Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Aarschotstraat 72, Anna (Albanese)

    Vanavond voor het eerst sinds lang nog eens in de Aarschotstraat beland.

    Ik had eigenlijk met een kameraad afgesproken om naar de doop van onze oude studentenvereniging te gaan kijken, maar toen hij last-minute afhaakte, besloot ik dat ‘I’m getting to old for that shit’, en ging ik op zoek naar alternatief vertier. Ik ben mijn auto ingestapt en zou wel merken waar die mij heen voerde. En kijk: de eindbestemming werd de mij ooit zo bekende en geliefde Aarschotstraat.

    Door de vele werken in de straat was het niet evident een parkeerplaats te vinden, maar kijk, het lot was mij gunstiger gezind: net toen ik het wou opgeven, verliet een auto zijn parkeerplaats en was ik er als de kippen bij om die in te palmen.

    Na een vruchteloze zoektocht naar een operationele parkeermeter te hebben ondernomen, besloot ik een eerste wandeling doorheen de A-straat te ondernemen. Veel marginale Afrikanen, balleke balleke mannen, armoedzaaiers en drugsverslaafden aanwezig, maar niemand die mij lastig viel (ongetwijfeld met dank aan mijn afgeleefde boeventronie ), dus ik kon rustig van het moois achter de ramen genieten. Nu ja, moois… het aantal echte stunners was op 1 hand te tellen. En net die meiden zaten er uiteraard extreem ongeïnteresseerd en lamlendig bij.

    Na 2 keer de straat te zijn op- en afgelopen, had ik het wel gezien en besloot ik de innerlijke mens te gaan versterken. Ik heb me tegoed gedaan aan een frisse karmeliet en aan een lekkere pain turc kebap met frietjes. Totale schade: 8€ ocharme.

    Na ff uitgebuikt te hebben, besloot ik de A-straat een tweede en laatste kans te geven. En ja hoor: de line-up was ondertussen verbeterd, zonder daarom te zeggen dat het plots stunners regende. Ik had echter wel al snel drie mooie meiden op mijn wishlist staan.

    Na een rondje twijfelen uiteindelijk geopteerd voor de meid die het meeste enthousiasme uitstraalde: Anna, een mooie, slanke meid uit naar eigen zeggen Albanië. Ze werkt op nummertje 72, een nummer waar ik in lang vervlogen tijden veel plezier heb beleefd met een blonde Bulgaarse nimf. Man wat kon die meid pijpen…

    Maar Anna dus: een mooie verschijning, gekleed in een weinig verhullend oranje setje. Ze heeft een mooi gezichtje, stralende lach, lang donkerbruin haar en is voorzien van enkele tattoo’s (onder andere een hondenpootje op een bil) en piercings (1 tepelpiercing).

    Afgesproken voor 50€ voor plusieurs positions, waarna ik Anna haar mooie, strakke billen mocht volgen naar een gerenoveerde en leuk ingerichte kamer. Die kamers hebben er ooit minder aangenaam uitgezien in de A-straat…

    De kamergang begon verrassend leuk. Ik zat op het bed en Anna kwam voor me staan. Eerst mocht ik, ondanks mijn ijskoude handen, haar lekkere billen kneden, en daarna ontdeed ze zich, voorovergebogen, van haar slip, zodat ik een mooi zicht had op haar lekkere poes.

    Het is en blijft de A-straat dus daarna moest er snel tot actie overgegaan worden. Anna bewerkte vakkundig kleine Piet, terwijl ik met haar borsten, een mooie B-cup, en haar poes mocht spelen, een poes die dat duidelijk apprecieerde, gezien het snel stijgende waterpeil.

    Ik genoot van de pijpbeurt, maar er moest uiteraard ook nog geneukt worden. We hebben 3 standjes uitgeprobeerd, waarin deze natuurgeile meid me niet ontgoochelde. Ze leek oprecht van de sex te genieten en liet zich stevig pakken. Ik ben als vanouds met een oerknal klaargekomen tijdens hondjes en zakte meer dan voldaan neer in bed.

    Madame begon ondertussen te roepen dat de tijd er op zat, maar Anna nam toch nog rustig de tijd voor een afsluitend babbeltje.

    Eens opgefrist en aangekleed, heb ik het pand verlaten, een uitstekende ervaring met een hele leuke meid rijker.

    Anna, die btw van maandag tot en met zaterdag werkt, telkens van 18u - 6u, ziet mij zeker nog terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 12 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 november 2021),felrops (17 november 2021),lustman (24 november 2021),Massi ( 1 januari 2022),mechelen (18 november 2021),Megaboob (16 november 2021),mentholbear (22 november 2021),Monkeybone (16 november 2021),Patjax (16 november 2021),pret (16 november 2021),Ties85 (17 november 2021),Wentelt Eefje (16 november 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60