Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Maribel, Dominicaanse, Leeuwarden (Walhalla 10)



    Maribel (Dominicaanse)
    Leeftijd : 46-49 jaar Taal : Nederlands (matig), Onbekend
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, Beffen
    Extra info : Spreekt eigenlijk alleen Spaanse





  2. Onderstaande 2 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 8 maart 2022),onder de brug ( 8 maart 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:11
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Maribel, Walhalla 10

    “Kent u dat gevoel?” zou dominiee Gremdaat zeggen.

    Kent u dat gevoel, dat u net een solide wip heeft gemaakt, maar toch enigszins teleurgesteld de kamer verlaat? Ik had dat gevoel namelijk. Had ik €30 betaald, dan was het een goede wip geweest. Maar ik betaalde €50 en verwachtte daarvoor meer..

    Dit toch wel bijzondere bezoek begon goed. Maribel is voor haar leeftijd een goed uitziende, strakke dame. Strakke kont, strak lichaam, leuk koppie en in de kamer lekker stout dansend op Dominicaanse muziek. Lekker de lichamen tegen elkaar aan en suggestief dansen.

    Op bed plaats genomen voor de sex kwam de 1e teleurstelling; ze pakte direct een condoom. Voor € 50 verwachtte ik, zeker bij een latina in Leeuwarden PZC. Zelfs in Groningen bij Wicky (zie mijn recensie) was het ongevraagd pijpen zonder condoom. Daarna wilde ze neuken, maar ik had gevraagd of beffen mogelijk was. Dus alsnog draaide Maribel haar poes op mijn gezicht en in standje 69 gingen we verder (zij pijpte me weer).Daarna neuken. Zij op haar rug, de benen in de schouders opgetrokken. Ik kon er lekker diep in en goed doorneuken. Ze maakte daarvan geenprobleem. Zo naar het einde geneukt.

    Had dit mij € 30 gekost (minus het beffen, dat beschouw ik als meerprijs) dan had ik een prima ervaring gehad en zou herhaling er zeker in zitten. Nu, voor € 50, vind ik het te weinig waar voor je geld. Geen GFE, geentongzoenen, geen PZC. Iets wat voor € 50 wel mogelijk is bij bijvoorbeeld Ancy. Of voor € 50 gewoon goede sex met een mooie(re)vrouw zoals Hester of Nicole op Hofje 19.


    Ik kan niet zeggen dat het een slechte ervaring is. Maar het gebrek aan bepaalde dingen maakt de hogere prijs het niet waard. Vooral het ontbreken van PZC is een afknapper.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  4. Onderstaande 6 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    firm ( 8 maart 2022),fr_loper ( 8 maart 2022),mentholbear (11 maart 2022),Moontanner ( 8 maart 2022),Nickv365 (13 september 2022),Wentelt Eefje ( 8 maart 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2022
    Last Online
    14 juni 2023 @ 10:19
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 5 posts

    Standaard

    Geen kleingeld op zak, dus maar weer even in Walhalla gespiekt. Kelly had de gordijntjes dicht, Claudia was druk aan de telefoon en de lunch. Gekeken wie er nog meer aanwezig waren: Carolay was er en een goedlachse latina in nr 10. Ze had een leuk lingeriesetje aan en kwam vrolijk over.

    Ze stelde zich voor als Maribel en ze vroeg in het Spaans naar mn wensen denk ik Ik heb haar 50 gegeven en ze zei dat ze crazy was, dus ik dacht ga je gang maar. TZ was minimaal en ze pakte een condoom om me te pijpen. Gevraagd of het zonder kon, die gooide ze aan de kant. Ze heeft me toen echt goed zc gepijpt, ze had het ook zo af mogen maken. Ze wilde daarna NCM, klom bovenop en heeft me toen klaargereden. Had haar kont lekker beet.

    Het verhaal van Dennis kan ik beamen: ik had ook toch ook iets meer verwacht. Ik heb hetzelfde gevoel. De intro bij haar op de kamer is leuk, danst verleidelijk en ze heeft een goed lichaam (heerlijke kont!). Maar er ontbrak toch iets, terwijl ik toch goed gepijpt ben en de sfeer prima was. Kan het niet goed uitleggen.

    Als ik haar nog eens ga bezoeken, dan is het voor haar pijpkunsten en die kont

    Hygiëne etc trouwens echt prima, voor en na uitgebreid wassen.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Nickv365 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (13 september 2022),mentholbear (14 september 2022),Pijpfitter (13 september 2022),Wentelt Eefje (14 september 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 juni 2021
    Last Online
    9 april 2024 @ 14:51
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    18 december gaat ze een maand naar huis, Spanje . 18 januari en 2023 is ze weer terug. Mooie leuke vriendelijke dame.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Wachter bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (15 december 2022),Pijpfitter (15 december 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

  Diamond 468*60