Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard Sexysenses, Groenstraat 87 Zaventem, Sarah

    Vandaag was ik op doorreis en besloot ik me eens te laten verwennen bij Sexysenses. Ik dacht zo, met de feestdag van donderdag 26 mei zullen er maar een paar dames werken. Mijn verbazing was groot toen me circa 8 dames ofzo aan mij werden voorgesteld.

    Moeilijke keuze dus. Ik zie graag exotische dames en er zaten er een paar tussen. Ik koos voor een mooie gebruinde dame. Ze bleek Sarah te heten en komt uit Venezuela.

    Ik ben iemand die erg vaak positief schrijft over de dames die ook maar een beetje hun best doen. Maar van die Sarah kan ik echt geen positief woord uitbrengen. Toen ik mijn handen uit elkaar deed om haar te knuffelen was het al van 'no'. Op bed lag ze vrij ver van mij zoals men in de eerste coronagolf zou liggen. Mijn penis raakte ze maar lichtjes aan. Haar BH hield ze aan, maar maakte wel uiteindelijk één borst bloot die ik wel wat mocht strelen. Dan vroeg ze constant naar sperma en heeft me enkel afgetrokken. Neuken ging niet, want hij stond blijkbaar niet stijf genoeg. Wat wil je als je hem niet of nauwelijks aanraakt. Knuffelen niets.

    Ik betaalde € 50 voor een half uur. Met het openen van de deur, het voorstellen van de dames, de dame die even op zich liet wachten terwijl ze het geld wegbracht, het aan- en uitkleden van mezelf ... alles bij elkaar stond ik binnen de 15 minuten alweer op straat.
    Je kunt aan Sarah evengoed je geld geven en weer naar huis gaan, want deze dame is van het slechtste dat ik ooit in mijn hele wandelcarrière heb meegemaakt en het zijn er al veel geweest. Meer dan 1 of 2/10 kan ik haar echt niet geven. Kil, afstandelijk en geen moeite doen.

    Dan had ze op het einde nog het lef om te vragen wat ik ervan vond, of meende te verstaan. Ze sprak enkel Spaans. Ik heb dan enkele woorden gebruikt die ik in mijn leven bij de dames van plezier nooit eerder heb uitgesproken. Ik was gewoon erg gefrustreerd. Als een kus op de wang zelfs niet kan, dan heb ik maar één woord. It was very bad et mauvais heb ik haar gezegd. Ze deed alsof ze het niet begreep, maar aan mijn lichaamstaal zal ze wel hebben gezien dat ik niet tevreden was. Bij het buitengaan maakte ik zelfs geen aanstalten om haar een kus te geven.

  2. Onderstaande 8 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (28 mei 2022),Dennis46 (28 mei 2022),Henry S (28 mei 2022),mechelen (27 mei 2022),mentholbear (28 mei 2022),Patjax (28 mei 2022),Shakir (28 mei 2022),Wentelt Eefje (28 mei 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Een tmm noemen we dat hier...

  4. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Nacho (28 mei 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Op mijn mailtje werd er niet gereageerd. Mij zien ze daar in ieder geval nooit meer terug. Heb geen idee van hoe de andere dames daar zijn, maar ik ga ze in ieder geval niet het voordeel van de twijfel geven. Een beleefd mailtje met excuses en dat ze met de dame hierover hebben gesproken, deed de deur niet definitief dicht. Die is nu wel dicht.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

  Diamond 468*60