Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 125
  1. #51
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    ...
    Voor een overaanbod aan MILFEN start ik de wagen zelfs niet naar Grobbendonk.:wink:
    Dat lijkt een contradictie in termen. Jij bedoelt waarschijnlijk MIHFEN ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #52
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    ...Vraag is natuurlijk hoelang de Duitse clubs nog kunnen verder werken aan de nu gangbare prijzen. Vroeg of laat gaan die toch ook omhoog gaan (inflatie ?)
    Hoelang hanteren deze clubs al de prijs van 50-75

    Een beetje off-topic maar toch een reactie. Naar mijn aanvoelen zullen de prijzen nog wel een tijdje stabiel blijven.
    Een voorbeeld uit mijn 'raamwandeljaren': Toen ik een 13-tal jaar terug met wandelen begon in de rosse buurt van Gent was de gangbare prijs 2000 Bfr. De prijs die nu gehanteerd wordt is nog steeds 50 EUR (gelijk dus). Geen inflatie dus, ik ben benieuwd of de Duitse prijzen even stabiel zullen blijven, ik begin alvast te duimen...

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  3. #53
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Over de prijzen kan je je gedacht hebben en daar dan ook naar handelen. Maar op voorhand, voor de opening, al veronderstellingen maken van hoe het er zal zijn, de sfeer, de dames... is toch niet fair en op zijn minst wat voorbarig.
    De kans bestaat dat ik toch ook eens ga piepen. Het eten, de faciliteiten, drank... zouden al héél erg moeten tegenzitten om die 50 euro als weggesmeten te moeten bezien.
    Als ik er geweest ben krijgen jullie, zoals ik getrouw steeds doe, hier dan ook de recensie ervan. Hoe positief, hoe negatief of iets ertussenin, het zal hier staan.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #54
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    1.978
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Zwoele lente avond, stresdagje op het werk dus tijd voor een motorrit.
    kijkje gaan nemen op de vertrouwde weg aldaar? Parenclub Queenies bleek open stonden 5 wagens, druk kan je het dus niet noemen. Er waren ten tijden van saunaclub Queenies nog meet auto's op de parking dan nu.

    Verder getuft en een Cola gaan drinken in de RIO, 't was er rustig, enkele niet zo goed uitziende vrouwen en ééntje die ik misschien wel zag zitten. Gewoon nog een Cola gedronken en verder gegaan.

    Op de parking van de Las-Vegas gereden stonden 2 wagens en de deur stond open. Ze zullen nog aan het werken zijn voor de opening morgen dacht ik.
    Toen viel me een bord op aan de ingang, ik vermoed dat ze het over dag aan de straat zetten. En wat stond op dat bord, ja juist een tegenstrijdig bericht tegenover de website.
    OPENING SAUNACLUB OP 15-6. terwijl op de website nu in grote letters staat dat het op 8-6 open gaat.
    Morgen nog eens bellen om te weten wanneer het nu open gaat.

    Dan doorgereden naar Rozenhof. Veel meer volk dan in RIO. Eén bekende tegen gekomen, Sarah de half Marokkaanse die ook wel in de Queenies kwam.
    Hier zaten wel enkele pojes waarmee ik de lakens zou willen delen. Aan de babbel geraakt met een andere Sarah die uit Tunesië zou komen en 25 is. Niet gaan kameren vooral omdat er niets vrij was en het minimum 1 uur wachten was. De goesting om dit lekkere ding een beurt te geven was er wel, maar het zou echt te laat worden.
    Met mijn Portefeuille en mijn zakje nog vol naar huis gereden, morgen, als het weer het toe laat nogmaals een toertje Herentals-Grobbendonk doen.

  5. #55
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Hoelang hanteren deze clubs al de prijs van 50-75
    Alleen de top-clubs (PHG/GT/Samya) hanteren deze prijsstelling . De kleinere saunaclubs in hetzelfde gebied zijn goedkoper !

  6. #56
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    ...en voor wat staat de afkorting MIHFEN dan wel;of heb ik eem zonneslag?:wink:
    Mothers I Hate to Fuck, of course.
    Als het echt Mothers I Love to Fuck waren dan zou je der toch naartoe vliegen of niet soms ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  7. #57
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    41.920
    Discussies
    4597
    Thanks
    46
    Thanked
    14.725 in 8.658 posts

    Standaard

    Pff even wachten tot het geheel open is AUB.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #58
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Toffe website wel. Ze gaan open op vrijdag om 20:00 uur. Maar zijn ze daarna open op zaterdag ? Vanaf hoe laat ? Op maandag ?
    Wat is inbegrepen in het bedrag van het inkomgeld dat ook niet vermeld staat ?
    En die routebeschrijving is al even duidelijk.
    Moesten er geen ijsberenfora bestaan, er zou geen kat opduiken denk ik.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  9. #59
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    1.978
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Dus daarstraks gebeld naar het nr op de site met de vraag of het nu vandaag opening was.
    "normaal wel maar het is een week uitgesteld" nogmaals uitstelling ik begin te vrezen dat het nooit open gaat

  10. #60
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Last Online
    26 maart 2020 @ 13:16
    Locatie
    regio Antwerpen
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    51 in 21 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Een Milf is in mijn ogen een overjaarse tiener,die nog neukbaar is...eentjs die niet begrijpt dat er een tijd van komen en een tijd van gaan is.
    Wel ja!!!:angryfire Coco,nu val je me toch serieus tegen hoor!!!Is het omdat we een jaartje ouder worden dan we maar in onze kist moeten kruipen???Bedankt hoor!!!En geld dat voor de oudere heren ook dan?Als ik me goed herinner ben jij anders ook niet van de jongste hé???Dus kan je gelijk bij mij in men kist kruipen??? Beetje graag!!!
    Mieke

  11. #61
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    27 april 2024 @ 18:07
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mieke Bekijk bericht
    En geld dat voor de oudere heren ook dan?Als ik me goed herinner ben jij anders ook niet van de jongste hé???
    Zo Coco, die kun je in je zak steken. Mieke's ogen zijn nog goed ( en de rest ook:D )

  12. #62
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Een MILF is eigenlijk een Mother I'd like to fuck...
    Dus, een die je wel zou willen...

    Met weinig respect zul je echter van haar niet mogen !

  13. #63
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    1.978
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Voor hen die hen niet verstaan

    een moeder die ik wel wil neuken of vrije vertaling een neukbare moeder.
    In feite kan die dus ook amper 20 zijn :o, maar ook veel ouder.
    Komt er op neer dat het een nog zeer goed uitzinde vrouw is, en meestal is het bij een MILF dat je de beste ervaring hebt, kwestie van meer ondervinding zeker

  14. #64
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik verkies ook de niet-al-te-jonge DVP's hoor, de service is over het algemeen toch beter als ze de dertig gepasseerd zijn denk ik. Het contact is wmb zowiezo ongemakkelijker met een jonge dame. Ben zo eens bij een vroege twintiger geweest die vroeg hoe oud ik was. Ik, 48, zij, oh dat is de leeftijd waarop mijn vader gestorven is. Die jeugdige spontaneïteit is niet altijd een voordeel hé.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. #65
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ik heb nooit anders geweten dan 25 euro achter de ramen tot de euro ingevoegd werd.
    amaai .... 'k denk dat jij dan nooit meer dan 10 minuten is gebleven

    als jonge neuker kan dat waarschijnlijk

    persoonlijk heb ik nooit anders geweten dan minimum 1500 bfr of 37,5 € en dat was toch meer dan 10 jaar geleden

  16. #66
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    1.978
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Omdat ik toch in de buurt was even kijkje gaan nemen.:teuflisch De parking met zwier opgereden en er stond niet één wagen
    Zoals verwacht voor de deur stond het bord met OPEN 16-05-2007 SAUNACLUB.
    De foto op de site klopt ook niet meer, er is een andere lichtreclame ZONDER het woordje BAR Toch 1 goed teken.
    Volgende week zal een andere spion het werk moeten doen want ik rij richting YY GIt of PHG als het al niet BERNDS zal worden :D :teuflisch

  17. #67
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Wat Antwerpen betreft ben je fout Stano;RPLover heeft het bij het juiste eind.
    Sorry, ik wil niet zeveren maar ik ben vroeger ook in de rosse buurt van Antwerpen gaan wandelen en ik heb altijd minimum 1500 bfr betaald.
    Maar ik blijf natuurlijk geen 10 minuten binnen en ook geen 15

  18. #68
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Vanaf 40 zakt alles,behalve het tandvlees...dat kruipt omhoog.
    Grtz:wink:
    En de haarlijn natuurlijk...

  19. #69
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Last Online
    26 maart 2020 @ 13:16
    Locatie
    regio Antwerpen
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    51 in 21 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Was het U trouwens niet,die zich nooit zo oud heeft gevoeld als in Ying-Yang?

    Grtz:wink:
    Tja,en waaraan lag dat????Totaal gebrek aan respekt door de aanwezige mannen en dat had met leeftijd eigenlijk niet veel te maken.Als je dat verhaal even gaat teruglezen...?
    Mieke

  20. #70
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.655
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.289 in 5.194 posts

    Ausrufezeichen

    Vriendelijk verzoek in dit topic eerst en vooral toekomstige ervaringen opgedaan bij LV op te gaan schrijven.

    Bespiegelingen, voorbeschouwingen, eigen meningen etc. zijn nu al voldoende aanbod gekomen.

    Lukt dat niet dan halen we de geplaatste berichten gewoon weg :p (is recent ook daadwerkelijk gebeurd met een aantal berichten)!

    Of een Sauna club naar Duits model levensvatbaar is in Belgie is hier niet primair aan de orde.

    Groet,
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 juni 2007 om 22:56
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #71
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.522
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Vandaag is Las Vegas geopend volgens hun site.
    Al nieuws over dit clubje?
    Als er 2 uur en half na de opening al iemand teruggekeerd zou zijn om er hier over te schrijven zou dat wel een héééél slecht teken zijn, denkt ge niet ?

    Het strafste is dat we zelfs niet weten of ze morgen ook nog open zijn. Of maandag, vanaf hoe laat ?
    Misschien is het een ééndagsclub

    sofa
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  22. #72
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    1.978
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Het was open en de inkom was GRATIS ook de normale dranken.
    Volgens de uitbater is het zaterdag ook open en ook GRATIS inkom.
    Het was nu vooral de bedoeling om de beren even laten kennis te maken. Zij die het saunaclub gebeuren nog niet kennen kregen ook de uitleg.
    Hoewel alles klaar ligt, badjassen slippers... Was het vrijdag nog geen badjassen dag. Je kon de LV bezoeken en een kijkje nemen, er waren al enkel meisjes met 1 bekend gezicht. HILKE. en er is zeker naar de kamer gegaan ook.
    Druk was het niet maar ja 't was nog niet voor echt.
    Zeer mooie club met prachtige Whirlpool (in werking) Een Sauna (nog niet in werking) en ruime douches. Een Bar en nog een soort salon met dansvloer Paal en videoscherm waar continu videoclips worden gedraaid.
    Mooie en nette kamers met douche.
    Als er nu nog beren en meisjes komen zal het nog in orde komen ook.
    Ik herhaal dat het zeer mooi is en nog volledig nieuw.
    Prijzen 80 € voor 1/2u inclusief TZ PZC en NMC 130 voor een vol uur.
    Duurder dan in het buitenland maar alles zou wettelijk in orde zijn, laat ons hopen.
    De uitbater, een Belg, zou nog een andere zaak hebben in Geel (zo zegt hij zelf toch)

    Vanaf maandag is de inkom 50€ en is het open vanaf de middag tot ongeveer 2 uur 's nachts.

    Wanneer het zaterdag open is weet ik niet, maar bel eens naar het nummer op de site, de man is zeer vriendelijk aan de foon.

  23. #73
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.396
    Discussies
    58
    Thanks
    2.507
    Thanked
    2.252 in 708 posts

    Standaard

    Voor die kamerprijzen mogen ze altijd wel gratis inkom hanteren.....
    Ik hou het wel bij Roermond of evt iets verder naar DE.
    Nu betaal je in Herentals dus incl. inkom 300 guldens / 5300 frank voor 30 min. fun met iemand die vermoedelijk nog in de 2e wereldoorlog mee heeft gevochten!
    En dan een half uurtje verlengen ook 50 pleuro, dit heeft dus helemaal niets meer te maken met een saunaclub (afgezien van het feit dat de sauna nog niet eens werkt)
    :wink: :thefinger :thefinger :wink:

  24. #74
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard veel sterkte met jullie saunaclub

    Enkele Meisjes, Hilke en wie was die andere???

    Oblix gaat er toch niet heen.

    Prijzen slaan nergens op voor een saunaclub.

    Betaal je maandag 50 euro om te mogen kiezen uit 2 dames.

    Ik wens de belgen veel sterkte met hun saunaclub :thefinger :teuflisch

  25. #75
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:02
    Berichten
    1.978
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Kijk de reden waarom ik binnen ging was 2 zijdig.
    A ik was nieuwschierig
    B Het was gratis. :D

    Ik ben niet met de bedoeling binnen gegaan om naar een kamer te gaan, heb ik ook niet gedaan dus. Omdat ik Hilke beetje ken wel met haar babbeltje geslagen.
    De andere meisjes waren blond en jong, denk niet dat ze Belgisch waren maar dat kan ik natuurlijk niet weten. Aan het uitelijk te zien gok ik op Pools maar dat is een gok natuurlijk.
    De prijzen liggen inderdaad hoog, te hoog, maar ik denk dat het vooral de bedoeling is in konkurentie te gaan met de klasieke bars daar, en dat kan wel eens lukken.
    Of ik er nog ga, denk het niet of het moet vandaag zijn omdat het nu ook gratis is maar ik denk niet dat ik in de buurt kom.

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Babylon 468*60   Diamond 468*60