Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard Is de sfeer nu in clubs minder, hetzelfde of beter dan voor lockdown?

    Sinds de lockdown heb ik de volgende clubs bezocht: Venus (4á5 keer), Babylon (3á4 keer), Acapulco gold (3 keer), Happy Garden (2 keer) en 1 keer Sixsens. Vergelijk ik de sfeer voor lockdown, dan vond ik die destijds beter. Neem ik bijvoorbeeld Babylon (daar kwam ik voor de lock down ook regelmatig) dan vind ik daar de sfeer nu een stuk minder. Voor de lock down brachten een aantal dames wel sfeer in de tent. Geargiana en Mary die op de bar dansen en een showtje geven, een meid(haar naam weet ik zo niet) die paaldans showtjes gaf. Chayna die ook sfeer kon brengen en zo nog wel een paar dames. Dat mis ik na de lock down in Babylon. Ook dat dames bij je komen buurten is er nauwelijks. In Venus en Acapulco Gold waren de dames al een stuk passiever dan in Babylon, maar toch vond ik in deze clubs voor de lockdown meer sfeer. Happy Garden is ook wat tammer geworden en de keer dat ik in Sixsens was vond ik dat er ook weinig sfeer hing. Wel wat dames die kwamen buurten (een aantal na meermaals aangegeven te hebben geen intresse in te hebben, bleven het maar proberen wat vervelend is), maar verder een beetje een doodse boel. Kan uiteraard een momentopname zijn. Was pas mijn eerste keer in Sixsens. Maar ik ben wel benieuwd hoe anderen de sfeer nu ervaren tov voor de lockdown in de verschillende clubs. Over de kwaliteit van de dames die ik tot nu toe heb gehad, heb ik weinig te klagen en merk ik ook weinig verschil met voor de lockdown.

  2. Onderstaande leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 oktober 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik denk dat de tammere sfeer niet alleen geldt in de clubs momenteel, maar in de hele maatschappij.

    Gewoon omdat we door het hele corona circus toch overal beperkingen op hebben. Het is veel moeilijker om nu dingen spontaan te doen, je moet nu overal extra bij nadenken. En aan meer eisen voldoen (vaccinaties, testen, maatregelen, beter plannen van reizen, etc.)
    En door dat gebrek aan spontaniteit is het echte feest-gevoel er gewoon niet op dit moment. Door teveel beperkingen en regeltjes. Geen vrijheid blijheid.

    En misschien ook wel omdat vooral de horeca en evenementensector het hardst geraakt worden, waar de meeste feestjes gevierd worden.
    En ook veel mensen individueel raakt. Financiele problemen, sociale en mentale problemen.

    Mensen zijn ook sneller geprikkeld merk ik. Er is ook ontzettend veel polarisatie ontstaan. Dat zie je ook hier op het forum terug.
    Het is gewoon niet echt een gezellige tijd nu.
    Ik ben ervan overtuigd dat dat wel weer gaat komen, maar dat duurt nog even.

    Qua clubs ben ik recent alleen in Sixsens geweest. Ook daar hangt geen feeststemming. Geen animerende dames. Sowieso weinig dames. En zeer weinig toppers. En zelfs regelmatig mokkende dames. Vanwege matige verdiensten.

    Maar het komt niet alleen door corona. Er zit een wereld van verschil in de saunaclubwereld van tegenwoordig t.o.v. 10 jaar geleden.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 22 oktober 2021 om 20:28

  4. Onderstaande 7 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (25 oktober 2021),Peterpanzer (23 oktober 2021),RobOpzoek (23 oktober 2021),Shakir (22 oktober 2021),Toetebel (23 oktober 2021),Veli (25 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    De sfeer is al minder sinds invoering van de nieuwe prostitutie-wetgeving in DE.

  6. Onderstaande 15 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2021),Ascari (22 oktober 2021),Befke (25 oktober 2021),bocariver (23 oktober 2021),Meme Moo (23 oktober 2021),mentholbear (24 oktober 2021),Peterpanzer (23 oktober 2021),Picasso 1 (23 oktober 2021),pietpotent44 (22 oktober 2021),RobOpzoek (23 oktober 2021),Shakir (22 oktober 2021),stimpy3 (23 oktober 2021),Toetebel (23 oktober 2021),Wentelt Eefje (23 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  7. #4
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Dat hangt ervan af wat je zoekt in een club. Ik hou wel van de gezellige drukte, en dat was toch wel een pak minder na de lockdowns.

    In NRW ben ik afgelopen zomer eigenlijk alleen nog maar naar Acapulco Gold geweest, en in tegenstelling tot voor de coronacrisis vond ik er nu geen bal meer aan. Weinig dames voor veel te veel mannen, matige service, enzovoort. Hou er ook rekening mee dat 2019 mijn referentiejaar is voor Acapulco Gold. Toen liepen er erg veel meiden rond, waarvan een gedeelte overkwam van Velbert. Er waren zeker voldoende actieve dames bij om de boel draaiende te houden. Nu niet meer lijkt me.

    Het trappenhuis in het diepe zuiden was me prima bevallen deze zomer, geen verschil met vroeger.

    Daarnaast heb ik nog enkele verre clubs bezocht afgelopen zomer (Hessen en Oostenrijk). Sharks liep maar voor driekwart, en de dames hebben de prijs verdubbeld. Ik vind Sharks maar een veredelde hangaar met veel omhooggevallen poppetjes. Allesbehalve gezellig.

    Oostenrijk beviel me prima: relatief veel dames voor minder mannen.

  8. Onderstaande 7 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 oktober 2021),mentholbear (24 oktober 2021),pietpotent44 (22 oktober 2021),rmjhexe (23 oktober 2021),Toetebel (23 oktober 2021),WANDELAAR5 (22 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  9. #5
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.609 in 929 posts

    Standaard

    Sinds de heropening in juni ben ik in Bernds, Babylon, Penelope, Salome, PHG, en Atlantis geweest.

    In mijn beleving zijn er minder dvp's actief dan voorheen. Wellicht gestopt of ze willen zich niet laten inenten. Sommige dames die nu wel actief zijn lijken hier gebruik/misbruik van te maken door de prijzen te verhogen, mindere service te bieden dan voorheen of korte kamers te doen. Helaas was zelfs Bernds hier geen uitzondering in.

    De enige club die ik als uitzondering heb ervaren is Atlantis. Hier hebben ze namelijk een vrouwen overschot t.o.v. de klanten.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  10. Onderstaande 6 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 ( 1 november 2021),mentholbear (24 oktober 2021),pietpotent44 (23 oktober 2021),Shakir (23 oktober 2021),Toetebel (23 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  11. #6
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik vond de sfeer in het trappenhuis al een paar jaar afzakken.
    Weinig moois meer, nog al wat getrek om aandacht etc.
    Zat er dan rond te kijken en vroeg me af wat ik er deed.
    Vroeger bijna vaste klant in het hol van Beate (al uit de tijd van priveclub)
    Niet lang foppen, effe poppen!

  12. Onderstaande 4 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (25 oktober 2021),Player (24 oktober 2021),Ties85 ( 1 november 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  13. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    De situatie is behoorlijk uit onbalans. Aanbod (van de dames) en vraag (van de heren) zijn qua service, kwaliteit, aantallen en prijssettingen niet met elkaar in overeenstemming. En dat fluctueert ook nog eens per dag en per club. Komt ook nog eens bij dat clubs door steeds verder belemmerende wetgeving niet voldoende in staat zijn de boel te kunnen managen naar een goede stabiele balans, met als gevolg 'wild west' taferelen waarbij ieder zijn eigen plan trekt met alle onduidelijkheden van dien inzake verwachtingen van zowel dames als heren.
    - clubs vol met heren waarbij 20% van de dames het druk hebben en 80% van de dames moeilijk aan klanten komen is een situatie van onbalans
    - club met een vrouwenoverschot en mannen in de minderheid waarbij mannen de kat uit de boom kijken is een situatie van teveel onzekerheid en onbalans (Sharks bijvoorbeeld eergisteren)
    - prijzen die voortvloeien uit bekwaamheid of sluwheid in het onderhandelen van beide partijen creert een situatie van onbalans (Sharks, Magnum, Oceans...)
    - 'standaardprijzen' (ongeacht de hoogte ervan) werkt alleen wanneer de aangeboden kwaliteit (looks)/service daar grotendeels mee in overeenstemming is en dat vereist management. GT bijvoorbeeld had dat redelijk voor elkaar, Bernds bijvoorbeeld ook.
    - etc., etc.

    Was gisteren ver uit de buurt en bezocht de club Sakura in de omgeving van Stuttgart. Duidelijk een club die de boel 'managed'. Rond de 40 dames, looks grotendeels ok, aangename sfeer met veel interactie tussen vrouwen en mannen. Vriendelijke sexy benadering door dames zonder opdringerig te zijn, service en prijzen allemaal helder en ok. Duidelijk een plek waar de verwachtingen beter op elkaar zijn ingesteld dan elders met als gevolg een goede sfeer met relaxte gezelligheid overal waar je keek. Het kan dus wel.....

  14. Onderstaande 15 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2021),Ascari (23 oktober 2021),Befke (25 oktober 2021),Eddy_V (23 oktober 2021),Jackless (23 oktober 2021),Meme Moo (25 oktober 2021),mentholbear (24 oktober 2021),pietpotent44 (23 oktober 2021),pret (23 oktober 2021),RobOpzoek (23 oktober 2021),Shakir (24 oktober 2021),Ties85 ( 1 november 2021),WA (23 oktober 2021),WANDELAAR5 (24 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  15. #8
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Persoonlijk heb ik niets met clubs waar men met de benen buiten hangt. In die zin vind ik de lagere opkomst van het mannelijke cliënteel wel aangenaam. Omdat ik geen vaste club dag best wel wat gelegenheden op verschillende dagen in de week bezocht. En je kan gerust stellen dat het een loterij is qua opkomst van zowel dames als heren. Nu zijn er heren die op basis van één of twee bezoeken in SC’s buiten Dld weten hoe de vlag er daar dagelijks bij hangt maar het blijven natuurlijk subjectieve waarnemingen.
    En dat brengt me bij de sfeer die er wel of niet hangt. Ook subjectief! Neem Rheingold: nu Lars en Ollie van het toneel lijken te zijn verdwenen verdwijnen ook ineens de jubel verslagen. Terwijl er eigenlijk verder nauwelijks veranderingen zijn. Of SS. Vorig jaar veel te druk, nu weer terug naar pre corona bezoekersaantallen. Als men in om het even welke SC niet een passende dame vind heeft dat meestentijds invloed op het algemene gevoel over de bewuste club. Vind men wel een dame maar ze is slecht (om het even aan welke subjectieve criteria goed of slecht onderhevig is) dan straalt af op de club waarbij het omgekeerde ook waar is. Goede kamer(s) goed gevoel bij de club.
    Persoonlijk heb ik me hier tegen gewapend met een door de jaren opgebouwde brede selectie aan dames. Sommige zijn erg mobiel, anderen honkvast. Goede kamer aan het begin van de dag is bij mij goed humeur en zonnige kijk op de rest van de dag. Of er 5 of 50 dames zijn maakt me dan verder niet uit. Als je dan ook nog eens de dame waar mee je kamerde een aantal uur laat stralen (en dat hoeft echt niet meer dan €100 te kosten) vestig je vanzelf de aandacht op je wat wonderen doet voor de beleving. Oh, en het helpt ook ontzettend als je zak niet op knappen staat / je het kan relativeren mocht het dagje SC onverhoopt toch op niets uit draaien.

  16. Onderstaande 5 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2021),Befke (25 oktober 2021),Meme Moo (25 oktober 2021),mentholbear (24 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  17. #9
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 22:53
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    Ik ben het grotendeels eens met wat Picasso hierboven schildert. Club-managemnet bepaalt is voor een groot gedeelte mede bepalend voor de atmosfeer in een club. En de dames natuurlijk ook. Voor een groot gedeelte is natuurlijk bepalend van wat de ijsbeer verwacht van een clubbezoek. Veel factoren bepalen of je een geslaagd of mider geslaagd bezoek hebt gehad. De ijsbeer is een raar beestje.

    Weg dromen in de tijden van welleer doe dat vooral in het bejaardentehuis. Tijden veranderen, net als clubs en bijbehorende service en prijzen. De club zorgt voor goed werkende en schone voorzieningen, en daarnaast een goed deurbeleid voor de dames en de heren. Iedere beer moet zelf ervaren waar hij zich het prettigst voelt. Soms heb ik het idee dat veel beren na het lezen van ijsberensites met een bepaald idee van huis gaan en dan achteraf teleurgesteld zijn. Er is altijd wel een reden te verzinnen waarom men teleurgesteld is. De service met een dame kun je van te voren afspreken. Zekerheid voorkomt gezeur, maar het is ook leuk om gewoon te gaan kameren zonder dat alles al vast ligt. Met een beetje mensenkennis kom je hierin een heel eind. En ja, we hebben allemaal onze slechte ervaringen daarin gehad. Zonder risico is clubbezoek ook wel oersaai. En de tarieven? Voor beren die huilen om 40 of 50 per half uur roep ik, ga vooral terug naar de tijd van trekdrop voor een cent. Tuf lekker met je auto langs de straatzones en ga onderhandelen met een verslaafde. Voordeel is wel dat je je eigen auto kunt inrichten als je eigen club.

    Wat wel opvalt in de clubs is dat er aan de onderkant weinig dames bijkomen. De meeste zijn 'oude' garde. Dus de spoeling lijkt wat dunner geworden. Misschien zeggen de dames dit ook wel over de ijsberen :-)

    Gisteren beleefde ik weer eens wat oude clubgevoelens in Salomon. Tegen alle verwachtingen in. Natuurlijk is dit subjectief. Achteraf was het een geslaagde avond. Betekend dat ik nu iedere keer terug ga naar Saloman? Nee, wel weer eens, bij andere clubs kan dit ook gebeuren of zelfs een negatieve ervaring worden. Mijn credo is dat hangen in het verleden geen zin heeft en maak vooral een feest van vandaag. Anderen bouwen geen feest zonder jouw deelname.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Jackless bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2021),hasta la pasta (23 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  19. #10
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:28
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    203
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    Voor mij is het een combinatie van factoren, voor de crisis had ik een paar vaste mooie vriendelijke dames, daar was ik heel blij mee we gingen vaak uit eten en winkelen, het waren een soort (girlfriends) dus hoef ik niet rond te kijken elke keer of er iets voor mij was. in de club gingen we toen samen eten en kletsen en tussen door kameren natuurlijk het was erg gezellig.. Vorig jaar kreeg er eentje een kind en is gestopt met clubs, de andere ging na sluiting van de clubs een gewone baan zoeken om aan geld te komen en is ook gestopt met Club Werk, de laatste keer een paar weken geleden was ik in Acapulco gold maar ik vond er niks aan, je moet de hele tijd rond kijken, en de dames zitten allemaal passief op de bankjes te wachten op klandizie. dus ben ik na een paar uur vertrokken, het is allemaal betrekkelijk vind ik. Maar de gezelligheid van vroeger is er niet meer, jammer. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke beleving en niet de normale club beleving.

  20. Onderstaande 3 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 oktober 2021),pietpotent44 (23 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  21. #11
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Een Club heeft een goed management nodig qua deurbeleid, LU selectie, de dames in het gelid houden wat prijsbeleid en standaardservice van het huis betekent en ervoor zorgen dat de vinger aan de pols wordt gehouden wat er leeft (lees, aan klanten vragen na kamergang wat ze van een dame vinden, zeker bij nieuwelingen of als er al een klacht was). De Clubs die dit goed deden, zijn jammer genoeg voor een groot deel gesloten. De Clubs die dit minder goed deden in een bepaald landsdeel niet allemaal. Dat zorgt voor een veranderd SC landschap en inherent een ander gevoel als klant.

    Maar los hiervan is het een persoonlijke beleving waar je zelf het overgrote aandeel in hebt. Dus mee evolueren met de tijd, niet nostalgisch blijven hangen in het verleden toen alles zogezegd beter was en nieuwe generaties dames accepteren.

    Feit is wel dat Corona er flink in heeft gehakt. Veel dames zijn gestopt want de fast money is eruit waardoor nieuwe kandidaten niet zo snel zullen starten of toch in mindere aantallen. Wat er dan weer voor zorgt dat er minder klanten komen. Een beetje een neerwaartse spiraal waarvan het afwachten is of en wanneer ze doorbroken wordt.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Jackless (24 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  23. #12
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.888
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Als je enkel gaat voor een hapje, een drankje, een plonsje en een wipje voor een prijsje dan kan het sfeertje nooit tegenvallen

  24. Onderstaande 4 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (25 oktober 2021),Eddy_V (24 oktober 2021),Jackless (24 oktober 2021),Zapzarap (24 oktober 2021)

  25. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Als je enkel gaat voor een hapje, een drankje, een plonsje en een wipje voor een prijsje dan kan het sfeertje nooit tegenvallen
    Yep, daarom kom ik er graag. Meestal zijn de voederbakken afgestemd op de entree prijzen, dus weet ik wat me te wachten staat

    Ik heb persoonlijk weinig met club sfeer. Daarmee bedoelen de meesten denk ik gezelligheid, party sfeer, levendigheid, aanspraak door de dames. Ik zoek meestal rust en relax (en voer). En dat lukt overdag bijna altijd in elke club wel. Voor de party time begint, een DJ binnenkomt ofzo, ben ik em al gepeerd.
    Soms is het alleen wel een dingetje om een keuze te maken als de line up overdag wat beperkt is. Animatie door de dames is er nog steeds wel. Het hangt denk ik meer van de club af, waar ze een verbod hebben en of de dames druk zijn met andere dingen.

    Dat gezegd te hebben, heb ik de paar dagen dat ik tot laat in de clubs bleef, wel gemerkt dat de sfeer inderdaad wat minder is. Enerzijds door de eerder beschreven punten. Anderzijds doordat in sommige clubs er nog geen DJ's terug zijn gekomen. En als die er al waren, miste er toch wat party sfeer als er geen dames staan te dansen in de bar. In dat opzichte brengt een obligaat dansje, zoals bij Venus toch wel iets van sfeer in de club. Terwijl het spontane kont gewiebel van bijvoorbeeld Sara(h) buiten de kooi ook erg leuk is om naar te kijken en wat levendigheid brengt.

  26. #14
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Zaterdagavond heeft Partycrasher nog een dansshow weg gegeven in Lemiers onder luid gejoel van de dames !

  27. Onderstaande 7 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 oktober 2021),ME262 (25 oktober 2021),Meme Moo (25 oktober 2021),mentholbear (26 oktober 2021),pret (25 oktober 2021),rmjhexe (25 oktober 2021),Zapzarap (25 oktober 2021)

  28. #15
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.888
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Als je enkel gaat voor een hapje, een drankje, een plonsje en een wipje voor een prijsje dan kan het sfeertje nooit tegenvallen
    Het kan ook andersom. Als je weet dat kerels tegenwoordig -hetgeen ik, moest ik al het kunnen betalen, nooit zou doen- met de 100€-biljetten strooien of de dames op voorhand mee uitnemen en daar een fortuin aan uitgeven dan zal er wel een feestsfeertje hangen. Je kan dan gezellig mee feesten, van de dansende dames genieten en niet hopen op goeie budget-seks. Als je dan toch een redelijke kamer maakt voor €50 dan gaat je gevoel voor eigenwaarde er met een sprong op vooruit

  29. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Zapzarap (25 oktober 2021)

  30. #16
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.609 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Zaterdagavond heeft Partycrasher nog een dansshow weg gegeven in Lemiers onder luid gejoel van de dames !
    Daarom is hij ook een partycrasher
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (25 oktober 2021),Zapzarap (25 oktober 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.

  Diamond 468*60