Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:28
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard Tina, House of Pleasure Kinrooi/Ophoven

    Kennismaking met Tina

    Laatst nog bij HOP een afspraak gemaakt en met Tina gekamerd. Tina verwachtte me en deed de deur al voor me open. Ik herkende haar niet want ze heeft geen herkenbare foto’s op de website en droeg een grote badjas vanwege de temperatuur. Nadat ze zichzelf had voorgesteld gingen we samen naar de zolder waar 2 kamers zijn ingericht. Even met Tina over de do’s en don’t gesproken en mijn voorkeuren aangeven. Ook zij gaf aan het fijn te vinden zachtjes te knuffelen. Nadat ik haar het geld had overhandigd wees ze me de douche in de andere kamer en bracht Tina het geld naar beneden.
    Teruggekomen deed ze haar badjas uit waaronder ze een kanten body droeg. Na wat zachtjes kussen legde ik haar op haar buik op bed en streelde haar rug door haar body heen en trok deze tenslotte uit. Ik vroeg haar zich om te draaien wat ze gewillig deed zodat ik ook de voorkant kon strelen en tegelijk haar kon kussen. Na dit voorspel nam ik plaats tussen haar benen voor een orale verwenbeurt. Dit vond Tina niet vervelend te horen aan de geluidjes die ze maakte maar ik was niet in staat haar over het randje te helpen. Zelf gaf ze toe dat dit bij haar heel moeilijk gebeurt. Uiteindelijk omhoog gekropen en boven op haar liggend lekker gevreeen terwijl zij kleine Frankie masseerde. Zachte kusjes afgewisseld met meer natte zoenen en ondertussen haar warme buik tegen de mijne. Hierbij kwam de kleine Frankie gevaarlijk dicht bij haar opening. Tina vond het spel niet erg maar nadat we elkaar eens diep in de ogen hadden gekeken was het zonder woorden duidelijk dat we allebei verstandig wilden wezen en werd het condoom aangebracht.
    Mijn orale verwenbeurt had wel tot gevolg gehad dat Tina nat was geworden en zonder moeite of toevoegingen gleed ik langzaam naar binnen. Binnen was ze heerlijk nat, strak en warm en ik voelde dat ik dit niet lang ging volhouden. Langzaam, al vrijend haar in missio genomen waarbij Tina zachtjes lekker meebewoog. Na een korte pauze om niet gelijk te komen weer verder gegaan maar dit duurde nog geen drie minuten en ik was klaar. Tina zoende rustig door en toen ik terugtrok hielp ze me de rommel op te ruimen.
    Nog even kort gezoend en daarna kon ik me douchen. Met een lange omhelzing en lekkere kus afscheid genomen en stond ik weer buiten.
    Samenvattend een heerlijke GFE.

    Wat gegevens over Tina
    - Letland
    - 1.75 m, blond, slank, geschoren, A-cup, licht hangend
    - Diverse tattoo’s op haar lichaam en armen/benen, zowel tekst als plaatjes (geretoucheerd op website)
    - Is heel meegaand en lief, GFE
    - Zoenen uitstekend, tongzoenen niet geprobeerd.
    - Vingeren wordt niet op prijs gesteld.

  2. Onderstaande 7 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (20 december 2021),Massi (22 december 2021),mentholbear (21 december 2021),pret (20 december 2021),Schietgraagft (22 december 2021),Ties85 ( 1 januari 2022),Wentelt Eefje (20 december 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.