Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard 20.08. IJsberenfeest












    20.08. IJsberenfeest

    Alleen met aanmelding is de entree €50,-







  2. #2
    Geregistreerd
    16 juli 2019
    Last Online
    10 april 2024 @ 14:35
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wil me graag inschrijven voor de dag van 20.08
    Dankjewel

  3. #3
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neohot79 Bekijk bericht
    Ik wil me graag inschrijven voor de dag van 20.08
    Dankjewel
    Gezellig

  4. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Uitslag Tombola en Waterpolo wedstrijd

    Chaotische taferelen rondom het zwembad en een tombola waarover ter plekke tussen de organisatoren een misverstand naar boven kwam..
    De envelope met inhoud oorspronkelijk bedoeld voor een gratis halfuurtje kameren in Babylon, kwam ook in de hoge hoed voor de dames én heren. Bij afwezigheid van de winnares werd opnieuw een naam getrokken die dit keer wel een ijsbeer bleek te zijn en nog wel Johan35.
    De tombola voor de 2 kortingskaartjes Babylon zijn gewonnen door yylover en Klatergoud (met wie ik kort nog even kennisgemaakt had)

    De spannende finale van het water volleybal werd nipt gewonnen door het Limburgs-Twentse team van yylover en KoosAlbertss van het Duits-Oostenrijkse team van Bettman en Partycrasher, die nog een bedenkelijk volkslied ten gehoren brachten dat bijna tot voortijdige diskwalificatie had geleid
    Alle aanwezigen bedankt voor de gezellige sfeer die de hele dag in de club hing.
    De deelnemers aan het Helaas Pindakaas toernooi enorm bedankt voor jullie sportieve inzet (ook als je eigenlijk helemaaaal niet van plan was om mee te doen..). Namens de wedstrijdleiding onze excuses voor het optreden van de scheidsrechters die onder kennelijk staat van dronkenschap leken te zijn en het falen van de techniek waardoor de VAR niet beschikbaar was, zoals Herr Fick terecht geconstateerd had. De uitslag had er anders nog wel eens heel anders uit gezien kunnen hebben

    Door de combinatie van toeval en een sportieve prestatie bleek yylover de winnaar van twee kortingskaarten van Babylon. Zelfs als vaste wekelijkse bezoeker voelde hij zich daarmee wat opgelaten en stelde hij voor om iemand anders blij te maken met één van deze kortingskaartjes, een royaal gebaar wat de ware ijsbeer kenmerkt!
    Doordat ik zelf tussen 18 en 21 uur in beslag genomen werd door Albena, mijn wedstrijd assistente en verantwoordelijk voor de muziek tijdens de middag buiten, kwamen we hier pas in de loop van de avond op terug, maar toen waren er al bezoekers vertrokken en opnieuw een tombola.. leek ons geen goed plan.
    Omdat er nu dus nog een vrijkaartje te vergeven valt gaat die naar de ijsbeer met de meest markante baard van allemaal. Tevens de ijsbeer die maar liefst in twee teams heeft meegedaan nadat hij inviel voor een deelnemer die afhaakte vanwege dringende bezigheden elders in het pand..: Heidweg1 dank voor jouw inzet, leuk kennisgemaakt te hebben en gefeliciteerd met het kortingskaartje Babylon.

    De gamba’s heb ik mij in de middag lekker laten smaken. Mentholbear.. je had er bij moeten zijn want er was eigenlijk ook nog een speciale prijs voor jou, maar die blijft nu in de kast staan, misschien volgend jaar. Omdat ik wat later aan het diner kwam kon ik kiezen uit een hele stapel gegrild vlees en twee soorten worsten, erg lekker allemaal maar de logistiek/tijdsplanning hadden ze handiger kunnen doen.
    JonnyFontane en ik hebben met plezier (en met diverse drankjes en hapjes de weken voorafgaand) wat flauwekul in elkaar gedraaid en gaan tijdens de evaluatie beraadslagen of we deze aanslag op onze zenuwen een eventuele volgende keer nogmaals willen doorstaan!
    Met de beperkingen qua vakantietijd planning en de zaterdag die niet voor iedereen mogelijk is, vonden we het gaaf dat er toch een aardige groep liefhebbers gekomen is, 2 afmeldingen en 2 last-minute aanmeldingen. Je kan het nooit iedereen naar de zin maken maar ik geloof dat niemand het een vervelende dag gevonden heeft


    ps waterpolo in titel moet watervolleybal zijn, ik ben een beetje gruizig
    En Garde

  5. Onderstaande 23 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 augustus 2022),Firehawk (21 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty (21 augustus 2022),Herr Fick (21 augustus 2022),Husky (21 augustus 2022),JonnyFontane (21 augustus 2022),Jooploop (21 augustus 2022),Klatergoud (21 augustus 2022),Koos Albertss (21 augustus 2022),Kurt Cobain (22 augustus 2022),Kwant (22 augustus 2022),le_belge (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Partycrasher (21 augustus 2022),Pierke69 ( 6 september 2022),pret (22 augustus 2022),Schietgraagft (22 augustus 2022),schoolmeester (21 augustus 2022),Shakir (21 augustus 2022),uurtje (21 augustus 2022),WANDELAAR5 (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022),yylover (21 augustus 2022)

  6. #5
    Geregistreerd
    16 april 2019
    Last Online
    15 april 2024 @ 20:57
    Berichten
    137
    Discussies
    6
    Thanks
    351
    Thanked
    368 in 134 posts

    Standaard

    Normaal gesproken zou ik dankbaar gebruik maken van mijn gewonnen kortingskaart. Ware het niet dat ik niet van plan én niet in gelegenheid meer ben om dit jaar nog naar Babylon te gaan.
    Eigenlijk had ik het plan om hem te laten verloten aan een van de deelnemers van het spectaculaire toernooi, maar gezien een aantal beren lichamelijk niet in staat waren/zijn om aan het toernooi mee te doen en ik vind dat iedereen een eerlijke kans moet maken.

    @willem2 en @eddy_v en @JonnyFontane. Jullie mogen mijn kortingskaart verloten aan een van de andere bezoekers van het Ijsberenfeest!

  7. Onderstaande 6 leden hebben Koos Albertss bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 augustus 2022),Firehawk (21 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty (22 augustus 2022),JonnyFontane (21 augustus 2022),Jooploop (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  8. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koos Albertss Bekijk bericht

    @willem2 en @eddy_v en @JonnyFontane. Jullie mogen mijn kortingskaart verloten aan een van de andere bezoekers van het Ijsberenfeest!
    de kortingskaart is naar forgetskinnyletsgetfatty
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (22 augustus 2022),JonnyFontane (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  10. #7
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Moest er even goed over nadenken om op 20 augustus naar het IJsberen feestje in Babylon te gaan en besloot dit toch te doen. Ben nl niet zo’n liefhebber van grote(-re) groepen en geniet graag van een rustige omgeving. Zeker in Babylon met haar prima faciliteiten en het goede weer dat aangekondigd was. Maar goed als NL’er is een leuke korting op de entree altijd welkom. Dank dus aan org/forum en club.
    Na aankomst werd de lijst gecheckt en mocht ik tegen ‘Sondertarif’ binnen, omgekleed en aan het bier.

    De groep feestgangers was al snel ontdekt en groeide langzaam groter. En luider. Moet zeggen dat de heren het echt leuk hadden georganiseerd met wat wedstrijd-achtige onderdelen en leuke prijsjes voor zowel de meisjes als de wedstrijd heren. Eenieder had het in ieder geval overduidelijk naar de zin en met veel waterpret en heel veel leut. Dat is niet zo mijn ding, maar mss moet ik dat veranderen. Zal er over denken en sorry voor mijn terughoudendheid.
    Bij het eten vroeg een van de heren of ik via dit forum daar was en wat mijn nickname is. Een leuk gesprek met een deel van de groep volgde en ik moet eerlijk bekennen dat het best gezellig is als je met gelijkgezinden in een walhalla als Babylon bent. Dat is 1.

    Ten tweede was er natuurlijk de LU. Was nog wat beperkt had ik het idee vanwege de verlofperiode, maar aan enkele dames heb je natuurlijk voldoende. Prachtige dames liepen er weer. Bijvoorbeeld overheerlijke Mary die echter de hele middag in de tuin in beslag werd genomen. Roxanne paradeerde graag verleidelijk rond, Anita met brilletje en natuurlijk Christine met een heerlijk figuur enkel wat luider en wat matige CV op het forum. Nadia met haar kleine billekes, heerlijk. In ieder geval was de GPL volledig in de war want diverse aangekondigde dames waren er niet. En toch keuze genoeg .

    Kwam in contact met Zoe. Een jongedame die op het eerste gezicht niet zo mijn voorkeur heeft, maar als ik oplet er geweldig uitziet. Een heerlijk zandloper figuur, ronde kont, en een stel prachtige vooruitgestoken flinke jopen. En ach, dat brilletje gaat toch af. Lastig om een date met Zoe te krijgen maar de aanhouder wint. Een hele leuke ervaring maar was het bijzonder ……..??

    Na de recuperatie wilde ik eens iets geks doen en zocht een wat vollere dame. M’n oog viel op Melissa die een hele lieve uitstraling heeft. En na wat geflirt was ik ‘om’ en we bezochten een kamertje. Melissa deed zeer haar best en ik kwam zeer tevreden van de kamer .

    En een leuke dag, met of zonder feestje, gaat altijd sneller dan je wilt dus uiteindelijk, en later dan gepland, was het omkleden en vertrekken.
    Heren van de organisatie, dank hiervoor EN voor de kortingskaart bij de Tombola. In september komen er nog voldoende mooie dagen dat een bezoek aan Babylon weer top zal blijken. Leuk om met diverse forumleden kennis te hebben gemaakt en graag tot volgende keer. Niet per se op een feestje.
    Babylon eveneens dank voor de sponsoring en tot de volgende keer.

    Grtz
    K

  11. Onderstaande 20 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 augustus 2022),Eddy_V (22 augustus 2022),Firehawk (22 augustus 2022),Flinstone (22 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty (22 augustus 2022),Herr Fick (22 augustus 2022),JonnyFontane (22 augustus 2022),Kurt Cobain (22 augustus 2022),Kwant (22 augustus 2022),le_belge (22 augustus 2022),Liefje (22 augustus 2022),mentholbear (23 augustus 2022),noglangnietuitgewandeld (22 augustus 2022),Partycrasher (22 augustus 2022),Pierke69 ( 6 september 2022),Schietgraagft (23 augustus 2022),schoolmeester (22 augustus 2022),WANDELAAR5 (22 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022),yylover (22 augustus 2022)

  12. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk bericht
    en leuke prijsjes voor zowel de meisjes als de wedstrijd heren.
    Dat vind ik erg sympathiek van de organisatoren

  13. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (23 augustus 2022)

  14. #9
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    ijsberenfeest




    19 augustus 2022

    Ik rij met mijn vrouwtje shoppen in Köln,maar eerst nog frühstücken in Elsdorf, we rijden op de A4 van Aachen naar Köln en ter hoogte van afrit 7b Elsdorf verlaten we de autosnelweg
    en rijden we zo verder richting Elsdorf, normaal zou ik verder rijden via de A61, maar ik had een paar weken geleden gelezen in de krant rheinische post dat de A61 van Koblenz naar
    Venlo terhoogte van Bergheim volledig afgesloten was voor een nieuw wegdek. Verder binnen door gereden via de N477 bij het derde rond punt vanaf de A4 gezien naar links gereden en bij
    de tankstelle BFT KUTTEN KEULER naar rechts gereden, volgende straat links de hoek om en direct aan de linkse kant zag ik dan de grote parking van Babylon. Hier voorbij
    gereden en dan de 2de straat rechts genomen direct aan de linkse kant van de weg heb je bäckerei Schneider. Hier haben wird gefruhstückt. Daarna zijn we verder gereden langs de
    voorkant van Babylon en een kijkje gaan nemen bij schiesser outlet in de zelfde straat. Van hieruit zijn we verder naar Köln gereden en ja hoor de A61 richting Venlo was volledig afgesloten. Nu wist ik hoe ik moest rijden en waar de parking was van Babylon, natuurlijk ik kan ook mijn navigatie instellen en dan kom ik er ook, maar ik doe dit zo graag met mijn
    vrouwtje er bij. (spannend)

    Ik had men vrouwtje vorige week al verteld dat ik op 20 augustus naar een barbecue van een collega kraanman moest gaan in de buurt van Hulst (NL).


    20 augustus 2022

    Ik zat deze morgent omstreeks 7.30u met men vrouwtje thuis te ontbijten en vertelde haar dat ik sewwes weg ben, want ik moet nog een collega havenarbeider om 9u helpen verhuizen.
    Daarna rijden we samen naar de barbecue van een werk collega. Zo gezegd zo gedaan. Nog even langs mijn woning in Merret gereden om enkele spulletjes mee te nemen voor de
    ijsberenparty. En dan richting Elsdorf, eenmaal als ik op de N477 was gereden was het daar een ramp, file tot aan het derde rond punt in Elsdorf. Ik reed de parking van Babylon
    op om 10.40u en even later stopt er een zwarte bestelwagen. Ik en de bestuurder van de zwarte bestelwagen hadden op de parking al een paar keer naar elkaar gekeken. Het was precies
    liefde op het eerste gezicht (haha). Ik stapte uit en wandelde eerst naar een duitse wagen op de parking met als kenteken AC M. ... Ik vroeg aan de bestuurder of hij graag met een korting van
    20€ binnen wou. Maar hij antwoorde " ik sta op de lijst ". Achteraf ben ik vergeten te vragen hoe zijn naam was op het ijsberenforum. Even later stond ik als 5de aan te schuiven aan de ingang
    van Babylon , net voor mij stond de chauffeur van de zwarte bestelwagen. Ik zij of vroeg expres niets want ik wou van 11u tot 15u de underdog uit hangen. Maar de chauffeur van de zwarte bestelwagen had wel een doos bitterballen bij zich, achteraf gezien was het Jonny Fontane . Om 11u ging de deur open en mochten we binnen in een lange rij aan schuiven.
    De eerste man sprak frans en was ook van het ijsberenforum, hij kreeg van de theke vrouw een telefoon in zijn hand geduwd en mocht al gelijk beginnen bellen, ik denk met Willem2, er klopte precies
    iets niet met de lijst. Maar na het telefoongesprek bleek alles toch inorde te zijn. Ik omcirkelde mijn naam op het blad, betaalde 50€ en kon me gelijk gaan omkleden en lekker gedouchd.
    Daarna een koffie genomen en gefruhstückt. Na het frühstücken zag ik een mooie dame aan de bar staan. Ik denk hoe kan dat nu ik heb thuis op saunaclubs.org/GPL gekeken en zag er zijn vandaag 19 dames aanwezig maar geen enkele die bij mij in de smaak valt, allemaal gewone doorsnee meisjes, ik heb liever de hoeren met silicone tieten. Als ik een gewone dame moet neuken
    dan kan ik beter bij men vrouwtje thuis blijven, die doet ook goed haar best. Allez nu stond daar een mooie dame aan de bar met één been gesprijd op een barkruk, amai die had een mooi KUTJE. Direct contact gemaakt en gelijk naar de rokersruimte gewandeld. Het was Antonia uit Moldavië, 28 jaar jong. In de rokersruimte al even aan haar kutje gelikt en zoenen deed ze ook
    maar ze was wel heel terug houdend. Ze vroeg of ik wou af gezogen worden zonder condoom en wou klaar komen in haar mond. Ik zij pijpen zonder is ok, in je mond hoeft niet voor mij, ik wil mijn spermacellen op je gezicht spuiten dat vind ik veel geiler. Dat begreep ze niet zo goed, dan heb ik het maar even gespeld, ge-zichts-be-sa-mung. Na wat geleuter was het in orde voor haar en
    zijn we boven naar de kino gegaan. Eénmaal in de kino was het super goede sex, pijpen deed ze uitmuntend, verschillende standjes was geen probleem, haar kutje likken was ook geen probleem
    maar spijtig dat ze tussen haar schaamlippen een crème had gedaan waarmee haar kutje een vreselijke smaak had, maar heb ze toch volledig zuiver gelikt. Na het neuken heb ik men lul leeg gespoten over haar gezicht. lekker lekker lekker Zelfs een kleine klodder sperma kwam in haar, (haren terecht). SUPER DAME DEZE ANTONIA 120€ afgerekend inclusief 30€ drinkgeld
    omdat ze zo goed haar best heeft gedaan. Daarna weer gaan douchen en contact gemaakt met Herr Fick In de douche, ook weer gedaan alsof ik nog nooit van het ijsberenforum gehoord had.

    En daarna verder gaan ontbijten en terwijl de krant de standaard gelezen. Daarna met volle maag de sauna in en in contact gekomen met een Nederlander niet van het ijsberenforum die elke
    twee weken naar Babylon gaat om te ontspannen. Ik noem die hier vandaag mister-x. Mister-x had mij het heel sauna ritueel uitgelegd met aufguss. Zijn wonder middeltje opende al mijn
    luchtwegen. Daarna even douchen en af sluiten met de emmer koud water. KOUD HEE, IJSBEREN KOUD Daarna een frisse duik gemaakt in het zwembad en even later in contact gekomen met
    Jonny Fontane en een ijsbeer met een witte handdoek om de middel. Jonny Fontane vroeg me of ik van het ijsberenforum was? En ik antwoorde "wat is dat ijsberenforum ".
    Dan hebben Jonny Fontane en zijn collega ijsbeer mooi uit gelegd wat het ijsberenforum is. En ik moet zeggen ze zijn allebei geslaagd voor de test, ze deden dat heel goed.
    Na nog wat te zwemmen ben ik naar de hammam gegaan en ben ik in contact gekomen met een Amerikaan uit Californië, hij was voor zijn werk in Duitsland en ging zoal enkele dagen naar
    verschillende saunaclubs, vorige week was hij in Frankrijk geweest, maar daar was het geene vette zij hij. Volgende week moet hij voor zijn werk naar Zwitserland en gaat hij onder andere
    Globe bezoeken. (Ik dacht gelukzak, maar dat word puffen daar met deze hitte). Mijn eerste planning was dat ik dit jaar, zo gezegd op vrijdag 4 november 2022 naar de ijshockey ging kijken
    van EHC Kloten flyers (in de buurt van Zürich) tegen HC Lugano (heeft een samenwerking met Kolner Haie) aansluitend zou ik dan op 10 november 2022 naar het autosalon in
    Zürich gaan. Zo heb ik tijd genoeg voor verschillende clubs te bezoeken in Zwitserland. Maar dat heb ik afgelast en dat word verschoven naar 2023. Ik heb al mijn verlof verplaatst naar november-
    december 2022. Om zo gezegd naar het WK voetbal te gaan kijken in Duitsland.

    Na de hammam nog wat lekker gaan eten, het eten was heerlijk en gevarieerd. En weer al uitbuiken in de jacuzzi, daarna nog enkele baantjes zwemmen met enkele beren. Rond 14.30u als ik in ne ligstoel lag met twee stukken appeltaart en een cappuccino er bij kwam het zonnetje stilletjes door de wolken. En toen werd het een echte partysfeer. Intussen werd het water-volleybal net op gesteld
    en werd de bal getest, maar er werd een andere bal aangeleverd en die was top. De andere ballen waren te licht. Ondertussen ging Jonny Fontane rond met bitterballen en consoorten en
    even later ging mister-x ook nog eens rond met de bitterballen. Om 14.50u ben ik nog snel even twee stukken appeltaart gaan halen met een cappuccino en heb die buiten op mijn ligzetel nog
    op geten. SUPER LEKKERE TAART

    Om 15u klokslag ben ik Jonny Fontane en Eddy_V gaan opzoeken. Ze stonden bij de theke vrouw en Jonny Fontane zij tegen mij, jij bent LG22. En ik antwoorde "nee", "maar als ik een ijsbeer zou zijn, wie ben ik dan "? En Jonny Fontane antwoorde resoluut: "LUMINOUS ". Ik zij dat klopt. Even later in de buurt van het zwembad was er een loterij voor zowel de dames,
    als voor een beer. De gelukkig beer was Johan35. Hij kon zo weer op kosten van het ijsberenforum een 30tal minuten gaan wippen. Ik heb daarna bij enkele beren mij bekend gemaakt als
    Luminous en ik vond dat fijn om te doen. Ik was samen met Herr Fick ingeschreven als team Belgium voor de water-volley-bal (verloren) en daarna nog een dubbel gespeeld met
    JonnyFontane als plaatsvervanger voor Johan35 ( ook verloren). Maar ik heb me enorm goed geamuseerd. Tijdens een rust moment van de wedstrijd kwamen er overheerlijke
    gamba's op tafel staan, deze waren heel lekker gekruid. TOPPIE VAN BABYLON

    Ondertussen nog wat kennis gemaakt met enkele beren. Zo was er Party Crasher die ik kende van ziens uit Goldentime, spijtig dat ik nooit met hem gesproken had, want hij was een
    sympathieke gast, ik heb heel de dag door goed kunnen lachen met hem en zijn zotte kuren. TOPPIE GAST

    Buiten op twee ligzetels was er een donkere dame met zwart kleed aan, twee oudere mannen aan het verwennen met verschillende pijpbeurten, even later lagen ze op een groot bed in het
    midden van de tuin, terwijl de eene man haar kutje volledig heeft uitgelikt, ze waren goed bezig. Ook hoorde ik van een ijsbeer dat de man achteraan rechts in de tuin de dame waar hij bij was,
    voor heel de dag had gereserveerd. Moet kunnen, maar dan pakte ik haar wel mee naar een hotelletje dat was dan veel interessanter. Na de water-volley-bal finale ben ik binnen naar het voetbal gaan kijken, het is een mooi groot scherm. Goed om met het WK in november- december 2022 hier enkele wedstrijden te komen bekijken.
    Nog wat lekker vlees gaan halen van de barbecue en aansluitend had ik nog zin in een stuk appeltaart, maar die was op. Ik zij tegen de theke vrouw dat de appeltaart op was.
    En zij antwoorde, "als het op is, is het gedaan ". Dat vond ik wel een verkeerd antwoord, dat had je wel anders kunnen formuleren.
    En dan moet je weten, een half uur later staat er dan een platte kaas taart. Sorry dat ik het zeg "loempe trut , zo win je geen klanten hoor.

    Vlak voor ik in Babylon wou vertrekken ging ik nog even naar het toilet en kwam daar Mister-x tegen. Die begon tegen mij te zijken van "jij bent een leugenaar, jij bent wel een ijsbeer".
    Ik tegen hem; Bij alle ijsberen waar ik voor 15u met gepraat heb, heb ik me na 15u bekent gemaakt. Jij was toch geen ijsbeer, awel dan moet ik mij bij jou toch niet komen voor stellen.
    En zo was de kous af. zageman.

    En had ik mij vandaag niet willen bekend maken als Luminous dan was dat ook zo geweest, dat had gerust gekund, ik schaam mij niet voor wat ik geschreven heb.

    Rond 20.30u heb ik Babylon verlaten.

    Ik ben dan door gereden naar de Geestemunderstrasse in Köln, dat zijn allemaal bushokjes op een groot stuk grond waar je met je wagen langs rijd, waar de dame bij jou in de auto komt zitten en
    dan rij je met haar in een neukbox op het stuk grond. Er waren niet veel mooie vrouwen.
    Dan ben ik verder gereden naar Am Eifeltor, hier staan ongeveer 30 caravans naast de weg opgesteld om in te sexen. Hier was ook weinig mooi aanbod.
    Dan ben ik verder gereden naar de Robinienweg(Köln), STRICK, parkplatz am radweg, hier staan altijd enkele vannetjes, minibusjes en of minicampers, in het tweede en derde voertuig zaten
    lekkere meiden.

    Dan ben ik verder gereden naar Samya, bedankt Willem2 voor het vrijkaartje.

    Hier parkeren is een grote ramp met je wagen.
    Vrijkaartje afgegeven, dat was zo in orde, omkleden, douchen en ook een handdoek rond je middel, een badjas mag ook.
    Direct bij binnenkomst zag ik al een dame uit Goldentime, heel bleke huid, enkele kilo's bij gekomen en een groot zwart playboy teken op haar onderrug getatoeëerd.
    Ik had nog maar net een colatje besteld, begon er al een dame een vlechtje in mijn baard te leggen. En ze zij je bent van mij. En ik da zal nie zen ew tetten zen te klein. Ze liep boos weg.
    Ik ben direct daarna op de kamer gegaan met een blonde meid met dikke tieten, 26 jaar jong en ze werkt al drie jaar in Samya en had een mooi oranje bikinitje aan.
    Kon heel goed pijpen en klaar gekomen in haar mond en zelf 25 minuten gebeft en gebaft dat was boffen met zo een zijde zacht goed ruikend kutje.
    Met plezier 125€ afgerekend. TOPPIE

    De tweede kamer van een half uurtje was met Sonya (kattengeluid van Goldentime). 30 minuten in haar kont geneukt hard gebeukt en klaar gekomen in het condoom voor de luttele prijs van 150€.
    Dit was ondertussen al de 8ste keer met haar, waarvan 7 maal in de poep ( heb ik thuis op gezocht)
    Blijft voor mij een toppertje, ook al is ze al enkele jaartjes ouder. Haar kontspier blijft goed spannen.

    Dan eerst staan praten met het mooiste meisje van Samya Een look a like van Sade van het liedje (smouth operator). Haar haren waren strak tegen het hoofd en in een dot, ze had een heel fijn kontje, 1,60 meter groot en grote tieten in een zwarte bh, super lief om met te praten, beffen was geen probleem, eigenlijk deed ze alles behalve zoenen en echt alles. Dan 10 minuten moeten wachten op een kamer. Maar eens op de kamer veranderde ze helemaal, ik moest op het bed gaan liggen en voor de rest niets doen. Dan begint ze, je mag me niet likken, ze kwam boven mij
    staan en trok haar slipje uit en zij nogmaals ik wil niet dat je mijn moessi likt. Op dat moment grijp ik naar haar borsten. Neen zij ze je moet eraf blijven ik heb pas implantaten laten steken.
    Ik ben direct met een collere recht gestaan en gezegd van mij krijg jij geene rotten bal. Ik ben mij direct gaan omkleden en mijn beklag gaan doen bij de theke-man over die rotte KUT.
    Bij het buiten gaan nog een goed gesprek gehad met een zwarte man (portier van dienst)
    OK, niets gebeurd, ik heb ook niet betaald, dus het had nog erger gekund.

    Dan met een kleine collere terug naar de Robinienweg gereden, bij de tweede camperwagen binnen gegaan, een lekkere bruin harige dame met dikke uiers en een sexy minirokje aan.
    De prijs was 30€ en 20€ voor in de mond klaar te komen, op haar gezicht klaar komen mocht eerst niet, maar als ik dan wou verder gaan was het ok.
    Ik liet men broek zakken en het eerste wat ze zij was, amai jij ruikt lekker. Ik zij ik kom van bij Samya. Ik heb men lul tegen haar borsten hard geklopt en dan eerst wat tussen haar uiers gereden,
    dan ging ze op bed liggen en ben ik haar als een beest beginnen neuken en met men handen heb ik haar uiers gekneed alsof het broden waren. Ze moest heel de tijd maar lachen en dan heb ik haar nog even in doggy gepakt. Enkele ogenblikken later heb ik haar gezicht vol gedradsd met mijn zoete sperma (Dat de sperma lekker smaakte zij ze zelf tegen mij).
    Dan ben ik naar mijn wagen gestapt en heb een potje vers gesneden ananas uit mijn koelbox genomen en heb dat samen met haar op geten, terwijl we de ananas aan het opeten waren was ik tegelijk nog wat met haar uiers aan het spelen, dat was geen probleem zij ze. Net voor ik wilde door gaan duwde ze haar tong nog helemaal in mijn mond.(oei da was lekker) en ze vroeg heb je geen
    zin in een tweede ronde, ik twijfelde en zij ik kom donderdag 15 september terug als ik van de ijshockey kom. Ze zij nog breng je dan terug ananas mee. Ik antwoorde: dat komt in orde.

    Dan ben ik verder gereden naar de pascha in de Hornstrasse, maar ik ben er niet binnen gegaan, want aan de overkant naast das bordell was een party aan de gang en het was er heel druk.

    Dan maar verder gereden over de A57 (als je een wit rond verkeersbord tegen komt met 5 schuine zwarte strepen, wil dat zeggen dat je zo hard mag rijden als je zelf wil) met snelheden boven de
    200km per uur ( kicken) richting planet happy garden gereden. Bij aankomst omstreeks 3.30u kwamen er enkele zatte Duitsers buiten die mij vertelde dat de tent bijna leeg was.
    Dan ben ik maar verder naar huis gereden. Om 6u bij ons in het dorp naar de bakker gegaan om verse pistolets op te halen voor mijn vrouwtje en dan lekker slapen.

    Maar als ik dan s'midags wakker werd had ik een groot probleem, heel mijn buik was verbrand en ik had me vergeten in te smeren.
    Gelijk een uitvlucht uit men mouw geschud.
    Ik had op de barbecue van men werkmakkers de kinderen moeten entertainen in een opblaasbaar zwembad van 3m x 3m en was daarbij vergeten mij in te smeren.

    EIND GOED AL GOED

    Die in dieje minicamper heeft mijne dag gered.

    JonnyFontane en Eddy_V jullie feestje was zeer geslaagd en ik heb me rot geamuseerd


    Ik hoop stiekem dat jullie een nieuw feestje organiseren in Babylon tijdens het WK voetbal in 2022

    Met vriendelijke groeten

    Luminous


  15. Onderstaande 14 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 september 2022),Eddy_V ( 6 september 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 september 2022),Johan35 ( 6 september 2022),JonnyFontane ( 6 september 2022),Kurt Cobain (13 september 2022),Kwant ( 7 september 2022),Manbijtkat ( 6 september 2022),mentholbear ( 7 september 2022),Partycrasher ( 6 september 2022),Pierke69 (20 september 2022),pret ( 6 september 2022),WANDELAAR5 ( 6 september 2022),Wentelt Eefje ( 6 september 2022)

  16. #10
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Breng me nou niet op ideeen.....
    En het was mij ook een zeer aangenaam kennis te maken....

  17. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 ( 6 september 2022),WANDELAAR5 ( 6 september 2022)

  18. #11
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:39
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Het was weer eens tijd voor de promotiedag van het mooiste beroep ter wereld. Alle meisjes op de wereld waren weer eens welkom in ons midden zonder officiële uitnodiging. De dag zaterdag 20 augustus 2022 was uitgekozen om al die meisjes kennis te kunnen laten maken met ons. De plek waar alle plechtigheden moesten plaatsvinden was heel lang niet bekend, omdat iedere Ijsbeer zijn eigen favoriete plek heeft en bijna altijd die plek aanwijst. Maar omdat sommige van die plekken ongeschikt waren vanwege dat ze in rusttoestand verkeren, nog niet de juiste faciliteiten hebben, er voorlopig anders uitzien, nog niet bestaan, of gewoon te ver weg waren voor de meesten, werd er een plek aangewezen door de organisatoren: Babylon in Elsdorf.



    Mijn goede vriend Matlock had heel erg veel zin om naar de promotiedag te gaan, maar omdat dat zou afhangen van onze goede vriend Herr Bohrmaschine (en dan vooral van diens vermogen om de dag ervoor de meisjes in de cafés links te kunnen laten liggen ten faveure van de saunaclubs) kon hij niks zeggen over of Herr Bohrmaschine hem en mij zou kunnen komen ophalen. Eddy V. had allang aangeboden om mij te kunnen ophalen van een treinstation, dus ik had al iets achter de hand. En ín de hand: een Duits OV-maandkaart van ℛℳ 9,-.



    's Ochtends belde ik Matlock op. Matlock zei dat hij geen contact kon leggen met Herr Bohrmaschine en dat hij dus maar naar een saunaclub in de buurt zou gaan. Op dat moment wist ik dat ik gebruik moest maken van mijn Duits OV-maandkaart. Ik vertelde dat aan Eddy V., en ik ging naar de bushalte. Met de bus ging ik naar het treinstation waar ik moest zijn. Daar aangekomen wilde ik direct een fles bier kopen. Maar ik kon me inhouden, omdat ik niet veel speling had.



    Ik ging naar het perron waar ik moest zijn. Ik stond op het perron en ik geilde me een beetje op aan een meisje op het perron aan de andere kant van de sporen. Haar trein kwam aan, en ik kon haar niet meer zien. Ik keek weer even naar de meisjes op mijn perron. Daar was niks lekkers bij, en er was niks lekkers bij gekomen. Mijn trein kwam aan, dus ik kon me weer een beetje concentreren op mijn uiteindelijke doel. In de trein was het heel druk, ik kon nergens zitten. Maar dat soort dingen maken een Ijsbeer niks uit, want een Ijsbeer heeft altijd iets om naar uit te kijken.



    Ik kwam aan op mijn bestemming: Wickrath. Want daar had ik afgesproken met Eddy V. Ik stapte uit de trein, en ik liep richting de plek waar we hadden afgesproken. Het laatste stuk rende ik in recordtempo, omdat ik mijn telefoon hoorde afgaan en wist dat het Eddy V. was. De beste doping van allemaal blijkbaar, ik ga er patent op aanvragen. Eddy V. en met naast hem Johan35 zagen mij aan komen rennen. We lachten alle drie, want we waren heel erg vrolijk. Ik stapte in de auto en we gingen richting de plek van de promotiedag. Er stond een file op de snelweg, dus we pakten wegen waar niemand aan zou denken. Niemand, behalve misschien Joseph.



    Joseph was een jongen uit de buurt. Van 4 kilometer verderop, uit Rheydt. Hij was een echte chauvinist. Het was zelfs zo erg, dat het allereerste wat hij deed als minister van Volksvoorlichting en Propaganda, het weer zelfstandig maken van zijn stad Rheydt was. Die was 4 jaar eerder samengevoegd met buurstad Gladbach en een paar dorpen. Daar kon hij niet tegen, dus dat was direct het eerste wat hij veranderde. Zijn vriend uit Österreich ob der Enns was bezig met andere dingen, en vond het allemaal wel goed. In 1975 is Rheydt dan toch weer samengevoegd met Gladbach en die dorpen, met deze keer een paar aanvullende dorpen zoals Wickrath. Mönchengladbach werd de naam van de nieuwe stad, en is de enige stad in Duitsland met 2 Hauptbahnhöfe.
    Ik wilde dit verhaal aan Eddy V. en Johan35 vertellen, maar ik zei eerst dat Joseph waarschijnlijk ook vaak opgehaald was op dezelfde plek als ik om naar de saunaclubs te gaan. Eddy V. zei dat dat niet kon omdat de saunaclubs toen nog niet bestonden, en ik zei dat ik een anachronisme had gebruikt omdat ik de hele dag door aan de saunaclubs denk. We hadden het daarna over allerlei voorbeelden van anachronismen, en ook was er een omleiding en concentreerden we ons daarop, dus had ik mijn verhaal niet kunnen vertellen. Maar nu kennen Eddy V. en Johan35 het verhaal.



    Tijdens de lange omleiding moesten we een tijdje rustig rijden, omdat we achter een huifkar reden die voortgetrokken werd door een tractor. Er zaten ongeveer 20 jongens in die huifkar. Ze waren allemaal aan het lachen en een paar van hen zwaaiden naar ons. Op die huifkar was een bord bevestigd met de tekst: 'Trecker-Tour'. Ik zei: "Eigenlijk moeten wij die letter c veranderen in een k, en dan met 50 Ijsberen op een platte kar gaan staan en de hele dag rondrijden, en elke keer als we een lekker wijf zien "hee, lekker wijf!" naar haar schreeuwen en allemaal beginnen ons te rukken. En iedereen rukt gewoon op een wijf dat hij lekker vindt, je bent dus niet verplicht om mee te rukken als je het wijf van een ander niks vindt. De hele dag door, door de hele stad." Ik zag het al helemaal voor me. Maar geil werd ik er niet van, want ik wist dat er heel veel propaganda nodig was om dat te kunnen organiseren. Eddy V. en Johan35 vonden het een goed idee.



    Uiteindelijk gingen we weer de snelweg op en waren we binnen korte tijd aangekomen bij Babylon. We keken naar de kentekens van de auto's en zagen dat er nog geen Nederlandse auto's waren. Opeens zagen we er eentje, en daar stapte berwick uit. We groetten hem en liepen naar de ingang. De deur ging open. We zagen dat het binnen al druk was, en we werden nog vrolijker. Na ons kwam yylover binnen en we groetten elkaar. Ondertussen kwamen er veel meer Ijsberen van de gastenlijst binnen. Ik werd door de receptiedame met een brede glimlach welkom geheten, en na het in ontvangst nemen van alles, het douchen, en het omkleden, ging ik richting de ontbijttafel. Daar zaten alleen maar bekenden te eten: Cupido, Bettman, yylover, Firehawk, KoosAlbertss, Bokito8, JonnyFontane, Kurt Cobain, berwick, forgetskinnyletsgetfatty, en natuurlijk Eddy V. en Johan35. Wat was het weer gezellig om samen te ontbijten! En het ontbijt was echt van topniveau. JonnyFontane stond als organisator de hele tijd de ingang in de gaten te houden en probeerde iedereen van de gastenlijst te groeten, en gaf op elke vraag van de gasten en het personeel antwoord. Tijdens het ontbijt kwam een Ijsbeer die ik niet kende naar me toe en vroeg mij of ik ook voor het Ijsberenforum-Feest daar was. Ik zei 'ja', en toen stelden we ons aan elkaar voor. Hij bleek Herr Fick te zijn. Een hele aardige jongen, en we hadden afgesproken om de rest van de dag nog over van alles te praten, maar door het drukke programma en de extreme gezelligheid is daar niet veel van terechtgekomen. Dat gaan we ongetwijfeld inhalen binnenkort.



    Na het ontbijt ging iedereen zoals altijd zijn eigen weg. De een ging neuken, de ander ging de sauna in, weer een ander ging zwemmen, en de rest ging zitten op het terras bij de ingang of liggen bij het zwembad. Het was mooi om te zien hoe iedereen zich op zijn eigen manier mentaal aan het voorbereiden was op het watervolleybal-toernooi dat Eddy V. zorgvuldig georganiseerd had. Tot 15.00 uur hadden wij vrij spel, en dan zou alles beginnen, zeiden de organisatoren. De tijd ging heel snel voorbij met praten met iedereen, en het was 15.00 uur. Het watervolleybal-toernooi ging beginnen. Bettman en ik hadden ons bij elkaar angeschlossen en vormden een zeer gevaarlijk team. Onze eerste wedstrijd was tegen Herr Fick en luminous. Toevallig had luminous een paar minuten eerder in de bar tegen mij gezegd dat hij dacht dat ik er voor het Ijsberenforum-Feest was en of dat klopte. Ik zei 'ja', en hij stelde zich aan mij voor. Daarna stelde ik mij aan hem voor, en hij zei dat hij mij van Golden Time kende van zien maar nooit wist wie ik was. We hadden een heel leuk gesprek samen, speelden watervolleybal tegen elkaar, spraken daarna nog even, en spraken af om de rest van de dag nog te praten over van alles. Maar net zoals met Herr Fick, kwam daar niet veel van terecht door het drukke programma en de extreme gezelligheid. Dat gaan we ongetwijfeld inhalen binnenkort.



    Het watervolleybal-toernooi was begonnen en Bettman en ik moesten dus spelen tegen Herr Fick en luminous. Door heel veel geluk wonnen wij. Daarna begonnen de tombola's. Er was van alles te winnen, voor zowel de jongens als de meisjes. De jongens konden onder andere een half uur met een meisje winnen. Dat won Johan35. En ook 2 kortingkaartjes voor Babylon waren er te winnen. Die werden gewonnen door yylover en Klatergoud. 2 meisjes wonnen elk een flesje exclusief parfum. Zij vonden het niet exclusief, maar dat heeft te maken met de propaganda die zij gewend zijn. Daarna moest mijn zeer gevaarlijke team in de halve finale aantreden tegen het team van Eddy V. en Albena. Eddy V. ging dus valsspelen door een team te vormen met iemand die het mooiste beroep ter wereld heeft en daardoor dus lichamelijk en mentaal heel erg sterk is. Ze waren gelukkig erg moe geworden tijdens hun onorthodoxe trainingen, en daardoor hebben wij kunnen winnen en hoefden wij geen protest aan te tekenen bij de jury. Want hij was de jury, dus dan had je genoeg geweten.



    Tijdens het mij mentaal voorbereiden op de finale, zag ik Wentelt Eefje zitten op een ligstoel bij het zwembad. We waren blij elkaar weer te zien sinds onze laatste ontmoeting bij Penelope. We praatten met elkaar over van alles, en ik liep vanwege de zenuwen voor de finale steeds vaker naar de bar. Koos Albertss, met wie ik me al de hele dag aan het kapotlachen was, stond ook weer aan de bar. Hij bestelde een klein glas bier, en zei dat dat beter was en ik dat ook moest doen. Het was erg sportief van hem, want hij en yylover waren de tegenstanders van mij en Bettman in de finale. Maar onder invloed van de doping wist ik niet dat hij erg sportief was en dacht ik dat hij mij voor de gek aan het houden was en bestelde ik weer een groot glas. En dat ging zo door.



    De finale kwam eraan. Ik was 4 minuten aan het roepen dat ik het schandalig vond dat de finale zonder inleidingslied Eye Of The Tiger ging plaatsvinden. En na 4 minuten werd dat lied opeens keihard gedraaid. Ik vond het heel leuk en ik snap nog steeds niet hoe dat kon.
    Het was een hele leuke finale van Bettman en mij tegen yylover en Koos Albertss. Bij de rust stonden wij ruimschoots voor, maar na de rust bleek het advies van tegenstander Koos Albertss helemaal te kloppen en wonnen yylover en Koos Albertss welverdiend het watervolleybal-toernooi. yylover en Koos Albertss hadden elk een beker en een kortingskaart voor Babylon gewonnen, en Bettman en ik elk een pot pindakaas. Het waren geen exclusieve potten pindakaas, want ik denk dat geen enkele Ijsbeer die ooit op een schaamlip heeft gesmeerd.



    Na de prijsuitreiking stonden Eddy V. en ik nog na te praten over het zeer hoge niveau van het watervolleybal-toernooi. Op het moment dat ik hem wilde bedanken voor de Oost-Duitse sfeer die rond het hele toernooi heerste (want hij had als jury geen enkele keer ingegrepen terwijl hij zag dat bijna elke atleet constant naar de arts achter de bar liep), kwam locatie-eigenaar Eddy bij ons staan. Hij liep al 2 uur rond en keek de hele tijd trots naar alles, en hij sprak zich erover uit tegen ons. We hadden een heel leuk gesprek met z'n drieën, en Eddy V. en ik bedankten locatie-eigenaar Eddy voor de abnormaal leuke faciliteiten. Locatie-eigenaar Eddy bleef er heel erg bescheiden onder, terwijl hij het recht had om zich de rest van de dag op zijn borst te kloppen. Alles was niet meer normaal, en hij bewees zich weer eens als een hele leuke, slimme, bescheiden locatie-eigenaar.



    Na het hele leuke gesprek ging ik me douchen. Ik had weer honger gekregen, dus daarna keek ik wat er te eten was. En dat was heel veel. En net zoals het ontbijt van topkwaliteit. Er was voor ieder wat wils en er was genoeg van alles. Ik kon rustig aan de ontbijttafel zitten die op dat moment dienst deed als dinertafel. Ik zag om me heen iedereen zich echt vermaken. Wat was het allemaal weer abnormaal gezellig, zeg! Na het eten ging ik op het terras bij de ingang zitten en praatte daar met veel andere Ijsberen. Ik was me een beetje zorgen aan het maken over hoe ik weer naar huis moest gaan, maar yylover zei dat dat niet hoefde en dat hij mij thuis kon afzetten. Daardoor was ik zo gerustgesteld, dat ik de rest van de avond voor nog meer inbreng in de feestsfeer kon zorgen. Dat deed ik onder andere in de wellness-ruimte met KoosAlbertss, JonnyFontane en Bokito8. We gedroegen ons als schooljongens die op schoolreisje waren. Daarna gingen we weer zwemmen en dronken we bier.



    Na het zwemmen gingen we weer naar het terras bij de ingang, en daar was het gezellig met alle Ijsberen die smerige verhalen aan elkaar aan het vertellen waren. Daarna ging ik aan de dinertafel zitten waar er ook smerige verhalen verteld werden. Rechts van mij zat een Ijsbeer die ik niet kende. We raakten aan de praat, en ik vertelde hem over het Ijsberenforum-Feest. Hij zei dat hij het forum goed kende. Ik vroeg hem of hij een nickname had, en hij zei dat hij er een had. Ik vroeg hem wat zijn nickname was, en hij zei: "Klatergoud." Klatergoud vond het duidelijk leuk om met ons te praten, en leek een beetje spijt te hebben van zijn gewoonte om geen contact met anderen te zoeken. JonnyFontane zat er ook bij, en vertelde hem dat hij een kortingskaart had gewonnen en even aan Eddy V. ging vertellen dat Klatergoud gevonden was. Klatergoud wist er niks van af en bedankte JonnyFontane. Daarna kwam yylover naar mij toe en zei dat hij moe was en naar huis wilde gaan. Het was 22.30 uur. Ik ging even afscheid nemen van iedereen en ging me douchen en omkleden. Daarna leverde ik mijn sleutel in en bedankte de receptiedame voor de abnormaal leuke dag die zij voor ons geregeld hadden.



    Ik had gerekend op heel veel Duitse, Nederlandse en Belgische meisjes die zouden langskomen om kennis te maken met ons om samen het mooiste beroep ter wereld te kunnen promoten. Maar ik had me vergist. Er kwamen 0 Duitse meisjes langs, 0 Nederlandse meisjes langs en 0 Belgische meisjes langs op het Ijsberenforum-Feest. Ik was heel erg teleurgesteld en ik dacht na over hoe dat kon. Ik kwam tot de conclusie dat het lag aan het structurele gebrek aan propaganda voor het mooiste beroep ter wereld. Dat is mijn verantwoordelijkheid, en ik moet dat regelen. Daar dacht ik aan op de terugweg naar huis. Het was heel gezellig met yylover in de auto, en ik dank hem nogmaals dat hij mij thuis heeft afgezet.

    Ik dank ook weer organisatoren Eddy V. en JonnyFontane voor alle moeite, en dat was heel erg veel, die zij hebben gedaan om dit sjieke feest te organiseren. Ik dank Willem2 voor de sponsoring en de coördinatie. Ik dank ook weer locatie-eigenaar Eddy en al het personeel voor de hele goede zorgen. Ik dank weer Eddy V. voor het mij ophalen in Wichsrath Wickrath. En ik dank alle aanwezige Ijsberen voor alle smerige verhalen. Die hebben mij erg goed gedaan.

    De reünie is al geregeld: zaterdag 15 oktober 2022 bij Prime in Velbert. Daar gaan we de vergeten smerige verhalen aan elkaar vertellen.

  19. Onderstaande 20 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 september 2022),Eddy_V (13 september 2022),Firehawk (13 september 2022),forgetskinnyletsgetfatty (13 september 2022),jansenroy (13 september 2022),JonnyFontane (13 september 2022),Klatergoud (14 september 2022),Kurt Cobain (13 september 2022),Manbijtkat (13 september 2022),mentholbear (14 september 2022),Patjax (13 september 2022),Pierke69 (20 september 2022),pret (13 september 2022),Ricardo Banana (13 september 2022),Schietgraagft (21 september 2022),schoolmeester (13 september 2022),Siberische tijger (13 september 2022),WANDELAAR5 (13 september 2022),Wentelt Eefje (14 september 2022),yylover (13 september 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Living Room 468*60   Diamond 468*60