Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Jacklyn (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Jacklyn (Roemeense)

    Jacklyn (Mondial) - Déjà-vu-service
    Bij deze recensie


    Paspoortje:


    Jacklyn (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Schouder(blad)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 60 euro Tijdsduur : 40 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, SM
    Extra info : Supergeile dame! Haren schouderlang in een staartje gebonden






    Uiterlijk en karakter

    Mooie gebruinde huid, mooie dikke lippen (geen botox) en lekker figuur zonder tekortkoming. De dame straalt klasse, enthousiasme uit en is een en al vrolijkheid en plezier. Ze heeft een open mind en is voor nieuwe zaken in. Ik kon er goed mee praten en had van bij het begin een goede klik. Ze begrijpt heel snel wat haar te verwennen beer wenst.


    Presales

    Ik was weer de verlegene die moest worden binnengehengeld en een test dat me deed besluiten dat de vrolijk reagerende dame voor mijn wensen in zou zijn en dat deed me overstag gaan om mijn eerste kamersessie in Keulen na lange tijd met haar te gaan doen.


    Kamer

    #32 een mooie kamer in warme kleuren die ook warm was, niet overdreven benauwd warm zoals ik in Finca voorhad een maand terug.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Een GFE waarbij ze perfect mijn wensen begreep en er zelf geen genoeg van had me speels te domineren en verleiden.

    2) Duur:
    40 minuten sessie

    3) Communicatie en klik:
    De klik was er vrij snel, net als Beatrix destijds reageerde ze dolenthousiast op alles dat ik voorstelde. We konden enorm goed overweg met elkaar wat de sessie al meteen tot een van de beste van het weekend maakte.

    4) Betrokkenheid:
    Zeer betrokken en wilde alles weten wat ik graag wilde, hoe ik het wilde en deed het met passie en veel erotiek.

    5)Sessie:
    De erotiek en geilheid spatte ervan af in deze sessie. Dit is geen dame voor 20 minuutjes, liefst doe ik volgende maal gewoon een uur met haar at least. We gingen voor 40 minuten en ja ik stond gewoon geil van haar mooie sexy lijf in haar rode lingerie en haar ondeugende snoet en stoute ogen keken met ongegeneerd aan. Wulps draaide ze haar lichaam en ik plaatste m’n handen overal, haar slanke gebruinde mooie lijf, haar prachtige borsten terwijl ze me overal streelde en kuste. De dominante roleplay zoals ik die uitlegde deed ze met verve en opnieuw en opnieuw. 2x kwam ik klaar terwijl ze me met de rondingen van haar sexy lijf lekker draaiend, zachtjes dan weer harder, zachtjes, harder bereed en dan had ik er nog geen genoeg van. Ik kwam telkens met een rijk en vol orgasme klaar. Op het einde rookte ze nog een sigaretje en praten we nog even. Daarna kwam ik nog eens masturberend klaar.

    Ik had er geen besef had hoe geil ik wel niet stond alsof het bezoek aan Finca Erotica van geen tel was geweest. Daar had ik echt geen goede beurt gehad in vergelijking met dit weekend. Jacklyn is de soort geile blonde speelse ondeugende stoeipoes dat volledig mijn type is met geen spatje afstandelijkheid.

    Na de wilde seks-carpiolen ruimen we af en gingen pratend naar beneden.

    6) Extra vermeldingen:
    Ik zei het al: een grote déjà-vu doordat alles net zo verliep als met Beatrix destijds dat ik me later afvroeg hoe dit kon. Zelfs uiterlijk had ze wat van haar weg. Dit gaf de indruk alsof er geen 3 jaar voorbij waren gegaan en ik via een omweg een alternatieve realiteit ben binnen gestapt, terug in eind 2018.


    Afhandeling en betaling

    De dame wacht aan de trappen boven terwijl ik het geld haalde en betaalde haar. Vrolijk kuste Jacklyn me op de mond en wilde zich verzekeren dat ik gauw terug zou komen voor een herhaling. Net als Beatrix deed na de vorige eerste sessie met haar.

    Aftersales

    Geen, we kruisten ons nog voor ik vertrok naar Samya. Ze wenste me na een stevige omhelzing nog veel plezier.


    Fazit en Score beleving

    Wat kan ik zeggen? Topdame! Beste sessie van het ganse weekend zelfs.

    Belevingsscore: *****
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 25 oktober 2021 om 18:04

  2. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 oktober 2021),blauwebeer (25 oktober 2021),Bluebear (25 oktober 2021),mentholbear (26 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Shakir (25 oktober 2021),WANDELAAR5 (25 oktober 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

Babylon 468*60   Diamond 468*60