Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26
  1. #1
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard Up-selling rijst de pan uit?

    Beste ijsberen

    Ik ben een regelmatige bezoeker van diverse FKK clubs , maar ik vrees dat deze hobby ten einde komt als de prijzen die ik vandaag om de oren kreeg maatstaaf is voor de toekomst.
    Kijk door corona en toch wel een tekort aan dames snap ik dat de prijzen iet wat omhoog gaan, daar kan ik best mee leven.

    Vandaag was ik in Van Goch, uiteraard in Goch.
    Toch al niet mijn favoriete clubje, maar swa, de druk was hoog en ik was toevallig in de buurt.

    Trouwens tussen haakjes, als je geboosterd bent hoef je niet meer te testen in NRW, dat vertelde de theke mij.
    Ik mocht dus na het laten zien van mijn QR code zo door lopen en je hoeft dan binnen ook geen mondkapje op.


    Entree 30 euro, niks mis mee.
    Drinken apart afrekenen iets minder.
    3 dames en 3 beren binnen, maar dat is schijnbaar overal gaande.

    Dan heb je er altijd in elke club een dame tussen zitten die je , nadat je je eerste drankje hebt besteld, bespringt!!!
    Ga daar nooit mee in zee!!!!! Gratis tip van Pom.
    Dat heeft namelijk een reden , alle andere gasten binnen weten dat ze beroerde service geeft........en dat weet ze zelf ook!!

    Maar goed ik werd dus door deze dame besprongen , en liet haar begaan.
    Ik was wel benieuwd naar de prijsstellingen na 2 jaar deze club gemeden te hebben.
    Nou ik rolde van mijn kruk van het lachen, wat de dame in kwestie niet kon waarderen.
    Want ze was blijkbaar bloed serieus met haar prijslijstje......

    Standaard wip van een half uur met pijpen safe is 60 euro, kan ik nog mee leven.
    Maar dan....,De service punten die buiten de standaard wip vallen kost 40 euro extra.
    Tongzoenen gewoon 40 euro extra etc etc
    Dus met mijn wensen lijstje (wat in de meeste clubs als standaard wordt beschouwd) kost hier gewoon 140 per half uur!!!

    Vandaar dat het zo rustig was daar binnen, op 3 hoog bejaarde mannetjes na was er niks te beleven.
    O ja er kwamen nog 2 nederlanders binnen maar die vertrokken al vrij rap onverrichter zaken.
    Maar ze betrok een andere dame bij ons gesprek en die beaamde inderdaad dat dit hele normale prijzen zijn.

    Om maar even op mijn tip terug te komen.

    Ik heb haar gedaan, gewoon voor me eigen gemoedsrust.
    En het klopte weer, helemaal ruk.

    Ik had eerst een kamer gedaan met haar vriendinnetje omdat ze in mijn ogen echt een lekker ding was.
    Op zich een goeie wip en ze deed lekker mee,
    Na me weer gedoucht te hebben zat ik weer aan de bar met mijn drankje en ja omdat er geen ruk te beleven was verder ,kruisten onze blikken toch steeds weer en lachte ze en trok gekke bekken, om daarna weer quasi boos te kijken omdat ik haar uitlachte.
    Na een half uurtje dit spelletje gespeeld te hebben en om de piespot heen te hebben gecirkeld ging ik op haar af.
    Ik zag dat ze fijntjes moest lachen, zo van zie je wel ik heb je. Jij kunt mij niet weerstaan.
    Sorry hoor maar je zit hier nu al drie uur werkloos op je krukje, ik vind dat je wel een kamertje verdiend hebt.

    Het begon nog goed , op de kamer kreeg ik een soort striptease en reed ze lekker tegen me aan.
    Mevrouw ging me lekker op warmen en positioneerde zich op een bepaald moment tussen mijn benen.
    Ik dacht......die smiecht gaat zo aanvallen zonder te overleggen.
    En ja hoor, net voor ze aan de slag wilde gaan , kon ik nog net op tijd mijn hand er tussen krijgen.
    Geschrokken keek ze op, condoom vergeten zeker zei ik.
    Nou zegt ze geërgerd 40 euro is toch niet duur dat is normaal.
    Ik zeg: nou ik heb het bij je vriendin geprobeerd ,maar 3 min actie voor 4 tientjes is mij echt te gortig.
    Ze lachte , maar ik doe het 10 minuten Schat.
    Nog duur 4 euro per minuut zei ik droog!

    Nou jullie snappen wel dat dit de slechtste wip ever werd.
    Mevrouw wilde niet on top, mevrouw wilde niet doggy.
    Ik zeg wat is dit nou toch? Ja je bent te groot was haar verweer.
    Huh?? ikkuh te groot??
    Heb ik me 50 jaar voor niks lopen schamen voor dat kleine slurfje.
    Maar goed heb haar dan maar in missionaris flink door elkaar gerammeld.

    Tijd is om riep ze, nee hoor nog 15 minuutjes zei ik wijzend op mijn horloge.
    Afijn uiteindelijk niet eens het half uur volgemaakt, gewoon niet te doen!

    Tijdens het afronden moest ze toch kwijt dat ik een arme arme arme man was.
    En eigenlijk had ze wel gelijk, want deze prijzen kan ik gewoon niet betalen als ik wekelijks mijn sauna wil nemen.

    Maar uh....merkte ik fijntjes op. Ik ben dan misschien een arme arme arme man.
    Ik was om 8 uur binnen en het is nu 12 uur, en je hebt alleen mij gehad voor het standaard tarief.
    Dat is toch ook bepaald geen best uurloon?

    Best een lang verhaal om tot mijn vraag te komen aan jullie.
    Is dit een uitzondering of hebben jullie dit bij andere clubs ook al ondervonden?
    De clubs waar ik kom is het wel ietsjes duurder geworden maar dan is het meestal maar een tientje.
    Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!

  2. Onderstaande 14 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 januari 2022),Bluebear (14 januari 2022),fr_loper (14 januari 2022),kees1000 (14 januari 2022),Liefje (14 januari 2022),mentholbear (14 januari 2022),rmjhexe (14 januari 2022),RobOpzoek (14 januari 2022),stimpy3 (14 januari 2022),Ties85 (15 januari 2022),VICE (16 januari 2022),WANDELAAR5 (14 januari 2022),Wentelt Eefje (14 januari 2022),Wijze grijze (14 januari 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.195 in 2.426 posts

    Standaard

    Ik denk dat het momenteel qua dvp's gewoon geen goede tijd is voor beren.
    Die achteruitgang was er al in de jaren voor Corona, maar nu helemaal, omdat de schaarste door de dames helemaal uitgebuit wordt. Vooral door jonge (Roemeense) nieuwkomers.
    Je ziet het ook buiten de saunaclubs. Kijk voor de 'gein' maar eens op sexjobs nu: prijzen van 200 of 250 per uur zijn niet eens uitzondering meer nu.

    Ik denk dat het pas weer goed wordt wanneer alles weer naar het oude normaal terug is. Er moeten gewoon voor volop dames komen, wellicht ook weer wat nieuwe clubs erbij. Concurrentie is nodig. En de corona restricties moeten weg. Dan kunnen ze ook veel moeilijker nog belachelijke tarieven hanteren.

    Heeft wat tijd nodig.

  4. Onderstaande 10 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 januari 2022),Bluebear (14 januari 2022),Haradamannetje (14 januari 2022),kees1000 (14 januari 2022),mentholbear (14 januari 2022),Pompiedoe (14 januari 2022),RobOpzoek (14 januari 2022),stimpy3 (14 januari 2022),Toetebel (15 januari 2022),WANDELAAR5 (14 januari 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.887
    Thanked
    1.901 in 737 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Best een lang verhaal om tot mijn vraag te komen aan jullie.
    Is dit een uitzondering of hebben jullie dit bij andere clubs ook al ondervonden?De clubs waar ik kom is het wel ietsjes duurder geworden maar dan is het meestal maar een tientje.
    Ik ben nooit in Van Goch geweest, maar het lijkt me een te mijden club en als je de naam van de DVP laat weten is er ook een te mijden meid bij.

  6. Onderstaande 5 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2022),kees1000 (14 januari 2022),Liefje (14 januari 2022),mentholbear (14 januari 2022),Pompiedoe (14 januari 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Up-selling rijst de pan uit?

    Ja dat is in sommige clubs de standaard geworden. Alhoewel 140 euro wel heel erg veel is en het vaak 100 is maar zoals het liep dat is ook herkenbaar. Je neemt de standaard service en je kan dan goede service vergeten maar als je extra pakket neemt is er ook geen garantie en idd dan nog houden ze het pzc heel kort. Dit mee gemaakt in Samya. Ook in phg werd 100430 staandaard service gevraagd. Zelfs door een mij bekende dame dus ik nam het basic pakket 50430 pmc en had hetzelfde als jij. Dit standje te lang, na 2 standjes was het wel mooi.

    Ik ben nooit in goch geweest maar dat dit daar zo zou voorkomen had ik niet verwacht. Toch een low budget club lijkt me zo. Het geheel wat jij hier boven beschrijft klinkt me wat ongeloofwaardig voor goch maar goed in bepaalde andere clubs was dit al wel het geval.

    Kan zijn dat er nu met de gesloten frankfurtse clubs ook meiden naar goch zijn overgewaaid die dit doen. Als dar zonis laten we hopen dat aca gold, pennelope, prime, salome, babylon en venus niet zulke dames krijgen of die daar de deur worden gewezen want dat zijn de clubs waar de tarieven nog normaal zijn.

    En pp44 dream on. Misschien als de dames hele slechte tijden kennen doordat de heren zich kunnen beheersen dat ze dit soort prijz verhogingen weer terug draaien maar in feankfurt was dit al zeker een jaar voor corona bezig en is het nog steeds niet terug gedraaid. Ik vrees hele kleine kans.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 januari 2022),Pompiedoe (14 januari 2022),WANDELAAR5 (14 januari 2022)

  9. #5
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Of upselling tijdelijk of standaard wordt. kan enkel bepaald worden door onze standvastigheid. Helaas is dit bij de meeste ijsberen niet het geval.

  10. Onderstaande 11 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2022),Bluebear (14 januari 2022),kees1000 (14 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),pietpotent44 (15 januari 2022),Shakir (14 januari 2022),Toetebel (15 januari 2022),uurtje (14 januari 2022),VICE (16 januari 2022),WANDELAAR5 (14 januari 2022),Wentelt Eefje (14 januari 2022)

  11. #6
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Ik blijf erbij, hangt allemaal af van het Clubmanagement en hoe ze hun meiden in het gareel houden. kempie noemde er al een aantal op waar ze dit wel doen en vroeger was dit in LR of GT ook zo.

    Als wat ik in de wandelgangen hoor waar is, zou daar dit jaar wel eens een positieve wending kunnen zijn door minstens 2 en mss 3 grote Clubs die erbij komen met een sterke reputatie op het gebied van service, Clubmanagement en LU selectie. Zal in elk geval goed doen want monopolieposities zijn altijd nefast voor prijzen en service.

  12. Onderstaande 5 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 januari 2022),pietpotent44 (15 januari 2022),Pompiedoe (14 januari 2022),Toetebel (15 januari 2022),WANDELAAR5 (14 januari 2022)

  13. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Merkte het ook in Samya, waar ze ineens Hollywood prijzen gingen vragen.
    Gelukkig in Aca niet veel last van. Daar kun je nog voor een schappelijk bedrag een wipje maken met pzc en tongen zonder meerprijs.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022)

  15. #8
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Gelukkig in Aca niet veel last van. Daar kun je nog voor een schappelijk bedrag een wipje maken met pzc en tongen zonder meerprijs.
    Precies

    Toko’s als Magnum, Samya en natuurlijk Shitsens links laten liggen

  16. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (14 januari 2022),Player (14 januari 2022)

  17. #9
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Of upselling tijdelijk of standaard wordt. kan enkel bepaald worden door onze standvastigheid. Helaas is dit bij de meeste ijsberen niet het geval.
    Kijk het zijn mooie dames dus als er weinig aantrekkelijks loopt is het best verleidelijk eraan toe te geven maar als je dan ook nog slechte service blijkt te krijgen is na een paar keer proberen het wel over. Geef je niet meer toe aan upsellers en sla je de clubs met upselling wel over. Je zou verwachten dat dan op een geven moment de clientèle voor de upselsters wel op is. Want een beetje normale klant houdt het toch wel snel gezien als het service niveau niet hoog is bij zulke prijzen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  18. #10
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Je zou verwachten dat dan op een geven moment de clientèle voor de upselsters wel op is. Want een beetje normale klant houdt het toch wel snel gezien als het service niveau niet hoog is bij zulke prijzen.
    Dan transformeren ze meestal tot booze babes voor de plaatselijke patsers
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  19. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (16 februari 2022),mentholbear (15 januari 2022),Pierke69 (17 januari 2022)

  20. #11
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Jongens….. is het misschien niet de reality check die het clubfeestje verpest? Ik bedoel, andere prijzen voor andere klanten. In SS ken ik er een paar die ik voor €100 p/u doe met pzc en tz die door anderen afgebrand worden als upseller. Idem voor PHG. Net als dat opgehemelde dames uit Venus Ham af en toe negatief beschreven worden vanwege upsellen door ijsberen die er niet de deur platlopen
    En zo was het vroeger in LR en GT ook. “Toeristen “ betaalden dikwijls behoorlijk meer dan stammies. Er waren niet voor niks altijd véél meer dames in de SC’s bij een grote Messe waar veel 3 of meer keer modaal verdieners op afkwamen. En dan zijn er ook nog de ijsberen die op pure chantage van “ik ken de manager of theke’s héél goed” eea afdwongen maar die privileges nu kwijt zijn sinds bepaalde clubs dicht zijn. Voor hen valt het zeker niet mee.

  21. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (14 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),Wentelt Eefje (14 januari 2022)

  22. #12
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Je zou verwachten dat dan op een geven moment de clientèle voor de upselsters wel op is. Want een beetje normale klant houdt het toch wel snel gezien als het service niveau niet hoog is bij zulke prijzen.
    Ik zou het aandeel van zeer regelmatige SC bezoekers in het totaal van klanten niet overschatten. Dat blijft toch een beperkte groep en er is altijd een grote doorstroom aan occasionele klanten. Deze hebben geen weet van standaardprijzen of -service en vormen een gemakkelijk slachtoffer. Sinds Corona zijn er haast geen toeristen meer in NRW. Waar zijn nu de busjes Chinezen en Japanners of de Italiaanse luxejachten-salonbezoekers. Die gaven zelfs spontaan een fooi uit blijdschap dat ze het mochten beleven.

  23. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 januari 2022)

  24. #13
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.887
    Thanked
    1.901 in 737 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    ... positieve wending kunnen zijn door minstens 2 en mss 3 grote Clubs die erbij komen met een sterke reputatie ...
    Toch niet te ver van mijn budgetkasteel, hoop ik

  25. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Zoals op een duits forum werd geschreven over wat een PHG dame aan een klant zei: "mit weniger zimmer am ende des abends gleiche geld in die tasche"
    Dus als de helft van de klanten afhaakt en de andere helft geeft toe dan is het simpelweg relaxter voor een dame om haar prijs te verdubbelen.

  26. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2022),Bluebear (14 januari 2022),lustman (14 januari 2022),Megaboob (14 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),pret (14 januari 2022),Wentelt Eefje (14 januari 2022)

  27. #15
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Jongens….. is het misschien niet de reality check die het clubfeestje verpest? Ik bedoel, andere prijzen voor andere klanten. In SS ken ik er een paar die ik voor €100 p/u doe met pzc en tz die door anderen afgebrand worden als upseller. Idem voor PHG. Net als dat opgehemelde dames uit Venus Ham af en toe negatief beschreven worden vanwege upsellen door ijsberen die er niet de deur platlopen
    En zo was het vroeger in LR en GT ook. “Toeristen “ betaalden dikwijls behoorlijk meer dan stammies. Er waren niet voor niks altijd véél meer dames in de SC’s bij een grote Messe waar veel 3 of meer keer modaal verdieners op afkwamen. En dan zijn er ook nog de ijsberen die op pure chantage van “ik ken de manager of theke’s héél goed” eea afdwongen maar die privileges nu kwijt zijn sinds bepaalde clubs dicht zijn. Voor hen valt het zeker niet mee.
    Ik blijf het een raar argument vinden dat isommige jsberen roepen dat je eerst een soort van diepte-investering moet doen om 'oudewetse service' te krijgen. Het is het soort logica dat je eerst iedere week 250 euro moet uitgeven om ergens in de toekomst ooit een keertje 'korting' te krijgen.


    Aan de andere kant, TS maakt het er ook zelf naar . Gaan kameren met een dame waar-ie in eerste instantie geen zin in had als een soort van pity-fuck... tsja. Een rechtspopulistisch topic verderop moten we geen geld geven aan zielige uitzuigers, behalve als het blijkbaar dvp's zijn, dan strijken sommige ijsberen opeens over hun hart. Owkeeee...

  28. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2022),Herr Fick (15 januari 2022),pret (14 januari 2022)

  29. #16
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zoals op een duits forum werd geschreven over wat een PHG dame aan een klant zei: "mit weniger zimmer am ende des abends gleiche geld in die tasche"
    Dus als de helft van de klanten afhaakt en de andere helft geeft toe dan is het simpelweg relaxter voor een dame om haar prijs te verdubbelen.
    En wat vindt de club er nu zelf van dat de helft van de klanten niet meer over de vloer komt? Deutschland is kaputt!

    Voor de dames is het blijkbaar lekker relaxed werken in het nieuwe clubnormaal. Wel, na 8 weken geen club te hebben bezocht ben ik ook lekker relaxed omdat ik nu niet meer geconfronteerd hoef te worden met verhitte discussies, golddiggers, valse beloftes, sluwe trucjes, enz... Het leven zonder clubs bevalt me prima.


    Ik val nog liever dood dan te moeten toegeven aan die luie upsell-trutten.

  30. Onderstaande 8 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2022),Bluebear (14 januari 2022),Herr Fick (15 januari 2022),kees1000 (14 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),peterp095 (14 januari 2022),Picasso 1 (14 januari 2022),stimpy3 (14 januari 2022)

  31. #17
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Wel, na 8 weken geen club te hebben bezocht ben ik ook lekker relaxed omdat ik nu niet meer geconfronteerd hoef te worden met verhitte discussies, golddiggers, valse beloftes, sluwe trucjes, enz... Het leven zonder clubs bevalt me prima.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Geweldig nieuws!

    Mijn comeback in de clubs staat dan in de loop van februari gepland.
    La donna è mobile, zegt men dan, maar jij bent nog wispelturiger dan een vrouw. De ene keer ga je nooit nog naar een Club, de andere keer ben je niet te houden om te gaan.

  32. #18
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    En wat vindt de club er nu zelf van dat de helft van de klanten niet meer over de vloer komt? Deutschland is kaputt!
    In het weekend blijven die clubs vol stromen. Ze beseffen onvoldoende dat ze stamgasten kwijt raken en dat dat de reden is waarom het doordeweeks rustig is.
    Daarnaast zijn clubs momenteel allang blij als ze voldoende dames hebben.

  33. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),uurtje (14 januari 2022)

  34. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    Zoals Pret al schreef, het is aan de beren. Maar...en daar gaan we weer... toen er nog 50-25-25 was en het 50-25-50-25 werd, toen was het ok riepen sommige beren. . Daarom betaalden sommigen beren graag 50-50-50 want het was ok en je moest je maar eens afvragen hoe gierig je was als je er niet aan mee deed. Vervolgens verhoogden sommige clubs de entree en diezelfde beren riepen dat je niet over 1-2-3 tientjes moest zeuren gezien het bedrag dat je op die dag ging uitgeven. Na de wetswijziging in Duitsland waren de dames er als de kippen bij om die nieuwe wet, op basis van een paar euro's, snel te vergeten. Niet alle dames trouwens.

    Gezien het voorgaande denk ik dat het gewoon betaald gaat worden en dat dit het nieuwe normaal gaat worden. Uitzonderingen zijn er altijd. En of een dame met minder kamers hetzelfde geld gaat verdienen is maar de vraag. Maar logica bij vrouwen is als regel ver te zoeken en DVPs spannen hierin al helemaal de kroon.

    Een soortgelijke ontwikkeling zie je trouwens ook bij thuisontvangst in Nederland. Tot een paar jaar geleden was het wel degelijk mogelijk om tussen de 100 - 130 pleuro (per uur) een goede dame te vinden. De betere (zoals bijvoorbeeld de Oekrainse dames uit het voormalig CT circuit) vroegen altijd 150 waarvoor je dan ook een stunner in elegante lingerie en behoorlijke service kreeg. Tegenwoordig vraagt zowat elke stoephoer 150 per uur en klaarblijkelijk wordt het gewoon betaald.

    Samenvattend denk ik dat de gouden jaren voor de gemiddelde wandelaar tot het verleden horen. Koester de plekke waar de wereld nog wel in orde is....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  35. Onderstaande 10 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (15 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),Monkeybone (14 januari 2022),Picasso 1 (15 januari 2022),pietpotent44 (15 januari 2022),Poppalarge (15 januari 2022),pret (15 januari 2022),RobOpzoek (15 januari 2022),WANDELAAR5 (15 januari 2022),Wentelt Eefje (15 januari 2022)

  36. #20
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:54
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Nou goed, mijn paar eurocenten dan maar: Corona verstoort de markt ontzettend, zowel aan de aanbod- als aan de vraag-kant. Qua aanbod bedoel ik niet 'dat clubs gesloten zijn', maar ook het aanbod van dvp's zelf. Een beetje intelligente vrouw weet dat met een 'airborne' ziekte als corona een contactberoed als dvp een risico is. Dus je krijgt alleen dames die dvp-werk doen omdat ze niks anders kunnen doen/vinden. De dames van vroeger -- roemeense dames die ff een of twee manden een 'vakantie in duitsland' doen om wat centjes voor de familie bijelkaar te werken, die blijven nu lekker thuis. ook vanwege het vele gedoe en de onzekerheid.

    Aan de andere kant heb je veel ijsberen die thuiszitten en letterlijk nergens heen kunnen. Het is niet zo heel raar dat d'r als een malle wordt gespard in nederland, en dat iedereen aan het verbouwen is. Zat ijsberen dus met plenty geld over. Nou, daar willen de overgebleven dames best wel wat aan doen. En dan krijg je dus ook ijsberen die dvp's maar wat toestoppen 'want het is zo zielig dat ze zo weinig klanten hebben in zo'n donker hol'.

    Natuurlijk is het jammer dat de broodhoeren die nu overal in de clubs uithangen beroerde service geven, maar ja, daar zijn het dan ook broodhoeren voor. Ze doen het werk niet voor de lol, maar alleen maar voor de centen. Het liefste zouden ze hebben dat je ze gewoon 100 euro geeft en dat ze dan wegkomen met alleen een zielig verhaal, ipv dat er ook nog geneukt, gepepen of getrokken moet worden.

    Ook deze tijden zullen voorbijgaan, en zodra corona achter de rug is zal de markt wel weer herstellen. Zeker als ome Putin in de Oekraine tekeer gaat, en we een hele sloot vluchtelingen gaan krijgen. Maar tot die tijd is het afwachten, en verwacht ik ook niet al te veel van saunaclubbezoekjes.

  37. Onderstaande 10 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 januari 2022),bearforoneday (14 januari 2022),broodpoot (15 januari 2022),Herr Fick (15 januari 2022),kees1000 (15 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),middagbeer (15 januari 2022),pret (15 januari 2022),Shakir (15 januari 2022),WANDELAAR5 (15 januari 2022)

  38. #21
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.887
    Thanked
    1.901 in 737 posts

    Standaard

    Sinds Omikron ben ik niet meer gaan Ijsberen, maar tot begin december heb ik eigenlijk nergens (BB, SS, RG, AG) over de service kunnen klagen. Enkel op sommige plaatsen wat meer inkom en 60 4 30. Ik heb nergens het voorstel 100 4 30 gehoord. Misschien wel een wat mindere LU.

  39. Onderstaande 4 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 januari 2022),Shakir (15 januari 2022),stimpy3 (15 januari 2022),WANDELAAR5 (15 januari 2022)

  40. #22
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:10
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.751
    Discussies
    86
    Thanks
    14.340
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Sinds Omikron ben ik niet meer gaan Ijsberen, maar tot begin december heb ik eigenlijk nergens (BB, SS, RG, AG) over de service kunnen klagen. Enkel op sommige plaatsen wat meer inkom en 60 4 30. Ik heb nergens het voorstel 100 4 30 gehoord. Misschien wel een wat mindere LU.
    Dat zijn dan ook clubs waar upselling zeer zeldzaam is gelukkig! Rheingold heb ik zelf geen ervaring en je zou Venus nog aan het rijtje met Sixsens, Babylon en AcaGold toe kunnen voegen als clubs waar je zelden last hebt van upselling.

  41. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (15 januari 2022),mentholbear (15 januari 2022),molaar (15 januari 2022),Shakir (15 januari 2022)

  42. #23
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Sinds Omikron ben ik niet meer gaan Ijsberen, maar tot begin december heb ik eigenlijk nergens (BB, SS, RG, AG) over de service kunnen klagen. Enkel op sommige plaatsen wat meer inkom en 60 4 30. Ik heb nergens het voorstel 100 4 30 gehoord. Misschien wel een wat mindere LU.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Dat zijn dan ook clubs waar upselling zeer zeldzaam is gelukkig! Rheingold heb ik zelf geen ervaring en je zou Venus nog aan het rijtje met Sixsens, Babylon en AcaGold toe kunnen voegen als clubs waar je zelden last hebt van upselling.
    Zolang deze clubs nog standhouden tegen al dat 100430-geweld is er nog hoop. Vandaar dat de coronacrisis niet te lang meer mag aanhouden, of het zou over enkele jaren wel eens definitief om zeep kunnen zijn met ons luilekkerlandje. Bedenk dat vanaf het moment dat 100430 de norm is geworden in een club, regio of bepaalde paysex-branche er geen weg meer terug is... (Dat is trouwens nu al het geval in het grootste deel van Duitsland).

    Van al de SC-landen (NL/DE/CH/AT) heeft Duitsland met voorsprong de minst gunstige prijs-kwaliteitverhouding momenteel. In veel Duitse clubs (buiten NRW) heeft de mot er al duchtig ingezeten, laat de line-up te wensen over en is het service niveau in vrije val geraakt. En dit aan Zwitserse tarieven!

  43. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 januari 2022),stimpy3 (15 januari 2022),Ties85 (15 januari 2022),WANDELAAR5 (15 januari 2022)

  44. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Je zou verwachten dat dan op een geven moment de clientèle voor de upselsters wel op is. Want een beetje normale klant houdt het toch wel snel gezien als het service niveau niet hoog is bij zulke prijzen.
    En dan vertrekken die klapeksters weer naar een ander oord.

    De goeie blijven vaak lang(er) op dezelfde plek. Ze hebben een groep fans/vaste klanten. En zelfs incidentele bezoekers van de clubs staan open voor herhaling vanwege hun goeie service.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ik blijf het een raar argument vinden dat isommige jsberen roepen dat je eerst een soort van diepte-investering moet doen om 'oudewetse service' te krijgen. Het is het soort logica dat je eerst iedere week 250 euro moet uitgeven om ergens in de toekomst ooit een keertje 'korting' te krijgen.


    Aan de andere kant, TS maakt het er ook zelf naar . Gaan kameren met een dame waar-ie in eerste instantie geen zin in had als een soort van pity-fuck... tsja. Een rechtspopulistisch topic verderop moten we geen geld geven aan zielige uitzuigers, behalve als het blijkbaar dvp's zijn, dan strijken sommige ijsberen opeens over hun hart. Owkeeee...
    Dan ken je misschien de wereld van sommige luxe producten nog niet. Zoals populaire stalen Rolex, AP, PP horloges of bepaalde limited edition gympen die gegund worden aan goeie klanten die ook andere zooi kopen.

    En je hebt ook wel een punt. Zo een houding draagt denk ik niet bepaald bij aan een goeie klik met een dame.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    En wat vindt de club er nu zelf van dat de helft van de klanten niet meer over de vloer komt? Deutschland is kaputt!
    Daar heb je wel een punt. En dan gaan clubs rare bokkensprongen maken, zoals swingers feestjes houden, en grote groepen party people binnen laten, etc.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In het weekend blijven die clubs vol stromen. Ze beseffen onvoldoende dat ze stamgasten kwijt raken en dat dat de reden is waarom het doordeweeks rustig is.
    Daarnaast zijn clubs momenteel allang blij als ze voldoende dames hebben.
    Inderdaad. Een deel van de kleine clubs zijn bang zelfs hun mindere dames te verliezen. Die zorgen dagelijks hun inkom, maar raakt de clubs in een neerwaartse spiraal.

    En niet alleen stamgasten raken ze kwijt, maar ook de de incidentele hoerenlopers. Die komen ook doordeweeks (tussen werk door en voor het eten thuis zijn) voor de seks langs. Maar dan moet de service wel goed zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Gezien het voorgaande denk ik dat het gewoon betaald gaat worden en dat dit het nieuwe normaal gaat worden. Uitzonderingen zijn er altijd. En of een dame met minder kamers hetzelfde geld gaat verdienen is maar de vraag.

    Samenvattend denk ik dat de gouden jaren voor de gemiddelde wandelaar tot het verleden horen. Koester de plekke waar de wereld nog wel in orde is....
    Zodra daar meer aan toegegeven wordt, dan gaat dat inderdaad de standaard worden.
    Maar waar ik benieuwd naar ben, wat de aanleiding was dat het ergens omlaag gaat? Zo was in het SKW voorheen wat ik van de dames hoorde voorheen 50p15, wat later 50p20 werd. Oftewel 200p60 naar 150p60.
    Vraag en aanbod natuurlijk, maar wat zorgde er precies voor het omslaan naar beneden.

    En inderdaad, als ze meer hun best deden/betere service zouden vast meer verdienen dan met die houding. Maar zo een attitude hebben velen in deze sector van easy cum easy go

    Tja, vroeger was alles beter
    Maar koester zeker de plekken als Acapulco Gold die denk ik mede hierdoor is uitgeroepen tot club van het jaar en Venus waar door het goeie aanbod doch beperkte line up een berenoverschot ontstaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Nou goed, mijn paar eurocenten dan maar: Corona verstoort de markt ontzettend, zowel aan de aanbod- als aan de vraag-kant. Qua aanbod bedoel ik niet 'dat clubs gesloten zijn', maar ook het aanbod van dvp's zelf.

    Ook deze tijden zullen voorbijgaan, en zodra corona achter de rug is zal de markt wel weer herstellen. Zeker als ome Putin in de Oekraine tekeer gaat, en we een hele sloot vluchtelingen gaan krijgen. Maar tot die tijd is het afwachten, en verwacht ik ook niet al te veel van saunaclubbezoekjes.
    Veel zal denk ik ook afhangen wat de standaard ergens is. Zo was vorig jaar de standaard in SS bijvoorbeeld ouderwets goeie service voor 50p30. Dames die daar kwamen hielden zich daar aan. Ook als ze uit clubs van Frankfurt kwamen. Maar als de standaard ergens 60 of zelfs 100p30 is, zullen nieuwkomers niet ineens minder gaan accepteren. Zeker niet als de oude garde die nieuwe standaard... 'opdringt'.

    Ik weet het nog zo niet. Vluchtelingen krijgen vaak een bak met centen van de staat en van alles voorzien. Geen idee of die zo snel de P6 induiken. Denk dat de kans van economische gelukzoekers die de P6 induiken groter is, als bijvoorbeeld Oekraïne bij de EU zou komen, of als ze hier makkelijk als arbeidsmigranten mogen komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Zolang deze clubs nog standhouden tegen al dat 100430-geweld is er nog hoop. Vandaar dat de coronacrisis niet te lang meer mag aanhouden, of het zou over enkele jaren wel eens definitief om zeep kunnen zijn met ons luilekkerlandje. Bedenk dat vanaf het moment dat 100430 de norm is geworden in een club, regio of bepaalde paysex-branche er geen weg meer terug is... (Dat is trouwens nu al het geval in het grootste deel van Duitsland).
    Inderdaad. Zo lang die clubs nog 40p30 en 50p30 hanteren is er nog hoop. Maar als ze allemaal 'even' over gaan op meer, dan is de kans nihil dat het ooit nog terug gaat. Probleem alleen wordt nu steeds duidelijker dat als er te weinig clubs zijn die dat houden, je een ijsberenoverschot krijgt, zoals bij Venus en men het toch elders gaat zoeken.

  45. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (15 januari 2022),WANDELAAR5 (15 januari 2022)

  46. #25
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Och het is toch vrij simpel laat de saunaclubs gewoon een tijdje links liggen, wat voor een zin heeft het je te irriteren aan het feit dat er amper dames rondlopen en je vervolgens legaal te laten beroven.
    En ik moet toegeven op site's als kinky en redlights zijn er ook zat dames die menen dat hun poes van goud is.
    Maar er zijn toch ook nog genoeg reguliere clubs met een best goede prijs/kwaliteit verhouding te vinden, en ook wel dames die privé ontvangen en escort doen die nog niet de absolute hoofdprijs vragen het is even wat meer zoeken dat wel ja.
    Maja goed in de saunaclubs is het nu ook zoeken naar een dame laat staan een die er en leuk uitziet en ook nog eens een goede service heeft.
    I just don't give a fuck

  47. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 januari 2022)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Living Room 468*60