Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    19 april 2022
    Last Online
    9 mei 2024 @ 20:34
    Berichten
    51
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    71 in 18 posts

    Standaard Sarah, prive Asse (Brussel)

    Vorige week deze ontmoeting gehad, met ene Sarah privé ontvangst, jong, slank ...
    Afgesproken op een bepaald uur , vorige week... Ik smsste dat ik was toegekomen : 8 min voor het afgesproken uur, kreeg na 2 min dat ik eventjes moest wachten en op 2 min voor het uur bevestiging welk huis het was...
    Binnengekomen ontving ze me in kamerjas en moest aan de voordeur mijn schoenen uitdoen, er waren nog herenschoenen aanwezig (de pooier of de vriend)...
    Dan de beuken trap op en de kamer in...ze stelde voor als ik wou gepijpt worden zonder cd dat ik eerst douche moest nemen... kwam toen net uit de douche thuis... coit, douche..
    Het rek hing in de badkamer vol met natte handdoeken, zou ze die hergebruiken voor volgende klanten, maai dan..
    Coit eenmaal de kamer in ontkleedde ze zich haar en ik had toch het gevoel dat dit niet het superslanke meisje was van op de foto's , maar enige kgs en jaren erbij, nog steeds slank maar toch, ieders goesting nietwaar...
    Nadat ze ze zich had uitgekleed, bewonderde ik haar kleine sappige borstjes, heel mooi, en wou haar haren strelen terwijl ik ze zou tongzoen (tipjes tongzoenen), toch niet zo denderend en kreeg dan een uitbrander dat ik niet aan haar haren mocht komen, oei, oei,..
    Allee dan maar het bed op en ze begon meteen aan de bj, welke ik moet zeggen, ze kan inderdaad goed pijpen en terwijl ik haar befte ook hygiënisch zeer goed ... na een paar moeten kloeg ze van dat ze pijn had, te lang aan haar cutje en aan haar tietjes strelen deed teveel pijn, zei niks maar dacht, wat doe je hier dan..
    Coit 20 minuten verstreken en de cd aan om na een paar minuten in dat (toch) lekkere poesje klaar te komen.

    Daarna stelde ze een douche voor, samen weliswaar, dus dat viel mee, maar overal moest er op en top gewassen worden, want ze zei , after sex, we smell...

    Allee terug op de kamer, begon ze terug al aan mijn stengel te trekken en zei haar eventjes te wachten, we zijn tenslotte geen melkmachines..
    Stelde een massage voor en dus enkele minuutjes waren gepasseerd, doch op 32 minuten nadat ik was binnengekomen zei ze van ons te haasten als ik een tweede keer wou komen.., ik zei toen, we hebben nog een klein half uur, neen zei ze vanaf dat je smsste gaat het uur in, lolololol, wat een c wijf...

    Allee terug aan het pijpen gegaan en versneld aftrekken toch nog een tweede keer klaargekomen.
    Kleren aan en wegwijzen, aub meisje ga terug naar uw thuisland en ga daar de koeien melken..

  2. Onderstaande 6 leden hebben demigzc bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 oktober 2022),bearforoneday (17 oktober 2022),mentholbear (20 oktober 2022),pret (17 oktober 2022),schoolmeester (18 oktober 2022),Wentelt Eefje (17 oktober 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Het kan verkeren sprak Brederode.

  4. #3
    Geregistreerd
    26 februari 2020
    Last Online
    2 mei 2024 @ 20:06
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    110
    Thanked
    51 in 8 posts

    Standaard

    Persoonlijk vind ik dat Demigzc warm en koud blaast tegelijkertijd, al voeg ik meteen toe dat zijn relaas geloofwaardig klinkt. Zijn er niet altijd minder goeie kanten aan dit soort ontmoetingen? Soms lees ik op het forum wel dat bepaalde "attitudes" van sommige dames meteen zorgen voor Pietje plat en dat het in de resterende tijd niet meer goed komt. Ja heren, soms is dit een bewust nagestreefd effect van de dames om snel van ons verlost te zijn. Sommige van die dames zijn echt wel subtiel van jaren ervaring. En hoe ze zich gedragen tegenover de een geldt daarom niet tegenover een ander. Ijsberen (werkwoord) is geen exacte wetenschap.

  5. Onderstaande leden hebben bearforoneday bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 oktober 2022)

  6. #4
    Geregistreerd
    19 april 2022
    Last Online
    9 mei 2024 @ 20:34
    Berichten
    51
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    71 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bearforoneday Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat Demigzc warm en koud blaast tegelijkertijd, al voeg ik meteen toe dat zijn relaas geloofwaardig klinkt. Zijn er niet altijd minder goeie kanten aan dit soort ontmoetingen? Soms lees ik op het forum wel dat bepaalde "attitudes" van sommige dames meteen zorgen voor Pietje plat en dat het in de resterende tijd niet meer goed komt. Ja heren, soms is dit een bewust nagestreefd effect van de dames om snel van ons verlost te zijn. Sommige van die dames zijn echt wel subtiel van jaren ervaring. En hoe ze zich gedragen tegenover de een geldt daarom niet tegenover een ander. Ijsberen (werkwoord) is geen exacte wetenschap.
    Is ook zo, ging vroeger elke week naar GT, en als je daar iemand je niet voldeed, ging je naar Tatjana of Irina en kreeg de meid onder haar voeten, ben al naar GG geweest, wacht nog even af nu, tja moet wat duren eer een club op volle kracht komt, maar voor iedereen is nu kortbij en kostprijs drukken de term, maar hopelijk is dit voor ons beren van korte duur en kunnen we in de toekomst mooi verder feesten, alaaf zou ik zeggen lol

  7. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 22:36
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.658
    Discussies
    271
    Thanks
    26.374
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demigzc Bekijk bericht
    Daarna stelde ze een douche voor, samen weliswaar, dus dat viel mee, maar overal moest er op en top gewassen worden, want ze zei , after sex, we smell...

    , neen zei ze vanaf dat je smsste gaat het uur in,
    Sneaky truuk van een klapekster. Dat uitgebreid douchen gaat van je tijd af. Vandaar dat Ik in een saunaclub voor en na de kamer in de algemene douche ruimtes me opfris.

    En ze smokkelt dus ook een aantal minuten van je begin tijd met die sms regel. Lekker dan. Wat mij betreft gaat de tijd pas in als je over de drempel stapt. Uitkleden en douchen reken ik dan wel bij m'n leertijd, dus dat deed ik zsm.

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 oktober 2022)

  9. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 22:36
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.658
    Discussies
    271
    Thanks
    26.374
    Thanked
    15.989 in 6.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    leertijd
    Excuus, predictive keybord weer... Bedoelde kamertijd.

  10. #7
    Geregistreerd
    19 april 2022
    Last Online
    9 mei 2024 @ 20:34
    Berichten
    51
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    71 in 18 posts

    Standaard

    weet wel wat je bedoeld, dat mens was een klote wijf, douche voor het pijpen en douche na de sex, telkens tal van tijd die wegebt, was ook honderden keren in sauna en GT en idd, je doucht ervoor en nooit één meisje die zei, gaan douchen eerst terwijl de tijd loopt, die zijn wijven die de stiel kapot maken ook voor andere dames..

  11. Onderstaande leden hebben demigzc bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 oktober 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.