Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Sara (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard Sara (Roemeense)



    Sara (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig), Roemeens (uitstekend)
    Haarkleur : ”Kastanjezwart” Haarlengte : Halflang in een paardestaart
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Been, Borst(en), Buik, Hand, Schouder(blad), Zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : A en zelfs dat is genereus Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, DEEPthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar Haar service is volledig hygiëne en sympathie afhankelijk, ze geeft aan niet gevoelig voor extra betaling te zijn als substituut
    Extra info : Een echt typisch zigeuner-uiterlijk, dat overigens scherpe kantjes verliest door haar bril. Geen nerd-bril, maar geslepen glazen





  2. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (15 november 2021),Patjax (14 november 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard Sara (Roemeense), 28 jaar

    Bij mijn Samya clubrecensie:

    Ik liep achter haar heerlijke kont aan de trappen omhoog en na het aanslingeren van mijn Spotify-playlist begonnen we lekker langzaam zoenend op het bed. Het witte setje dat zo mooi contrasteerde met Sara’s gebronsde huid verdween al snel naar een hoek van de kamer en ik had het al gezien, maar de minder oplettende ijsbeer zou teleurgesteld kunnen zijn dat er geheel naakt slechts een min-A-cupje overbleef. Wel met erg mooie priemende tepels, zeker na enige liefkozing, dat dan weer wel. Sara likte mijn tepels op een manier die me zowaar wat deed en daalde vervolgens langzaam af naar beneden. Toen ze bij mijn lul aangeland was verontschuldigde zich voor het babydoekje dat ze pakte maar beloofde teder een paar vegen te geven in plaats van mijn eikel te schrobben.

    Ze zette daarna aan voor een heerlijk langzame, gevoelvolle en natte deepthroat pijpbeurt vrijwel zonder handinzet en zonder aan nieuwerwetse wettelijke verplichtingen te voldoen. Afgewisseld met een tikkend en likkend tongetje langs mijn paal. Vooral gekmakend aan Sara’s manier van deepthroaten, die perfect in de spiegel naast het bed te bewonderen was, vond ik hoe ze op het moment dat haar kin mijn ballen al raakte met haar tong tegen diezelfde ballen kwijlend nog een zetje met haar hoofd gaf om mij nog net iets dieper achter in haar keel te laten reiken. Ik vroeg haar me weer te zoenen en stelde voor haar te beffen. Traditioneel, dus geen 69, merkte en proefde ik al vrij snel dat het haar enorm goed beviel.

    Sara gaf aan dat ze niet makkelijk en snel klaarkomt, maar wel intens genoot, alleen begrip zou hebben (mijn tijd, mijn geld) als ik op gegeven moment zou afbreken en mijn genot weer op de voorgrond zou stellen. Ook gaf ze aan van een beetje spelen met mijn vingers rond haar schaamlippen en de ingang van haar neukgrotje enorm te kunnen genieten, maar dat ze liever niet echt binnengedrongen wilde worden. Haar klitje zwol nog iets verder op, net als haar schaamlippen en de zilte smaak van haar kutje dat ik wel met mijn lange tong mocht “neuken” wond me enorm op en op gegeven moment merkte ik hoe zij haar onderlijf steeds iets verder richting mijn vingertoppen probeerde te duwen. Plagerig trok ik ze dan steeds iets verder weg, tot ik het ineens niet deed en pardoes twee vingers in haar kutje schoven onder mijn kin en het topje van mijn ringvinger in haar kontje zat. Luttele seconden later kwam ze heftig klaar.

    Nadat ze uitgehijgd was, gaf Sara aan waarom ze überhaupt ongemakkelijk en niet graag klaar komt met klanten op de kamer, ze moet na een orgasme onbedwingbaar plassen, en beloofde de twee minuten die dat ging duren in de kamertijd te verrekenen. Dus haar even vrijaf gegeven, waarna ze zich bij terugkomst op de kamer nog gulziger op mijn lul stortte dan de eerste keur. Ze had al aangegeven dat klaarkomen in haar mond geen optie was (tenzij ik mijn lul afgebeten wilde hebben om daarna in mijn gezicht gestompt te worden) maar wist het nog een kleine tien minuten uit te stellen tot ik haar net op tijd kon waarschuwen en het zaad met schokgolven naar buiten spoot en haar mooie koppie maar net miste. Heerlijk, een (of eigenlijk vanwege het tussenliggende beffen twee) fabuleuze pijpbeurt(en) resulterend in een knallend orgasme. Er waren 50 minuten verstreken en dat betekende volgens Sara dat we nog mooi even samen stiekem een sigaretje op de kamer konden roken. Nou graag! Toen we samen lagen te roken, pakte ze ineens de hangers van mijn kettingen vast: “Ik wist het, ik wist het! We hebben al eerder verschrikkelijk lang en goed met elkaar zitten praten.” Terug bij de receptie het uit mijn locker gehaalde geld en een lachend in ontvangst genomen kleine attentie gegeven en met een zoen tijdelijk afscheid genomen.

    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 14 november 2021 om 10:07
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  4. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (15 november 2021),hasta la pasta (14 november 2021),mentholbear (14 november 2021),Patjax (14 november 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Toen we samen lagen te roken, pakte ze ineens de hangers van mijn kettingen vast: “Ik wist het, ik wist het! We hebben al eerder verschrikkelijk lang en goed met elkaar zitten praten.”
    Uit mijn verslag van 7 maart vorig jaar (2020)

    Ik kom in gesprek met een dame die optisch zeker niet mijn type is, hoewel ze mooie ogen, ravenzwart haar en een meer dan prima slank figuur heeft. Maar ik heb niets met zigeunerinnen, al vind ik Sara als gesprekspartner bijzonder aangenaam.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

  7. #5
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Nee, dat dacht ik toen, maar ik kan me niet voorstellen dat haar nauwelijks aanwezige borsten door Patjax zijn aangezien voor een B-cup en haar koppie blijft ook niet bepaald achter bij haar lichaam. Dus toch maar niet samenvoegen totdat de huidige jurytiran de proef op de som heeft kunnen nemen…
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  8. #6
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Mijn verdict is dat het twee verschillende dames zijn. Soraya twee weken geleden gezien en heeft nog steeds een ferme B-cup, minder tattoos als door WE aangegeven en denk dat hij de tongpiercing wel gevoeld zou hebben en mis ook de navelpiercing bij Sara.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  9. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (15 november 2021),JonnyFontane (14 november 2021),Pierke69 (25 november 2021),Wentelt Eefje (14 november 2021)

  10. #7
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Nee, dat dacht ik toen, maar ik kan me niet voorstellen dat haar nauwelijks aanwezige borsten door Patjax zijn aangezien voor een B-cup en haar koppie blijft ook niet bepaald achter bij haar lichaam. Dus toch maar niet samenvoegen totdat de huidige jurytiran de proef op de som heeft kunnen nemen…
    Patjax seine Frau mit Körbchen B war Zara -- die begnadete Stangentänzerin!!
    (Patjax sy vrou met mandjie B was Zara - die begaafde paal danser!!)

    vanKees

  11. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (15 november 2021),Wentelt Eefje (15 november 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

  Diamond 468*60