Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Anni (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:54
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.865
    Discussies
    93
    Thanks
    14.845
    Thanked
    9.615 in 3.471 posts

    Standaard Anni (Roemeense)



    Anni (Roemeense)
    Leeftijd : 32 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been, Buik
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE
    Extra info : Voorheen in Heavens Gate. Daar geen paspoortje kunnen vinden. Topkamer met alles erop en er aan!





  2. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 maart 2022),Eddy_V ( 6 maart 2022),mentholbear ( 8 maart 2022),pret ( 6 maart 2022),Wentelt Eefje ( 6 maart 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:54
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.865
    Discussies
    93
    Thanks
    14.845
    Thanked
    9.615 in 3.471 posts

    Standaard

    Anni is 1.62m en te herkennen aan een tattoo onderaan haar buik en aan de buitenkant van beide onderbenen. Dame is zeer afgetraind, dus je ziet alle spieren goed. Knap gezicht en geeft volledige service. Geen gezeur van gevoelige tepels oid. Ze was zeer verrast dat ik haar klaar befte en vingerde, ze zei dat het meestal veel langer duurde. Ik ook heel fijn klaargekomen met uitzicht op haar fraaie gezicht en borsten. Kamer was helemaal top. Ze wilde erg graag een tweede ronde. Dat maak je ook niet vaak mee. Ik heb mijn best nog gedaan, maar een tweede orgasme zat er zo kort na het eerste niet meer in. Maar zij wist mijn Barokkar wel probleemloos weer keihard te krijgen.

  4. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 maart 2022),Ties85 (12 december 2022),Wentelt Eefje ( 6 maart 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Anni stond bij de gokkasten als mascotte bij twee vrolijke gokkers , maar omdat zij hun geen geluk bezorgde kapten de mannen ermee en ging zij weer op de kruk zitten bij de speeltafel waar ik tegenaan leunde. Inmiddels hadden KoosAlbertss en PietPlezier dezelfde gokkast overgenomen en in een kwartiertje haalden zij er zoveel uit dat ze hun aangeschafte drankkaarten ruimschoots terug verdiend hadden! Ondanks dat één van ons groepje haar bijna weggejaagd had door zijn open en eerlijke vragen (we noemen geen namen), rekende zij mij dit voorval niet aan. (soms kan het best gunstig zijn om bij deze ijsbeer in de buurt zijn als je niet lastig gevallen wilt worden door de dvp’s, meestal succes verzekerd maar nu zat ik even niet op dat bij-effect te wachten)

    Anni dus, net in de dertig, slank, strak en met gevoel voor humor. Mijn nekmassage beviel haar toen we in de bar kennismaakten en snel besloten we om de rust van een privé ruimte op te zoeken.
    Daar bleken onder haar topje geen hangtietjes te zitten (zoals haar type bh een beetje deed vermoeden) maar twee ferme jongens die wat opgevuld waren zonder dat het storend was. Sterker nog, mijn aversie tegen siliconen verdween als sneeuw voor de zon. Stevige tieten waarbij haar tepels niet gevoelloos waren geworden en zich duidelijk manifesteerden tijdens het opwarmen. Na een halfuurtje wederzijds opwarmen, waarbij de term ouderwetse service volledig verantwoord was, zouden we een eerste ronde paaldansen voor luie ijsberen beginnen, ware het niet….
    Ware het niet dat Piet en Koos door de gangen naar mij en SAS liepen te roepen.. SAS bleek al zolang afwezig dat zij zich zorgen waren gaan maken en mij uit de kamer riepen of ik hem soms gezien had. Een zeer collegiale actie richting SAS (die gewoon drie uur met een dvp lag te krikken) maar tegelijkertijd libido dodend. Als ze dat soort acties vaker uithalen dan begrijp ik waarom zij pilletjes nodig hebben

    Weer terug op de kamer gecheckt hoe warm het grotje van Anni nog was en daar was nog geen sprake van het opheffen van versterkte dijkbewaking. Ze bleek er ook klaar voor te zijn en de eerste ronde dan in missio gestart en in doggy beëindigd, tongzoenend en met een paar meppen op die lekkere kont van haar.
    Terwijl ik met een rietje aan m’n zuurstoffles lag, kwamen we gezellig kletsend bij van de inspanningen. Kreeg nog wat lessen Roemeens ter voorbereiding van onze trip volgend jaar, ze bleek uit de omgeving van ons reisdoel te komen. Wat is er fijner dan lokale gids die je veilig door het land en de hotelkamer begeleid ?? Nou ja, een beetje dagdromen mag nietwaar ?
    In plaats van de kamer te verlaten bleven we nog een beetje lui tegen elkaar aan liggen en er was niet veel voor nodig om mij weer in de stemming te krijgen. Pussy slidend lag en zat zij bovenop, telkens weer tongzoenend terwijl ik lekker met haar tepels speelde.
    Een beetje massageolie werd om mijn jongeheer gesmeerd en zo ging het weer verder met dit stoute spelletje waar de illusie perfect in stand werd gehouden. Voordat ik het in de lucht zou schieten vroeg ik om een rubbertje en vervolgens heeft zij mij in een minuut of vijf nog een keer heerlijk klaar laten komen, over haar conditie niets dan lof !

    Ruim anderhalf uur later en 150,- plus tip en 10cc lichter strompelde ik naar de douches om in gedachten alles nog eens de revue te laten passeren en te realiseren dat het echt allemaal gebeurd was.
    De club zelf is pas echt aantrekkelijk als het overdekte zwembad opgeleverd is, maar voor deze topper zou ik misschien al eerder een stukje om kunnen gaan rijden!
    En Garde

  6. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 oktober 2022),Bluebear ( 3 maart 2023),broodpoot (24 oktober 2022),CVARIA (25 oktober 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 oktober 2022),Johan35 (25 oktober 2022),Liefje (24 oktober 2022),mentholbear (25 oktober 2022),Partycrasher (12 december 2022),Patjax (24 oktober 2022),pret (24 oktober 2022),schoolmeester (24 oktober 2022),Ties85 (12 december 2022),WANDELAAR5 (24 oktober 2022),Wentelt Eefje (24 oktober 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Staat deze dame toevallig ergens met foto's op, en wat zijn normaal haar werkdagen en tijden?
    I just don't give a fuck

  8. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Zover ik weet geen foto’s. Zij was er op zaterdagmiddag maar op zaterdagavond komt er altijd een liebeskasper die van 20.00 tot 04 uur bij haar blijft!
    Kennelijk is de plaats in de buurt van de gokkasten en speeltafel een bekend hoekje van haar.
    Ik weet niet of ze dat korte spijkerbroekje vaker aan heeft, maar ik vond het erg aantrekkelijk…
    En Garde

  9. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 december 2022),Ties85 (13 december 2022),wooley ( 2 februari 2023)

  10. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:25
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    @ GG

  11. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 3 maart 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60