Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard Isabella - Izabella (Roemeense)



    Isabella / Izabella (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond (nu zwart) Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Anders Herhalingsgevaar :
    Prijs : 60 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen
    Extra info : Bloedmooie meid met erg mooie peervormige borstjes. Tongzoenen doet ze minimaal en de seks is niet met heel veel enthousiasme. Niet echt een meid voor GFE. Wel aardig en een goede keus voor een optic fuck.





  2. Onderstaande 11 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 7 oktober 2021),Giodude (12 november 2021),hasta la pasta (18 maart 2022),mechelen ( 8 oktober 2021),mentholbear ( 7 oktober 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),pret ( 7 oktober 2021),Schietgraagft (11 oktober 2021),swazontneuf (11 oktober 2021),WANDELAAR5 ( 7 oktober 2021),yylover ( 7 oktober 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Eén van de beste ervaringen tijdens Blauwebeer's lange wandelcarrière - uitgebreider verslag volgt later.

  4. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 november 2021),pret ( 6 november 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Eén van de beste ervaringen tijdens Blauwebeer's lange wandelcarrière - uitgebreider verslag volgt later.
    So überwältigt von dem "Super-Zimmer" dass der Bericht in den Sphären ist ?!?! Ich bin wissbegierig, wie diese Optik-Nuss/-Schuss zu 'knacken' ist.

    (So oorweldig deur die "Super-Kamer" dat die verslag is in die sfere ?!?! Ek is nuuskierig oor hoe om hierdie optiese-neut / -skoot te 'kraak'.)

    vanKees

  6. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (10 november 2021)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    De winterslaap van dit beertje heeft best lang geduurd. Dat had meerdere oorzaken. Covid natuurlijk, met alle restricties en rompslomp, maar voorafgaand daaraan ook al een déjà-vugevoel. Bezoekjes leken al een tijdje niet meer het niveau van ‘vroeger’ te halen.

    Dat laatste is natuurlijk tricky. Je geheugen filtert immers de doorsnee ervaringen weg en enkel het beste (en het slechtste) blijven in je herinnering bewaard. Maar toch was en is er ergens het gevoel dat de quasi-garantie op goeie kamergangen verleden tijd is. Na meerdere doorsnee kamergangen kwam steeds meer de vraag in me op: is het allemaal de moeite nog waard?

    En dan kwam covid. Niet meteen een uitnodigende tijd om te ‘wandelen’. Wandelen zonder aanhalingstekens - in de natuur - heb ik sinds het voorjaar en de zomer van 2020 genoeg gedaan overigens.
    Wat me tegenhield om sc’s te bezoeken was in het begin de toch wel aanwezige angst om besmet te raken en kwetsbare mensen in mijn omgeving aan risico’s bloot te stellen en bij de volgende golven de altijd maar weer wisselende regels. En vooral de drastisch gekrompen aantallen beschikbare dames én het gevoel dat degenen die toch nog werkten en/of de clubmanagers dit als een uitgelezen periode zagen om de prijzen naar boven aan te passen, terwijl te veel dames ook aan upselling leken te doen, zelfs voor dingen die eerst in het basispakket zaten.

    Ik heb het dan een tijd dichter bij huis geprobeerd. Enkele privéhuizen bezocht en ook wat privédames. Overall niet meteen een succes. In een privéhuis is de keuze gelimiteerd en moet je in een oogwenk een keuze maken. Bij privédames kies je op basis van geflatteerde foto’s die zowat allemaal met een beautifying app opgeleukt zijn. Natuurlijk zitten er hier ook krenten in de pap. Bij een paar dames heb ik van een erg goeie en zelfs grensverleggende (CIM, gerimd worden, …) service genoten, maar dan ontbrak de Optikfick weer.

    Ergens in november ben ik dan toch nog maar eens naar Venus Hamminkeln geweest, in de tijd dat 2 prikken voldoende waren. Heel bondig gezegd was het een flop. Enkele van de nieuwe dames (zonder foto’s) waren regelmatig beschikbaar, maar de toppers (Cataleya, Ella, …) waren onbereikbaar, al op voorhand (per app?) geboekt door stamgasten. Uiteindelijk heb ik toen gekamerd met Sabina. Ik weet dat ze bijna uitsluitend positieve reviews heeft, maar bij mij was het een ramp. Op voorhand al blijven aandringen op een trio, en op de kamer voortdurend zeuren om op te sellen. ‘Dit vind je wel leuk hè, kost je maar x euro extra’. Na een kwartier heb ik de sessie afgebroken.

    Uiteindelijk bleef naar mijn aanvoelen alleen nog Babylon als optie over, vertrekkend van de gewenste combinatie optisch sterke dames met goeie service, al moest ik eerst enkele bezwaren overwinnen. De GPL is minder uitgebreid dan vroeger, en het hele gedoe met wisselende entreeprijzen, en de gestegen prijzen voor entree en kamer waren tegenindicaties. Maar gisteren kwam het er dan toch van. En ik heb het me niet beklaagd, integendeel.

    Entree was dus 65 euro, en halfuursessie 60 euro. Even laten zien dat je een booster gehad hebt en je bent welkom.

    De GPL telde een 20-tal dames en dat klopte min of meer. Nou ja, de G staat hier voor grobe…
    Ik was er al vroeg en heb dus van een uitgebreid klassiek ontbijt (ei en spek) kunnen genieten. Later op de dag was er pasta, broccoli, puree en visrolletjes. En ‘s avonds prima steak.

    De wellness functioneerde. Sauna, whirlpool, stoombad.

    Er waren voldoende dames die aan mijn optische criteria beantwoordden, maar ik had al snel mijn zinnen op Isabella gezet. Dat was niet zo evident want ze was best veel door stamgasten (op voorhand?) geboekt. Toch had ze nog wel een plekje vrij, later op de dag. Ik twijfelde of ze daar nog wel aan zou denken, maar ja hoor, op de afgesproken tijd kwam ze me zoeken.

    Isabella is in mijn ogen (en ik spreek voor de meeste mannen denk ik) gezegend met een prachtlichaam. Een leuk snoetje, een rank figuurtje, een perfect kontje en gewoonweg goddelijke borsten.

    Haar pijpkwaliteiten zijn prima. Ik moest een paar keren om een time-out vragen, want die orale prikkels, terwijl ik haar borsten en poesje in mijn handen en/of mond had, was des guten zuviel. Als alternatief speelde ze dan maar effe gevoelsvol met mijn tepels.

    Ze liet zich gewillig likken, aan haar borsten en later haar prachtige, perfecte poesje. Het was een plezier haar te zien kronkelen en te voelen hoe nat ze werd. Het was een tijd geleden dat ik mijn gezicht nog eens in zo’n heerlijke, natte poes kon drukken. Het was net alsof ik een vriendinnetje aan het klaar beffen was. ‘Net alsof’: ik maak me geen illusies, ze is ongetwijfeld echt niet klaar gekomen, maar ze gaf me wel het gevoel dat ze heel erg genoot van wat ik deed, en dat op een natuurlijke, niet-overdreven manier.

    Bij het neuken vroeg ze om het zachtjes te doen. Dat heeft ook mijn voorkeur, no prob dus. Het werd missio. Terwijl ze ons observeerde in de spiegel en met mijn tepels speelde (met handjes en mondje) genoot ik van haar tepels en tietjes. Ik had nog wel andere standjes gewild maar de schoonheid van dat sexy lichaam onder mij besliste daar anders over.

    Na afloop heb ik nog een paar biertjes gedronken en regelmatig nog van haar schoonheid genoten, waarbij ik dacht: die billetjes, die tietjes, dat heb ik net allemaal mogen hebben…

    Wiederholungsgefahr? Meer dan ‘gefahr’: een absolute zekerheid...

  8. Onderstaande 15 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (27 januari 2022),Bluebear (27 januari 2022),gerrit11 (16 februari 2022),Giodude ( 8 juli 2022),Herr Fick (12 februari 2022),Klatergoud (29 januari 2022),Kwakje (27 januari 2022),le_belge (27 januari 2022),mentholbear (30 maart 2022),Patjax (27 januari 2022),Schietgraagft (31 januari 2022),schoolmeester (25 februari 2022),Siberische tijger (16 september 2022),WANDELAAR5 (27 januari 2022),Wentelt Eefje (27 januari 2022)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Hoewel ze op de kamer zich goed liet verwennen, miste er toch de klik en werd het een redelijk kamertje voor 60p30. Vond het jammer dat ze de beademing oversloeg en direct voor een blaasconcert ging. Wel een mooi snoetje, prachtig figuur met fraaie tietjes, en milieuvriendelijk...

  10. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge (30 maart 2022),Schietgraagft (31 maart 2022)

  11. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Jij slaat ook het voorgerecht over en gaat meteen voor de steak om dan met schnitzel te eindigen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 maart 2022),Schietgraagft (31 maart 2022)

  13. #7
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Tijdens mijn laatste 4 bezoekjes aan Bab eindigde ik altijd op de kamer met Isabella.

    Het bovenstaande zou al een zinvolle recensie zijn, maar ik wil toch even iets uitgebreider toelichten waarom ze mij fascineert.

    Ze is natuurlijk een erg mooie meid. Jong en fris, slank, prachtige, stevige tieten, een verrukkelijk poesje, heerlijke billetjes en lange benen. Ik kan er niet omheen: een erg aantrekkelijk uiterlijk is voor mij de voorafgaande voorwaarde om een dame te kiezen.

    Het lastige bij Isabella is dat ze eigenlijk afwijzing uitstraalt. Ze zoekt geen oogcontact en vaak lijkt haar telefoon belangrijker dan de potentiële klant die naast haar komt zitten. Soms druipt zo iemand dan zelfs weer af. Dat heb ik een paar keer zien gebeuren en ik moest eerlijk gezegd de eerste keer dat ik haar spotte wel enige aarzeling overwinnen om naast haar plaats te nemen.

    Het gekke is dat ze op de kamer heel anders is: vlot(ter), spraakzaam en met een goeie service. Minpunt(je) is dat ze niet zonder glijmiddel lijkt te kunnen. Mits minimaal kan ik daar mee leven, zeker bij een meid die x-aantal keren per dag aan de bak moet. Bij mijn tweede bezoekje was het echt des guten zuviel, voelde het aan alsof ik ‘hem’ ergens kwijtgespeeld was. Bij mijn derde bezoekje had ik dus niet de intentie met haar te kameren. Maar het mannenvlees is zo zwak wanneer zo’n goddelijk lijf nabij en beschikbaar is. En gelukkig maar dat ik zo zwak was, want het werd een sublieme ervaring.

    Gisteren dus bezoekje nummer vier. Laat me maar zeggen dat de stand 3x + is en dus 1x –.

    Bijzonder is dat ze dit keer haar aura van ijskoningin op de bank achtergelaten had en mij achterna kwam toen ik door het pand dwaalde om gedag te zeggen en te informeren of ik met haar naar de kamer wilde.

    Ik denk dat er nog een vijfde sessie gaat komen...

  14. Onderstaande 9 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 8 juli 2022),Kwakje ( 8 juli 2022),le_belge ( 7 juli 2022),mentholbear ( 8 juli 2022),Patjax ( 7 juli 2022),Schietgraagft (13 juli 2022),Siberische tijger ( 7 juli 2022),WANDELAAR5 ( 7 juli 2022),yylover ( 7 juli 2022)

  15. #8
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    ISABELLA (Babylon) – MOOIE AFSLUITER
    Bij deze recensie

    Uiterlijk & Karakterschets

    Ook de Roemeense ISABELLA is een hele mooie dame met prachtig droomlijf, lekkere tieten en mooie lange haren en supergoed karakter, correct en lief. De dominantie is minder haar stijl maar ze deed goed haar best ermee, eveneens in de rol van stoute meid. Ze is het duiveltje en engeltje in een, dat is ook wat de tattoo op haar rug voorstelt.


    Presales

    Ze rakelde me op bij de wellness en verleidde me zowat in dezelfde stijl als Daniëlla. Ze was behoorlijk smekend om dat kamertje met wat ze al van haar vriendinnen wist. Ook hier heb ik niks meer uit te leggen qua kamerwensen.


    Kamer

    14, same too hot room als eerste sessie.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Te warme kamer en vermoeidheid speelde me frustrerend genoeg veel parten. Ik had toch liever meer uit kunnen halen.

    2) Duur:
    half uurtje

    3) Communicatie en klik:
    Heel goede klik en communicatie en betrokkenheid, deed alles erg goed.

    4)Sessie:
    De sessie verliep vooral voor mij moeizamer door de vermoeidheid, warmte (zweten) en het overmatig gebruik van de gel, helaas. Anders is dit wel een meid die me heel goed kan bespelen maar het was zo allemaal nèt niet al deed ze haar best. Veel afwisseling on top en doggy en dat betekent moeilijker om klaar te komen en soms kan ik dat echt niet verklaren, ze is zo lekker sexy en goed: wat mankeert me? Het is aanbevolen dan toch het beste eruit te halen en jezelf er niet druk over te maken; het is het spel, de erotiek, het samenzijn met een lekker geile mooie meid met droomfiguurtje waar ik in het dagdagelijkse leven alleen maar van kan dromen dat telt. Be in the moment now en verspil geen tijd aan frustratie over eigen tekortkoming of iets te veel gel. Je weet niet hoelang je dit nog kan hebben, immers. Daardoor bleef de magie van de erotiek en het goede spel dat ze speelde behouden en kon ik toch met tevredenheid de kamer verlaten. We hadden nog na gesproken en ze was een heel goede dame om gesprek mee te hebben.

    5) Extra vermeldingen:
    Teveel gebruik van gel deed de seks moeilijker verlopen, gecombineerd met de hitte zorgde dat ervoor dat ik mijn orgasme niet tijdens de seks had. Maar moet dat per sé een issue zijn? Ik had wel degelijk een goede tijd met deze dame en kwam opnieuw 2x. Geen problemen, ze deed het spel perfect, ze maakte me enorm geil met haar sexy droomfiguur en ik heb buiten dat spijtige feit van de gel geen klachten.


    Afhandeling en betaling

    Rustig afgeruimd, 60€ en kus


    Fazit en Score beleving

    Herhaling is mogelijk maar ik moet toch op gelgebruik wijzen. Hopelijk ook in frisser omstandigheden. Te warme kamers, te veel moeten zweten kunnen zelfs een heel goede sessies de nek omdraaien. Voor beiden.

    Niettemin was dit een mooie afsluiter van mijn bezoek aan Babylon.

    Belevingsscore: ***1/2
    De zwarte wolf

  16. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 augustus 2022),Giodude (16 augustus 2022),Kwakje (26 juli 2022),Levitrus (27 juli 2022),le_belge (27 juli 2022),mentholbear (28 juli 2022),nick n. (17 augustus 2022),Patjax (27 juli 2022),Schietgraagft ( 2 augustus 2022),SeX++ (26 juli 2022),Siberische tijger (16 augustus 2022)

  17. #9
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Heb do 9-8 ook een sessie met haar gehad en kan me wel vinden in de meeste berichten recenies van mijn voorgangers. Is echt bloedmooi en straalt een bepaalde arrogantie uit die echter snel verdwijnt als je haar aanspreekt. Kon lekker met haar kletsen en er was gelijk een goede klik. Op de kamer gaf ze me een lekkere massage die tot de betere behoort die ik van club-girls heb ontvangen, de fuck daarna werd door haar voorkeurs-positie, de cowgirl/zij boven beheerst afgerond. Isabella is voor mij absoluut een reden nogmaals naar het verre Babylon af te reizen.

  18. Onderstaande 12 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 augustus 2022),Giodude (16 augustus 2022),jansenroy (17 augustus 2022),Kwakje (16 augustus 2022),Levitrus (17 augustus 2022),mentholbear (16 augustus 2022),middagbeer (16 augustus 2022),Patjax (16 augustus 2022),Schietgraagft (16 augustus 2022),schoolmeester (16 augustus 2022),Shakir (16 augustus 2022),yylover (16 augustus 2022)

  19. #10
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Hier een plaatje van deze beauty
    Attached Images Attached Images

  20. Onderstaande 4 leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 augustus 2022),irlando (22 april 2023),mentholbear (19 augustus 2022),middagbeer (18 augustus 2022)

  21. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Oef, die mooie peer vormige tietjes van d'r...

  22. #12
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    The girl looks great with a superb rack and sexy legs but most of the time she looks bored or disinterested. I fear that it could translate into a bad room.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (23 september 2022),mentholbear (23 september 2022)

  24. #13
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.044
    Discussies
    120
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.230 in 993 posts

    Standaard

    Soms is het geven van 'likes' compleet bullshit.
    Alle recensies over deze dame zijn positief en uitgebreid genoeg om zelf een oordeel te vellen. Ik heb nog niet met haar gekamerd, maar heb haar 1 keer buiten bezig gezien met een klant en dat zag er niet verkeerd uit.

    Bub 'fears that it could translate into a bad room' en krijgt daarvoor bedankjes, notabene zelfs van blauwebeer die wel een goede kamer met haar heeft gedraaid in 2021 (en alleen vergeten is om nog een uitgebreider verslag te schrijven, zoals hij beloofde.) En Bub zijn bericht wordt dus 'geliked.' Waarom?

  25. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (24 september 2022)

  26. #14
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Actually not all the reports on her are positive, one of my friends went with her and was totally disappointed. Maybe blauwebeer is also sometimes puzzled with her attitude.

    Eigenlijk zijn niet alle berichten over haar positief, een van mijn vrienden ging met haar mee en was totaal teleurgesteld. Misschien is blauwebeer ook wel eens verbaasd over haar houding.

  27. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 september 2022)

  28. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ik had geliked, omdat ik me kon vinden in zijn beschrijving. Ik vind Isabella fysiek ook erg fraai, maar haar uitstraling helaas minder. Kan me voorstellen dat je vreest voor een optic flick.

    En met mij was het op de kamer redelijk, maar had niet het gevoel dat ze ontdooide. Denk gewoon geen klik.

    Aan de andere kant zijn er inderdaad ook positieve verhalen over haar op de kamer, dus wellicht de gok waard.

  29. #16
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bub Bekijk bericht
    Maybe blauwebeer is also sometimes puzzled with her attitude. Misschien is blauwebeer ook wel eens verbaasd over haar houding.
    Je hebt volledig gelijk mijn vriend. Tu as parfaitement raison mon ami.

  30. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (24 september 2022),mentholbear (24 september 2022)

  31. #17
    Geregistreerd
    21 januari 2023
    Last Online
    Gisteren @ 17:07
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    412 in 81 posts

    Standaard

    Toppertje dit! Qua looks en service en ook dikke after sales!
    PZC, TZ en gfe voor een uurtje 120€! De rest van de dag kneep ze me in kont als ik in de buurt was en
    ze kwam geregeld ff een kusje brengen of een knuffel en een aai over meneer de beer.
    Ze komt in eerste instantie wat afstandelijk over maar je moet ff dat ijs breken en dat kunnen beren best goed
    Als ze los komt is het een lieve dame met een gezond stel hersens en een goddelijk lichaam ��
    Kan niet naar Babylon zonder een kamer met Isabella ze ontvoerd me anders gewoon
    Staat in mijn top 3 bij Babylon

  32. Onderstaande 6 leden hebben Baldmightymike bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (22 januari 2023),le_belge (22 januari 2023),mentholbear (22 januari 2023),Schietgraagft (29 maart 2023),WANDELAAR5 (22 januari 2023),yylover (21 januari 2023)

  33. #18
    Geregistreerd
    21 januari 2023
    Last Online
    Gisteren @ 17:07
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    412 in 81 posts

    Standaard

    Terug komend op mijn bovenste review!!
    Echt een topper, heb nu verschillende kamers met haar gedaan en ook trio’s.
    Als het ijs gebroken is komt er een hele lieve Isabella te voor schijn en het is ook nog een hele mooie dame!
    Het is jammer dat ze vaak een beetje afwezig lijkt als ze op haar plek zit! Maar geef haar echt een kans en je krijgt er veel voor terug!

  34. Onderstaande 6 leden hebben Baldmightymike bedankt voor deze bijdrage:

    freek12000 (28 maart 2023),Kwakje (30 maart 2023),le_belge (28 maart 2023),mentholbear (28 maart 2023),Schietgraagft (29 maart 2023),WANDELAAR5 (27 maart 2023)

  35. #19
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    "Mag ik hier even gaan zitten (wijzend op de plaats naast haar op de bank). "Je mag overal zitten" Pfft ik ga daar natuurlijk zitten om met haar kennis te maken. Gezien de gemengde ervaringen die ik had gehoord en gelezen leek zij me erg geschikt voor een eerste kamer. Het orgasme komt dan wat makkelijker ook als het geen topkamer is en met zo'n beauty zal dat toch wel lukken? Ik wist dat ik het ijs een beetje moest proberen te breken. Veel mannen gaan al niet met haar naar de kamer vanwege haar arrogante uitstraling. Ik bood haar nog aan om even aan Alexandra te vragen wat voor een vreselijke man die W5 toch is, maar ze zei met een minzaam lachje dat ze dat niet nodig had. Dat was het dan voor wat betreft het ijs breken. Dus wij vertrokken naar de kamer. Het tongzoenen was onder de maat, maar de rest van de kamer was verrassend goed. Bij het pijpen knielde ze mooi zijwaarts, zodat je overal aan kon komen (geen vinger naar binnen, maar dat is bij de meeste dames zo) en heerlijk met haar fraaie borsten, kutje en billen kon spelen, het pijpen zelf was een 7,5. Na een tijd gevraagd om het condoom te monteren en toen kwam de kille mededeling: "als het zeer doet dan stoppen we, want je hebt een erg grote". Ai dat kwam even koud op mijn dak. Maar ik had het er in het voorgesprek met haar ook niet over gehad. Heel voorzichtig schoof ik mijn Barokkar bij haar naar binnen en geholpen door overvloedig aangebracht glijmiddel (voor mij niet zo'n probleem, ik hou toch wel genoeg gevoel over) lukte het gelukkig zonder problemen. Ook voorzichtig het tempo opgevoerd terwijl ik naar haar mooie gezicht keek en met haar borsten en klitje speelde. Af en toe ook even naar het volle uitzicht gekeken via de spiegel. Het ging gelukkig wat madam betreft goed (paar keer gevraagd), dus uiteindelijk knallend en genietend van het uitzicht mijn condoom gevuld. Pfoe dat ging beter dan ik verwacht had! Niet heel veel herhalingsgevaar, maar wellicht ga ik nog wel een keer puur voor haar fantastische uiterlijk!

  36. Onderstaande 8 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 mei 2023),AVENTADOR (29 mei 2023),cameltoe slide (28 mei 2023),donkeywonkey (28 mei 2023),Levitrus (28 mei 2023),mentholbear (21 juni 2023),Schietgraagft (31 mei 2023),Siberische tijger (28 mei 2023)

  37. #20
    Geregistreerd
    21 januari 2023
    Last Online
    Gisteren @ 17:07
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    412 in 81 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    ". Het tongzoenen was onder de maat, maar de rest van de kamer was verrassend goed. Bij het pijpen knielde ze mooi zijwaarts, zodat je overal aan kon komen (geen vinger naar binnen, maar dat is bij de meeste dames zo) en heerlijk met haar fraaie borsten, kutje en billen kon spelen!
    Bij mij is het altijd alles mag en kan bij Isabella en zoenen kan ze echt heel goed!
    Zo zie je maar dat de dames echt zelf bepalen.
    Misschien bij een 2e kamer dat ze veranderd .


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  38. Onderstaande leden hebben Baldmightymike bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 juni 2023)

  39. #21
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.603
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verslag (http://www.ijsberenforum.com/forum/s...bylon-Algemeen)

    [...]En tijdens dit ontspannen nietsdoen rijpte in mij de gedachte om dit keer kennis te maken met een andere schoonheid van de club: ISABELLA is zonder twijfel een van de mooiste vrouwen van de club. Ze is groter dan Mary, heeft een absoluut droomlichaam en vooral haar borsten zijn perfect gevormd - en, zoals ik later ontdekte, voelen ook perfect aan. Ik heb Isabella al vaak gezien, maar tot meer dan een paar vrijblijvende zinnen was het nooit gekomen. Ze lijkt ongeïnteresseerd en onverschillig tegenover de mannelijke bezoekers. Als je langsloopt, krijg je geen blik van haar en al helemaal geen glimlach. Deze schoonheid zit dan ook vaak op haar vaste zetel en is verdiept in haar mobiele telefoon of in luide gesprekken met haar Roemeense collega's.

    Ik moest dus eigenlijk mezelf overwinnen om Isabella actief te benaderen, naast haar te gaan zitten en een gesprek aan te knopen. Ze kwam absoluut niet onsympathiek over, maar van enige vorm van "klik" of (valse) "passie" was geen sprake. Isabella doet haar werk, niet meer en niet minder!

    Net als het kennismakingsgesprek op de bank, was het ook op de kamer. Haar tong beweegt heen en weer in mijn mond; maar echt tongzoenen kun je het niet noemen. Ze pijpt me goed en biedt alle gebruikelijke standjes goed aan. Isabella weet vooral ook hoe mooi ze is. Ze gebruikt ook de spiegel om me zonder terughoudendheid en van alle kanten haar lichaam te laten zien (en voelen). Wat een geluk dat ik op mijn leeftijd nog geile seks kan hebben met zo'n schoonheid!

    Met Isabella duurde het half uur ook veel korter dan 30 minuten, maar dat zie ik ook bij haar dus niet als een probleem. [...]

  40. Onderstaande 6 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juni 2023),jansenroy ( 3 juni 2023),mentholbear (21 juni 2023),Schietgraagft ( 7 juni 2023),Stille genieter ( 3 juni 2023),WANDELAAR5 ( 3 juni 2023)

  41. #22
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.044
    Discussies
    120
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.230 in 993 posts

    Standaard

    De haarkleur van Isabella is nu zwart.

  42. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 oktober 2023),WANDELAAR5 ( 7 oktober 2023)

  43. #23
    Geregistreerd
    21 januari 2023
    Last Online
    Gisteren @ 17:07
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    412 in 81 posts

    Standaard

    De naam is overigens Izabella met de Z voor extra pret denk ik 🫣

  44. Onderstaande leden hebben Baldmightymike bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2023)

  45. #24
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:04
    Berichten
    1.146
    Discussies
    84
    Thanks
    775
    Thanked
    1.610 in 652 posts

    Standaard

    Voor de tweede keer met haar op de kamer beland. De eerste keer was het in een trio. Toen was haar inzet wel beter dan laatst. Maar haar inzet was nog steeds prima. Ze oogt buiten de kamer arrogant maar dit is op de kamer veel minder

  46. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 november 2023)

  47. #25
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:17
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.044
    Discussies
    120
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.230 in 993 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baldmightymike Bekijk bericht
    De naam is overigens Izabella met de Z voor extra pret denk ik ��
    En als Willem 2 dan de naam aanpast in de titel, dan ook graag de haarkleur veranderen naar zwart a.u.b.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.

Diamond 468*60