De eerste Bans zijn uitgedeeld. Niet op dit forum maar op Hookers.
Slachtoffers zijn Willem2 en ondergetekende...
Het positieve hiervan is dat we wel serieus genomen worden door de concurrentie....
Wij gaan door!!!!!
Groet, H_1
De eerste Bans zijn uitgedeeld. Niet op dit forum maar op Hookers.
Slachtoffers zijn Willem2 en ondergetekende...
Het positieve hiervan is dat we wel serieus genomen worden door de concurrentie....
Wij gaan door!!!!!
Groet, H_1
Laatst gewijzigd door Willem2; 13 november 2005 om 03:45
Wat zal ik er eens van zeggen .....
We kunnen er helemaal niet van slapen
En dan te bedenken wat anderen op zo'n site allemaal niet uitvreten.
Zal nog wel vervolg krijgen......
Ik heb me heel netjes stil gehouden maar eens ...
Willem2
PS Ik mag nog een afscheidsbrief van ze schrijven, is dat niet schattig
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Hoei, en wanneer beginnen de bans op dit forum?
Zal maar al eens beginnen met HEEL BRAAF te zijn, en te zien of ik niet te veel berichten schrijf (want op een ander forum, ik weet niet meer juist hetwelk, spreekt men dan van forumvervuiling) en of ik mijn berichten wel 100% volgens de regels van dit forum schrijf.
Zou niet graag van dit forum afgegooid worden, nu ik nog maar pas begonnen ben!
Anvers
Tja te laat, ik denk dat dit bericht je de das omdoet! Maar dat mag ook wel, het wordt winter!!Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
POLAR BEARS UNITE!
Ow behave!
Tja, maar ik heb gezien dat ik nu toch een ijsbeertje geworden ben , en een ijsbeer kan gemakkelijk de winter doorstaan.
Anvers
Dat is een IP-ban en de Nederlanders hebben toch alle een vaste IP. In Duitsland is de IP gewoon variabel. Daar grijpt dat niet.
Groet neukie :wink:
en dan zijn er ook nog proggies om je IP-adres af te schermen, anoniem surfen :D
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
Tja, Neukie, ik zou toch maar oppassen dat U geen ban krijgt, en dan bedoel ik een ban bij bepaalde dames.Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Want met uw handtekening "neuken, neuken, niet betalen" zouden bepaalde dames u wel eens kunnen bannen.:wink: :wink:
Anvers
Tot mijn stomme verbazing zie ik dat mijn andere nickname weer actief is Alles is mogelijk daar ....
W2
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ne Anvers, je begrijpt wat niet. De dames betalen mij en niet ik de dames...........Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
Ban: Ik heb in een andere, bepaalde forum geen ban. Een ban is zeldom een goede idee, dat ziet je aan Willem.
Groet n. :wink:
Ja, collega Neukie, moet je mij eens uitleggen hoe je dit gedaan krijgt?Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Alhoewel ik Abraham al gepasseerd ben, en al vele jaren wandelervaring heb, ben ik er nog niet in geslaagd zo ver te komen als U.
Hoop dat je mij wat ervaring wil bijbrengen?
In elk geval, bedankt bij voorbaat voor eventuele suggesties hoe dit te doen, en steeds tot wederdienst bereid!
Anvers :wink:
Nee Anvers, dat was een joke. Ook bij mijn Nr. 1 moet ik betalen, als ze ook leven moet. Zo veel verdienen onze schatzetjes niet meer, de golden tijden zijn voorbij. Daar zijn misschien zeer weinige uitzonderingen.
En daarom betaal ik dat graag . Wat ik krijg is meer.
Groetjes neukie :wink:
Prima natuurlijk, dat er nu een serieus alternatief lijkt te zijn voor het door de alleenheerschappij wat arrogant wordende Hookers. En een beetje flauw om mensen dan te gaan bannen. De tijd van de koude oorlog is toch al voorbij volgens mij. Een kwaliteitsforum hoeft nergens bang van te zijn. Hookers reageert een beetje angstig. Dus...
Beam me up scotty, there's no intelligent life down here.
Eerstens wees ik onze grote vriend Joe op zijn eigen hypocritie die hij tentoon spreide na het meermalen plegen van censuur. Ook zijn eigen idealisme voor het in stand houden van een vrij forum waar niet voor betaalt diende te worden, hield ik hem voor na het zien van zijn nieuwe plannen betreffende Hookers. Na het vermelden van de prijzen die onze liefelijke Joe vraagt voor het reclame maken op hookers (€ 2.500 voor de geinteresseerden), was de liefde tussen Joe en ondergetekende dusdanig bekoeld dat dit reden was voor een ban. Wel ben ik blij dat dit forum blijkbaar zo interessant is geworden dat we vrijelijk mogen genieten van een stukje reclame die daar voor ons gemaakt wordt op dit moment. En dit allemaal voor niets,......Joe, je bent bijna te goed voor deze wereld ).
Prijzen zijn dan intussen wel een stuk hoger voor reclame.....heb andere bedragen horen noemen !!!Oorspronkelijk geplaatst door Pelpinda
Wat moeten ze hier dan wel gaan vragen :teuflisch :D :D :DOorspronkelijk geplaatst door koekoek
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
Ze hebben verschillende prijsen. Een rode leter boven is duurer dan een link in een regio.
Alstjeblieft bent je niet te hard tegen Joe. Hij is een kleine employee bij een internet- company, de eigenaar van h. En achter deze company is een verdere company. En ze willen alle wat teurotjes verdienen.
Soms denk ik, dat onze Joe geen alternatief heeft. Het leven is in deze tijden wat hard.
Waarom h. en Joe 3 jaaren alleen was, de reden is easy. Je weet nooits om dat werk van het starten van een forum. En in de eerste twee jaaren was het ook niet nodig een alternatief te starten, als wij toch tevreden met h. gewest zijn.
Nu zijn we dat niet meer.
So long neukie :wink:
Ik heb nu ook een ban. Ik kom met nick "neukie" niet meer op een bepaalde forum drop. Alleen met mijn andere nicks.
Ik lach een beetje. Wat zijn de jongens angstig.
Groetjes n. :wink:
Om de één of andere reden, hebben ze bij het overzetten van het oude naar het nieuwe h..kersforum al mijn mailtjes gewist en kon ik er onder mijn eigen wachtwoord niet meer in. Beetje vreemd allemaal daar bij h..kers. Had nog een heleboel mailtjes uitstaan. Vind het ook vreemd, dat ik wel onder dezelfde naam en met hetzelfde wachtwoord weer wel toegelaten ben. Beetje vreemd.
Maar ik denk dat we met dit forum veel beter uitzijn. Kijk bijna niet meer op het andere forum. Vind dit overzichterlijker dan het andere. Dus hulde aan het managment van IJsberenforum.nl.
F
Bedankt voor de bloemetjes.....Oorspronkelijk geplaatst door The Big Boss
n.:wink:
Dat Hookers werkt sinds enkele dagen wel ontzettend traag....ik kom niet eens de site meer op..
Geen problemen op mijn server (ADSL2), pagina binnen in 0,07 sec... beetje traag, maar ja :D
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
You're Banned!!!Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
Probeer het eens door de cookies weg te halen en als gast in te loggen..
Bij het inloggen kom ik al niet eens...Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
'Bezig met het openen van de pagina Hookers.NL' en bij het 5e groene streepje kapt ie er gewoon mee....
Doet me deugt dat er meer gelijk gezinden zijn, zal de verwensingen tegen hookers maar achter wegen laten.
Nog niet in de ban, moeten ze ook niet proberen, maar er zal nog een
behoorlijke bommetje geplaats worden, van mij zijn ze nog niet af.
Peter9