Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Nieuwegein Paula

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.764
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard Nieuwegein Paula

    maar eens zo geprobeerd... Paula in Nwg

    Derde kinky date: met paula in Nieuwegein. Adres makkelijk gevonden, en nadat ze het nummer had ge-smsd kon ik naar binnen.

    Braziliaanse dame, 1.55, C cup, borsten dokter moest het nog wel een beetje leren. Beetje verkennend voor het bed, helaas geen tong zoenen. Althans die werden wel erg sterk vermeden. (stond wel vermeld als competentie in de add…). Werd uitgenodigd op het bed. Beetje strelen, af en toe eens mijn lul aanrakend, die kreeg er wel zin in. Met een scheutje baby olie leverde ze een redelijke penis massage af. Ik kreeg er zin in. . Zal ik je pijpen? Prima, maar daar kwam onmiddellijk het condoom er al om. (stond in de add PZC). Ja, zei ze dat doe ik soms met, en soms zonder. Tja, nu kennelijk met….. Daar ging mijn zin….
    Haar op haar buik gelegd en wat gemasseerd. Kon ze wel (een beetje) waarderen, liever niet tussen haar billen. Omgedraaid op haar buik en de voorkant onder handen genomen. Gevoelige borsten (liever niet zoenen), opnieuw geen tongzoenen, beetje beffen, maar toen ze lekker nat werd wilde ze onmiddellijk stoppen. Tja, dan maar niet….
    Ik op mijn rug gaan liggen. En Paula masseerde me vlotjes naar een hoogtepunt. Dat wel.

    Eerste keer Paula: tja net een voldoendetje… herhalingsgevaar: niet al te groot….


  2. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (13 april 2022),mechelen (14 april 2022),mentholbear (15 april 2022),WANDELAAR5 (13 april 2022),Wentelt Eefje (18 april 2022),Wijze grijze (13 april 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.