Haarkleur/-lengte :zwart/lang
Lengte dame :160 cm
Postuur/Cupmaat :slank/C(siliconen)
Nationaliteit/Taal :Thaise/engels
Leeftijd :25
Tatoeages/Piercings :
Service:PMC, intiem, GFE
Voordelen:zacht,lief, GFE
Nadelen:
Tijdsduur :00:25
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:dranje wordt door de dame aangeboden

Woensdag deze Thaise deerne bezocht.
Ze is inderdaad een lieverd, weet hoe ze mannen moet aanpakken, en geeft je een GFE.
Echt een aanhankelijk meisje, en ze doet een man echt genieten.
Binnengekomen, prijs afgesproken, vooraleer je op haar kamer bent begint ze al aan je te frutselen, heeft een aanstekelijk lachje.
Het noodzakelijke wasje, en hup, ze duikt de ijskast in voor een drankje.
Lekker nog wat frutselen,terwijl ik van mijn colaatje genoot, en van dat mooi lichaam.
Ze behandelt je alsof het onbetaalde sex is, kijkt zeker niet op de klok, pijpt lekker, geen enkel standje is haar teveel, gezellig pratertje, giechelt best wat af in bed.
Bijt ook lekker over gans je lichaam, een dame van en met plezier.
Heb er zeker van genoten, je kan overal aanzitten, ze is de beleefdheid zelve.
Ben er toch wel een klein half uurtje binnen geweest, en nooit kreeg ik de indruk dat ze me af wou werken.
Naar eigen zeggen werkt ze van 's middags tot 2 uur 's nachts.
Voor de heren die van GFE houden, ja, een aanradertje.
Zeker ook positief, ik ben vandaag nog enkele keren langsgewandeld, op zoek naar Sandra (voor mijn vriend) en in afwachting dat Stella vrij kwam, en ja hoor, telkens een glimlach op haar gezicht, dus herkenning, ook als je niet binnen gaat, en dat kan je niet van alle dames zeggen in het SK.

Wat me het meeste bijblijft van deze Tan, haar vriendelijkheid, de GFE, het drankje, het 'niet-op-de-klok-kijken'.
Degene die haar met een bezoekje vereren, steek eens een vinger of duim in haar mondje (neen, niet kontje) en ervaar zelf maar wat ze daar mee doet, deze lieve meid.

witchmaster - ik ben hopeloos verliefd, nu nog een vrouw vinden die met mij die verliefdheid wil delen