Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Lia (Dominicaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Lia (Dominicaanse)



    Lia (Dominicaanse)
    Leeftijd : 35 jaar Taal : Spaans (goed), Duits (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Pols, Rug (trampstamp)
    Piercing : Dacht het wel Lichaamsdeel : Volgens mij navel
    Cup-maat : Grote B Siliconen : Ja, knoephard
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Beffen, (Prostaat)Massage, Aftrekken
    Extra info : Enkele weken terug in Prime gezien. Heeft ernaast een reguliere baan en dus onregelmatig aanwezig volgens eigen zeggen. Pure Latina heat en geilheid. Denk dat er qua service best veel bij haar mogelijk is maar niet aan toegekomen om verder uit te testen





  2. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (20 april 2022),mynasch (17 april 2022),Pierke69 (18 april 2022),pret (17 april 2022),Wentelt Eefje (18 april 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 april 2021
    Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Berichten
    40
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    82 in 25 posts

    Standaard

    Aanwezig in acapulco gold met Caramelo

  4. #3
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Een tijdje terug had ik haar al in Prime gezien en destijds was er al het nodige oogcontact geweest en had ze al ondubbelzinnig laten blijken dat ze mij wel zag zitten als sparringspartner voor erotische oefeningen. Destijds leidde het niet tot een intieme ontmoeting. Gisteren in Aca gingen we verder waar we gebleven waren. Het zorgde ervoor dat ik met haar wel wilde oefenen op het maken van een bambino chocolate con leche.

    We betrokken een appartementje en zoals gebruikelijk begonnen met een massage voor de dame met ditmaal een Latin playlistje ter begeleiding. Zij genoot en wilde daarna als wederdienst mij masseren. Mijn vermoeide lijf en leden konden het wel gebruiken. Een kundige en stevige massage viel mij ten deel die ze moeiteloos over liet gaan in een erotische variant toen haar handen richten ballen en plezierstengel gingen. Mezelf omgedraaid en er volgde een heerlijke oily edging handjob. Als echte Limburger dus genieten met een zachte G maar met een harde L.

    Ze pakte opeens een condoom en dacht dat het een PMC werd of deze zelfs wilde overslaan om meteen tot de daad over te gaan. Toen mijn bilspleet in de olie werd gezet kreeg ik door dat het voor haar vinger was. Niet de grootste fan van prostaatmassages maar de nieuwsgierigheid hoe ze dit zou doen overwon. Uiterst kundig ging ze te werk terwijl haar andere hand bleef edgen. Mijn mannenleche begon aardig op stoom te komen en om te voorkomen dat deze zou overkoken stopte ze. Ze kwam naast mij liggen en spoot de olie op haar borsten waarbij het duidelijk was dat ze wilde dat ik deze masseerden. Zijzelf ging minutieus verder met edgen.

    Na een tijdje draaide ze haar lichaam en opeens had ik haar grotje voor mijn neus. Ik kon het niet laten om te kijken hoe vochtig deze kon worden. Al vrij snel kon ik mij laven aan het rijkelijk stromende vocht. Ik draaide me boven haar en haar gulzig mondje omsloot mijn plezierstengel. Ik likte rustig door terwijl ik ondertussen mijn plezierstengel op en neer liet gaan (en dan wordt gezegd dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen doen).

    Ik dacht haar even een adempauze te geven maar ze richtte zich meteen weer op mijn plezierstengel. Hij werd weer in de olie gezet en met nog meer gevoel ging ze te werk. Er verdween weer een vinger in mijn anaalkanaal en na enkele minuten spoot mijn mannenleche intens het luchtledige in. Nadat ze de ergste sporen van wat had plaatsgevonden verwijderd had onder de douche gesprongen. Het uur was op een paar minuten na verstreken en we waren het erover eens dat mochten we elkaar in de toekomst weer treffen dat we een vervolg aan onze kennismaking laten plaatsvinden.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  5. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 8 juni 2022),Firehawk (18 april 2022),Giodude (20 april 2022),mentholbear (20 april 2022),Pierke69 (18 april 2022)

  6. #4
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Inderdaad een geile MILF, want ik was afgelopen zondag in ACGold en heb daar met haar gekamerd! Mooie bruine tint van haar hele body, een paar strakke tieten met mooie zuigtepeltjes: ze is ook sympathiek en ik had olie meegenomen en kon haar lekker masseren. Ze kust niet, maar dat maakt ze ruimschoots goed door heerlijk aan mijn lolly te ZUIGEN EN SPELEN!! Dit vond ik erg GEIL EN EROTISCH!! Dus echt van haar genoten en ik heb haar GROTJE ook naar hartelust GELIKT! Echt een goed verzorgd POESJE, DAT PRECIES BIJ HAAR PAST. Want Lia is lekker klein maar heeft een SUPERBODY!! Ik hoop haar zeker nog eens te ontmoeten.......

  7. Onderstaande 4 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 8 juni 2022),CVARIA ( 9 juni 2022),Giodude ( 9 juni 2022),mentholbear (15 juni 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

  FKK Artemis 468*60