Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Nikita’s secret

  1. #1
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard Nikita’s secret

    Ik ben nu 2x bij Nikita zelf op bezoek geweest. Hier krijg je een hele bijzondere tijd.

    Je kan er niet heen zonder afspraak. Een afspraak is snel geregeld via whatsapp, of mail. Nikita antwoord meestal zelf in het Engels. Ze vraagt je voorkeuren vooraf door te geven en zorgt er dan tijdens de date voor dat alles aan bod komt zoals besproken. Elk detail klopt! Je kan waarschijnlijk alle kledingsvoorkeuren doorgeven.

    Haar services staan op de website en op kinky vermeld. Te veel om in een uurtje te doen.

    Ik had mijn wensen doorgegeven en stond punctueel op het afgesproken tijdstip voor de deur. Je belt aan en de deur gaat open. Spannend moment voor de eerste keer.

    Nikita ziet er precies uit zoals op de foto’s van haar website of advertenties. Als eerste moet je je uitkleden en de kleding in een locker achterlaten. Dan even aan de bar een praatje maken. De show begint vanzelf. De eerste keer heb ik haar meer laten bepalen, de tweede keer nam ik meer initiatief. Beide is mogelijk.

    Je kan volgens mij al je extremen meemaken hier, ik ben voor 2 normale dates gegaan. Hier ga je heen voor een pse.

    Achteraf was de aftersales dik in orde. Ik vond het leuk dat ze me nog wat appjes bleef sturen.

    Absolute aanrader als je eens buiten de gebaande paden zou willen wandelen. Alhoewel binnen de paden bij haar ook erg goed bevalt.

    Haar prijzen zijn we wat hoger dan regulier, maar de service is buitengewoon. Ik zou het daardoor niet duur willen noemen.

    Website: www.nikitasecrets.com
    Twitter: @SecretsNikita

    Mocht je vragen hebben, je kan me altijd een berichtje sturen!

  2. Onderstaande 4 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (24 september 2021),jahoor (27 september 2021),mentholbear (25 september 2021),Patjax (24 september 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 21:25
    Berichten
    23
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    12 in 8 posts

    Standaard

    Hallo ik ben bij Nikita geweest en heb een geweldige en super goede ervaring met Eva gehad top service

  4. Onderstaande 2 leden hebben Henkes bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 januari 2024),mentholbear (29 december 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    6 juli 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 21:25
    Berichten
    23
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    12 in 8 posts

    Standaard

    Hallo allemaal wederom een date gehad met Coco alles was super geweldig met haar top serves gehad

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

  Babylon 468*60