Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard Buddha Club Boom Sexslavinnen

    17 april op dit feestje geweest.

    Opkomst was eerder laag,
    De meeste dames zijn rond de 50, maar zien er allemaal heel pront, lekker en uitdagend uit.
    De passie waarmee ze te werk gaan compenseert ruimschoots hun leeftijd. (zelf ben ik ook 49, dus voor mij absoluut OK)
    Ook enkele iets jongere deernes (tussen de 30 en de 40) Die zich ook goed lieten bedienen.
    Actie vanaf het moment dat ik binnenkwam (ik was mij aan het omkleden toen ze de regels aan het omroepen waren) tot het einde van het feestje.
    Verschillende keren dames werkloos op een matras zien zitten terwijl ze er wel nog zin in hadden.
    Dus er hadden meer single mannen mogen zijn.
    Er was weinig promotie rond gemaakt en een feestdag. Dat verklaard misschien de lage opkomst.

    Herhalingsgevaar is zeer groot.
    Vandaag is er opnieuw dit feestje en ik ga er weer naartoe.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 mei 2022),mentholbear (15 mei 2022),pret (15 mei 2022),Ricardo Banana (15 mei 2022),Shakir (15 mei 2022),Wentelt Eefje (15 mei 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Vandaag nogmaals geweest.

    Eigenlijk kan ik hetzelfde verslag schrijven als vorige keer.
    Alleen de jongere dames waren er deze keer niet bij.
    Actie begint na 45 min. nadat de regels zijn voorgelezen in Nederlands en Frans.
    Ook deze keer weinig promotie gezien. Geen feestdag, maar wel heel goed weer. En buiten kan je hier niet zitten.

    Het herhalingsgevaar blijft heel groot. Ondanks dat ik met een stuk of 8 condooms minder naar huis ben gekomen. Liepen er nog enkele lekker vrouwen rond die ik nog niet gehad heb.
    Ook deze keer mochten er meer mannen zijn. Ook weer verschillende keren vrouwen werkloos op de matras gezien.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    bearforoneday (16 mei 2022),mentholbear (15 mei 2022),Wentelt Eefje (15 mei 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard

    Ben er vorige week donderdag geweest, niet te druk en uitstekend vermaakt. Vanuit NL wel iets lastiger aan te rijden zo achter Antwerpen maar de club is vele malen sfeervoller dan de vorige in Brecht, al is het niveau van de Circle nog niet terug.

  6. Onderstaande leden hebben johnnywalker77 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 7 september 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Deze keer een ander feestje in de Buddha Club in Boom: Angels from hell.

    Dit is een feestje met 20-30 vrouwen en een stuk of 100 mannen als het er niet meer zijn.
    Ik was aanwezig met mijn gelegenheidsvriendin.
    Ik had helaas verkeerd gekozen met haar mee naar daar te nemen. Ze houd wel van een mannetje extra, maar niet van een overrompeling extra. Als als vrouw aan iets begint in de discotheek staan er dadelijk 5 of 6 mannen rond met hun ding te zwaaien.
    Na een uurtje gaan de achter ruimtes ook open en dan word het wat rustigere en minder een overrompeling, maar het kwaad was geschied. Ze had geen zin meer. Ook in de achter ruimtes stonden er verschillenden al met hun ding te zwaaien zonder dat ze op dat moment al kans hadden op actie.
    Alle ruimtes wat verkend en uiteindelijk in de eerste ruimte toch op het bed gaan liggen waar naast ons een ander koppel met een man of 4 bezig was.
    Zij en ik met 1 extra man. Die dan (volgens haar bewoordingen) niet goed wist wat hij daar beneden deed met zijn handen. Dus verder zijn we dan ook niet geraakt.
    Rond 22h gaf ze mij een vrijgeleide: ga jij maar even, maar een kwartiertje later stond ze naast mij. Ik wil naar huis. Ik ben nadien nog een half uurtje gebleven. Ben nog gepijpt door een lekkere jonge dame en heb nog staan kijken aan het grote ronde bed waar 4 dames het beste van zichtzelf gaven, maar ook voor mij was de sfeer er uit terwijl ik mij als single hier perfect zou geamuseerd hebben.
    Welke conclusie ik hier uit moet trekken weet ik nog niet goed want ik vind het wel leuk om als koppel te gaan.
    Met haar in elk geval niet meer naar zo een actief feestje met zo een overtal aan geile mannen. Beter ergens naartoe waar er meer een evenwicht is.
    Als ik alleen ga, dan heb ik niet altijd een probleem met dit overtal. Alhoewel een ander evenwicht (lees als iets minder mannen) meestal wel beter is. Dat is dan weer mijn persoonlijke mening en iedereen beleefd dit anders. Voor anderen is dit juist de ideale mix.

    In elk geval. De organisatie valt niets te verwijten. Het was een type Bo Cremer feestje van vroeger met als supplement dat er ook in de kamers nog wat activiteit te beleven valt. Persoonlijk vond ik dat de muziek wat hard stond, maar andere bezoeker vinden dat juist leuk. Dus ieder zijn ding.

    Wat betreft het eten: hamburgers en wat frieten vinden sommige misschien karig, maar er stonden ook nog verse groeten, beleg en stockbrood. Dus eigenlijk was de keuken al beter als in Club Goesting of Amai. Natuurlijk niet te vergelijken met Eroxx. Maar voor het eten komen we hier niet.

  8. Onderstaande 5 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 mei 2023),blauwebeer (11 juli 2023),mentholbear ( 7 juni 2023),pret (27 mei 2023),WANDELAAR5 (28 mei 2023)

  9. #5
    Geregistreerd
    29 december 2023
    Last Online
    23 januari 2024 @ 22:08
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    Is het concept van sexslavinnen nog even goed als bij de recensies van 1,5 jaar geleden?
    Zijn er nog nieuwe ervaringen?
    Bedankt

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.

Diamond 468*60   Living Room 468*60