Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    16 oktober 2021
    Last Online
    29 oktober 2021 @ 11:59
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard FRANKFURT bahnhofsviertal

    He ijsberen goedendag


    Ik had een vraagje kijk al wat jaartjes mee en heb onzettend veel aan jullie informatie gehad
    Nu vraag ik me af hoezo hoor je niemand over frankfurt als je cijfers mag geloven dan staat frankfurt boven aan het lijstje met de meeste dvp
    Ik ben ga namelijk aanstaande vrijdag even touren en vroeg me af of het de moeite is

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  2. #2
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.916
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Het laatst dat ik in het bahnhofviertel was is ruim 13 jaar geleden.
    En toen was het een goede bezetting.....tegenwoordig zou ik niet weten, maar met de coronacrisis etc zal het wel een stuk minder zijn.
    Maar als je gaat........hopelijk heb je veel plezier

  3. #3
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    605 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertdinero Bekijk bericht
    He ijsberen goedendag
    Nu vraag ik me af hoezo hoor je niemand over frankfurt als je cijfers mag geloven dan staat frankfurt boven aan het lijstje met de meeste dvp
    Ik ben ga namelijk aanstaande vrijdag even touren en vroeg me af of het de moeite is
    Afgelopen zomer in de middag eens langs een aantal laufhauser bij het station gelopen. Zag er uit als een afgeleefde buurt, inclusief afgeleefde zwervers. Voor ieder laufhaus een kerel die eruit zag als een boef met een lijstje waar je je naam + adres op moest schrijven. Een laufhaus binnen gelopen waar op dat moment niet veel aanbod was. Heb het toen maar opgegeven.

    Weet niet of de corona regels daar inmiddels veranderd zijn. Zelfs voor een laufhaus lijken de prijzen die je hier geeft heel erg laag in deze tijden.

    Als je op zoek bent naar een goedkope wip kan je het in de avond eens proberen. Als je meer wilt besteden voor een avond die een lange herinnering geeft, dan biedt frankfurt de meeste / grootste FKK clubs van Duitsland (Palace, en in de buurt Oase / Sharks / World)

  4. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:42
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.531
    Discussies
    270
    Thanks
    25.992
    Thanked
    15.800 in 6.412 posts

    Standaard

    Heb alleen ervaring met FKK/Saunaclubs in/nabij Frankfurt. Daar waren redelijk tot behoorlijk wat dames.

    Voor de ervaring vond ik het wel de moeite waard. Maar voor het geld, krijg je in de clubs in NRW vaker voor hetzelfde meer service.

  5. #5
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    @robertdinero ik ben er al verscheidene malen geweest, waaronder ook deze zomer.

    Ik raad een bezoek sterk af want dit is toch wel het meest triestige wandelgebied van heel West-Europa:
    - Heel de buurt is bezaaid met daklozen, junkies en vluchtelingen.
    - Daarnaast loopt er ook veel schorremorrie, constant hangt er een gevoel van onveiligheid.
    - Zeer verloederde buurt.
    - Ze hebben inderdaad erg veel kamers (811), daarvan zijn er echter maar weinig effectief in gebruik.
    - Heel onpraktisch ingericht: de huizen zijn hoog, bovendien zijn er per verdieping weinig dames (soms ook geen).
    - Verwacht je maar aan de tyische vitrineservice.

    Langs de andere kant bieden de mega-saunaclubs in en rondom Frankfurt (The Palace/Mainhattan en consoorten) ook geen alternatief vanwege hun van-de-potgerukte-tarief van 100430.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 maart 2022),Wentelt Eefje ( 6 maart 2022)

  7. #6
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:41
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertdinero Bekijk bericht
    He ijsberen goedendag

    Ik had een vraagje kijk al wat jaartjes mee en heb onzettend veel aan jullie informatie gehad
    Nu vraag ik me af hoezo hoor je niemand over frankfurt als je cijfers mag geloven dan staat frankfurt boven aan het lijstje met de meeste dvp

    het zou d'r wat mee te maken kunnen hebben dat frankfurt best wel een eindje weg is (de meeste ijsberen vinden 50 km duitsland in al ver zat; de beren die van de randstad komen wordt een tripje frankfurt 2x 4-5 uur rijden; als je 1000 km gaat rijden voor een club moet het wel een hele goede club zijn.

    Daarnaast lgigen de prijzen in frankfurt ook wat hoger, zoals je ongetwijfeld in de laatste frankfurt-clubverslagen hebt gelezen. Dan wordt al helemaal de vraag 'waarom zou je zo'n pokkeend rijden als je in NRW ook al best aardig van bil kunt gaan' . Al met al niet zo verwonderlijk dat er niet zo heel veel reviews over clubs uit de omgeving frankfurt te lezen zijn.

  8. #7
    Geregistreerd
    16 oktober 2021
    Last Online
    29 oktober 2021 @ 11:59
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Bedankt dan hou ik het maar op duisburg en omstreken ik ga met een groepje de meeste vinden een club of sauna nog iets te spannend

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  9. #8
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.916
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Wat een kerels.....bang voor een club/ sauna

  10. #9
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    605 in 92 posts

    Standaard

    ?? wat is de lol om met een groepje trappen te gaan lopen in een Laufhaus?
    Ik dacht dat juist een saunaclub gezellig is om een tijd met een groep te zitten.
    Smaken over de Frankfurt clubs verschillen, en dus de vraag of je zover wilt rijden, maar ook dichter bij huis zijn meer dan genoeg leuke clubs te vinden.
    Maar met een groep op pad voor een Laufhaus? Ik denk dat wij verschillende mensen zijn.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 maart 2022),stimpy3 (17 oktober 2021)

  12. #10
    Geregistreerd
    16 oktober 2021
    Last Online
    29 oktober 2021 @ 11:59
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ach wij zijn jonkies dus die trappen doen ons niet zo veel wij hebben het altijd in het verleden erg naar ons zin gehad en zijn dan ook meestal 2 a 3 uur zoet kijken wie er het meeste heeft

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  13. Onderstaande leden hebben robertdinero bedankt voor deze bijdrage:

    Wanderer13 (17 oktober 2021)

  14. #11
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.916
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Dan kun je beter een saunaclub bezoeken.......
    Heb je ook nog tijd voor ontspanning......

  15. #12
    Geregistreerd
    16 oktober 2021
    Last Online
    29 oktober 2021 @ 11:59
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ja precies wat zijn de prijzen in een saunaclub voor een dvp ongeveer waar je rekening mee kunt houden entreeprijs uitgesloten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  16. #13
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 11:43
    Berichten
    1.432
    Discussies
    14
    Thanks
    1.905
    Thanked
    1.918 in 750 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertdinero Bekijk bericht
    Bedankt dan hou ik het maar op duisburg en omstreken ik ga met een groepje de meeste vinden een club of sauna nog iets te spannend

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    Sommige saunaclubs laten/lieten geen groepjes binnen. Dat zijn/waren puike clubs ..

  17. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 3 september 2022)

  18. #14
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.827
    Discussies
    91
    Thanks
    14.682
    Thanked
    9.543 in 3.445 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertdinero Bekijk bericht
    Ja precies wat zijn de prijzen in een saunaclub voor een dvp ongeveer waar je rekening mee kunt houden entreeprijs uitgesloten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    €50 per half uur. Sommige clubs €40, Babylon €60 voor het eerste half uur.

  19. #15
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Prijzen zijn niet meer actueel ik zoals je kunt verwachten paar euro hoger in de meeste straten inmiddels, ook mis ik straten zoals de stahlstrasse in Essen en de Antoniustrasse in Aachen (+/- 65 ramen).
    I just don't give a fuck

  20. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2019
    Last Online
    11 maart 2023 @ 09:02
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robertdinero Bekijk bericht
    Ja precies wat zijn de prijzen in een saunaclub voor een dvp ongeveer waar je rekening mee kunt houden entreeprijs uitgesloten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    In Sky betaal je voor de eerste DVP €50 en daarna voor ieder half uur €30 per DVP. En dan heb je nog de entrékosten van €30. Ik vind clubs leuker met een groep mannen dan ramen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. #17
    Geregistreerd
    6 maart 2022
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 12:56
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag in het bahnhofviertel beland rond 23:00.

    De flats zijn weer geopend en toegankelijk na het laten zien van je qr code.

    Meeste flats waren zo goed als leeg. Prijzen zelf waren laag (vanaf 30 euro)

    Over het algemeen lijkt het erop dat de corona het bahnhofviertel hard geraakt heeft en de meeste dames nog niet terug op hun plek zijn.

    Het laatste stukje van de taunusstrasse is trouwens in de nacht een open drugs markt met mensen die als zombies rondlopen... Niet geheel veilig dus.

    Laten we hopen dat het rotlicht viertel snel herstelt.


    Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk

  22. Onderstaande 6 leden hebben Borstje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 maart 2022),Liefje ( 7 maart 2022),mentholbear ( 9 maart 2022),pret ( 7 maart 2022),Wentelt Eefje ( 6 maart 2022),Wijze grijze ( 6 maart 2022)

  23. #18
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 16:36
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.134
    Discussies
    233
    Thanks
    21.448
    Thanked
    6.263 in 2.987 posts

    Standaard

    Ook als het drukker wordt, blijft het FFM-BHV één van de afvoerputjes van de Duitse prostitutiescène. Goede bezetting in de huizen levert ook een aantal best mooie vrouwen op, maar wanneer die je voor €30 een rubberloos nummer aanbieden moet je toch wel een lampje gaan branden

    En drukker in de zin van veel betere kamerbezetting betekent drukker met veel meer potentiële bezoekers betekent nog veel drukker met bedelende of agressiever dan dat junks en ander schorem. Het is geen buurt voor mannen zonder zelfvertrouwen als het dan donker wordt…

    En dan nog even dit: straatprostitutie is er verboden. Toch kun je zomaar ineens door een lekkere dame aangesproken worden of je geen interesse hebt haar tegen betaling eens goed te grazen te nemen. De dame ziet er zeker voor die buurt bijna te mooi om waar te zijn uit, en is dat ook! Zijn undercover agentes, als je er op in gaat word je even later staande gehouden om je personalia te geven voor het vervolg van het justitieel traject.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  24. Onderstaande 9 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 maart 2022),Jan Verplancke ( 3 september 2022),Kwant ( 7 maart 2022),Liefje ( 7 maart 2022),Megaboob ( 7 maart 2022),mentholbear ( 9 maart 2022),pret ( 7 maart 2022),Shakir ( 9 maart 2022),WA ( 6 maart 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.

Diamond 468*60   Freude 468*60