Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sabrina (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Sabrina (Bulgaarse)



    Sabrina (Bulgaarse)
    Leeftijd : 32 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Lichtblond uit het potje met zichtbare uitgroei Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B met zoogkenmerken Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 50 minuten
    Service : NMC, PMC, Aftrekken
    Extra info : Grappige dame, echter service is onderkant laufhausniveau. Wilde zich voor laten komen als Italiaanse maar viel genadeloos door de mand en heb haar de bijnaam Pinokkia gegeven.





  2. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 9 november 2021),mentholbear (30 oktober 2021),Pierke69 (21 januari 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ze was me al eerder opgevallen en in de bar raakten we verwikkeld in een pantomime. Ik nodigde haar uit naast me te komen zitten en ze stelde zich voor als Sabrina. Ik had haar eerder Bulgaars horen praten en toen ze vroeg waar ik vandaan kwam zei ik daarna dat zij uit Bulgarije kwam. Ze beweerde Italiaans te zijn en tijdens de taaltest viel haar uitspraak van een bepaald woord op dat dit mijn vermoeden bevestigde. Nu maakt de herkomst mij niks uit maar snap niet dat ze daarover moest liegen. Nog wat zitten te dollen op het bankje en hoewel ik mijn twijfels had toch de sleutel laten halen.

    Ook tijdens de massage bleek ze uitermate grappig te zijn. De manuele handeling om mijn kleine vriend te laten groeien was redelijk en ze vroeg of ze mocht blasen. De upsell kwam om de hoek en na mijn weigering werd hij alvast mooi rood ingepakt voor kerst. De BJ was zeer monotoon en daar werd mijn kleine ingepakte vriend niet blij van. Met wat handenarbeid werd hij telkens weer een maatje groter gemaakt om dan weer te slinken bij het mondelinge gedeelte. Na een wat langduriger staaltje handenarbeid stond hij fier overeind en dus snel maar in haar nauwe doosje gestopt. Het neuken was op zich wel ok zonder dat het vuurwerk opleverde. Uiteindelijk het rubbertje gevuld. Ik pakte mijn telefoon en speelde eerst een Turks lied en daarna een Bulgaars lied en ze kon deze als "Italiaanse" toch probleemloos meezingen. Een echt talenwonder. Ik wees op haar neus en maakte het langer worden gebaar en zei Pinokkia. De behoefte om het uurtje vol te maken was er niet en nadat we ons aangekleed hadden na een kleine 50 minuten de kamer verlaten
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 oktober 2021),Bluebear (30 oktober 2021),Ernstige Neuker (28 oktober 2021),Firehawk (24 oktober 2021),Giodude (25 oktober 2021),Megaboob (24 oktober 2021),mentholbear (24 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),wooley (24 oktober 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Living Room 468*60