Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard Verhaal halen als klant

    Ben je als klant van een sekswerker al ooit slecht behandeld? Zo ja, ben je al ooit verhaal gaan halen bij de directie?
    Heb je je geld ooit teruggevraagd na een slechte date? Heb je ooit een compensatie gehad?

    Zelf heb ik enkele dagen geleden een zeer slechte ervaring gehad. Je leest er alles over in de Belgische Brabant-rubriek met als titel 'Sexysenses, Zaventem'. Ik kon geen verhaal gaan halen, want heb de bazin niet meer gezien, maar heb de dame proberen duidelijk te maken dat het zeer slecht was. Het was nochtans geen piepjonge vrouw, dus het leeftijdsverschil was zeker niet groot.

    Vandaag heb ik mijn ervaring laten bezinken, maar heb wel wat stoom afgelaten en heb naar die zaak een mail gestuurd met mijn opmerkingen. Het blijft dus vrij hoog zitten.

    Heb je als klant ook rechten? Het enige recht dat je hebt is niet meer naar deze plaats gaan, lijkt me.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (31 mei 2022),Henry S (28 mei 2022),mentholbear (28 mei 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 november 2019
    Last Online
    24 november 2023 @ 09:45
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    418
    Thanked
    214 in 44 posts

    Standaard

    RECHTEN HEB JE ZEKER ,JE KRIJGT ZE ALLEEN VAAK NIET.
    Afhankelijk van welke zaak je bent en wat voor management er achter zit.
    In eerste instantie krijgt de dame het voordeel van de twijfel, krijgen ze meer klachten dan kunnen ze dit niet meer klakkeloos aanemen dat het aan de klant ligt.

    Ik heb ooit een keer meegemaakt dat een dame op mij plaats nam en zonder overleg mijn pik in haar poepgat schoof.
    Het voelde anders aan en ging ook moelijk naar binnen, ik vroeg haar te stoppen en ervan af te gaan ,toen ik het door had.
    We hadden niet geneukt slechts half er in geweest en toen gestopt.
    Wij kregen later een discussie en zij beweerde dat dit op mijn verzoek was,om het op te lossen gingen we naar de theke.
    Ze vroeg hiervoor 100 euro extra.
    Mijn verhaal mocht ik vertellen maar ik moest toch betalen.
    Dit was een bekende dame in gt genaamd Sonja.

    Vervelend ,maar dat soort dingen gebeuren.

  4. Onderstaande leden hebben Henry S bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    1 keer is het mij gebeurd, heel lang geleden.

    Het was in een bar op de 'Chaussee d'Amour', de Luikersteenweg in Sint Truiden. Ik was met een meisje, een nieuw meisje blijkbaar, naar de kamer gegaan en de afspraak was met tongzoenen. Op de kamer weigerde ze dit waarop ik onmiddelijk naar de bazin trok. De bazin, een Vlaamse dame die ik voorheen al eens gezien had betaalde mij terug.

    Of dat nu nog zou lukken weet ik niet.

  6. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Nacho (28 mei 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Onenigheid gehad in het SKW. Maar daar is het vooruitbetalen en de dames zijn daar zelf de baas. Het enige wat je dan nog kunt is de rest waarschuwen en er niet meer langs gaan.

    Voordeel bij een SC is dat je achteraf betaald. Op 1 misverstand na, geen groot gedoe meer gehad. Wel es mindere service, maar dan neem ik m'n verlies en blijft het bij een eenmalig half uurtje.

  8. #5
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik heb meerdere malen korting gehad bij (club)dames. Of gratis diensten.

    Kan me herinneren vroeger bij Badda Bing dat er steeds inhaligere types bij kwamen, die (toen al, 10-15 jaar geleden) 75e voor een half uur vroegen. Terwijl het officieel altijd 50e is geweest.
    Anyway, met een dame naar de kamer geweest die nauwelijks iets deed. Beetje massage. Die ook al slecht was. En dat was het.
    Toen zei ik beneden bij de lockers dat ik de service slecht vond (vrij genant moment). Mevrouw op haar kut getrapt. En gaf 25e terug.

    In Badda Bing ook eens voor een half uur voor 25e gekamerd en gesext, omdat ze wist dat ik jarig was.

    En ook daar weleens alleen beetje geknuffeld en niet gesext voor 25e. En alleen massage voor 30 een keer. Ik werd best vaak gematst en gemazzeld. Was waarschijnlijk omdat ik een groot deel van die vrouwenclub goed kende.

    Heb in phg weleens een uur voor 50e gedaan, omdat de vrouw graag een massage van mij wilde, wat ik het 2e half uur gedaan heb. Ze wilde alleen geld voor het eerste half uur.

    Maar ook in andere clubs en andere bezoekjes bij vrouwen thuis vaak gematst. Heb bijv. tm 2016 voor een uur steeds 75e betaald, terwijl de meesten toen al 100 vroegen.
    En ook bij prive ontvangst soms maar een half uur hoeven te betalen voor een uur. Of meerdere uren voor een prijsje i.p.v. al die uren maal het uurtarief.

    En ook gratis overnachtingen gehad bij thuisbezoek of bij mij thuis. Omdat het gewoon zo gezellig was.

    In LR heb ik (rond 2011) weleens onenigheid gehad met een vrouw omdat ik mn belofte (nog) niet was nagekomen. Het was een keidrukke avond, haast geen kamer te krijgen. Wachttijden van meer dan een uur. Dames baalden.
    Toen kwam een dame naar mij toe om me te verleiden voor een kamergang en ik stemde toe. Maar het was daarna wel wachten, wachten, wachten. Dat duurde belachelijk lang. Meer dan een uur. En nog steeds geen kamer vrij. De vrouw wachtte ook niet (meer) bij mij. Toen kwam er ineens een andere dame mij verleiden voor een kamer, die al meteen een sleutel had. Toen dacht ik: ach dan ga ik eerst met haar een half uurtje, en als ik terugkom is er wellicht wel inmiddels een kamer vrij voor mij met mevrouw 1.
    Maar toen ik terug kwam van het halve uurtje was mevrouw 1 laaiend op mij. En bleef ze schelden tegen mij, en mij door de club stalken. Ze vroeg zelfs aan de uitsmijter om mij een pak slaag te geven. Die daar uiteraard niet op in ging. Maar in elk geval bleef ze maar zeuren en mij volgen. Ze stond erop dat ik haar 50e zou geven, vanwege de 'gemiste inkomsten'. Ik vond dat wel te ver gaan, omdat we niet gekamerd hadden, maar voelde me wel een beetje schuldig aan de situatie. Heb haar toen toch maar 50e gegeven. Om van het gezeur af te zijn.
    Echter, toen ik het verhaal aan een andere dame vertelde, is die het gaan vertellen bij de gastvrouw. Die kwam het verhaal bij mij checken. Daarna liep de gastvrouw naar mevrouw 1, en 10 minuten later gaf die mij mn 50e weer terug.

    Tja, je maakt weleens wat avonturen mee als ijsbeer van het eerste uur .
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 28 mei 2022 om 05:43

  9. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (29 mei 2022),mentholbear (28 mei 2022),Nacho (28 mei 2022),Wentelt Eefje (28 mei 2022)

  10. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Hoezo verhaal halen bij de club, de dames opereren toch zelfstandig en op eigen naam?
    Laatst gewijzigd door pret; 28 mei 2022 om 07:56

  11. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (28 mei 2022)

  12. #7
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Hoezo verhaal halen bij de club, de dames opereren toch op zelfstandig en op eigen naam?
    Als ze hun tarief mogen bepalen zijn ze zelfstandig. Als ze belasting moeten betalen zijn ze niet meer zelfstandig

  13. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Als ze hun tarief mogen bepalen zijn ze zelfstandig. Als ze belasting moeten betalen zijn ze niet meer zelfstandig
    Ik denk eerder dat ze niet zelfstandig zijn indien de belasting wordt ingehouden op hun loon.

  14. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (28 mei 2022),schoolmeester (28 mei 2022)

  15. #9
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Ik heb echt ooit gezeik op de kamer gehad. Ze piste mij helemaal onder. Moest ik nog voor bijbetalen ook, GVD. Ik was piswoest en helemaal over de zeik. Ik zei toen: “Hier heb ik schijt aan”. Toen was zij helemaal over de pis.
    Kortom, een hoop stront daar op de kamer van heb ik me jou daar. Maar daar heb ik kak aan.
    De schoonmaakploeg van dienst was daarna weer over de pies. Mezelf beklaagt bij de receptie, maar die hadden er shit aan.
    Kortom een hoop kaka voor niks. Je maakt wat gezeik mee.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  16. Onderstaande 11 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (28 mei 2022),JonnyFontane (28 mei 2022),mechelen (29 mei 2022),Meme Moo (28 mei 2022),mentholbear (28 mei 2022),Nacho (28 mei 2022),Patjax (28 mei 2022),pret (28 mei 2022),rmjhexe (28 mei 2022),schoolmeester (28 mei 2022),WANDELAAR5 (28 mei 2022)

  17. #10
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henry S Bekijk bericht
    Ik heb ooit een keer meegemaakt dat een dame op mij plaats nam en zonder overleg mijn pik in haar poepgat schoof.
    Het voelde anders aan en ging ook moelijk naar binnen, ik vroeg haar te stoppen en ervan af te gaan ,toen ik het door had.
    We hadden niet geneukt slechts half er in geweest en toen gestopt.
    Wij kregen later een discussie en zij beweerde dat dit op mijn verzoek was,om het op te lossen gingen we naar de theke.
    Ze vroeg hiervoor 100 euro extra.
    Mijn verhaal mocht ik vertellen maar ik moest toch betalen.
    Dit was een bekende dame in gt genaamd Sonja.

    Vervelend ,maar dat soort dingen gebeuren.
    Dat is wel smerig van de dame. Enkele maanden geleden was ik in een zaak in Herk-de-Stad. Ik betaalde voor een kwartier 50 euro, maar voor extra's moest je bijbetalen. Die kon de dame zelf bepalen en liet me beneden nog alle prijzen zien en handelingen waarvoor je extra moest betalen. Ik maakte er geen gebruik van. De dame deed erg goed haar best en ik had zeker niet te klagen. Ze heeft niet geprobeerd om me extra te laten betalen. Zo hoort het ook en die dame kreeg van mij dan ook een uitstekende beoordeling. Zelfs als de seks niet zou lukken, kunnen ze altijd iets anders doen. Gewoon bij de klant liggen knuffelen, een massage aanbieden ... dat kan allemaal. Als je voor 30 minuten betaalt na amper 5 minuten zeggen dat het gedaan is, kun je nog nauwelijks afwerkseks noemen.

  18. Onderstaande leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2022)

  19. #11
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Ik denk zodra er wat gebeurt is is er geen verhaal meer te halen hoe slecht en kort het ook was. Als ze je heeft gepijpt en je hebt haar gepenetreerd dan is het dooken. Kan je op z’n hoogst je beklag doen over hoe slecht of kort het was. Een goede club zet haar misschien dan buiten

    Heeft ze niet gepijpt of weigert ze sex te hebben dan kan je misschien gaan praten over het niet volledig betalen maar of je vaak gelijk zal krijgen is maar de vraag.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2022)

  21. #12
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Veel saunaclubs doen niet veel met serviceklachten.
    Saunaclub Venus in Haminkelln is 1 van de weinige clubs die hier wel naar kijkt en de betreffende dame kan vertrekken als ze twijfelachtige service geeft.

    Groet, schoolmeester.

  22. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 mei 2022),mentholbear (28 mei 2022),Nacho (28 mei 2022)

  23. #13
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Gold in het verleden ook wel in GT en PSR. Zeker als je er als beer regelmatig komt, er goed op staat bij de club/dames (lees: spenderen en je gedragen) en altijd tevreden huiswaarts gaat wordt er echt wel geluisterd als je plots met een serieus betoog komt. In PSR heb ik dit een keer zelf meegemaakt. Die betreffende dame stond na een paar dezelfde klachten van anderen een week later mooi buiten.

    Volgens mij heeft Eddy in Babylon ook meerdere dames de deur gewezen na wangedrag jegens klanten. De club die niet genoemd wil worden verwacht ik hetzelfde van.
    Maar dat zijn dan ook de "duurdere" clubs. Van goedkopere clubs verwacht ik minder maar goed daar kom ik zelf ook niet.

    In de priveontvangst heb ik 1x de helft van mijn geld teruggepakt toen de dame in kwestie mij binnen een half uur buiten wilde werken waar ik voor een uur had betaald. Had ze weinig tegen in te brengen. Je moet als wandelaar altijd je mannetje staan anders zijn er altijd wel dames die daar gebruik van willen maken. Eigenlijk best jammer dat je tegenwoordig zo op je tenen moet lopen soms.

  24. Onderstaande 5 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2022),Nacho (28 mei 2022),pietpotent44 (28 mei 2022),Pikkatrillah (28 mei 2022),Ties85 (28 mei 2022)

  25. #14
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik denk zodra er wat gebeurt is is er geen verhaal meer te halen hoe slecht en kort het ook was. Als ze je heeft gepijpt en je hebt haar gepenetreerd dan is het dooken. Kan je op z’n hoogst je beklag doen over hoe slecht of kort het was. Een goede club zet haar misschien dan buiten

    Heeft ze niet gepijpt of weigert ze sex te hebben dan kan je misschien gaan praten over het niet volledig betalen maar of je vaak gelijk zal krijgen is maar de vraag.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ze heeft me niet gepijpt en ook niet geneukt. Heeft lichtjes mijn penis aangeraakt en daarna toch maar een condoom opgedaan en wat glijmiddel erop en mij klaar doen komen met de hand. Is het enige dat ze heeft gedaan. Maar uiteraard weet ik dat verhaal halen meestal geen zin heeft, zeker niet als mensen niet dezelfde taal spreken.

  26. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nacho Bekijk bericht
    Als je voor 30 minuten betaalt na amper 5 minuten zeggen dat het gedaan is, kun je nog nauwelijks afwerkseks noemen.
    Sommigen wijten dat aan het feit dat Roemeense horloges (veel Roemeense DVP in saunaclubs) nogal voor lopen tov de Zwitserse uurwerkjes

    Ook wel eens meegemaakt dat ik (of lag het aan de DVP?) de aandacht van junior er niet bij kon houden/krijgen. En dan na 10 minuutjes het opgeven en gaan opruimen.
    Beetje DVP hoeft em niet eens (expliciet) aan te raken, om em hard te krijgen.
    Bovendien heb je nog masseren, knuffelen, etc. Maar nee, voor hen is 50 euro, wat hand en/of blaas werk en daarna neuken. Als je geluk hebt meer dan 1 standje. Lukt dat niet, dan blijven ze niet door blazen, maar blazen ze de boel af...

  27. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Nacho (29 mei 2022)

  28. #16
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Sommigen wijten dat aan het feit dat Roemeense horloges (veel Roemeense DVP in saunaclubs) nogal voor lopen tov de Zwitserse uurwerkjes

    Ook wel eens meegemaakt dat ik (of lag het aan de DVP?) de aandacht van junior er niet bij kon houden/krijgen. En dan na 10 minuutjes het opgeven en gaan opruimen.
    Bovendien heb je nog masseren, knuffelen, etc. Maar nee, voor hen is 50 euro, wat hand en/of blaas werk en daarna neuken. Als je geluk hebt meer dan 1 standje. Lukt dat niet, dan blijven ze niet door blazen, maar blazen ze de boel af...
    Als ik ga voor de pure afwerksex, dan ga ik naar de ramen zoals er zelfs in mijn buurt zijn. In een privéhuis kom ik doorgaans het best aan mijn trekken en het niveau is doorgaans niet minder op plaatsen waar je amper 50 of 60 euro betaalt voor een half uur, dan op plaatsen waar je 80 euro betaalt. Het tegendeel is vaak waar, heb ik al vaker ondervonden. Vandaar dat ik naar plaatsen ga waar de prijzen wat lager zijn. Als ze het dan op hun site hebben over GFE, dan frons ik de wenkbrauwen.

  29. Onderstaande leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 mei 2022)

  30. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Tja, dat was ook zo met rtc. Niet alleen was de entree lager dan sommige saunaclubs, ook de kamer prijzen waren dat, terwijl de service menigmaal beter.
    Aan de andere kant vond ik de optiek bij de meeste SC wel weer beter, aangezien ik vooral val op slanke jonge dames.

  31. #18
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    Weinig verhaal mogelijk, zeker als er een dienst/service is verleend. De tevredenheid erover is dan eerder subjectief. Maar een beetje SC zal wel rekening houden met een klacht en de klantenrelatie willen behouden, als ze gegrond lijkt. Maar daar wordt dan ook al eens misbruik van gemaakt, klagen om te klagen met de hoop er voordeel uit te halen.

  32. #19
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Maar meerdere subjectieve ontevredenheid bij elkaar geven wel een algemeen beeld. En meerdere klachten van diverse klanten is ook een duidelijk signaal voor een club.

  33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 mei 2022)

  34. #20
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik kan me van bijvoorbeeld GT en LR herinneren dat ze me regelmatig na afloop vroegen of alles naar wens was met de dames. Maar ook werd gevraagd met welke dames ik precies had gekamerd, en dan per vrouw aangeven wat ik ervan vond.

    Dat was niet gespeeld, ze wilden dat echt weten. En inderdaad, ook al is een beleving natuurlijk subjectief, als ze regelmatig bij mannen die steekproeven doen, hebben de clubs echt wel een beeld welke vrouwen een aanwinst zijn voor de club, en welke een aanfluiting. Als 8 of 9 van de 10 mannen (on)tevreden zijn over een vrouw, zegt dat volgens mij wel degelijk wat.

    Bij Happy Garden deden ze dat in de toptijd ook heel goed. Maar ergens hebben ze daar een verkeerde afslag gemaakt, phg is tegenwoordig geen schim meer van de topclub van ooit (2005-2012). Halen nu hun schouders op als je ontevreden bent. Dat was toen heel anders.

    In Nederland in privehuizen is dat heel anders. Daar is de klant allesbehalve koning. Ook altijd zo geweest. Vrouwen worden daar zelden op de vingers getikt. Je wordt als klant nog net niet uitgelachen als je een slechte ervaring had. Die kunnen wat dat betreft nog veel leren van de Duitse clubs.

  35. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022),Nacho (30 mei 2022),stimpy3 (30 mei 2022)

  36. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    als ze regelmatig bij mannen die steekproeven doen, hebben de clubs echt wel een beeld welke vrouwen een aanwinst zijn voor de club, en welke een aanfluiting.
    Inderdaad, de club heeft er immers ook baat bij goeie dames in huis te hebben. Klanten die slechte dames treffen, zullen mogelijk niet meer terugkomen.
    Behalve de club treft dat ook de andere goeie dames. Want die zien steeds minder klanten die wellicht wel tevreden met hen zouden hebben kunnen kameren en kiezen op den duur er voor hun geluk elders te proberen. Blijven er nog minder goeie dames over, wat weer tot minder klanten leidt, en heb je een neerwaartse spiraal.

  37. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (30 mei 2022)

  38. #22
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:29
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nacho Bekijk bericht
    Heb je als klant ook rechten?
    Tuurlijk heb je als klant ook rechten!!! Je bent immers gewoon een consument van seksuele dienstverlening. Dus heb je de plicht het overeengekomen bedrag te betalen, en het recht de overeengekomen diensten te ontvangen.

    Echter: je recht halen is een juridische zaak. Wegens gebrek aan getuigen is het vrijwel onmogelijk te bewijzen of de overeengekomen diensten al dan niet geleverd zijn. Dus zal het niet meevallen je recht via juridische weg te halen.

    Maar: wat is nu eigenlijk de overeenkomst tussen temeier en hoerenloper? P&N met condoom gedurende een bepaalde tijdsduur is de meest voorkomende overeenkomst. Als de piemel, hoe kort dan ook, in de mond van de temeier heeft gezeten is de dienst 'pijpen' juridisch gezien geleverd. Als de piemel, al is het alleen maar het topje, in de piemelgarage van de temeier is gestopt dan is de dienst 'neuken' juridisch gezien geleverd.

    De overeenkomst bevat dus geen klaarkom-garantie. Het risico dat de piemel niet stijf word waardoor er niet geneukt kan worden ligt bij de klant. De overeenkomst bevat immers geen garantie dat de temeier de piemel van de klant stijf krijgt.

    Als hoerenloper verwachten we interactief erotisch entertainment, maar we sluiten een overeenkomst voor 'technische handelingen' gedurende een bepaald tijdsbestek. Als de temeier passief op het bed gaat liggen en haar lichaamsopeningen ter penetratie aanbiedt is aan de overeenkomst voldaan, maar niet aan ons verwachtingen. In zo'n geval is je geen onrecht aangedaan, en heb je geen grond om verhaal te halen.

    Een kamergang in een bordeel is meer dan het aflopen van het lijstje 'technische handelingen' dat voor een bepaald bedrag is overeengekomen. Seks is per definitie een interactie tussen twee (of meer) personen. Anders is het masturberen. Soms is de dame van dienst uitermate passief en afstandelijk, doch levert ze de overeengekomen diensten. Soms is de dame uitermate spontaan, en is ze je al aan het deep-throaten nog voordat je je broek over je enkels hebt.

    Kortom: soms zit het mee, en soms zit het tegen. Niet te lang bij stil blijven staan. En niet te hoge verwachtingen hebben wanneer je in een geile bui met een nieuwe/onbekende dame naar de kamer gaat.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  39. Onderstaande 6 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 mei 2022),deket (31 mei 2022),Henry S (30 mei 2022),mentholbear (30 mei 2022),Nacho (30 mei 2022),Wentelt Eefje (31 mei 2022)

  40. #23
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Als hoerenloper verwachten we interactief erotisch entertainment, maar we sluiten een overeenkomst voor 'technische handelingen' gedurende een bepaald tijdsbestek.
    Dat is te gemakkelijk. Als ik naar een restaurant ga met een michelinster, dan verwacht ik ook niet dat het eten op m'n bord wordt geflikkerd uit warmhoudbakken, ook al voldoet dat technisch aan de definitie van een restautant. En er is ook zoiets als 'goed koopmanschap' respectievelijk 'goed werkgeverschap'; wat zoveel wil zeggen als dat je als verkoper of werkgever je best doet om een goede verkoper/werkgever te zijn. Op dezelfde manier kun je 'goed temeierschap' definieren; je mag verwachten dat een dame voor 50p30 de in de club gebruikelijke en verwachtte service biedt, en dat bijbetaling voor extra opties alleen worden gevraagd als dat in die club gebruikelijk is EN dat die opties dan ook met 'goed temeierschap' worden geleverd.
    50 euro extra voor pzc is ook zoiets, maar als dat vervolgems 2 voorzichtige likjes over de jongeheer betekent dan is dat niet overeenkomens de verwachting en het prijsniveau.

  41. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 mei 2022),Nacho (31 mei 2022),schoolmeester (31 mei 2022)

  42. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik koop telkens een illusie voor 50 euro. Soms is het alleen meer een desillusie.

    Maar zelf hanteer ik ook om de lat niet zo hoog te leggen. Vooral na alle halleluja verhalen. Dan valt een goeie kamer niet ineens toch tegen door alle hooggespannen verwachtingen.

  43. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 mei 2022),Nacho (31 mei 2022)

  44. #25
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik koop telkens een illusie voor 50 euro. Soms is het alleen meer een desillusie.

    Maar zelf hanteer ik ook om de lat niet zo hoog te leggen. Vooral na alle halleluja verhalen. Dan valt een goeie kamer niet ineens toch tegen door alle hooggespannen verwachtingen.
    Zeker, ik verwacht geen superservice op voorhand, maar standaardservice mag wel.
    Mijn lat ligt niet te hoog, maar je mag de lat ook niet op de grond leggen want dan ga je er altijd over. Ook als het zeer slecht was.

  45. Onderstaande leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 mei 2022)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.