Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:53
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard Huize Fleur, Apeldoorn

    Introductie
    Recentelijk een wat uitgebreidere introductie voor De Villa geschreven voor dit forum. Tien minuutjes noordelijker vind je Huize Fleur. Een ander type club, maar zeker de moeite waard. Ik heb huize Fleur leren kennen in de eerste Corona-periode, dus de ervaringen zijn ook allemaal in de Corona-tijd geweest. De website is www.kweekweg10.com.

    De Ontvangst
    De naam is goed gekozen, want het is feitelijk geen club, maar een hoekhuis in een jaren '20 wijk vlakbij Orpheus. In deze wijk is ruim voldoende parkeergelegenheid in de straten en de deur is altijd open. Bij binnenkomst is het altijd even acclimatiseren, want het is direct donker. Qua sfeer doet het erg denken aan de RTC-clubs in de Ruhrpott. Je komt binnen in een wachtkamertje en door middel van een traphekje wordt duidelijk gemaakt dat je niet verder het pand in hoeft te lopen. Als je een afspraak hebt komt de dame in kwestie je daar ophalen of je hebt een kort inleidend praatje met de aanwezige dames (om beurten).
    Deze ontvangstruimte is ook een verkeersruimte, dus als er andere gasten binnenkomen of naar buiten willen is er aan een luchtige ontmoeting niet te ontkomen. Afijn, iedereen komt daar met hetzelfde doel. Als je nog even naar het toilet wil kan dat boven, maar daar wordt het 'kruip door sluip door' met de wasmachines en de kletsende dames.
    Het is zeker aan te raden om als je met een bepaalde dame de kamer op wilt om vooraf te bellen. Dat gaat altijd probleemloos.

    Het Pand
    Zoals aangegeven is het een ouder pand. Beneden heb je (in ieder geval) drie kamers. De trap naar boven is steil en kent een gevaar om je hoofd te stoten ;-). de kamers zijn mooi ingericht, maar opnieuw donker. Daglicht is schaars. Dat geeft het altijd wel een 'rosse buurt' gevoel. Dat bedoel ik zeker niet negatief. Douchen en/of badderen kan op de kamer, maar een aantal kamers is ook rijkelijk voorzien van seksspeeltjes en/of BDSM-werktuig. Het kan hier dus allemaal best wel wat kinky worden als je het wilt.

    De Dames
    Voor de dames is er best wel keus. Mijn voorkeur zit altijd wat meer aan jongere dames met een appetijtelijk uiterlijk (bijvoorbeeld; Amber, Cindy, Sonja), maar ik heb ook topsessies beleefd met de oudere garde. Zo ben ik Jasmijn nog steeds dankbaar voor haar spoedcursus 'how to make a woman squirt'. Nog veel plezier van gehad.
    Ik zie actueel op de website relatief veel 40+ dames. Ik ken ze (nog) niet persoonlijk (houd me aanbevolen voor tips), maar het gaat er uiteindelijk om dat je seksueel 'compatibel' bent. Okee, als je iemand totaal niet aantrekkelijk vindt dan gaat het 'm niet worden, maar die selecteer ik dan doorgaans ook niet. Het is dan eenvoudig om na het voorstellen aan te geven dat je een andere keer terugkomt.

    In het begin van de coronatijd zou tongzoenen niet zijn toegestaan i.v.m. corona, maar dat heb ik al enige tijd niet meer vernomen. De service zit toch eigenlijk altijd wel goed. Leuk om te vermelden is dat ze met enige regelmaat acties hebben om de slappe tijden op te vangen. Uurtje trio voor 200 euro is natuurlijk leuk, maar bij 'mijn' trio's werd dan wel veelal meer seks met twee vrouwen. Bij een trio vind ik het juist leuk dat de dames het onderling ook leuk gaan maken.

    Het Einde
    Betalen doe je, na afloop, bij de dame op de kamer. Je kunt nog even douchen. Loopt met een smile langs de heer in de ontvangstruimte en bent binnen een minuut weer in de auto. De prijzen zijn 'middle of the road' (130 euro per uur), dus daar hoef je het niet voor te laten..

    Kortom
    Ik vind de prijs-kwaliteitsverhouding goed. Eenvoudig parkeren. Ik spaar mezelf flink wat reistijd uit in vergelijking met een bezoek aan Hamminkeln, Ratingen of Elsdorf. Aan de andere kant mis je natuurlijk wel het clubgevoel (al moet je daar ook steeds vaker vooraf je lief bespreken als je zeker wilt zijn).

  2. Onderstaande 12 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (28 februari 2022),frankie10 (27 februari 2022),fr_loper (27 februari 2022),Johan35 (27 februari 2022),Kwakje (27 februari 2022),Liefje (27 februari 2022),mentholbear ( 8 april 2022),pau (13 maart 2022),pret (27 februari 2022),schoolmeester (27 februari 2022),Wentelt Eefje (27 februari 2022),Wijze grijze (27 februari 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ik ben er in het verleden een paar keer geweest, het is zoals Jester ook omschrijft een goed privehuis.
    Makkelijk te vinden, aan een zijstraat van de bekende Loolaan.
    Verder zit er in Apeldoorn nog een privehuis aan de Asselsestraat.
    Hier betaal je 80 euro per uur, maar kwalitatief iets minder goed dan het privehuis aan de Kweekweg.

    Groet, schoolmeester.

  4. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 april 2022),pau (13 maart 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Ik loop hier zo nu en dan wel eens binnen. De eerste keer was een jaar of 4 geleden volgens mij. Dit huis ligt zowat in mijn achtertuin.

    Door de jaren heen heb ik het grootste deel van het aanbod wel eens van dichterbij bekeken. O.a. Lydia, Esther, Sonja, Amber, Jasmijn en nog een handvol anderen. Eigenlijk viel het nooit tegen. Recentelijk de nieuwe aanwinst Alicia getest op haar eerste werkdag. Sterker nog, ik was haar allereerste klant. Prima verzetje gehad. Gastvrouwen altijd erg beleefd en de dames hebben onderling de grootste lol met elkaar. Dat doet ook veel met de kwaliteit van een privehuis. Vlak voor de pandemie losbarste 2 jaar geleden was het altijd erg druk in dit huis en was spontaan binnenlopen eigenlijk niet echt meer een optie. Je moest ruim van te voren een afspraak maken. Dit ging zo door tussen de lockdowns in maar nu lijkt de rust weer een beetje teruggekeerd aan de Kweekweg.

    Als ik geen zin of tijd heb om een langere reis naar Duitsland te ondernemen is Fleur een prima alternatief!

  6. Onderstaande 9 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 7 april 2022),Dennis46 ( 7 april 2022),fervent ( 7 april 2022),Johan35 ( 8 april 2022),Liefje ( 7 april 2022),mentholbear ( 8 april 2022),schoolmeester ( 7 april 2022),WANDELAAR5 ( 7 april 2022),Wentelt Eefje (17 april 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Helaas zijn de meeste toppers verdwenen in deze club.
    Jammer, moet vast iets aan de hand zijn.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

  Living Room 468*60