Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Beitrag Carla, Le Tropical Luikersteenweg 315 Sint Truiden

    Mechelen houdt een clubpauze wegens te veel randverschijselen n.a.v. Covid : je moet een test laten doen ook al ben je gevaccineerd; je kan geen hotel boeken want je mag slechts 24u in Duitsland zijn, XX is normaal een aanvaardbaar alternatief ware het niet dat die club wel errugg vroeg moet sluiten...

    Maar helemaal niet seksen daar doet mechelen niet aan mee. Er was de mogelijkheid om naar het Schipperskwartier te gaan, zowat de enige raambuurt in West-Europa die nog de moeite waard is momenteel.
    En er is nog altijd de good old Chaussée d'Amour in Sint Truiden en omliggende parochies. Daar waar ondergetekende zijn eerste wandelervaringen opdeed, nog niet beseffend dat er veel betere en vooral goedkopere alternatieven zijn.

    Toch kom ik hier nog graag, al is de buurt wel fel veranderd de laatste jaren. De meeste raambars zijn in buitenlandse handen en de meisjes komen ook hier uit Roemenië of Bulgarije. De voertaal is dan ook hoofdzakelijk Engels terwijl dat vroeger vooral Frans was.
    En woensdag in de vooravond reed ik een paar rondjes op de Chaussée, niet echt met de bedoeling om iets te scoren al was ik wel voorbereid : proper gedoucht en met wat centjes op zak. In bar Le Tropical stonden een paar knappe meisjes aan het raam en daar ben ik binnen gegaan.

    Een van de meisjes stelde zich voor als Carla. Ik vroeg naar haar mogelijkheden en TZ en PZC wou ze wel doen, aan 150 euro voor een half uur. Ik dacht : 'Ja, laat ik het risico maar nemen, we zijn hier nu toch'... Ze kwam heel spontaan over in elk geval.
    En dat was ze op de kamer ook. Niks druk, gewoon relaxed doen. Tongzoenen was heerlijk en pijpen ook. Ik liet haar maar begaan : kussen, pijpen, kussen, pijipen... Ik heb op de Chaussée slechtere sessies gehad.
    Na 20 minuten toch om een condoom gevraagd en ik mocht op haar komen, en gekomen ben ik...

    Dat was best goed. 150 euro is veel geld, maar als de alternatieven moeilijk bereikbaar zijn... Zeker voor herhaling vatbaar.

    Carla is 24 jaar oud. Ze is 1,70 meter groot, slank gebouwd, heeft bruin schouderlang haar en mooie naturelle c-cup borsten. Ze heeft een tattoo op haar arm en geen piercings.
    Laatst gewijzigd door mechelen; 17 december 2021 om 00:42

  2. Onderstaande 12 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (17 december 2021),hvdk52 (18 december 2021),Jan Verplancke (17 december 2021),JonnyFontane (17 december 2021),KanariePiet (18 december 2021),lustman (20 december 2021),Massi (17 december 2021),mentholbear (19 december 2021),Schietgraagft (22 december 2021),Shakir (17 december 2021),snaal88 (17 december 2021),Wentelt Eefje (17 december 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.