Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Horeca

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard Horeca

    Gezien de nieuwe coronamaatregelen in de horeca (2x ingeënt, cst, op sommige plaatsen zelfs cst + masker) vraag ik me af hoe lang het gaat duren voor men weer de raamprostitutie viseert.

    Als ik me niet vergis mag n klant binnen zonder cst, mogelijk zelfs niet ingeënt. Zelfde voor de raamdame (al zijn de meesten wel ingeënt omdat ze regelmatig naar hun thuisland gaan).

    Tijdens de vorige maatregelen werd raamprostitutie steeds gelijkgeschakeld met cafe's.

    Ik zou er geen probleem mee hebben om mijn cst te laten zien (als mijn naam niet opgeslagen wordt), alles beter dan een lockdown.

    Ik heb ook al van n paar meisjes de vraag gekregen hoe lang het skw nog open zou blijven ...

    Hoe zit het in bv Nederland en Duitsland ?

  2. #2
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.257
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Als je het forum wat volgt zal je zien dat er momenteel nog niet veel gesloten is in Nederland & Duitsland. In Beieren vanaf morgen - zie eerder bericht. In Nederland voorlopig toegestaan tot 1800 u .
    Hoelang het nog gaat duren zal voornamelijk afhangen van de dagelijkse cijfers, als deze blijven stijgen zoals vorige week zal er niets anders opzitten dan in te grijpen.
    In België zal het ook niet anders zijn. In Antwerpen komt men vrijdag bijeen om te beslissen wat men gaat doen met de kerstmarkt etc. . (als de gouverneur al niet vroeger ingrijpt)

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info ! De Kerstmarkt is natuurlijk het Skw niet maar in het Skw golden er altijd strengere maatregelen dan in de horeca in de afgelopen coronatijden.

  4. #4
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.257
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den duvel Bekijk bericht
    Bedankt voor de info ! De Kerstmarkt is natuurlijk het Skw niet maar in het Skw golden er altijd strengere maatregelen dan in de horeca in de afgelopen coronatijden.
    Dat klopt maar het zou best kunnen dat er tijdens dat overleg ook andere maatregelen besproken worden.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Babylon 468*60   Living Room 468*60