Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 182
  1. #101
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Avond pizza is altijd +1.
    Maar vandaag was het probleem gewoon onderbemanning.
    Zelfs papi uit PHG kwam aan het begin van de avond ook ineens mee knutselen aan de party opstelling voor morgen.
    Maar een groot deel van de dag waren dus 1 of beide bars onbemand en was er ook niemand om de BBQ aan te zetten.
    Ik hou mijn hart vast voor morgen, als het ze al niet lukt om 45 M/V te bedienen, gaat het met 450 helemaal een zware klus worden vrees ik.

  2. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge ( 6 juli 2019),uurtje ( 6 juli 2019)

  3. #102
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Ik was er ook eventjes en ben er niet over te spreken. De line-up was noga magertjes en vooral de bedrijfsvoering was schrikbarend. Inderdaad schijnt er vandaag een feest te zijn. Mede daardoor werd de lockerroom een beetje opgeknapt. Met als gevolg dat je er bijna niet doorheen kon. Lekker handig om dit op vrijdag te doen. Had vast en zeker niet op dinsdag of maandag gekund.
    Engelse barman liep zich suf om nog wat te redden, maar dat lukt hem spijtig genoeg niet. Groot gedeelte van het personeel was ook bezig met de voorbereidingen waardoor het halen van glazen, de service aan de bar (beneden) achter bleef. BBQ was gecancelled en voer in de bakken ... nou ja... Volledig onwaardig voor een premium club...... Dikke afrader op deze manier
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 6 juli 2019),Manureva ( 7 juli 2019),Poppalarge ( 6 juli 2019)

  5. #103
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Let op, vandaag zaterdag 6 juli is VV afgehuurd door een swingersfeest met 450 personen!
    Geen idee of ze tot 15:00 nog open zijn voor gewone ijsberen, of vanaf 11:00 al iedereen naar PHG gaan doorverwijzen.
    Gek genoeg staat er niets van op de website, dus hopelijk komt er morgen niemand voor Jan Lul voor een gesloten deur te staan...
    Geweldig !
    Dan kunnen ze daarna de tent minstens een week gesloten houden.
    Niet dat dit veel uitmaakt voor een club waar toch al bijna niemand komt en dan dit soort acties nodig heeft.
    Tja, vroegah.. maar dat ligt ook al weer meer dan 9 jaar achter ons.
    En Garde

  6. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 6 juli 2019),Manureva ( 7 juli 2019)

  7. #104
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Wellicht 'de' hoofd reden dat ik naar de villa ga is voor mn rust. Het feit dat jullie er niet zijn is voor mij juist een pluspunt. Beetje exclusiviteit kan geen kwaad.. tis villa vanilla niet villa vanilline..

  8. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 6 juli 2019)

  9. #105
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:54
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    549
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    ...Mede daardoor werd de lockerroom een beetje opgeknapt. Met als gevolg dat je er bijna niet doorheen kon. Lekker handig om dit op vrijdag te doen. Had vast en zeker niet op dinsdag of maandag gekund...
    Bij het vertrek gisteren lagen alle oude deuren van de lockers naast de ingang in de bosjes en dat is ook niet de meest handige plaats om deze te laten liggen als de club gewoon open is en er gasten komen en gaan.

    Een beetje sturing van een bedrijfsleider was gisteren wel op zijn plaats geweest aangezien, op de Engelsman na, vrijwel al het personeel doelloos rondliep en met vanalles bezig was behalve de aanwezige gasten. Een klant die er gisteren voor het eerst zou zijn geweest zouden ze niet snel terug zien met deze manier van handelen.

    Gelukkig was het goed weer en was het gezelschap ook goed, anders was de tent al veel eerder verlaten.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  10. Onderstaande 2 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 juli 2019),pret ( 6 juli 2019)

  11. #106
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ze moeten papi gewoon in de villa neerzetten.. Heeft die man ook wat meer rust

  12. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 juli 2019),papi ( 9 juli 2019)

  13. #107
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Donderdag waren er 15 dames aanwezig.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (12 juli 2019)

  15. #108
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Donderdag waren er 15 dames aanwezig.
    Das genoeg

  16. #109
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:03
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Das genoeg
    Voor Das is dat niet genoeg

  17. #110
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ben ook ruime tijd ,ca 2 jaar, weggeweest en sinds enkele weken weer terug. Moet zeggen niet onaardig. Ik kom ook altijd overdag en de line up is redelijk tot goed, en een paar goede sessies gehad en paar minder. Je moet vtv duidelijk vragen of ze doen TZ of PZC. Zal er vaker naar toe gaan komende zomer

  18. Onderstaande 2 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 juli 2019),Sjeufke (13 juli 2019)

  19. #111
    Geregistreerd
    17 april 2014
    Last Online
    19 januari 2024 @ 13:13
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Hallo tesamen
    ik will er maandag langsgaan
    De entree is op Happy hour 30 euro maar hat verlangen de damen voor de sessies ?

    Ik heb probeert op te bellen maar ik kreeg niemand aan de lijn.

    al vast bedankkt

  20. #112
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jamychang Bekijk bericht
    Hallo tesamen
    ik will er maandag langsgaan
    De entree is op Happy hour 30 euro maar hat verlangen de damen voor de sessies ?

    Ik heb probeert op te bellen maar ik kreeg niemand aan de lijn.

    al vast bedankkt
    Normaal tarief is 50 euro voor een half uur....
    Extras zoals cim, of anaal moeten worden bij betaald.
    Laat je niet gek maken, want sommige dames rekenen voor alles extra.
    Dus vooraf duidelijke afspraken maken.

  21. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 (13 juli 2019),jamychang (14 juli 2019),Manureva (15 juli 2019)

  22. #113
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley is net terug van vv.. Lekker relaxen in pool totdat het begon te regenen... Algemene indruk is goed. Beter dan happy. Schoon, redelijk buffet. Alleen in verhouding weinig dames tov. Aantal beren. Veel dames blijven ook nogal plakken aan vaste klanten en hebben geen oog voor nieuwe gasten. Goede sessie gehad met Lori zie topic. Daarna geprobeerd in contact te komen met blonde schone. Maar die was hele avond bezet door beer op leeftijd. Geen oog voor mij helaas. Voor 30 euro inkom ga ik er wel vaker komen. Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  23. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (21 juli 2019)

  24. #114
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Gisteren, op vrijdag, ff binnen gewipt. Line-up bestond tegen de middag uit ongeveer 15 dames. Rond het avonduur kwamen daar nog wat dames bij. Al met al een magere 7 voor VV. Als de Engelse barman er niet zou zijn dan zou het knap beroerd zijn. Deze mijnheer is zo een beetje de goalkeeper die dingen probeert te redden en oog voor de klant heeft. Ik zou het management adviseren hem een 'offer you can't refuse' te doen en zorgen dat hij niet weg gaat.

    Eten was min of meer in de hand, BBQ verliep met wat horten en stoten.

    Kamers uiteraard brandschoon en VV blijft qua locatie en lay-out geweldig. Alhoewel er geen grote groepen Suedlaender waren, waren de Suedlaenders die er wel waren nadrukkelijk aanwezig. Toen de ene zatte bruine beer de andere zatte bruine beer (met zijn hele hebben en houden) in het zwembad knikkerde heeft hem dat waarschijnlijk een telefoon gekost. Ding zonk als een baksteen. Moslims schijnen schone mensen te zijn en dat hoop ik dan maar want het schijnt in de mode te zijn je poten maar overal op tafel te leggen. Niets nieuws onder de zon dus....

    Denk dat er tijdens de middag/avond zo een 20-30 beren waren. Naarmate middernacht dichterbij kwam, namen de aantallen (dames en beren) snel af.

    Voor 30 Euro (HH tarief) is het zeer zeker goed te doen als je de tuin en het zwembad weet te waarderen. Voor de volle mep, of als je alleen voor dames komt, zou je op dit moment nog enigzins teleurgesteld kunnen zijn. Ik blijf daarom tot nader order een HH gebruiker
    Een uurtje is ook maar een uur...

  25. Onderstaande 5 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 juli 2019),Manureva (22 juli 2019),phoenix (20 juli 2019),The Joker (21 juli 2019),Wijze grijze (21 juli 2019)

  26. #115
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Dankzij dit Forum vrijdag gratis kennis mogen maken met deze schitterende club waarvoor dank. Voldoende parkeergelegenheid, mooie entree, kleedkamer, het beloofde een mooie dag te worden.

    Helaas viel deze sukkel te snel voor een toen nog leuke Bulgaarse die op jacht was. In de tuin met haar besproken wat er allemaal mogelijk was en eenmaal op kamer was het ineens naast blasen und ficken is alles EXTRA. Zelfs muschi licken... Chamillia (nee niet die van Charles) werkte er pas 2 dagen maar heeft nog een hoop te leren. Herhalingsgevaar 0. De rest van de middag ontspannen in de tuin gelegen en lekker gegeten.

    Had eigenlijk geen zin meer maar de slanke en hele mooie Antonia (21) begon aandacht te trekken. En volgens haar had ik te maken gehad met een 'Catastrofe' want muschi licken (of stellung 69) is gewoon basis pakket. Prima sessie maar wel basic, ben beter gewend. Op die 2 stomdronken Suedlanders na, die waarschijnlijk de heilige schrift nog nooit in handen hebben gehad, heb ik een mooie dag gehad. Vaak zal ik hier niet terugkomen daar ik helaas een BN verslaving heb...maar dat is een ander draadje die ik nu ga vullen daar ik daar net vandaan kom ;-)

  27. Onderstaande 10 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (21 juli 2019),Firehawk (20 juli 2019),housefreak5 (21 juli 2019),hummer ( 5 augustus 2019),Husky (21 juli 2019),Manureva (22 juli 2019),pcenter (21 juli 2019),phoenix (21 juli 2019),schoolmeester (21 juli 2019),wooley (21 juli 2019)

  28. #116
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.796 in 6.411 posts

    Standaard

    DONOR

    Op de 4e woensdag van de 5e maand eigenlijk van plan geweest om Sixsens te bezoeken, maar onverwachts vertrokken richting de Villa. Wat bleek, een geile, ik bedoel gulle beer en zijn kompaan konden zelf helaas niet naar de Villa komen. Er brandde echter een vrijkaartje van het forum in zijn zak, en van het opperhoofd mocht ik namens de anonieme DONOR de tent onveilig maken.

    Ruim voor openingstijd aangekomen, en was dan als eerste binnen. Trof er gelijk al 5 dames aan, waarvan er 2 mijn belangstelling hadden.
    Later kwamen er nog zo een 6 bij. Heb alleen idee dat er enkele eerder op de dag ook weer waren vertrokken. Het was namelijk, ondanks het mooie weer, wat rustig in de villa.
    Prima voor mij, dan kon ik lekker wat zitten werken aan de eettafels en wat relaxen. Zo had ik bijvoorbeeld de goed verwarmde sauna voor mezelf. Zelfs een teiltje water lag er voor wat extra stoom.
    Het eten was zoals de laatste tijd karig, maar kon er wel wat uit samenstellen. Zoals ik wel vaker zeg, ben ik de moeilijkste niet. En zo ook met het eten. Als ik ergens verhonger, dan moet het eten er wel erg slecht zijn. Of bestaan uit vis, mijn kryptonite...

    Na het eten me even wezen terugtrekken in m'n Mentholcave van de Villa. Daar bleek een bronzen godin te vertoeven. Al luierend muziek liggen luisteren. Even praatje gemaakt en kreeg het verzoek om d'r te masseren. Heerlijk de ruimte in de grote kino van de Villa, dus plek genoeg voor een uitgebreide ontspanningsrondje.
    Langzaam erotisch tintje aan toe te voegen en vervolgens de kamer op gegaan voor wederom een geweldige kamergang met de Braziliaanse Morena https://www.ijsberenforum.com/forum/...893#post658893.
    Kreeg nog wel het 'verwijt' dat ik blijkbaar was vergeten dat ik haar al van een hele tijd terug kende. Toen ging ik als een Duracell konijntje de dames af, en bleven nog minder dames in m'n koppie hangen. Maar een opsomming van haar zijde leverde al gauw het bewijs.
    Het werd me gelukkig vergeven en mocht levend weer de trapjes af komen.

    Even opfrissen en maar weer es bijtanken aan het buffet tafel. Gelijk maar spulletjes mee om wat te werken, aangezien m'n kamertje voor de dag er al op zat.

    Dat liep even anders dan gedacht. Want tijdens het eten liep er een fraaie blondine langs die richting de deur de trapjes omlaag wilde gaan. We moesten allebei even 2x kijken. Ik omdat ik een geheugen als een zeef heb, maar ze me wel bekend voorkwam. En zij omdat ik intussen een all you can vreet metamorphose heb ondergaan...

    De herkenning in beide paar ogen, en ze kwam me even begroeten. Daarna zij omgekleed en ik m'n bordje braafjes leeggegeten, om vervolgens met Lucy in de tuin te vertoeven. We hebben elkaar alweer een jaar ofzo niet meer gezien. De laatste keer was namelijk toen ik m'n ijsberenvel aan de kapstok dacht te gaan hangen.
    Daar wees ze me ook op. Tja, eens een ijsbeer...

    Aan het zwembad haar uitgebreid gemasseerd en vervolgens wilde ik wel weer es met deze dolle meid kameren. Zij stelde echter iets anders voor. Niet een kamer, maar met dit lekkere weer, lekker in de tuin.
    Moest even slikken. Heb eenmaal een uitmuntende sessie met een Poolse gehad in een kino. Daar gingen dan wel de gordijntjes dicht. En dat kan bij de tentjes van de Villa ook. Maar toch, ben niet zo van de publieke actie. Echter ik was op dat moment de enige mannelijke gast en de meeste dames gaan zo ver de tuin niet alleen in. Dus stemde uiteindelijk toe. Elkaar heerlijk verwend en kreeg te horen dat Lassie weer 'braaf' is geweest

    Na afscheid genomen te hebben van de Hongaarse https://www.ijsberenforum.com/forum/...894#post658894, nog even een wellness rondje gaan doen, wat bijkomen om vervolgens te vertrekken.

    Zo gezegd, zo gedaan. Nou soort van... Want na wat luie zweet kwijt te zijn me met een glaasje prik op 1 van de banken van de lounge bar geploft.
    Een leuke blonde Roemeense kwam zich voorstellen. Ik gaf aan dat m'n dagje uit er al weer op zat en ik zo zou vertrekken. Dat vond ze erg jammer, want ze had me door de dag heen bezig gezien met de andere dames, en had ook graag een massage gewild. Al was het maar korte.
    Ze kwam leuk over, en zij was 1 van de 2 dames die ik bij binnenkomst al op het oog had. Tegen m'n gewoonte in nog maar eens gaan kameren, en aangegeven dat ik bij uitzondering haar op de kamer zou masseren.
    Zo gezegd en zo gedaan.
    Een heerlijkse sessie werd het en zoals beloofd op het eind nog een massage voor haar. Dat beviel d'r goed en ze gaf aan graag ook haar klanten een massage te geven o.a. om de tijd vol te maken. En een paar moves vond Antonia erg fijn en haar geleerd hoe ik dat (als amateur) doe https://www.ijsberenforum.com/forum/...896#post658896.

    Voor de laatste maal aan de bar een paar glazen fris op om het vochtgehalte weer op peil te brengen, en toen was het alweer tijd om er tussenuit te knijpen.
    Het was me een fijne verrassende dag geweest, die anders verliep dan ik van te voren gepland had.
    De Villa zelf vind ik nu met het mooie weer een erg fraaie club om te bezoeken. En helemaal met het Happy Hour tarief en Happy Garden combo.
    Gulle gever, nogmaals bedankt voor het vrijkaartje en hoop dat je er gauw ook weer van kunt genieten!

  29. Onderstaande 11 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2019),Bluebear (26 juli 2019),gignnl (26 juli 2019),hummer (26 juli 2019),hvdk52 (26 juli 2019),laplagne (28 juli 2019),man (26 juli 2019),Manureva (28 juli 2019),mynasch (26 juli 2019),RobOpzoek (30 juli 2019),Wijze grijze (26 juli 2019)

  30. #117
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.796 in 6.411 posts

    Standaard

    BELEEFD

    Op de 3e woensdag van de 6e maand was het weer er weer naar om de mooiste tuin in NRW te bezoeken. Bovendien, soms heb je gewoon zin in bepaalde dames.

    Onderweg even goedkoop tanken en wat inkopen gedaan.
    Met de ruime happy hour tijden (tussen 11 en 15 uur ) hoef je je niet te haasten.
    3 tientjes neergeteld, opfrissen en kon me tegoed doen aan het ontbijtbuffet. Beetje karig, maar voldoende om de mag te vullen.
    Nog even wat meegebrachte ijsjes uitgedeeld op zo een warme dag.

    Rondje sauna en vervolgens lekker in de tuin liggen afkoelen en luieren. That's the icebear life!

    Tussendoor nog een viertal dames helpen ontspannen. Tijdens het rondje voor Antonia in de kino, kwam een drietal Sudlanders binnen. Toen ze zagen dat ik bezig was, vroegen ze of het okay was om binnen te komen.
    Tuurlijk, de kino is immers publiek terrein.

    Nieuwsgierig als ze waren, vroegen ze wat een massage kost. Toen ze het antwoord hoorden, vielen hun oren bijna van hun hoofd: een blowjob.

    Aan BELEEFDheid geen gebrek bij deze gasten. Vroegen even later of ze een muziekje mochten opzetten of zou dat mijn flow zou verstoren. Zo kan het dus ook

    Na een poos Antonia https://www.ijsberenforum.com/forum/...653#post662653 verwend te hebben lieten we het groepje versteld achter door te stellen dat het tijd was voor mijn gratis blowjob.
    Kamertje gezocht en een heerlijke sessie beleefd met deze girl next door type.

    Met het avondeten kwam er gelukkig iets meer voer op tafel. Aardappel, pikante kip stukje, kippebouten, soort pasta en gehaktballetjes werden er in de voederbakken gestort.
    Genoeg om een bordje samen te stellen.

    Na het even liggen uitbuiken in de tuin, sauna rondje gedaan en vervolgens bij Morena wezen zitten. Ze lag er een beetje verveeld bij in een bankje bij de danspaal. Beetje zitten ouwehoeren, en van het 1 kwam het ander.
    Wederom een geweldige kamer beleefd met deze Braziliaanse https://www.ijsberenforum.com/forum/...654#post662654.

    Het weer was intussen flink aan het omslaan met windvlagen en onheilspellende wolken. Tijd om em te peren. Niet veel later kwam het met bakken uit de lucht, maar ik zat toen al rustig in mn wagentje tukkend terug naar Mentholland, lekker nagenietend van de kamertjes. Niet wetende dat het helaas m'n laatste keer met Antonia was. Of ze terugkomt naar de Villa is alles behalve zeker...

  31. Onderstaande 16 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2019),Bluebear (30 juli 2019),Firehawk (30 juli 2019),gignnl (30 juli 2019),hummer (30 juli 2019),hvdk52 (30 juli 2019),ju52 (30 juli 2019),Manureva ( 4 augustus 2019),NieuwTeddyBeertje (30 juli 2019),Pandabeer82 (30 juli 2019),pret (30 juli 2019),RobOpzoek (30 juli 2019),Sjeufke (30 juli 2019),Smouse (30 juli 2019),The Joker (31 juli 2019),Wijze grijze (30 juli 2019)

  32. #118
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    we waren er gisteren dus ook.. 4 man sterk, kamers 0.. schijnbaar was er een feestje geweest de dag ervoor. Ik kreeg de indruk dat er nogal stevig naja moet ik het zeggen.. de een was nog up in the clouds en werkte de hele dag niet, de andere was ziek als een hond (vanessa).. ik had medelijden met dr..en de rest zat er bij als een zak aardappels.. of was wat ik een beetje afgeneukt zou noemen.. road hard and put away wet..

  33. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 4 augustus 2019)

  34. #119
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag de villa voor het eerst bezocht. Parking stond goed vol. Om 16u stipt stond ik nog net bij de theke om aan het voordelig tarief van 30 eur binnen te kunnen. Met dank aan het zeer langzame verkeer tussen Eindhoven en Venlo en nog eens file nabij Venlo voor de afslag naar de A73 diende ik bijna het dubbele aan entree te betalen wat ik overigens niet had gedaan want dat zou ik zijn doorgereden naar een andere club. Leuke club en tuin waar ik even een wandeling maakte maar toen begon het te regenen dus binnen maar eens wat gaan eten. Er was pasta, chickenwings, varkensvlees, gebakken aardappen en salatbar. Die werd steeds aangevuld maar bleef wel heel de dag hetzelfde maar je kon ook à la carte bestellen.

    Bij aankomst om 16u waren er een 10-tal dames aanwezig en later kwamen er nog een 5-tal bij. Er waren best meer dan genoeg bezoekers maar wel veel südlanders dus beetje vreemd die naam villa Vanilla. Jammer genoeg dus maar heel weinig vrouwen en optisch gezien waren er maar 2 die in aanmerking zouden komen voor een kamertje als het dan echt zou moeten. De eerste was zeer arrogant en de andere werd bezet gehouden door een groepje südlanders met een fles sterke drank. De vrouwen ondernemen hier niet de minste actie om je te versieren of overtuigen tot een kamergang en als je dan zelf maar eens een praatje gaat maken zijn ze zeer onvriendelijk en afstandelijk en werken blijkbaar dik tegen hun zin. Deze club dan maar verlaten zonder te neuken :(

    Ik zal deze club niet meer bezoeken gezien de zeer teleurstellende line-up ondanks het verder een leuke club is die alles heeft om een topclub te zijn maar waarom dit niet het geval is dat is best vreemd gezien alle andere dagclubs nabij de grens draaien als een malle zoals GT, SS, YY. VV heeft nog heel veel werk aan de line-up maar of dit ooit gaat goedkomen dat durf ik sterk te betwijfelen.

  35. Onderstaande 15 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 augustus 2019),Elmo3108 ( 6 augustus 2019),Firehawk ( 4 augustus 2019),gignnl ( 4 augustus 2019),Giodude ( 4 augustus 2019),Husky ( 4 augustus 2019),hvdk52 ( 4 augustus 2019),innlikeflynn ( 5 augustus 2019),JonnyFontane ( 4 augustus 2019),peterp095 ( 4 augustus 2019),RobOpzoek ( 4 augustus 2019),schoolmeester ( 5 augustus 2019),Shakir ( 4 augustus 2019),Sjeufke ( 4 augustus 2019),The Joker ( 4 augustus 2019)

  36. #120
    Geregistreerd
    18 september 2018
    Last Online
    3 april 2024 @ 05:23
    Berichten
    52
    Discussies
    10
    Thanks
    43
    Thanked
    48 in 17 posts

    Standaard

    Altijd die onterechte afgunst jegens de Sudlanders die een of meerdere dames bezet houden met fles champagne en/of sterke drank. Als Mehmet of Murat zich dat kan permiteren en de dames genoeg betalen voor gezelschap en event naar de kamer, wie zijn wij als HH gangers die een tientje willen besparen.
    Bij Venus Hamminkeln zie ik met regelmaat Turken uit Enschede met meerdere flessen zware drank op tafel met meerdere dames bij zich.Wij zouden het exact hetzelfde doen als we middelen daarvoor hadden.
    Robert blij, dames blij. Jıist daar draait om in een SC.
    Tijdens het roken buiten maken ze een babbel met je. Allen goede gozers, niks mis mee.

  37. Onderstaande 3 leden hebben Harko bedankt voor deze bijdrage:

    alem (30 augustus 2019),housefreak5 ( 6 augustus 2019),stimpy3 ( 4 augustus 2019)

  38. #121
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:01
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Klopt. ik heb in Venus wel eens gezien dat Anka daar zeker twintig minuten zat te kleppen/uit te puffen naast een nederlandse ijsbeer die qua uiterlijk niet onderdeed voor Jabba the Hut. Als dat een schrijvende ijsbeer zou zijn, zouden we ongetwijfeld zijn vergast op een verhaal dat-ie eerst even uitgebreid had bijgepraat met 'zijn' Anka voor-ie haar alle hoeken van de kamer liet zien. Dames maken hun eigen keuzes, en als dat betekent dat ze naast iemand gaan zitten waar je helemaal niks mee hebt (of dat nou een te dikke nederlander is of een stel turken): deal.

  39. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Harko ( 5 augustus 2019)

  40. #122
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Altijd die onterechte afgunst jegens de Sudlanders die een of meerdere dames bezet houden met fles champagne en/of sterke drank.
    Helaas is dat toch zo, niet alleen bij sudlanders ook bij niet sudlanders.
    Ligt ook aan de club en aan de dames.
    Eerlijk gezegd, vandaag toch wat beren die alleen oog hadden voor het mooie weer en het eten, dan zou ik als dame ook me aan een beer vast houden en die tijd en enkele kamers pakken.
    Maar ook de dames zouden er goed aan doen om zich meer te mengen tussen de bezoekers.
    Er zaten er teveel veel te passief toe te kijken.
    Voor de rest blijft het een mooie club!

  41. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Harko ( 5 augustus 2019)

  42. #123
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Lekker dagje clubben!

    Waar zou de reis naar toe gaan vandaag, acag of lr, nee geen van beide.
    Ik kreeg een appje ga je mee naar Vanilla, ok mooie club maar niet om te kameren.
    Was er al eerder en had mee een bed in de schaduw genomen en lekker war relaxen, daar zag ik PP.
    Hij was op zoek naar mij,via de app had hij mij gevonden.
    Het was weer fijn om wat bij te kletsen met PP, hij onder het genot van een pilsje en ik een alcohol vrij biertje.
    Zijn compaan waar ik de nick naam niet van weet , kennis gemaakt en een paar uurtjes met hun gekletst.

    Persoonlijk vind ik Vanilla een van de mooiere clubs,maar zoals ik al zei, moeilijk om een geschikte dame te vinden.
    Alles zo passief, ja eentje Morena mooie meid, maar helaas bezet.
    Maar goed deze club verdient niet om de grond in geboord te worden, gewoon kwa dames niet mijn ding.
    De voederbakken waren leeg geplundeerd en ik had het wel gezien daar, wilde naar H7.
    Afscheid genomen van de heren en op naar Willich!

  43. Onderstaande 7 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 5 augustus 2019),innlikeflynn ( 5 augustus 2019),JonnyFontane ( 5 augustus 2019),Patjax (22 augustus 2019),Piet Plezier ( 5 augustus 2019),PNM ( 5 augustus 2019),RobOpzoek (11 augustus 2019)

  44. #124
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    dat was BP
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  45. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 augustus 2019)

  46. #125
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    ik hoef geen indruk te maken op de poetsvrouw lol...
    Wellicht als er iets leuks rondloopt, maar dat was niet het geval.

    hassan en murat zijn snel tevreden.. als je begrijpt wat ik bedoel..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 5 augustus 2019 om 02:12

  47. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Harko ( 5 augustus 2019)

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

FKK Artemis 468*60