Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Sofia (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 02:10
    Discussies
    217
    Thanks
    16.265

Standaard Sofia (Roemeense)

Sofia (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info :

2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (14 mei 2022)

Last Online
    Vandaag @ 02:10
    Discussies
    217
    Thanks
    16.265

Standaard

Gistermiddag kwamen Oana en Ella met een 3e meid binnen bij de receptie met wat meer rompslomp dan het gebruikelijke. Ook de theke dame kwam polshoogte van het nieuwe vlees in de kuip...

Toen de 3 doorliepen naar de dames kleedruimte vroeg ik aan Ramona of het een nieuwe dame is. En ze bevestigde dat.

Even later kwam het drietal de bar in en ik me gelijk maar even voorstellen. De 2 'zusters' gelijk al voor d'r in het bres springen. Ella zei dat ze nieuw in het vak is en geen Duits of Engels spreekt. En Oana stapte als tolk naar voren.

Na de formele introductie gelijk deze jongedame maar inwerken.
    De theke waarschuwde me speels dat als ik niet voorzichtig aan doe met d'r ze me zou killen... Weet niet of dit nou geruststellend voor de nieuweling moet zijn dat de theke over haar waakt, of dat ze zich ongerust moet maken en op d'r hoede moet zijn voor deze wildebras (not...).
    Grote zus Oana ging mee op te laten zien hoe het inchecken van een kamer werkt. Ook liep ze gelijk mee om te vertellen wat de voorbereidingen op de kamer zijn. Ik liet d'r nog even geruststellen dat ik de moeilijkste niet ben en ze het relaxt aan kan doen.

Kon wel merken dat ze geen profi was (of waren het de zenuwen) toen ze even moest uitproberen welke kant van het condoom er nou bovenop moest. Wel hadden de zusters haar op de hoogte gebracht van het goeie Venus service niveau. Doch het tz was wat terughoudend (aan de Smint kan het niet gelegen hebben) en hoewel het pijpen met gevoel ging, kon het wat meer variatie gebruiken.
    Voor een beginneling die nog kan groeien geen slechte start imho. Ik had in dat opzicht heerlijk genoten van een groen blaadje.

En wil best geloven dat ze nieuw in het vak is. Ze is nog een behoorlijk muurbloempje (hoewel haar zogenoemde zus Oana ook wat introvert is), geen Duits en zeer beperkt Engels, condoom was even proberen welke kant er nou op moest, en meer van dat soort kleine tekenen.

Maar ze is gewillig en geen afwerkmodus. Ik presenteerde me fris en fruitig en ze ging uit zichzelf m'n hele lijf vertroetelen.
    Het ijs werd een beetje gebroken doordat ik enkele van toepassing zijnde Roemeense woordjes weet. Waar als die jaren SC wel niet goed voor zijn geweest...

Hopelijk groeit ze uit tot 1 van de toppers in Venus.

4. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (12 mei 2022),Eddy_V (11 mei 2022),Patjax (22 mei 2022),pret (11 mei 2022)

Last Online
    Gisteren @ 15:29
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard de gezusters Oana en Sofia

Afgelopen donderdag heb ik ook het genoegen gehad met Sofia het bed te delen. Deze Sofia is 100% zeker een zuster van Oana. Daar durf ik een fles wijn op te zetten. En ook wel 2 flessen. De gelijkenis is er duidelijk. Sofia is slank, lang en er is een gelijkenis in het gezicht. In mijn ogen een knappe meid en net als Oana voor mij onweerstaanbaar.

Ook de dames van Venus die ik sprak en het bed deelde die dag (Anka, Eugenia, Ella en Oana) verzekerden mij ervan dat Sofia de zus is van Oana. En ze prezen haar bij mij aan. Sofia is continue in gezelschap van Oana en Ella. De 3 musketiers van Venus! Maar ook Anka en Eugenia nemen de nieuweling op sleeptouw merkte ik. Het is voor het eerst dat Sofia deze job doet. Volgens de dames heeft ze slechts een paar weken nodig om de job te leren. Ik denk dat er nog wel meer tijd nodig is. Een spoedcursus Engels is bijvoorbeeld wel nodig in mijn ogen. Communicatie is lastig met Sofia en een goede communicatie is ook nodig. Maar goed, ze kende al een paar woorden Engels en mijn voornaam sprak ze ook al prima uit. Dus ik ben benieuwd hoever ze over een paar weken is als ik weer in Venus zal zijn.

Ik had het genoegen een trio met Sofia en Eugenia te beleven. De combinatie met een ervaren rot als Eugenia gaf een meerwaarde aan de kamer met Sofia. De communicatie liep via Eugenia en dat hielp het tot een topkamer te maken. Ik merkte verder bij het tongzoenen en pijpen weinig verschil tussen Eugenia en Sofia. Dat betekent een hoog serviceniveau want Eugenia behoort tot de eredivisie in Venus. De dames hadden er zin in. Van begin tot eind genoot ik van het samenzijn. Ik heb er weer een topper bij in Venus. Een trio met Sofia en Oana gaat er natuurlijk van komen! Maar dan moet Sofia het wel volhouden daar in Venus. Ik hoop het van harte.

6. Onderstaande 7 leden hebben sweetcat bedankt voor deze bijdrage:

fervent (14 mei 2022),Jester (15 mei 2022),Liefje (14 mei 2022),mentholbear (14 mei 2022),Patjax (14 mei 2022),WANDELAAR5 (14 mei 2022),Wentelt Eefje (15 mei 2022)

Last Online
    Gisteren @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    623

Standaard

Ik heb vrijdag gekamerd met Sofia. Zeer knap jong grietje. Vertelde via Google translate wat over haar achtergrond. Fijne kamer, maar nog onervaren. Ik hoop dat ze het volhoud en veel geld gaat verdienen, zodat ze straks in weelde in Roemenië kan gaan leven.

8. Onderstaande 4 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (15 mei 2022),Liefje (15 mei 2022),mentholbear (15 mei 2022),Patjax (22 mei 2022)

Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Discussies
    1
    Thanks
    68

Standaard

Vandaag met haar gekamerd. Vond het tamelijk ongemakkelijk om te zien dat ze stilletjes in een hoekje zat zonder echte aanspraak. Ondanks dat er nauwelijks woorden zijn gewisseld, wel een goede kamer gemaakt. Ze probeert goed te voldoen aan het serviceniveau dat we in Venus gewend zijn, ondanks haar onervarenheid. Als ze de Engelse taal ook nog eens machtig wordt, kan ze naar mijn idee echt een topper worden.

10. Onderstaande 4 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

Liefje (22 mei 2022),mentholbear (22 mei 2022),Mooiejoke (Gisteren),Patjax (22 mei 2022)

Regels voor berichten