Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Brenda

  1. #1
    Geregistreerd
    14 oktober 2020
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 09:32
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    47
    Discussies
    7
    Thanks
    516
    Thanked
    192 in 31 posts

    Standaard Brenda

    Vanachter de bar komt Brenda naar mij lopen en komt naast mij zitten op de sofa. ‘De Brenda’ uit Colombia ‘het kanon’ van Sky. Echt mooi, super figuur, paar mooie grote borsten(geholpen), mooie kont en mooi koppie. Ik zou zeggen de ‘Beyonce’ van Sky. En weer zoals het hier gaat op de sofa, hand onder de badjas, borsten uit een al niets verhullende top en heftig tongzoenen, echter uitlopend op een pijpsessie in de bar op de sofa. Op naar een kamer waar ik wel een uurtje wilde stoeien met deze Colombiaanse. Maar dat ging niet door 50p30, ze deed alleen half uurtjes. Ik denk dat dat was omdat er zo na 14 uur best veel beren waren, ik denk zo’n 12 voor 4 dames en veel voor Brenda kwamen. Het was een beste kamer met alles erop en eraan maar voor mij te gehaast, daarom doe ik liever een uurtje. Wel lekker om zo in Beyonce op z’n doggy een rubber vol te schieten.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Scarpa bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 augustus 2022),Massi (27 augustus 2022),mentholbear (26 augustus 2022),SexDiem (19 oktober 2022),WANDELAAR5 (25 augustus 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    672
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Zojuist voor de eerste keer in Sky beland. De barruimte is erg klein een beetje het formaat van mijn woonkamer. Er is een zwembad, whirlpool en sauna. De whirlpool zonder water en de sauna staat uit. Het zwembad niet geprobeerd.
    Toen ik binnenkwam werd ik geholpen door wat later bleek de goedlachse Brenda. Qua uiterlijk was zij degene die me het meeste aansprak. Ik zat buiten en stak mijn hand omhoog toen ik ze over de gang zag lopen. Toen ik richting gang liep begeleidde ze me naar een kamer. Ik had nog niets meer haar besproken wat ik graag heb enz. Op de kamer zei ze alleen half uurtjes te doen en moest ik geld halen om vooraf 50 euro aan haar te betalen. Toen ging ze de kamer af en bleef zeker 5 min weg om een laken/bedcover te halen. Op de kamer liet ze blijken dat ik 1 keer mocht klaarkomen. Ik liet ze op mijn horloge zien hoelaat we op de kamer waren gekomen en toen begon ze in het Spaans te mopperen waaruit ik dacht te begrijpen dat ze niet zo van de tijd was. Nou mijn Spaans bleek erg slecht. Mevrouw begon te zoenen en te likken wat ze best met overgave deed. Ik kon haar vingeren en ze was erg nat. Toen begon ze me te pijpen wat ok was. Toen ik na 10 min op de kamer te zijn haar vroeg te stoppen met pijpen en te gaan kussen was mevrouw gepikeerd en begon haar spullen in te pakken. Mevrouw dacht me even in 10 min klaar te laten komen en dan weer op naar een nieuwe kamer te kunnen gaan. Toen ik aangaf hier niet blij mee te zijn zei ze dat ik maar naar de theke moest gaan. Die zei dat ik veel langer dan 10 min op de kamer was geweest dat ze dat ook had gezien. Haar uitgelegd dat dit echt niet het geval was en toen Brenda weer ten tonele verscheen haar verteld dat ze loog. Ik zei tegen de theke dan maar naar huis te gaan en ze gaf aan dat dan maar te doen. Toen kwam Brenda zwaar geïrriteerd weer te voorschijn en nam me mee naar dezelfde kamer. De deur moest open blijven ze deed een condoom om mijn pik en begon me te pijpen. Door het voorgaande was het lastig om me te concentreren. Haar aangegeven wat te likken en toen heb ik mezelf maar afgetrokken. Twee natte doekjes wilde Mevrouw me nog net geven en weg was ze weer. Gelukkig kwam, ik meen Naomi, net van de kamer ernaast en die gaf haar klant een handdoek en mij ook gelijk er 1. Een zwaar teleurgestelde eerste ervaring hier. Misschien direct nog 1 andere vrouw proberen. Angela eist momenteel steeds mijn aandacht op. En anders zo met piepende banden naar een echte saunaclub. In de sexkino zaten 2 mannen, misschien de eigenaren naar motorracen te kijken. Wel verschillende mannen gezien die na 1 kamer weer naar huis gingen.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 september 2023),schoolmeester (23 september 2023),WANDELAAR5 (24 september 2023),Wentelt Eefje (23 september 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    14 maart 2024 @ 02:13
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    very, very similar experience with Brenda

    reminded me of the attitude in RLD:
    faster - faster - faster

    after 10 minutes in the room, she got away without letting me cum


    "I sucked I fucked I jerked off"
    "next, jerk off yourself"


    visual data - ok
    attitude - sucks

  6. Onderstaande 2 leden hebben Gkbox bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 oktober 2023),Wentelt Eefje (20 oktober 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

  Living Room 468*60