Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: MEESTERES ERIKA

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2022
    Last Online
    31 januari 2022 @ 12:22
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard MEESTERES ERIKA

    Gisteren top sessie gehad met Meesteres Erika. Bij binnenkomst laat ze zich meteen gelden en je weet meteen wie de leiding heeft. Ze is een hele mooie verschijning en super dominant. Geen haastwerk geen klokkijken, beste sessie ooit gehad met de Beste Meesteres van Limburg.

  2. #2
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Gedacht berchtje......
    Geregistreerd vandaag en meteen zo'n recensie

  3. Onderstaande 5 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (31 januari 2022),schoolmeester ( 8 februari 2022),stimpy3 (31 januari 2022),Ties85 (31 januari 2022),WANDELAAR5 (31 januari 2022)

  4. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Gedacht berchtje......
    Geregistreerd vandaag en meteen zo'n recensie
    Goede binnenkomer toch ? Haha..

  5. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (31 januari 2022)

  6. #4
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RRR007 Bekijk bericht
    Gisteren top sessie gehad met Meesteres Erika. Bij binnenkomst laat ze zich meteen gelden en je weet meteen wie de leiding heeft. Ze is een hele mooie verschijning en super dominant. Geen haastwerk geen klokkijken, beste sessie ooit gehad met de Beste Meesteres van Limburg.

    "bij binnenkomst wordt je meteen tegen de muur gezet en graait ze je hele portemonnee leeg. Nou ja, ik moest toch al m'n rijbewijs laten verlengen en die winkelpasjes gebruikte ik toch nooit.Daarna werd ik opgesloten in een hokje wat er verdacht uitzag als een WC, waarbij ik een stapel gebruikte overjarige sexboekjes naar me toegeworpen kreeg, met de opdracht om mezelf zelf maar klaar te maken. Nou, dat deed ik dan ook maar. Strak een uur later werd de wc opengemaakt en werd ik met een schop onde rm'n hol op straat geschopt. +1 will 'come' again."

  7. Onderstaande 8 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 januari 2022),fr_loper (31 januari 2022),JonnyFontane (31 januari 2022),Meme Moo (31 januari 2022),mentholbear ( 2 februari 2022),Patjax (31 januari 2022),WANDELAAR5 (31 januari 2022),Wijze grijze (31 januari 2022)

  8. #5
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Als we dit bekijken is het op zijn minst wonderbaarlijk dat Erika ineens zo een topper zou moeten zijn die haar afspraken nakomt, terwijl ze vroeger niet eens de deur open deed...
    Maar als iemand met amper een recensie het schrijft zal het wel waar moeten zijn zeker

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Nederlandse)
    I just don't give a fuck

  9. Onderstaande 4 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (31 januari 2022),schoolmeester ( 8 februari 2022),stimpy3 (31 januari 2022),Wijze grijze (31 januari 2022)

  10. #6
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    "bij binnenkomst wordt je meteen tegen de muur gezet en graait ze je hele portemonnee leeg. Nou ja, ik moest toch al m'n rijbewijs laten verlengen en die winkelpasjes gebruikte ik toch nooit.Daarna werd ik opgesloten in een hokje wat er verdacht uitzag als een WC, waarbij ik een stapel gebruikte overjarige sexboekjes naar me toegeworpen kreeg, met de opdracht om mezelf zelf maar klaar te maken. Nou, dat deed ik dan ook maar. Strak een uur later werd de wc opengemaakt en werd ik met een schop onde rm'n hol op straat geschopt. +1 will 'come' again."
    Goh.....dat klinkt echt goed.....
    Als hij nou eens een link plaats........

  11. #7
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    En toch he... de antiseks/antiprostitutielobby is eigenlijk gewoon niet zo heel slim. Wel heel moralistisch en bezig met de eigen carriere, dat wel. Maar als ze het zouden gooien op een tweesporenbeleid ("illegale prostitutie is zielig want vaak mensenhandeltoestanden" in combinatie met "juist door pooiers krijg je al die gehaaide roemeentjes die vooral uitzijn op het geld van de hoerenlopers zonder daar daadwerkelijk iets voor te doen". Als ze helemaal slim zijn maken ze een draai van het type "wij willen alleen dat vrouwen die echt geil zijn in de prostitutie gaan om geld te verdienen aan hun geilheid" en dan de voorwaarden voor legale prostitutie dermate hoog maken (registratie met ID, condoomplicht, BTW-plicht, geregeld bezoekje van de zedenpolitie, etc) dat geen enkele vrouw d'r aan begint.


    Anyway, dat terzijde. maar het blijft natuurlijk treurig dat d'r a) vrouwen rondlopen die serieus denken dat mannen wandelende geldbuidels zijn (ook al heb ik hier genoeg voorbeelden gezien van ijsberen die zich inderdaad zo gedragen), en b) dat er kneuzen zijn die denken dat ze met dit soort fakeberichtjes ook maar iets bereiken. Na ja.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

Diamond 468*60   Living Room 468*60