Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Sabina (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    195
    Thanked
    323 in 78 posts

    Standaard Sabina (Hongaarse)



    SABINA (Hongaarse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Grijs Herhalingsgevaar :
    Prijs : 60 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, PSE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : New girl,





  2. Onderstaande 13 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juni 2022),Aurélio ( 4 juli 2022),Caracol ( 6 juni 2022),fg22 ( 7 juni 2022),Henry S ( 6 juni 2022),mechelen ( 6 juni 2022),mentholbear (12 juni 2022),Patjax ( 6 juni 2022),pret ( 6 juni 2022),Schietgraagft ( 7 juni 2022),schoolmeester ( 6 juni 2022),Wentelt Eefje ( 6 juni 2022),yylover ( 6 juni 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Sabina is een aantal weken geleden begonnen in Babylon.
    Sabina zit op haar vaste plaats en kijkt op haar telefoon. Sabina maakt geen enkel oogcontact met rondlopende ijsberen en lijkt totaal geen interesse te tonen in een kamer(tje).
    Beren moeten naar haar toe en dan lijkt ze wel wat te ontdooien.
    Andere bevriende beren hadden al bij haar geinformeerd, neen, ze kust niet. Een nogo, zo lijkt het.
    En toch, ik wou het eens proberen. Mijn eerste kamer met haar duurde een half uur.
    Inderdaad, ze kuste niet, maar ....ik vond dat ze wel iets had....misschien wel een kleine klik. Een 6 1/2 voor de kamer
    En toen kwam Koos, en Sabina blijkt de grootste lol te hebben met Koos, ook al hebben ze niet eens samen gekamerd. Sabina stijgt met stip in mijn waardering.
    En ik dacht vorige week, laat ik eens een uurtje met haar de kamer op gaan.
    Sabina kust nu ietwat voorzichtig en is meer ontspannen dan de 1e keer. Sabina pijpt eigenlijk best goed, laat zich gewillig beffen en heeft een goed gevoel voor humor.
    De kamer wordt beter, een 7 1/2. En ook als we weer van de kamer af zijn, blijft ze regelmatig naar me toe komen en kroelt over me heen.

    Vandaag is het inmiddels al bijna 6 uur en er zijn weinig beren en teveel dames. Sabina heeft nog geen enkel kamertje gemaakt maar lijkt er niet al teveel moeite mee te hebben.
    Ik zit naast haar, TV te kijken, de touretappe eindigt bloedstollend en die verdomde Pogacar wint alweer. Sabina dolt wat met mij, maar de vraag voor een kamer blijft uit.
    Ik vind haar steeds leuker en we gaan weer de kamer op.
    Sabina is nu volkomen ontspannen en begint me nu volop te tongzoenen. We hebben plezier, de klik is er nu vol.
    Het beffen duurt lang, heel lang, Sabina reageert heerlijk, maar ik krijg haar niet tot een hoogtepunt (denk ik) en de zweetdruppels druipen van alle kanten over me heen , ik moet stoppen en ff snel douchen.
    Jammer dat ze geen orgasme heeft gekregen maar dan beweert ze dat ze 3x is klaargekomen. Ik weet het niet zo zeker maar ik geef haar het voordeel van de twijfel. Laten we het daar maar op houden
    Uiteindelijk rijdt ze mij klaar in cowgirl en is Sabina inmiddels gestegen tot een dikke 8 1/2.
    Soms moet je de eerste indruk van een dame even laten liggen en haar toch een kans geven en dan soms, heel soms, kan het nog uitgroeien tot een geweldige dame.
    Sabina is heel voorzichtig met nieuwe beren, haar service lijkt standaard , maar als je haar de kans geeft en er is de juiste klik, dan kan ze wel degelijk goede service geven. Mijn laatste kamer met haar waren 5 sterren waard.

    Overigens is ze geen 23 maar 31 jaar oud. Dit weekend vertrekt ze voor 4 weken vakantie.

  4. Onderstaande 16 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2022),fg22 (26 juli 2022),jansenroy ( 9 juli 2022),JonnyFontane ( 8 juli 2022),laplagne (11 juli 2022),le_belge ( 9 juli 2022),mentholbear ( 8 juli 2022),Patjax ( 8 juli 2022),pret ( 9 juli 2022),Schietgraagft (15 juli 2022),schoolmeester ( 9 juli 2022),Scrotum ( 9 juli 2022),SeX++ ( 9 juli 2022),Shakir ( 9 juli 2022),WANDELAAR5 ( 9 juli 2022),Wentelt Eefje ( 9 juli 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Ist jetzt im Penelope als Lea(h).

    VanKees

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Babylon 468*60   Diamond 468*60