Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 162
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Beitrag No more GT, sweet memories ... .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Misschien een rouwtopic maken met de GT foto als een soort kaarsje.Ook kan men hier dan herinneringen ophalen van deze fameuze saunaclubplek.
    Goed idee! Maar het woord rouwtopic zou ik niet gebruiken, "sweet memories" dacht ik zelf aan .


    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (22 november 2021),hasta la pasta (22 november 2021),mentholbear ( 4 december 2021),RobOpzoek (26 november 2021),WANDELAAR5 (22 november 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.932
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Das was einmal....
    Toch goede herinneringen daar aan de Heidweg.....
    Maar ook mindere.....
    Kan me nog heugen dat er een of andere geflipte gast een fles kapot sloeg op het hoofd van een dame....
    Behalve politie stonden er toen ook 2 ambulances en een noodarts op de Heidweg....
    Maar het slechte daar gelaten......ik heb daar zoveel goede tijden gehad.
    Vele medeberen daar leren kennen.
    Heel veel leuke kamers gedaan, ook mindere maar dat terzijde.
    Het eten was altijd prima, de wellness oke, soms wat te druk, de charme van de blokhutjes enz enz......
    De villa aan de heidweg zal niet terug keren vermoed, dus we zullen het moeten doen met de herrineringen.

  4. #3
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    25 april 2024 @ 15:17
    Berichten
    290
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    565 in 167 posts

    Standaard

    Fantastische herinneringen daar! Ook wel eens wat mindere maar dat hoort erbij. Ik moet wel zeggen dat ik het heel toevallig vind; brand in het weekend. De zaak was moeilijk verkoopbaar wegens de hoge vraagprijs van de goodwill. De verzekering zal het waarschijnlijk vergoeden mits er geen opzet in het spel is. Ik heb mijn vraagtekens. Of de verzekering vergoedt het en het wordt verkocht inclusief de vergoeding en dan gaat ie weer eens open of de verzekering betaalt niet en dan gaat ie voor een ramsj prijs weg en dan kan ie ook weer open gaan na herbouw, tenminste als de vergunning dan nog geldig is. Dus mensen, wees optimistisch.
    beursplein seks

  5. #4
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Berichten
    3.068
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.512 in 1.804 posts

    Standaard No more GT, sweet menories ... .

    Mijn verse herrineringen aan GT staan al in andere draadjes.

    Nu blijft vooral het algemene gevoel over dat het van tijd tot tijd een top tent was voor me en waar het soms ook zo af en toe een andere club was die tijdelijk mijn favoriet was maar al in al die jaren sinds mijn sauna club debuut in 2008 (en dat de debuut was in GT) is dit de club die het grootste deel van mijn tijd favoriet is geweest.

    De herrineringen heb je, erger vindt ik het dat we er nu geen nieuwe herrineringen meer kunnen creëren. Of het in dit momenteel magere saunaclub landschap weer zo goed kon worden weet ik niet. Daar was de hoop wel op gevestigd maar met het besef dat de beste tijden misschien al vervlogen waren en niet meer terug zouden keren als het niet afgebrand was. Nieuw management, dames kunnen in andere clubs soms hogere prijzen vragen, mindere service leveren daarvoor ook nog. Zouden ze nog wel zo’n sterke line-up bij elkaar krijgen die onder zo’n strak regime zou willen werken en niet de voorkeur geeft aan andere clubs waar ze zelf hun prijzen en service kunnen bepalen. Ik betwijvel het in deze verpeste markt maar we zullen het nooit weten.

    Er gaan al lange tijd geruchten over een uitbreiding en doortstart van VV onder oud GT management, maar laatst voor de deur gestaan en zo van de weg was niet te zien waar er wat zou worden aangebouwd en iets op bijvoorbeeld het parkeerterrein wat wees op bouwactiviteiten. Wie weet gaan ze nog open en gaat het oude GT management met hun contacten en hun ervaring in het runnen van zo’n club er nog wat van proberen te maken wat op GT lijkt en zullen we dan nog zien of het hedendaags nog mogelijk is om in dit saunaclublandschap nog een club met zo’n goede line-up en prima prijs/service niveau te krijgen. De locatie is er als er kamers zijn bij gebouwd in ieder geval prima geschikt voor. Ik hoop het maar ben sceptisch dat die club nog open gaat. Het duurt te lang.

    Anyway ik denk dat wel allemaal wel wensen dat er ergens in het grensgebied weer een club komt waar je zo goed kunt ontspannen, je goed kunt eten, je een koelkast vindt met zulke lekkere drankjes erin en je een zo’n gevarieerde line-up vindt met altijd wel een paar optische toppers en meer dan behoorlijk gemiddeld service niveau. Ik betwijvel of het nog gaat gebeuren maar hoop doet leven en de grootste hoop is nu gevestigd op VV (of LR moet nog wat worden).


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 november 2021),mentholbear ( 4 december 2021),Mr Pussy ( 6 december 2021),pietpotent44 (22 november 2021),RobOpzoek (26 november 2021),Ties85 ( 5 december 2021)

  7. #5
    Geregistreerd
    1 september 2015
    Last Online
    7 oktober 2022 @ 05:11
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    So nice memories in GT, the party was memorable, the staff (Thekefrau, puffguys, kitchen, bar...) was perfect and so efficient (I NEVER see a club with a staff like this).

    I'm very sad, I will never take the road to Bruggen anymore to go in this Disneyland for Adult.

  8. Onderstaande leden hebben tyree7874 bedankt voor deze bijdrage:

    CLUBSPORT (21 januari 2022)

  9. #6
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Mijn herinneringen aan het oude GT zijn in mijn relatief korte tijd actief op dit forum veelvuldig beschreven onder het GT topic. Meer dan 10 jaar deze Club veel bezocht. Voor mij was het de Club die alles samen bracht wat een goede SC inhoudt: de meest gevarieerde en beste LU, heel goed gerund door een management dat weet hoe je de zaken aanpakt, steeds ontspannen sfeer, uitstekende catering, de prachtige tuin en het terras waar je winter en zomer kon zitten om even aan de drukte te ontsnappen, de rust en charme van de blokhutten in de tuin, de parties,... Zelfs al zou er op diezelfde plek een nieuwe Club komen, blijft jammer dat ik na 13 maart 2020 nooit meer eens door de Club als weleer heb kunnen gaan.

    Ik zie geen enkele bestaande Club in staat dit te reproduceren hoewel het een gat in de markt is in die regio, dus zeg nooit nooit. Tatjana onderhoudt nog steeds haar contacten in de sector, in een post-Coronatijd kunnen zo mss de krachten gebundeld worden. In tussentijd zullen enkele NRW Clubs en Oostenrijkse Clubs voor mij een substitute zijn.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (24 november 2021),trickyD (23 november 2021)

  11. #7
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Berichten
    268
    Discussies
    2
    Thanks
    1.445
    Thanked
    1.115 in 137 posts

    Standaard

    Het is voor mij ook een afschuwelijk bericht. Eigenlijk een van de weinige SC's waar ik het echt naar mijn zin had. Ik had al weinig hoop meer dat men nog open zou gaan maar nu wordt dit helemaal een mijl op zeven.
    Leuke tijden gehad en ik vond het knus, niet te massaal en goed georganiseerd voor de bezoeker. Ik ben nauwelijks nog actief in saunaclubland maar mocht GT ooit weer openen dan ben ik wel zo nieuwsgierig om er een bezoek aan te brengen.

  12. Onderstaande leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    CLUBSPORT (17 januari 2022)

  13. #8
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Berichten
    676
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Hier nog 1 maar ik vraag me toch af wat er allemaal speelde op de achtergrond.
    In principe zou je denken dat het niet zo ingewikkeld zou hoeven te zijn om een tent over te nemen maar dat dit een jaar moest duren en dat rond de tijd dat het naar verluidt open zou gaan de club tot de grond toe af brandt geeft me toch een gevoel dat er wellicht iets meer speelde.
    Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat men de verzekering denkt te kunnen tillen, die zijn natuurlijk ook niet achterlijk.

    Misschien dat het in de toekomst nog open gaat maar ik acht de kans erg klein. Veel hoop heb ik niet dus zal ik me maar gaan richten op SS en wellicht weer is naar Prime en Venus moet ik nu ook maar is gaan ontdekken. Laten we hopen dat met de deur die nu dicht is gegaan een andere deur zal openen.

  14. #9
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:18
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Inderdaad treurig: een Saunaclub Instituut is niet meer, een club met een professioneel management (als je het vergelijkt met vele clubs waar ze blijkbaar niet begrijpen hoe je zo'n tent moet runnen). Ook in het algemeen altijd mooie dames en heerlijk eten. De bar was gelijk een Voetbalkantine maar wel gezellig en het RIJTJE DAMES DAT IN LINGERIE ZAT TE PRONKEN zie je ook nergens meer terug! Het is echt jammer dat er voor veel Club Liefhebbers nu juist hun favoriete club niet meer bestaat. De mooie herinneringen blijven uiteraard, maar voor een groep fervente GT FANS DOET DIT ECHT PIJN!!

  15. Onderstaande 4 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    CLUBSPORT (16 januari 2022),laplagne (30 november 2021),RobOpzoek (26 november 2021),zBenaldo (22 november 2021)

  16. #10
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:50
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    GT was de 2e saunaclub die ik ooit bezocht. Dat moet eind 2005 geweest zijn. De eerste was Badda Bing, die opende in januari 2005. Maar daar waren toen amper vrouwen. Misschien 5 ofzo.

    Ik weet het nog goed, had net een huis gekocht, en ik liep door de sneeuw op weg naar Bruggen toen ik werd gebeld door de verkoper. Een man van een pizzeriazaak speelde voor zwarte taxi.

    Ik had een dag ervoor pas vernomen dat het saunaclub concept uit Duitsland kwam. Ik had toen nog geen idee dat het in Duitsland wemelde van de saunaclubs. Maar mijn nieuwsgierigheid moest natuurlijk bevredigd worden. (en niet alleen mijn nieuwsgierigheid )

    Ik wist niet wat ik meemaakte toen ik daar de huiskamer binnen liep, en een stuk of 30 lekkere wijven zag zitten.
    Als er een hemel bestaat, moet die er zo uitzien dacht ik toen

    Het pand van Badda Bing is enkele maanden geleden gesloopt.
    En nu dus ook GT met de grond gelijk. Diep triest. Alle hoop op een heropening letterlijk in rook opgegaan.

    Ik zou graag weer eens wat goed nieuws horen uit saunaclubland. Alleen maar corona ellende. En dit soort treurigheid. Ben wel toe aan een beetje feeststemming.
    Misschien de nieuwe saunaclub in Zundert.

    Blijf het wel erg verdacht vinden dat een gesloten (sauna)club afbrandt. Maar ik zal mijn complotgedachten proberen te bedwingen

  17. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (24 november 2021),laplagne (30 november 2021),RobOpzoek (26 november 2021)

  18. #11
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

  19. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    CLUBSPORT (16 januari 2022)

  20. #12
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    25 april 2024 @ 15:17
    Berichten
    290
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    565 in 167 posts

    Standaard

    Naar mijn idee is het wel eenvoudig. Er is markt voor een club als GT. Goodwill was nu ongeveer €4 mio (vraagprijs). Dat betekent toch omzet van ongeveer € 2 mio en EBITDA van ongeveer € 250.000 - 400.000. Opnieuw beginnen is investering circa € 1 mio in gebouwen en € 0,5 mio in aanloopverliezen. Wie wil dat nu niet?
    beursplein seks

  21. #13
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    25 april 2024 @ 15:17
    Berichten
    290
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    565 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Hier nog 1 maar ik vraag me toch af wat er allemaal speelde op de achtergrond.
    In principe zou je denken dat het niet zo ingewikkeld zou hoeven te zijn om een tent over te nemen maar dat dit een jaar moest duren en dat rond de tijd dat het naar verluidt open zou gaan de club tot de grond toe af brandt geeft me toch een gevoel dat er wellicht iets meer speelde.
    Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat men de verzekering denkt te kunnen tillen, die zijn natuurlijk ook niet achterlijk.

    Misschien dat het in de toekomst nog open gaat maar ik acht de kans erg klein. Veel hoop heb ik niet dus zal ik me maar gaan richten op SS en wellicht weer is naar Prime en Venus moet ik nu ook maar is gaan ontdekken. Laten we hopen dat met de deur die nu dicht is gegaan een andere deur zal openen.
    Belastingschuld en te hoge vraagprijs voor goodwill.
    beursplein seks

  22. #14
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    25 april 2024 @ 12:20
    Berichten
    309
    Discussies
    15
    Thanks
    139
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Gouden tijden bij het oude Golden Time...

    abGoldentime103.jpg

    b650522-F9.jpg

    supergirl.jpg

    b650522-F17.jpg
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  23. Onderstaande 2 leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek (26 november 2021),WANDELAAR5 (23 november 2021)

  24. #15
    Geregistreerd
    15 augustus 2017
    Last Online
    3 maart 2024 @ 12:22
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Misschien is het een idee om Goldentime over te nemen met alle wandelaars hier

  25. #16
    Geregistreerd
    17 september 2018
    Last Online
    17 april 2024 @ 09:37
    Berichten
    99
    Discussies
    7
    Thanks
    128
    Thanked
    172 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door altijdwakker Bekijk bericht
    Naar mijn idee is het wel eenvoudig. Er is markt voor een club als GT. Goodwill was nu ongeveer €4 mio (vraagprijs). Dat betekent toch omzet van ongeveer € 2 mio en EBITDA van ongeveer € 250.000 - 400.000. Opnieuw beginnen is investering circa € 1 mio in gebouwen en € 0,5 mio in aanloopverliezen. Wie wil dat nu niet?
    Denk niet dat je er bent met een investering van €1M. Wil je er weer een kwaliteitsclub van maken dan zal dat vermoedelijk het 2- tot 3-voudige zijn. En de marktvraag is ook maar af te wachten. Sfeer en line-up zijn niet gemakkelijk te koop, maar moeten ontstaan. En het is maar de vraag of je toppers naar een nieuwe club krijgt als er in de omgeving al behoorlijk concurrentie zit.
    Denk dat het echt einde verhaal is. Jammer. GT was mijn eerste saunaclub ervaring en die was erg overtuigend.

  26. #17
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:25
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard

    Ik moet denken aan een tekst van White Lies die ik wel eens eerder bij een bericht over GT heb gepost: "Farewell to the Fairground. These rides aren't working anymore. Goodbye to this dead town, until the ice begins to thaw." Ook voor deze racebeer was het de eerste clubkennismaking, al was ik er niet zo heel erg aan verknocht. Het helpt als een van je favo dames er gaat werken natuurlijk dus de afgelopen jaren minstens een keer of vier per jaar geweest. Helaas, ook dit mooie liedje eindigt een keer. Jammer dat met een vlam ging

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  27. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 november 2021),Wentelt Eefje (23 november 2021)

  28. #18
    Geregistreerd
    23 november 2021
    Last Online
    23 november 2021 @ 23:35
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sorry maar haaaallllooo! het gebouw was verzekerd. ze zullen veel geld krijgen. voor veel mensen is een groot deel van hun leven opgebrand. speciaal voor Lulu����������püf did poof������

  29. #19
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Last Online
    24 april 2024 @ 20:21
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    20 in 10 posts

    Standaard

    Das was da am Heidweg abgebrannt war nicht das Goldentime.
    Das was da abgebrannt ist war nur ein Gebäude.

    Goldentime war: tolles Personal, Top-Clubleitung, angenehme Gäste, super Frauen und der ehemalige (leider verstorbene) Besitzer.
    Sowas lässt sich nicht reproduzieren.

    Mit den neuen Besitzern / Betreibern wäre es eh nicht mehr das selbe gewesen.
    Aber wenn Marina und/oder Tatjana wieder in einem die Leitung übernehmen wäre das ein Lichtblick.

  30. Onderstaande 4 leden hebben dominik bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (24 november 2021),Herr Fick (24 november 2021),TAFKAJ (26 november 2021),trickyD (24 november 2021)

  31. #20
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.413
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Ikzelf kwam niet zo veel in GT. Het was er vaak behoorlijk druk met veel witte beren, niet zelden met een groen flesje in de hand. Toch ging ik telkens met een goed gevoel naar huis als ik er toch eens was geweest.

    De club was strict georganiseerd met jawel dat beruchte deurbeleid waar ik geen probleem mee had. De thekedames die altijd beleefd vroegen of alles naar wens was geweest. De poetsjongens die zorgden dat alles spic en span bleef.
    De wellness was goed zonder echt super te zijn. Goede en grote sauna, groot bubbelbad en bij zomerse temperaturen een mooie zonneweide.
    De restotent was eigenlijk een minpunt : je moest op bankjes zoals bij bierfeesten gaan zitten. De kwaliteit van het eten was dan wél uitstekend.

    Er was een opvallende variatie in het damessegment : ipv 90 procent Rumbul waren er ook meisjes uit enkele andere landen beschikbaar. En er was eentje waar ik echt schrik van had : Lulu.

    Golden Time was niet echt mijn favoriete club maar ik zal het toch missen.

    Nog dit : raad eens wie ik recentelijk ik Sharks letterlijk tegen het lijf ben gelopen...

  32. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (30 november 2021),pietpotent44 (24 november 2021),Shakir (24 november 2021)

  33. #21
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    1.437
    Discussies
    14
    Thanks
    1.908
    Thanked
    1.926 in 754 posts

    Standaard

    Ik heb nog een tragi-komische herinnering aan GT. Misschien waren sommigen van jullie er toen ook.

    Plotseling zijn een aantal meiden en personeelsleden in paniek. Er was duidelijk wat loos. Even later komen er ziekenbroeders, Notarzt en weet ik veel wie nog allemaal holderdebolder de zaak binnen. Nog even later wordt er iemand op een brancard afgevoerd.

    Wat was er gebeurd? Een niet meer zo jonge beer had zijn laatste beren-adem uitgeblazen in de armen van een DVP. Volgens ingewijden (andere DVP's) had hij overdreven met Viagra.

    Dat was me een toestand toen ...

  34. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Ernstige Neuker ( 7 december 2021),mentholbear ( 5 december 2021),pietpotent44 (24 november 2021)

  35. #22
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.932
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Dat kan ik me ook herinneren......
    Wat een heisa was dat toen....

  36. #23
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Nog dit : raad eens wie ik recentelijk ik Sharks letterlijk tegen het lijf ben gelopen...
    Dat is een gemakkelijke, mechelen: Donatella (65 jaar).

  37. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (24 november 2021),peterp095 (24 november 2021)

  38. #24
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Good old times met bv duitse Doris en griekse Christina. Beide van service-Milf die er zelf wel pap van lusten.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  39. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Gustomass (25 november 2021),laplagne (30 november 2021)

  40. #25
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ Mechelen

    Het is dan wel erg lang geleden dat jij in GT bent geweest want die "bierfeestenbankjes" in de tent waren toch al een hele tijd vervangen door chique stoelen.

    Ik kwam er de laatste jaren niet meer zo vaak als pakweg 10 jaar geleden. Op donderdag was het toen altijd "Höllander Tag" zoals Tatiana en Marina het altijd noemde als wij met een groep van 10 - 15 man met ieder een meisje op schoot altijd bij elkaar zaten.
    Ik heb er altijd een hele fijne tijd gehad en ik werd er altijd in de watten gelegd als klant zijnde.
    Er werd goed voor je gezorgd door iedereen die bij GT werkte.

    Jammer dat dit nu allemaal voorbij is maar de mooie herinneringen blijven natuurlijk!!

  41. Onderstaande 3 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 november 2021),Caligula (24 november 2021),Flinstone (25 november 2021)

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Babylon 468*60   Living Room 468*60