Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Nikki (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard Nikki (Hongaarse)



    Nikki (Hongaarse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Enkel
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : E Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 90 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Anaal, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 oktober 2022),pret ( 1 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Mijn eerste kamertje ooit in Artemis was met de 1,60 meter grote Hongaarse Nikki, een mollige meid met een E-cup en een heel stevige kont. Een mooi, lief gezicht met donkerbruine ogen, lange zwarte haren en jammer genoeg licht opgespoten lippen. Ze is 26 jaar en heeft enkele tattoos, onder andere op haar arm en enkel.

    In de bar was Nikki een vrolijke en interessante meid. De presales duurden niet echt lang, maar dat is standaard zo in Artemis, zou in de loop van de dag blijken. Nikki gaf me de indruk een lieve, plichtbewuste meid te zijn, dus ik waagde het er op, hoewel ze fysiek niet helemaal mijn type was.

    Het instaptarief voor een kamergang is 70/30, maar wil je de service die we gewoon zijn in NRW, moet je 20€ bijbetalen. Aan tongzoenen doen weinig meiden in Artemis. Ik ben ze in ieder geval toch niet tegengekomen. Aan anale sex en prostaatmassages daarentegen doen ze precies allemaal. Tegen forse meerprijzen uiteraard: 50€ voor de prostaatmassage en 100€ voor anale sex.

    Maar Nikki dus. De kamergang begon goed met de nodige betastingen en een uitstekende pijpbeurt. Allemaal veelbelovend, tot er moest geneukt worden. Nikki zorgde er in elk standje voor dat ik niet diep kon penetreren en niet echt kon doorneuken, waardoor mijn orgasme logischerwijze uitbleef, hetgeen voor Nikki het signaal was om haar fenomenale prostaatmassage nog maar eens aan de man, allez, aan mijn prostaat te proberen brengen...

    Neeneenee. Dat is niet mijn ding. Zet je gewoon opnieuw op handen en knieën en laat me mijn ding doen tijdens hondjes. Ondanks wat gemopper gehoorzaamde Nikki braafjes en ze moffelde mijn ondertussen niet meer zo harde genotsknots opnieuw in haar grotje. Nog steeds liet ze me niet echt doorstoten, maar als bij wonder, slaagde ik er plots toch in klaar te komen. Halleluja. Mijn eerste zaadjes ooit waren verschoten in Artemis.

    Piemel opgefrist, 90€ overhandigd en zo zat mijn eerste kamergang in Artemis er op.

    Herhalingsgevaar met Nikki? Onbestaande. De pijpbeurt was uitstekend, maar de sex was ondermaats en goede sex is voor mij nog altijd prioritair...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 oktober 2022),flens ( 6 november 2022),mentholbear ( 2 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    9 mei 2024 @ 18:01
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Hallo, danke für den Bericht. Das ist lustig, hat sie Dir wirklich erzählt, sie ist 26 :-) ? Also ich kenne sie zumindest seit 14 Jahren. Schätze sie auf mindestens 40.
    Optisch hat sie sich häufiger verändert. Ihre Schlauchbootlippen finde ich fürchterlich. Ich könnte sie nicht buchen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Freude 468*60   Living Room 468*60