Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
  1. #1
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:44
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard LUMINOUS, "der Lickmeister ","dén LM vd GT"(Zo noemen mijn collega's me op het werk)

    Voor ik terug begin te schrijven wil ik eerst toch nog iets zeggen.

    Nadat ik woensdag een reactie zag staan in Golden Gate van Wim Arts op mijn berichten, dacht ik waar ben ik hier in godsnaam mee bezig.
    Ik zit men tijd hier te verdoen aan saunaclubs die gesloten zijn.
    Ik stop er mee en wis mijn berichten van die dag. Klaar is kees.
    Ik lig op de zetel en denk, ik ga gewoon uitloggen op het ijsberenforum.
    Ik zet men tablet op en ga naar het ijsberenforum en zie daar 7 thanks staan op je berichten. Ik kijk er naar en wie staat er bij Wim Arts. Vervolgens log ik uit.
    In den tijd als ik een nieuwe Samsung note 9 aangekocht had, dacht ik dat ik op die telefoon een nieuw account moest aanmaken voor het ijsberenforum te bekijken.
    Maar een collega van het werk zij me dat ik met men huidig account (luminous) op verschillende toestellen kon inloggen en dat heb ik dan gedaan. Maar nu ik uit gelogd was
    als luminous dacht ik, nu ga ik naar men ander account wat ik nog nooit gebruikt had en wou inloggen op mijn tablet, maar dat was de foute keuze. Ten eerste ik had moeten inloggen
    op mijn telefoon. Ten tweede ik wist men wachtwoord niet meer en Ten derde was men luminous account ook geblokkeerd.
    S'avonds als ik in de trein zit naar het werk begin ik te denken, dieje Wim Arts geeft mij een thanks op een bericht en reageert dan op een bericht, waarvan ik wil stoppen met schrijven.
    Ik denk en denk heel de rit met de trein van Mol naar Antwerpen, hier klopt iets niet, hier klopt iets niet maar wat. Waarom thanks je nu iemand en daarna doe je precies alsof ik een
    grote leugenaar ben. Verder als ik in Antwerpen op mijn speed-pedelec zit blijft het in men kop rond spoken. Ik was blij dat ik zonder kleerscheuren mijn werk gehaald had.
    Onder het schoft ben ik bij een collega aan tafel gaan zitten (normaal slaap ik in de kleedruimte op een matrasje) en heb ik hem verteld wat ik mee gemaakt had de vorige dag op het ijsberenforum
    , hij vertelde dat zo iets ook wel gebeurt op het voetbal forum waar hij op schrijft. Ik moet gewoon blijven verder schrijven zegt hij als ik dat graag doe. En laat die gasten met commentaar
    maar gewoon doen, ik moet het me niet aantrekken.

    In het begin als ik men account aan maakte dacht ik ik ga toch nooit schrijven, maar met de tijd vond ik het dan toch fijn.

    De dag erna op donderdag heb ik dan eerst men twee accountants terug in orde gemaakt en ben ik beginnen lezen en kom ik tot het besluit dat de berichten die ik geschreven
    heb toch niet nutteloos waren. Bedankt voor de goede feedback die jullie geschreven hebben, dat was zeker fijn om te lezen.
    Alsook bedankt voor jullie die mij een privé berichtje hebben gestuurd.

    @ Wim Arts sorry dat ik je verkeerd heb begrepen maar ik kan de tijd ook niet terug draaien. En zeker ook bedankt om je positieve reactie.

  2. Onderstaande 9 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Dennis46 (12 augustus 2022),JonnyFontane (12 augustus 2022),Kwibus2 (13 augustus 2022),mentholbear (12 augustus 2022),middagbeer (12 augustus 2022),Partycrasher (12 augustus 2022),pret (12 augustus 2022),WA (12 augustus 2022),Wentelt Eefje (12 augustus 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:44
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Gelijk even vragen of jullie weten hoe ik aan mijn naam LUMINOUS ben gekomen?

    Hoe ik eraan gekomen ben dat ga ik jullie vertellen in één van mijn volgende berichten eind augustus want dan heb ik een week verlof en heb ik snachts veel tijd om te schrijven over mijn bezoek van Magnum en Oceans in Düsseldorf begin deze maand. En het word sappig dat weet ik nu al.

    Mijn gewiste berichten ga ik ook op nieuw maken.
    Laatst gewijzigd door luminous; 12 augustus 2022 om 09:35 Reden: ? Geplaatst

  4. Onderstaande 8 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 augustus 2022),JonnyFontane (12 augustus 2022),Kwibus2 (13 augustus 2022),Meme Moo (12 augustus 2022),mentholbear (12 augustus 2022),middagbeer (12 augustus 2022),Partycrasher (12 augustus 2022),pret (12 augustus 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.967
    Discussies
    62
    Thanks
    8.314
    Thanked
    2.732 in 963 posts

    Standaard

    De commentaren van Wim Arts a.k.a. Brian Boitano moet je niet serieus nemen. Dat doen wij namelijk ook niet. In zijn zelf aangemaakte topic kun je ook lezen dat hij communicatie problemen heeft:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...=Neanderthaler

    Dus je moet niet al te veel verwachten van hem.
    Blijf vooral de dingen doen die je leuk vindt. Ik lees je berichten graag.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (13 augustus 2022),schoolmeester (12 augustus 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luminous Bekijk bericht
    Gelijk even vragen of jullie weten hoe ik aan mijn naam LUMINOUS ben gekomen?

    Hoe ik eraan gekomen ben dat ga ik jullie vertellen in één van mijn volgende berichten eind augustus want dan heb ik een week verlof en heb ik snachts veel tijd om te schrijven over mijn bezoek van Magnum en Oceans in Düsseldorf begin deze maand. En het word sappig dat weet ik nu al.

    Mijn gewiste berichten ga ik ook op nieuw maken.
    Ben benieuwd en kijk er naar uit. Je kunt dan in elk geval uitzien naar 2 homo's ... Grrr toetsenbord: nomi's bedoel ik...

    Wat ik zelf doe is mijn verslagjes altijd eerst in m'n e-mail neerpennen. Na het posten ervan bewaar ik die e-mails. Handig om ze verzameld ergens opgeslagen te hebben en zaken terug te kunnen zoeken.
    Maar dus ook om een post opnieuw te kunnen plaatsen als er iets is misgegaan. Of in jouw geval, is gewist. Is maar een suggestie.

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2022)

  9. #5
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    De commentaren van Wim Arts a.k.a. Brian Boitano moet je niet serieus nemen. Dat doen wij namelijk ook niet.


    En dan noemt ie (Ascari) mij een troll. Zoals te lezen is kun je Ascari ook beter negeren, vervuild alleen maar topics, meer niet. Als hij nota bene mij nodig heeft om de aandacht op zichzelf te vestigen…..
    maar goed, als Ascari zich hierdoor weer even het mannetje voelt

  10. #6
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Berichten
    3.073
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.517 in 1.807 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    De commentaren van Wim Arts a.k.a. Brian Boitano moet je niet serieus nemen. Dat doen wij namelijk ook niet. In zijn zelf aangemaakte topic kun je ook lezen dat hij communicatie problemen heeft:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...=Neanderthaler

    Dus je moet niet al te veel verwachten van hem.
    Blijf vooral de dingen doen die je leuk vindt. Ik lees je berichten graag.
    Klopt ik weet dat dat precies is waar ie op uit is kijken of hier nog wat mensen zijn die het allemaal veel te serieuz nemen en sommige mensen tuinen er blijkbaar met open ogen in getuigen de felle reacties die zijn post bij sommige uitlokken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 augustus 2022),Kwibus2 (13 augustus 2022),WANDELAAR5 (13 augustus 2022)

  12. #7
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.967
    Discussies
    62
    Thanks
    8.314
    Thanked
    2.732 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Arts Bekijk bericht


    En dan noemt ie (Ascari) mij een troll. Zoals te lezen is kun je Ascari ook beter negeren, vervuild alleen maar topics, meer niet. Als hij nota bene mij nodig heeft om de aandacht op zichzelf te vestigen…..
    maar goed, als Ascari zich hierdoor weer even het mannetje voelt
    Trol noemde ik je een tijd geleden. Nu ben je onze relnicht.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  13. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (12 augustus 2022)

  14. #8
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Voor de mensen die nieuw zijn hier, of net hebben ingelogd, en denken: wat is dit ?

    Dit is nou het ijsberenforum.
    Ofwel: Jij-bakken, gekneusde egos, oude vetes tussen leden, vliegen afvagen, persoonlijke aanvallen, puberaal en kleuter gedrag, forum verslaafden, beren die hun forumnaam (opnieuw) gewijzigd hebben. Etc. etc.

    Never a dull moment

    Enjoy your trip
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 12 augustus 2022 om 20:02

  15. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 augustus 2022),JonnyFontane (12 augustus 2022),mentholbear (13 augustus 2022)

  16. #9
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Een goede tip: je kan een aantal leden op je nergeerlijst plaatsen, dan kan je hun reacties niet meer lezen.

    Ik werd hier de laatste tijd ook gekloot door enkele asociale geniepigaards, die bovendien ook om de vijf botten van nickname veranderen.
    Voor dat trollerig en kinderachtig gedrag bestaat er maar één wapen: totaal negeren.

    Kom volgend weekend gewoon naar het feestje van YBF in Babylon, en je zal zien dat de meeste forumleden best aardige mensen zijn.

  17. Onderstaande 8 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 augustus 2022),JonnyFontane (12 augustus 2022),Kwibus2 (13 augustus 2022),luminous (17 augustus 2022),Meme Moo (12 augustus 2022),Tonnyscy (14 augustus 2022),WANDELAAR5 (13 augustus 2022),yylover (12 augustus 2022)

  18. #10
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.935
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht

    Kom volgend weekend gewoon naar het feestje van YBF in Babylon, en je zal zien dat de meeste forumleden best aardige mensen zijn.
    Je bent van harte welkom......

  19. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2022)

  20. #11
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Voor dat trollerig en kinderachtig gedrag bestaat er maar één wapen: totaal negeren.
    We komen er wel, uiteindelijk.

    Dingetje is alleen dit: een aantal ijsberen wil het helemaal niet negeren...... Ze zoeken het zelf continu weer op maar zijn wel beledigd (of erger in sommige gevallen: gediscrimineerd) als er het minste aan tegengas komt.

    Afsluitend: mijn excuses aan Luminous. Niet voor mijn eerdere bericht tav Golden Gate. Wel voor het gedrag voor een handvol anderen die het compleet uit hun verband trekken ter versterking van het eigen ego en de "oh ik weet ik nog wel iets over die klojo" figuren. Zij hebben zich weer van hun (nou ja ???) beste kant laten zien.

    reacties in drie twee één.....

  21. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2022)

  22. #12
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.967
    Discussies
    62
    Thanks
    8.314
    Thanked
    2.732 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Arts Bekijk bericht
    We komen er wel, uiteindelijk.

    Dingetje is alleen dit: een aantal ijsberen wil het helemaal niet negeren...... Ze zoeken het zelf continu weer op maar zijn wel beledigd (of erger in sommige gevallen: gediscrimineerd) als er het minste aan tegengas komt.
    Dit is een perfecte beschrijving van je eigen gedrag. Nu nog accepteren dat jijzelf onderdeel van het probleem bent.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  23. #13
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:56
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Leg dan even uit waar ik jouw op de korrel nam aangaande de commotie rond om het verwijderen van Luminous bericht over Golden Gate. Quote graag. Plus uitleg. Of ben je boos dat ik in andere topics niet in je provocaties trap.

    Je hoeft er trouwens niet boevn op te blijven zitten, te F5'en of tot diep in de nacht online te blijven. Ik kan dit wel laten rusten dus vanavond / vanacht geen reacties meer. Slaap zacht.

  24. #14
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.967
    Discussies
    62
    Thanks
    8.314
    Thanked
    2.732 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Arts Bekijk bericht
    Leg dan even uit waar ik jouw op de korrel nam aangaande de commotie rond om het verwijderen van Luminous bericht over Golden Gate. Quote graag. Plus uitleg. Of ben je boos dat ik in andere topics niet in je provocaties trap.
    Ben ik nou zo slim? of jij zo ...? Vul maar in knul.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  25. #15
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.838
    Discussies
    26
    Thanks
    2.759
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Voor de mensen die nieuw zijn hier, of net hebben ingelogd, en denken: wat is dit ?

    Dit is nou het ijsberenforum.
    Ofwel: Jij-bakken, gekneusde egos, oude vetes tussen leden, vliegen afvagen, persoonlijke aanvallen, puberaal en kleuter gedrag
    Ja, vind je het gek?!
    We neuken constant elkaars wijven, man! Het is echt geen wonder dat we elkaar allemaal haten.

  26. Onderstaande 8 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 augustus 2022),Eddy_V (12 augustus 2022),Herr Fick (13 augustus 2022),JonnyFontane (13 augustus 2022),Meme Moo (13 augustus 2022),mentholbear (13 augustus 2022),pietpotent44 (13 augustus 2022),Shakir (13 augustus 2022)

  27. #16
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Nee hoor, er zijn ook mensen die dat gewoon lekker vinden.Swingers en andere ruimdenkenden

  28. Onderstaande 7 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 augustus 2022),Husky (12 augustus 2022),JonnyFontane (13 augustus 2022),Meme Moo (13 augustus 2022),pietpotent44 (13 augustus 2022),schoolmeester (13 augustus 2022),Shakir (13 augustus 2022)

  29. #17
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:00
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.935
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Ja het zaad van een maat kan geen kwaad.....

  30. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 augustus 2022)

  31. #18
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Voor de mensen die nieuw zijn hier, of net hebben ingelogd, en denken: wat is dit ?
    Inderdaad.

    Hersenonderzoekers: "Je kunt de mentale gezondheid van mensen monitoren op basis van hun tweets"
    https://www.demorgen.be/nieuws/herse...eets~bcc4a292/

    Laat ons gewoon lekker elkaars wijven neuken en het komt wel goed met die geestelijke gezondheid.

  32. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 augustus 2022),Meme Moo (13 augustus 2022),pietpotent44 (13 augustus 2022),WANDELAAR5 (13 augustus 2022)

  33. #19
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Wie een zodanige puinhoop aanricht dat hij zijn pseudoniem verandert krijgt van mij de waardering die daar bij hoort: op de negeerlijst.
    Dikke kans dat die poster er met zijn eerdere pseudoniem al op stond.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 augustus 2022),Tonnyscy (13 augustus 2022)

  35. #20
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Goed dat Luminous weer actief is. Ik kan zijn bijdragen best waarderen.

  36. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2022)

  37. #21
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:33
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.074
    Discussies
    123
    Thanks
    2.098
    Thanked
    2.264 in 1.011 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Laat ons gewoon lekker elkaars wijven neuken en het komt wel goed met die geestelijke gezondheid.
    Jij neukt sowieso niet mijn vrouw, want ik ben single, dus heb geen vrouw.
    Of ik in een saunaclub jouw vrouw neuk, weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.

    Als jij hier over 'wijven' spreekt, ben ik bang dat jouw geestelijke gezondheid die van een puber is die net haar op zijn testikels heeft gekregen.

  38. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (13 augustus 2022)

  39. #22
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    @luminous Ik ben blij te lezen dat je je veldwerk omtrent gesloten SC blijft verderzetten, ik vind het interessant en heb eerder al mijn appreciatie hierover uitgesproken. Keep up the good work!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Achilles Bekijk bericht
    @luminous, aardige reeks opsporingswerk van de ene naar de andere gesloten SC, leest haast als een stationsroman.

  40. Onderstaande leden hebben Achilles bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2022)

  41. #23
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Hé, vulkaanvarken Hobbele lijkt terug… goh!
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  42. #24
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Voor sommige trollen is een pseudo dus niet genoeg.
    Jammer dat daar voor Big30 en W2 weinig aan te doen is.
    Een email account is in 15 seconden aangemaakt, met VPN kun je het IP nummer van je laptop of telefoon onderdrukken.
    De enige remedie is accounts die middels een VPN aangemeld worden niet accepteren.

  43. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    De enige remedie is accounts die middels een VPN aangemeld worden niet accepteren.
    Lijkt me niet fijn voor de anonieme beren die ook gebruik maken van een VPN om het forum te bezoeken.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Babylon 468*60   Living Room 468*60