Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Rubin (Kameroense)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:40
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.749
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard Rubin (Kameroense)

    Rubin (Kameroense)
    Leeftijd : 24-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Zoenen
    Extra info : Milieuvriendelijke instelling





  2. Onderstaande 5 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (20 juni 2022),mentholbear (23 juni 2022),Patjax (20 juni 2022),satanic surfer (20 juni 2022),schoolmeester (20 juni 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    26 juni 2022
    Last Online
    26 juni 2022 @ 14:19
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ben een nood hier,wat is een Milieuvriendelijke instelling?

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janjan2 Bekijk bericht
    ben een nood hier,wat is een Milieuvriendelijke instelling?
    Kan je helaas geen PB sturen. Maar dames die niet onnodig het milieu belasten door verspilling van rubbers en de plastic soep in de oceaan hiermee beperken.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 27 juni 2022 om 14:22

  5. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (27 juni 2022),schoolmeester (27 juni 2022)

  6. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard

    Zaterdag kennis gemaakt met deze zwarte panter die elegant door de club paradeert.
    Daarmee scoorde ze extra punten. Terwijl ik met Cupido bij de bar stond verdween zij in een donker hoekje, waar haar glimlach haar aanwezigheid verraadde. Cupido zijn voorkeur kennende gepolst of hij van plan was om zijn slag te slaan. Toen dat nog niet het geval bleek te zijn, liep ik op deze fraaie dame af. Qua postuur niet superslank maar fraai van proporties, haar borsten naar mijn mening wel gevuld met enkele cc siliconen. Vooral het verticale litteken onder haar tepels gaven mij dat idee , want waarom zou je daar anders een litteken hebben ?
    Nog even een akkefietje omdat een andere dame haar kamer nummer had ingenomen. Deze Roemeense had geruild met een dame die geen sleutel had (gypsies onder elkaar zullen we maar zeggen). De gypsies weigerden te vertrekken dus maar even naar de receptie gelopen en gevraagd of dat zo mocht en of zij daar iets tegen konden doen. De forse receptioniste leek het niet belangrijk te vinden dat de Roemeense meiden zelf de regels in de club bepaalden ipv dat de bedrijfsleiding daar over gaat. Een apart Nederlands pratende Duitser of een Limburgse Nederlander die Duits probeerde te spreken ging zich er ook nog mee bemoeien.. rare gast , wist niet waar het over ging en was ook nauwelijks te volgen, terwijl ik toch best wel een beetje m’n talen spreek
    Terug boven bleken de schoonmaak dames ook in de gaten te hebben dat er iets niet klopte en regelden dat iedereen daar terecht kwam waar hij/zij hoorde. Nou ja.. de brutaalste gypsie zou dan op straat hebben gestaan maar dat hoefde van mij nu ook weer niet.
    Hierop volgde een prima uurtje, heerlijk genoten van elkaar

    Terug beneden werd de kamerduur geklokt door het bonte gezelschap dat vandaag acte de présence gaf. Eerst mij nog in de maling proberen te nemen dat ik na 40 minuten al terug was… had ook zo maar gekund als ik m’n phone niet op de kamer had gebruikt voor wat muzikale ondersteuning om geluiden van buiten en buren te overstemmen. Na ca 55 minuten eindigden we op de opzwepende klanken van “Take my breath away” van The Weeknd. Een nummer dat begint met “I see the fire in your eyes”…..
    Illusion Plop, zoals Sjeufke altijd zijn verslagjes wist te eindigen !

    PS als je dit leest MB dan mijn excuses voor het gebruik van jouw tekst, maar iemand moest het doen vandaag en zoveel werd er door de rest van het gezelschap ook niet gekamerd, we hadden veel te veel lol en de avond was voorbij zonder dat ik het merkte.

    PS2 hhg voor Rubin..? Nee, daarvoor was de kamer te gewoontjes. Maar om een prachtige vrouw haar borsten, billen, schouders en rugpartij te masseren, goed door haar gemasseerd te worden, milieuvriendelijk oraal verwend te worden en haar in missio heerlijk te mogen nemen, was de 100 euro wel een keer waard.
    En Garde

  7. Onderstaande 13 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 juni 2022),bram4826 (27 juni 2022),Firehawk (28 juni 2022),Henry S (29 juni 2022),Koos Albertss (28 juni 2022),Kwakje (28 juni 2022),Massi (28 juni 2022),mentholbear (28 juni 2022),pret (27 juni 2022),schoolmeester (28 juni 2022),Shakir (28 juni 2022),WANDELAAR5 (28 juni 2022),Wentelt Eefje (28 juni 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.