Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard Herk-de-Stad, Casa Lucia, Stevoortweg 150, Laya

    Vanavond moest ik in Herk-de-Stad zijn en heb ik van de gelegenheid gebruikgemaakt om na vele jaren nog eens langs te gaan bij Casa Lucia. Destijds was het de Spaanse Lucia zelf die de deur opende, nu was het een Vlaamse dame. Of zou Lucia ondertussen onze taal kennen. Zo lang is het dus geleden.

    Er werd me iets te drinken aangeboden van het huis en ondertussen werden de 2 beschikbare dames me voorgesteld. Ik had de keuze tussen Monica en Laya en ik koos voor die laatste. Beide dames deelde me 3 kussen uit. De gastvrouw kwam terug om mijn keuze te vragen en ze stuurde Laya. De blonde Spaanse uit Barcelona van circa 170 cm en nauwelijks meer dan 50 kg kwam met de prijslijst. Ik koos voor de Ero Massage van € 50 voor een kwartier. Er was ook nog een papier bij waar de extra's op stonden waar je voor moest bijbetalen. Vingeren, ... herinner ik me dat daar op stond.

    Boven uitgekleed gingen we naar de badkamer om enkele delen te wassen. Zij waste haar en ik mij. Op de badkamer begon het spel der verleiding met haar mooie lichaam. Op de kamer nam ik haar zoals je met een bruid doet in de armen en legde ik haar op bed. Pijpen, seks in twee standen en uiteindelijk aftrekken waarbij ik klaarkwam gebeurde.

    Laya zorgde in dat kwartier voor een aangenaam gevoel en een zeer goede service. Zoveel jaren terug kwam ik er twee keer en was de service telkens matig tot slecht. Nu ben ik echt met een zéér tevreden gevoel buitengegaan na deze topservice.

    https://casaluciax.wixsite.com/casalucia/luana-19-04

  2. Onderstaande 10 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 februari 2022),Bluebear (20 februari 2022),Herr Fick (20 februari 2022),Kwakje (20 februari 2022),Massi (21 februari 2022),mechelen (19 februari 2022),mentholbear (21 februari 2022),Schietgraagft (28 februari 2022),Ties85 (20 februari 2022),Wentelt Eefje (20 februari 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Diamond 468*60   Babylon 468*60