Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Anais (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    10 februari 2024 @ 22:05
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    5
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard Anais (Bulgaarse)



    Anais (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service :
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben Kaboem bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 oktober 2022),Patjax (18 oktober 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    10 februari 2024 @ 22:05
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    5
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard

    Na een uurtje in Samya viel mijn oog op een schone deerne die haar waren met enige fierheid tentoonstelde. Tijdens een ongezonde adempauze verscheen ze buiten met twee vriendinnen gewikkeld in een dekentje. Gevraagd of ik ze kon vervoegen en na de gewoonlijke vragen (ze waren van Bulgarije, allemaal tussen 22 en 25 en werkten tussen de 7 maand en 2 jaar in Samya) vroeg een van de vriendinnen of ik al eens op de kamer was geweest met drie dames tegelijk. Heb ze vriendelijk aangegeven "if you girls want that, you have to pay extra." Ze konden er mee lachen. Dan maar zelf het initiatief genomen voor een speciale operatie en Anaïs mee op de kamer gevraagd. Op de kamer de gesprekken niet moeilijker gemaakt dan het zijn moest en de menukaart overlopen. Het hoofdgerecht was aan de gangbare prijs van 50, maar elke variatie of toevoeging was 50 individueel. Het was mijn eerste kamer van de dag en daar denk ik liever niet te veel bij na en gingen we voor het basisprogramma. De weinig kleren van Anaïs gingen uit behalve haar bh (als je dat al zo kon noemen) wat ik wel kon smaken gezien dit accessoire haar volle stevige B-cup in de kijker zette. Na elkaars lichaam te verkennen kort genoten van PMC om daarna verschillende standjes uit te proberen bij wijze van opwarming voor de rest van de avond. Na een minuut of tien in verschillende houdingen heeft de kroost die niet mocht worden met het gebruikte voorbehoedsmiddel. Afgerekend en even gaan opfrissen.
    HHG: 70% - nette dame, correcte kamer maar geen *special magic*, ik had een upsell overwogen als er voor 50 meer een package deal was zoals 100430 GFE PZC bijvoorbeeld

  4. Onderstaande leden hebben Kaboem bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 oktober 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.