Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Karina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:33
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.872
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard Karina (Roemeense)



    Karina (Roemeense)
    Leeftijd : 37 jaar Taal : Engels (goed), Roemeens (uitstekend)
    Haarkleur : Geblondeerd Haarlengte : Halflang (net iets beneden haar schouders)
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : (De slanke kant van) normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rechterpols, linkerpols, linkeronderarm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C/D Siliconen : Nee, wel borstverkleining ondergaan
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Het type dat ik ook in een kroeg tegen zou willen komen en waar ik dan maximaal mijn best voor zou doen tijdens een versierpoging. Een betoverend leuke echte vrouw.





  2. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022),Patjax (29 mei 2022),pret (29 mei 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:33
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.872
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Uit mijn Vorvatertag, Samya, Köln-Rodenkirchen - 25 mei 2022 verslag

    Even later liggen we samen op bed en als we in elkaar verstrengeld kussen uitwisselen, wisselen we dat nog steeds met kletsen af tot Karina langzaam de weg naar beneden inzet om me vervolgens te vragen of ik een legale of illegale behandeling wil, de keus is zonder meerprijs aan mij. En het bevalt me bijzonder goed zoals ze me pijpt, eigenlijk is Karina dan ook verbaasd dat ik geen 69 wil maar haar gewoon wil likken. Dat laat ze zeer gewillig gebeuren en nadat ik via haar borsten naar beneden ben afgedaald wordt een mooi kutje volledig wijdbeens gepresenteerd. Ik lik haar klitje en schaamlippen en neuk haar kutje met mijn tong en voel hoe ze steeds natter wordt en de smaak ook al langzaam anders wordt. Karina lijkt er echt van te genieten en terwijl haar geil over mijn kin lekt bevochtig ik mijn vingers daarmee, die door haar gulzige kutje naar binnen gezogen worden. Als ik voel dat ze niet veel langer weerstand kan bieden aan de kleine dood masseer ik haar G-spot waardoor ze bijna door het plafond gaat als (het lijkt alsof) ze bijzonder heftig klaarkomt. Als ze bijgekomen is gniffelt ze als ze me op sterkte pijpt “We gaan denk ik neuken, want dat ding is zo hard dat je mijn tanden eruit kunt slaan als ik je blijf pijpen.” en tast eerst ‘macht der gewoonte’ naar de flutschi om vervolgens een vinger door haar kutje te halen en me mee te delen dat dat overbodige overdaad zou zijn. Vervolgens rijdt ze me in een fantastische cowgirl klaar. Het herhalingsgevaar is zéér groot. Karina is een topper!
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  4. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:33
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.214
    Discussies
    239
    Thanks
    21.872
    Thanked
    6.388 in 3.034 posts

    Standaard

    Uit mijn zaterdag 3 december, Samya, Köln-Rodenkirchen verslag

    Na een kort praatje in de bar, waarbij ze aangeeft me wel te herkennen als iemand waarmee ze kamerde maar zich die kamer na een half jaar niet meer te herinneren en een pietsje smalltalk gaan we op pad voor een sleutel, die is gelukkig onmiddellijk beschikbaar en door naar kamer 4 boven. Als we op bed liggen te kussen en knuffelen vertel ik Karina dat ik haar graag eerst wil verwennen en als ik na het liefkozen van haar borsten langzaam afdaal naar beneden geeft ze me net als vorige keer alle ruimte. Als ik nog geen twee minuten bezig ben haar schaamlippen te likken en behoedzaam richting haar klitje te werken zegt ze ineens “oh fijn, ik kan me ineens onze sessie weer volledig voor de geest halen, ga je gang, ik ga hopelijk weer zo genieten!” Ik lik dat mooi kutje en beetje bij beetje centreer ik de bewegingen van mijn tong rond haar klitje en het met mijn tong neuken van haar steeds geurender, zilter smakende en natter wordende grotje.

    Het vocht dat uit haar kutje druipt zorgt ervoor dat ik mijn vingers nat genoeg kan maken om eerst rond de ingang van haar kutje te spelen terwijl ik op haar klitje sabbel en even later kan ik geen weerstand bieden aan de steeds uitnodigender manier waarop ze haar benen spreidt en haar kutje tegen die vingertoppen aanduwt. Ik lik Karina terwijl ik haar vinger en daarbij mijn vingeren steeds meer tot het stimuleren van haar G-spot beperk. Ik voel, ruik, proef en hoor aan alles na een minuut of 25 dat ze op het randje zweeft en even later komt ze geweldig klaar (ogenschijnlijk). Ze lijkt daadwerkelijk even op wolk 9 te bivakkeren en al knuffelend komt ze langzaam tot zichzelf. Onderwijl verzekert ze me dat ze me nooit meer zal vergeten… ik geef aan dat ik graag lekker nat en diep loom klaargepijpt zou willen worden en ze kwijt zich met verve van die taak. Ik kan haar maar net op tijd waarschuwen en voel de dikke klodders op mijn buik neerkomen. Nadat ze me heeft gekuist genieten we beiden nog even in elkaar verstrengeld na en zegt ze: “Al zou ik elke maand maar één zo’n geweldig orgasme hebben, dan zou ik daarop seksueel de rest van mijn leven kunnen teren… “ eens kijken of ze dat nog weet wanneer we elkaar weer tegenkomen… voor mij is hoe dan ook het herhalingsgevaar met Karina meer dan 100% want ook deze na de tijd aan haar overhandigde €100 resulteerden in een bijzonder goed besteed volgemaakt uur.
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  6. Onderstaande 7 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 december 2022),Bluebear ( 6 december 2022),bram4826 ( 6 december 2022),dennisw (26 december 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 december 2022),schoolmeester ( 6 december 2022),Siberische tijger ( 6 december 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Living Room 468*60   Babylon 468*60