Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard Cathy/Kathy (Roemeense)



    Cathy/Kathy (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info : Zag blonde uitgroei, dus was donkerblond of brunette. Schattig hondje die high five geeft aan een hand met klein rood hartje er boven





  2. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (19 april 2022),pret (19 april 2022),WANDELAAR5 (20 april 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Leuke assertieve dame die laufhaus ervaring heeft. Heerlijke kamergang mee gehad voor 40p30. En met een hart voor moeder natuur.

  4. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 april 2022),WANDELAAR5 (20 april 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Schattig hondje die high five geeft aan een hand met klein rood hartje er boven
    Mocht het niet duidelijk zijn: is een tattoo op d'r rug. Imho schattigste tattoo die ik tot nu toe ben tegengekomen (nieuwe miss ijsbeer categorie )

  6. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (22 april 2022),WANDELAAR5 (20 april 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Waar ik normaliter een voorkeur heb voor (Gitana) smurfen/tuinkabouters in de categorie (zeer) slank met een A/B cupje is Kathy met haar lengte en de door de dokter opgeblazen boezem dan ook op het eerste oog niet een gebruikelijke keuze. Toch stond ze hoog genoteerd op mijn most wanted list. Ze heeft een prettige open uitstraling en is daarbij ook in voor een geintje.

    Afgelopen zondag was ik aan het twijfelen of ik naar huis zou gaan rond 21.00 uur of nog een kamertje zou doen. We zaten een paar meter uit elkaar en Kathy vroeg hoe het ging. Ik gaf antwoord en vroeg haar hetzelfde. Een ondeugende blik en een gulle glimlach waren voor mij voldoende om geheel tegen mijn natuur te verkassen naar haar bankje. Wat small talk waarbij de goede vibe bevestigd werd. Op voorhand zei ze haar don'ts. De tongzoenfetisjist, de plafondwitter en de anaalkanaalbewandelaar kunnen de moeite besparen om met haar te kameren aangezien dit niet in haar pakket zit. Voor mij geen belemmering om haar toch voor een sleutel te laten gaan. Ze zei dat ze ging kijken voor een appartementje. Mijn voorkeur hiervoor lijkt inmiddels tot de algemene kennis van de dames te behoren. Een bevestigend knikje van haar zijde was het teken dat we onze weg naar voren konden vervolgen met een tussenstop voor de olie.

    Zij wilde zich graag eerst opfrissen en haar correctheid bleek al snel door te zeggen dat de tijd pas inging zodra ze daarmee klaar was. Ze moest even een comfortabele manier van liggen vinden vanwege haar skippyballen voor de massage. Eenmaal gevonden genoot ze duidelijk van mijn kneedkunsten en hadden een leuk en vlot lopend gesprekje met de nodige humor. Na wat wederzijds strelen werd ik door haar verzocht om het mij gemakkelijk te maken zodat ze een wederdienst kon uitvoeren. Met het juiste fingerspitzengefühl wist ze mijn plezierstengel probleemloos tot volledige wasdom te laten komen. Voordat ze aan de mondelinge behandeling van hem overging herinnerde ze mij eraan dat ze geen slagroom in haar mondje wilde. Al geinend spraken we een safeword af als teken mocht het nodig zijn.

    Er volgde een heerlijke uitgebreide slow en soft BJ met alle variaties waarbij de appeltjes des leven niet vergeten werden en zij ook gelijk oefende als degenslikster door hem soms diep in haar mondje te laten verdwijnen. Tel daarbij op de geile manier waarop ze me aankeek en het was genieten met een grote G. Ze merkte na een tijdje op dat de geiligheid van mijn plezierstengel afdroop en stelde voor om overgaan tot de daad. Ze liet zich in CG rustig over mijn plezierstengel zakken en in een rustig tempo werd er geneukt. Er volgde wat CG-variaties en zij stelde een positiewisseling voor. Het werd uiteindelijk missio waarbij ze me lachend toefluisterde dat ik nu aan de bak mocht. Mijn rustige tempo kon haar duidelijk bekoren. Ze raakte op stoom en met wat dirty talk en ondersteuning van knijpende kutspieren werd ik aangemoedigd om het tempo te verhogen. Na enkele minuten legden mijn potentiële nazaten het loodje en ze spoorde me aan door te gaan totdat ook de laatste zijn Waterloo had gevonden. Ons hierna gedoucht en na een uur de kamer verlaten waarbij we de afspraak hebben gemaakt om na haar vakantie op herhaling te gaan.

    Kathy is mooie, leuke, geinige jongedame die duidelijk haar grenzen heeft. Echter datgene wat ze doet doet ze overtuigend en met de wil en intentie om je te plezieren en laten genieten.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  8. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 juni 2022),bram4826 (11 augustus 2022),Firehawk (17 juni 2022),Giodude (17 juni 2022),Kwakje (17 juni 2022),mentholbear (19 juni 2022),Pierke69 (17 juni 2022),poefboy (18 juni 2022),WANDELAAR5 (25 juni 2022),wooley (28 juni 2022)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Kathy is mooie, leuke, geinige jongedame die duidelijk haar grenzen heeft. Echter datgene wat ze doet doet ze overtuigend en met de wil en intentie om je te plezieren en laten genieten.
    Beter als Patjax kan ik het niet verwoorden.

    Een persoonlijke aanvulling op bovenstaande is dat ze ook goed kan aangeven wat ze zelf lekker vind. Daardoor werd het een geweldige kamergang.

  10. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 6 juli 2022)

  11. #6
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.044
    Discussies
    120
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.230 in 993 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Beter als Patjax kan ik het niet verwoorden.
    Klopt: Patjax schrijft een fatsoenlijke recensie, jij schrijft alleen oneliners: 'prima kamertje gemaakt waarbij we beiden hebben genoten'

  12. Onderstaande 3 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 8 juli 2022),Patjax ( 6 juli 2022),Wentelt Eefje ( 6 juli 2022)

  13. #7
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Berichten
    172
    Discussies
    10
    Thanks
    1.245
    Thanked
    445 in 102 posts

    Standaard

    Inderdaad beter al Patjax kan ik het ook niet verwoorden. De ene ijsbeer is nu eenmaal een boeiende schrijver dan de andere. Anders zouden wel allemaal romanschrijver zijn. Toen ze het kamernummer noteerde heb ik ook even vol bewondering naar de leuke tatoo gekeken. Ze was me gelijk al opgevallen door haar mooie koppie. Zeker een schattige uitstraling. Gewoon super knappe meid! Haar borsten waren behoorlijk hard. Dat vond ik iets minder.

  14. Onderstaande 5 leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (14 augustus 2022),Husky (14 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (14 augustus 2022),wooley (18 augustus 2022)

  15. #8
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Love Blonde

    Je hebt van die clubdagen dat het erotische gedeelte maar niet op gang wil komen. De dames die je niet wilt lonken en de dames die kans maken begrijpen de hints niet. De middag ging over in de avond en rond 20.00 uur had GN na een uur van balkangejengel zijn max tax bereikt en hield het voor gezien. Niet veel later zag FH dat Raluca vrij was en wilde weer door de warme wasstraat. Er was geen bankje vrij in de bar dus de buitenserre opgezocht. Rustig een sigaretje gerookt en opeens ging de deur open en stapte een veel geboekte blonde schoonheid gestoken in een stijlvolle zwarte outfit het terras op om linea recta af te buigen richting de Bistro.

    When the boys say "how you been
    
What you doin', Can we get in ?"
    
Eyes will flash and lips will smile

    And she'll just tease them for a while
    
'coz now you see her, now you don't
    You could be there, only you won't
    If you've got that "Savoir Faire"
    Well that girl knows and she's aware
    Oooh, well if she fills your dreams tonight
    Oooh, just lay back and hold on tight
    She's a love Blonde
    
She's a love Blonde

    She's a love Blonde

    She's got that sensuality for love


    Na mijn sigaretje loop ik richting bar als onze blikken zich kruisen. Ik steek mijn hoofd door de opening en wens haar pofte buna. Ze vraagt hoe het gaat en onder het mom van niet geschoten is altijd mis vraag ik haar de status van beschikbaarheid. Ze zegt toch wel enigzins tot mijn verrassing dat ze tijd heeft en na het eten en sigaretje gaarne een appartementje met mij opzoekt. Ik zeg haar dat ik in de serre ga zitten en zodra ze klaar is mij maar een seintje miet geven. Ze zegt dat ik rustig bij haar mag zitten, maar ben van mening dat ze dit rustig moet kunnen doen.

    Een tiental minuten later geeft ze me een seintje en we gaan kijken of er een appartement beschikbaar is. Het geluk is met ons en we vervolgen onze weg naar voren. Op de kamer eerst even snel gedoucht. Bij terugkeer ligt zij al bevallig in haar naakte glorie mij op te wachten. Met een lieve puppy blik vraagt ze of ik haar wil masseren. Onmogelijk om dit te weigeren.

    Hierna volgt er een manuele massage door haar van mijn plezierstengel totdat deze tot volledige wasdom is gekomen en vervolgt het mondeling. Deze valt in de categorie sweet, soft en sensual zoals ik ze graag onderga. Na een klein half uurtje vraagt ze of ik wil dat ze doorgaat of dat ik de vleselijke lusten neukend wil bevredigen. Aan mijn voorkeur voor een mondeling vervolg wordt probleemloos gevolg gegeven waarbij ze me er aan herinnert dat het "drinken" van mijn babychampagne niet tot de opties behoort. De intensiteit wordt verhoogd en ze wisselt af met een combi met haar handje waarbij haar tongetje dan het koppetje stimuleert. De wijze waarop ze dit doet zou je haast doen denken dat ze toch van de babychampagne wil proeven. Ik tik af en ze zegt dat we nog tien minuten hebben. Ik ben zo relaxt dat de behoefte tot fysieke inspanning in de vorm van de daad voor mij niet hoeft en overhandig haar de massage olie. Mijn plezierstengel ondergaat haar staaltje handenarbeid met alle liefde. De zwemmertjes worden door haar met schunnige en smerige spreekkoren aangemoedigd om hun vertrouwde omgeving te verlaten voor de wijde wereld terwijl ze me geil aankijkt. Kort daarop volgt de ontlading. De sporen van onze activiteiten afgespoeld onder de douche en zeer tevreden de kamer verlaten.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  16. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 augustus 2022),bram4826 (21 augustus 2022),CVARIA (23 augustus 2022),Eddy_V (22 augustus 2022),Firehawk (20 augustus 2022),Giodude (28 augustus 2022),Herr Fick ( 1 september 2022),Husky (20 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Pierke69 (26 augustus 2022),schoolmeester (20 augustus 2022),Wentelt Eefje (21 augustus 2022),wooley (21 augustus 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

  FKK Artemis 468*60