Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ezra (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Ezra (Bulgaarse)



    Ezra (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 120 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, PSE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Naar mijn mening het mooiste meisje dat ik hier de afgelopen keren gezien heb. Engelen gezichtje, slank met mooi figuur en heerlijk kontje. Turks/Bulgaarse en voorheen in AcaGold en Penelope gewerkt. Zie daar geen paspoortje tenzij met andere naam. Kwam rond 17 uur binnen en werd meteen door een Duitse bezoeker begroet. Gezien het mannenoverschot ben ik gelijk naast haar op een bankje gaan zitten. Beetje smalltalk en gaan met die banaan. Het kletsen doe ik liever met ijsberen en het ketsen met een lekker ding zoals Ezra. Ze heeft mooie volle tieten, ook als het sexy setje uitgaat en gaat uitdagend voorover op bed zitten, haar kontje omhoog en haar kutje aanbiedend aan de eerste de beste geile smeerlap.
    Ze kan tegen een stootje en vindt het lekker om haar tieten stevig vast te laten houden en haar tepels hard te zuigen. Vaak zijn deze mooie meiden erg terughoudend (niet hier..niet daar..) maar deze “versautes Luder” wilde het graag en in alle gaatjes. 69 doet ze ook lekker, haar poesje en kontje komt precies op de juiste plek terwijl zij iets met haar lippen en tong aan het doen is.
    Het afwijkende uurtarief komt door wat extra smeerlapperij waar ik hier verder geen woorden over vuil maak, het was al smerig genoeg op de kamer.
    Paspoortje en verslagje efficiënt in één bericht, moet nog oliebollen gaan halen




    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 31 december 2021 om 08:47

  2. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 december 2021),comcom (31 december 2021),fr_loper (31 december 2021),Giodude ( 1 januari 2022),hasta la pasta (31 december 2021),Husky (31 december 2021),jansenroy (31 december 2021),Liefje ( 7 januari 2022),Meme Moo (31 december 2021),mentholbear (31 december 2021),Monkeybone (31 december 2021),Patjax (31 december 2021),pret (31 december 2021),Wentelt Eefje (12 mei 2022),Wijze grijze ( 6 januari 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht


    Ezra (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 120 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, PSE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Naar mijn mening het mooiste meisje dat ik hier de afgelopen keren gezien heb. Engelen gezichtje, slank met mooi figuur en heerlijk kontje. Turks/Bulgaarse en voorheen in AcaGold en Penelope gewerkt. Zie daar geen paspoortje tenzij met andere naam. Kwam rond 17 uur binnen en werd meteen door een Duitse bezoeker begroet. Gezien het mannenoverschot ben ik gelijk naast haar op een bankje gaan zitten. Beetje smalltalk en gaan met die banaan. Het kletsen doe ik liever met ijsberen en het ketsen met een lekker ding zoals Ezra. Ze heeft mooie volle tieten, ook als het sexy setje uitgaat en gaat uitdagend voorover op bed zitten, haar kontje omhoog en haar kutje aanbiedend aan de eerste de beste geile smeerlap.
    Ze kan tegen een stootje en vindt het lekker om haar tieten stevig vast te laten houden en haar tepels hard te zuigen. Vaak zijn deze mooie meiden erg terughoudend (niet hier..niet daar..) maar deze “versautes Luder” wilde het graag en in alle gaatjes. 69 doet ze ook lekker, haar poesje en kontje komt precies op de juiste plek terwijl zij iets met haar lippen en tong aan het doen is.
    Het afwijkende uurtarief komt door wat extra smeerlapperij waar ik hier verder geen woorden over vuil maak, het was al smerig genoeg op de kamer.
    Paspoortje en verslagje efficiënt in één bericht, moet nog oliebollen gaan halen



    Kan me zogeen dame bedenken die aan deze omschrijving voldoet en de laatste paar jaar in aca gold heeft gewerkt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #3
    Geregistreerd
    26 januari 2020
    Last Online
    30 januari 2024 @ 23:38
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    20
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Beste Eddy,

    Ik las je bericht over Ezra en de omschrijving lijkt heel erg op een dame waar ik al langer dan een jaar op zoek naar ben. Ik denk dat zij Sibel is, die voorheen in Acapulco gold en Penelope heeft gewerkt. Had ze toevallig een litteken op haar rechterbeen? Ook de twee voortanden waren een beetje afwijkend. Weet je toevallig of zij voortaan vaker in Prime te vinden is of ook in Salome?

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Malis

  5. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Het paspoortje van Sibel uit Salome zoals beschreven door vanKees zou inderdaad deze Ezra kunnen zijn.
    Mooi gaaf gebit was me wel opgevallen, afwijkende voortanden of litteken op been niet, maar dat kan ook komen door de 69 en doggy waardoor ik haar vanuit een andere hoek heb bekeken.
    En Garde

  6. #5
    Geregistreerd
    15 juli 2021
    Last Online
    4 april 2023 @ 17:35
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    239 in 53 posts

    Standaard

    In de ruimt achter de kino loop ik Ezra tegen het lijf. In deze ruimte geldt duidelijk geen animeerverbod (of wordt daar niet gehandhaafd ), want in no time zaten haar handjes onder mijn Bademantel. Ze is een klein Bulgaars slank brutaaltje met een blond staartje en meerdere tattoos. Eenmaal op de kamer begint ze al zoenend in mijn nek eerst staand tegen me aan te rijden. Daarna gaat ze met haar kontje omhoog op de bedrand zitten en verwacht ze service. Deze dame is duidelijk van de PSE. Maar pas wel op met haar. Ze flikte mij met de tijd; een uur af proberen te rekenen terwijl je nog binnen het half uur zit, en als je daar een vraag over stelt is beffen opeens een extra. Ook vroeg ze voorafgaand aan de kamer om 10 euro om condooms te kopen (heb haar die maar gegeven, wat maakt mij dat tientje uit, maar WTF?). En stuurt aan op diensten die in dit soort winkels niet boven de toonbank liggen. PSE-liefhebbers kunnen bij haar denk ik prima aan hun trekken komen, maar vanwege haar fratsen houd ik het bij deze ene keer.

  7. Onderstaande leden hebben DDDD bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 februari 2022)

  8. #6
    Geregistreerd
    29 mei 2015
    Last Online
    20 maart 2022 @ 22:00
    Berichten
    120
    Discussies
    36
    Thanks
    13
    Thanked
    232 in 72 posts

    Standaard

    She is a very good looking and friendly Lady.Very niche,sexy and i like very much to fuck her

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Babylon 468*60