Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Groningen, Nieuwstad 11/2, Wicky (Dominicaanse)



    Wicky (Dominicaanse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Onbekend
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Spreekt Spaans en minimaal Nederlands





  2. Onderstaande 5 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (21 januari 2022),mechelen (22 januari 2022),mentholbear (21 januari 2022),Moontanner (22 januari 2022),Pijpfitter ( 8 februari 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Vooraf: Wicky is de naam die ik verstond, het kan ook een variatie erop zijn. Postuur heb ik op normaal gezet, want normaal voor een latina (dus een iets dikkere kont) met lichte hang naar iets voller.

    Voor deze dame gekozen, omdat ze iets jeugdigs uitstraalt en gewoon een lekker latina-figuur heeft; volle borsten en lekkere volle kont. Ze spreekt nauwelijks nederlands en ik nauwelijks of geen Spaans, dus de communicatie ging met handen en voeten. Maar de bedoeling was natuurlijk duidelijk, dus na een wasbeurt nam ik op het bed plaats. Ze moedigt je aan om haar te betasten, dus mijn handen hebben haar borsten (waarvan ze trots meldde dat die "naturel" waren) en kont even lekker betast. Daarna ging ze zoenend over mijn lichaam richting de mond. Voorzichtig tongzoenen, maar vooral gewoon zoenen op het bovenlichaam en mond. Ondertussen was mijn lid al flink hard geworden en die ging ook "naturel" in haar mond. Goede pijpbeurt, niet bijzonder maar zeker voldoende. Condoom erom en Wicky bovenop mij. Na enige tijd overgegaan in doggy en klaargekomen.

    Herhalingsgevaar 80%. Als ik in de buurt ben en ze is beschikbaar, dan stap ik zondermeer naar binnen. Het grote probleem is echter dat de binnenstad van Groningen momenteel volledig op z'n kop staat en het een kleine drama is om er te komen (en weg te komen).
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  4. Onderstaande 3 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (21 januari 2022),mentholbear (21 januari 2022),Pijpfitter ( 8 februari 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Freude 468*60   Living Room 468*60