Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:07
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard Vivian (Hongarije) Eros 26

    Gisteren heb ik weer eens na een heel lange tijd een bezoekje gebracht aan de RLD van Duisburg. Sexxxpalace is nog steeds dicht jammer genoeg. In beide panden van haus 17-19 had je maar in totaal 15 dames die aan het werk waren. Eros 26 was wel iets beter gevuld, maar nog lang niet het niveau bereikt van voor covid19. Nazar, Michaela, Elena, Natascha, Sara, Ina, Tyra en Kelly waren in Eros 26 weer present. Vanny en Victoria waren er niet, eerder vertrokken naar huis denk ik. In haus Gabi heb ik ook wel een paar nieuwe gezichten gezien. Maar durfde de gok niet te wagen. Rond 23u zag ik Vivian in Eros 26. Mooie verschijning uit Hongarije, ze is 27 lentes jong met een mooi gezicht en een saunclubwaardige service verleent zij. Helaas doet ze niet aan TZ. Misschien in de toekomst wel, wie weet. Ow ja, wat corona betreft, in geen enkel huis wordt uitgebreid de app en ID gecontroleerd. Het lijkt gewoon een formaliteit die uitgevoerd moet worden.

  2. Onderstaande 5 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 9 oktober 2021),mechelen ( 8 oktober 2021),mentholbear ( 8 oktober 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),pret ( 7 oktober 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.

Living Room 468*60   Diamond 468*60