Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard Corona test bij Magnum

    Gisteren werd ik verrast door de nieuwe 2G+ regel. Toegang enkel nog voor mensen die genezen of geënt zijn én een test hebben gedaan van niet ouder dan 24 uur bij een instantie.

    Die regel geldt blijkbaar voor hoge besmetting risico gelegenheden.

    Gelukkig was schuin tegenover de club een test plaats. Een vriendelijke medewerker wees me nog het stukje waar een grote banner hangt van de test straat.

    Dom als ik was liep ik die paar meters. Wat bleek er stond een fikse rij. En er stonden wel 2 banners voor mensen met en zonder afspraak. Maar navraag bleek dat je sowieso een afspraak moest maken. Althans, dat was wat ik in m'n gebrekkige Duits van de medewerker begreep. Nu was ik zeker niet de enige te voet. Maar deze koukleum kreeg de bibbers. Echter werd de rij al snel alsmaar langer achter me. En er was maar 1 iemand die de testen af nam. Had dus weinig zin om met de auto weer helemaal achteraan aan te sluiten. Gelukkig regende het niet ofzo.

    Maar ik zou dus zeker met de auto in de rij gaan staan.
    Verder gegevens invoeren en de test is ook gratis voor buitenlanders. Poosje later e-mail met de uitslag. Met een link en een code die je van de medewerker krijgt kun je inloggen om een pdf te downloaden met uitgebreide omschrijving van de uitslag.

    Bij de club accepteerden ze al om het e-mail bericht met de uitslag te zien. Ze registreerden ook niks.

    En op de website van de test straat voor het maken van afspraak kun je ook Mentholbear invullen en aangeven dat je niet wilt dat je gegevens worden opgeslagen ofzo. Weet alleen niet of het strafbaar is als je valse gegevens invult.

    Ik stond ongeveer een half uur in de rij en ongeveer 20 minuten later had ik de uitslag binnen. Dus een klein uurtje vertraging gehad door dit alles. Tot zo ver mijn ervaring.

    Oh ja, ik weet niet of je op die plek via chains app ofzo kunt aanmelden, maar ik kreeg voor het maken van m'n afspraak de website www.coronatest-deutschland.de

  2. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (27 november 2021),Mr Pussy ( 6 december 2021),stimpy3 (27 november 2021),taka22 (27 november 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:02
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    204
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    En hoe was het bij Magnum??

  4. #3
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 16:33
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.290 in 365 posts

    Standaard

    @mentholbear

    Hou er wel rekening mee dat sommige clubs ook iets van een legitimatiebewijs willen zien waarbij de naam op het testbewijs moet corresponderen met het getoonde legitimatiebewijs.

    Sowieso handig om met de correcte gegevens een test af te laten nemen voor het geval dat er een controle plaats gaat vinden tijdens een club bezoek. Iets waar in deze tijden een verhoogde kans op is.

    Sent from my Atari 4160STFM
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  5. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 november 2021)

  6. #4
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:09
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.920
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taka22 Bekijk bericht
    En hoe was het bij Magnum??
    Dat staat in het algemene magnum-topic, ontzettende luie droeftoeter die je bent.

  7. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taka22 Bekijk bericht
    En hoe was het bij Magnum??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Dat staat in het algemene magnum-topic, ontzettende luie droeftoeter die je bent.
    Ik loop wat achter met verslagjes. Maar in live gedeelte had ik al wat gezet.

  8. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    taka22 (28 november 2021)

  9. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    @mentholbear

    Hou er wel rekening mee dat sommige clubs ook iets van een legitimatiebewijs willen zien waarbij de naam op het testbewijs moet corresponderen met het getoonde legitimatiebewijs.

    Sowieso handig om met de correcte gegevens een test af te laten nemen voor het geval dat er een controle plaats gaat vinden tijdens een club bezoek. Iets waar in deze tijden een verhoogde kans op is.
    Daar heb je een punt. Ik heb ook geen probleem mee dat ze even ID bekijken. Maar vind het niet fijn als ze een kopie moeten hebben of NAW gaan registreren.

    Hoorde ook over fikse boetes bij controle als je neppe gegevens hebt opgegeven.

  10. #7
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 16:33
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.290 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    …Maar vind het niet fijn als ze een kopie moeten hebben of NAW gaan registreren.
    Daar heb je volkomen gelijk in, maar je kunt via de app kopie id een geanonimiseerde kopie maken met de camera van je telefoon en daar thuis een kopie van printen of die bewaren op jouw telefoon en die tonen bij een controle…

    Als de namen maar overeenkomen en toon je alleen bij een controle je volledige legitimatie aan de controleur.


    Sent from my Atari 4160STFM
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  11. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 november 2021)

  12. #8
    Geregistreerd
    9 juli 2020
    Last Online
    23 september 2022 @ 14:35
    Berichten
    99
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    75 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    @mentholbear

    Hou er wel rekening mee dat sommige clubs ook iets van een legitimatiebewijs willen zien waarbij de naam op het testbewijs moet corresponderen met het getoonde legitimatiebewijs.

    Sowieso handig om met de correcte gegevens een test af te laten nemen voor het geval dat er een controle plaats gaat vinden tijdens een club bezoek. Iets waar in deze tijden een verhoogde kans op is.

    Sent from my Atari 4160STFM
    Controleren ze dan ook de pzc regel?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

  13. #9
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 16:33
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.290 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizard0 Bekijk bericht
    Controleren ze dan ook de pzc regel?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
    Dat merk je vanzelf wel als de deur een keer open gaat terwijl je ligt te kameren en er opeens een controleur van het Kreis staat / de politie in de deuropening die naar je ontblote Duitse helm staart.

    Al is de de pakkans klein zul je net zien dat je dan toch in de prijzen valt…


    Sent from my Atari 4160STFM
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  14. #10
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Je bedoelt dus als de gestappo van het gezundheits ambt staat te bonken op je deur....

    Aufmachen.....

  15. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 6 december 2021)

  16. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Dat merk je vanzelf wel als de deur een keer open gaat terwijl je ligt te kameren
    In LR kon dat. Maar iemand dat ook meegemaakt bij clubs waar de kamer op slot kan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Je bedoelt dus als de gestappo van het gezundheits ambt staat te bonken op je deur....

    Aufmachen.....
    Als ze alleen bonken heb je alle tijd om... Van positie te veranderen...

    Of krijgen ze sleutels van alle kamers mee?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60