesundheit! Schade, dass ihr Dir heute Nacht nicht persönlich im PHG gratulieren konnte!
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Gefeliciteerd Scoobert ,
en dat je maar een grote IJsbeer mag worden
en veel plezier vandaag in de PHG
Willem2
xxx
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Alhoewel ik totaal nieuw ben op dit forum en Scoobert (nog) niet ken, wil ik hem hiermede ook een gelukkige verjaardag toewensen.
Anvers
Was vrijdag aan het kletsen met Willi69 en die maakte me opmerkzaam op het feit dat ik door een aantal leden gefeliciteerd was op het forum :D
Had die postings niet gezien en via een link die ik nu net in mijn inbox tegenkom, zie ik ze dan pas voor het eerst
Maar iedereen (twee maanden na dato) bedankt en ja ik hoop voor mezelf ook nog op vele schoonheden....maar ja dat moet het probleem ook niet zijn
En voor Bredero...ja die drie zoenen heb ik zeker gehad van Vivian....
Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:
Dit was niet de allersnelste reaktie van Scoobert ondanks dat hij één van de eersten dit jaar was die weer present was
W2
Ja hij dacht er stiekem mee weg te komen maar nee hoor!!
GEFELICITEERD!!!
:wink:
T
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Wat een stiekumert!!
Scoobert, van harte GEFELICITEERD!!!
BR, Sonny
He Scoobert, gefeliciteerd met je verjaardag.
Groeten Oblix
Ouwe Belg
Ik wens je eerst eens gezondheid in het volgende jaar, veel persoonlijke pret, veel lekker genieten van onze engeltjes, en nu nog 3 uur een mooie verjaardag.
De Duitser :wink:
Ook van deze Befferd: de hartelijke gelukwensen!
GEFELICITEERD!!!
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
:happybirt :dance00[1
:birthday:
en nog vele jaren plezier toegewenst
Willem2 :wink:
Hé Scoobie,
van harte Proficiat met je verjaardag en dat je nog maar lang en met veel plezier van al het moois in Duitsland mag genieten!!!!!!
:happybirt
De groeten van Rex
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Hallo Scoobert,
Nog van harte met je verjaardag....
Scoobie alsnog gefelciteerd!
Jack42
scoobert congratulato:teuflisch en kom maar weer eens handje schudden in the house
saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Ja een dag te laat maar toch van harte hé.
P.S. Long time no see. Wanneer wordt de dolle hond nog eens uitgelaten?
Héhoo Scoobert
Deze geile Belg is ook een dag te laat. Maar beter laat dan nooit.
Happy birthday amigo :thefinger
Tot de volgende...:wink:
En ik had het topic niet eens gezien
Maar toch bedankt iedereen :p
Heb dr al weer een dag opzitten in me volgend jaar ....
P.S. Neukie...ik ben nog geen Belg ....volbloeds limburger maar dan aan de nederlandse kant
P.S. Bredero....ik ben nog wel geweest hoor, maar dan was jij dr niet of wellicht met een marathonsessie bezig :thefinger
Wie im letzten Jahr! :green_smi Brille - Fielmann... :thefingerOorspronkelijk geplaatst door scoobert
Ich gratuliere dann schon mal für nächtes Jahr! :wink:
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
van Harte gefeliciteerd Scoob
Beter laat dan nooit
happy happy scoobert