Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard Haarlem, Penthouse privé, Nicole

    Aanvang
    Op donderdag 26 Augustus weer een dame in een privéhuis bezocht. Ik was in de stad aan het Spaarne, en besloot PP (de club) na bestudering van hun website te bezoeken.
    Wel van tevoren me een beetje georiënteerd welke dames er waren, maar ik kende er geen. Het was voor mij mijn debuut in deze mooie oude stad.

    De club is een mooi enigszins statig oud pand aan een lang park. Aan de korte kant wel te verstaan. De heg houdt je uit het zicht als je aanbelt.
    Een mooie jonge Indische (half-Indische?) deed open. Alleen de theke dus.... OK. Ik mocht eerst op de eerste bank gaan zitten, maar moest doorlopen naar de volgende afgeschermde zitbank omdat de volgende klant al aanbelde.
    Nou, deze tent heeft in ieder geval aanloop. Snel en professioneel kreeg ik uitleg, en zouden de dames zich komen presenteren. Glas bubbels om te drinken waar ik om vroeg.
    De dames kwamen zich presenteren. Zo op het eerste oog geen echte beauty erbij. Gaf niet, ik had zin in een lekkere GFE. De theke stelde mij Nicole voor.

    Zuidelijks
    Een ietwat gezette dame, iets niet direct duidbaar zuidelijks. Met een zachte uitstraling. Zo benaderde ze mij ook. Op dat moment had ik daar wel zin in.
    We konden gelijk terecht op de kamer op de begane grond. Een mooie grote kamer, compleet met groot rond bad. "Daar kunnen we straks lekker samen in bad." Hm, niet verkeerd, in bad zit ik sowieso bijna nooit.
    Allebei bloot, om ons te wassen op de belangrijke lichaamszone. Maar ik mocht het lekker zelf helemaal doen, Nicole hielp me niet. Jammer, ik kon niet tijdens het wassen alvast lekker aan haar zitten, zoals laatst in Breda. Maar goed.
    Wat zij voor een dame was: een Hongaarse, duidelijk moe van de heersende politiek daar. En ze vertelde dat ze van gipsy afkomst was. Aha dat was het zuidelijke wat ze bij zich had.

    Net als Lana
    Nicole was niet bloedmooi, maar had een lekker lijf. Ik kon haar fijn aanraken waar ik wilde. Ik voelde mij wel op mijn gemak bij haar op het grote bed. Dat was alvast fijn.
    Omdat ik goeie zin had en zij dat versterkte, werd mijn Jonge Vriend al van een mooie grootte. Nicole reageerde enthousiast. "Oeps, dat wordt uitkijken straks met pompen. Moet je rustig aan doen." "Geen zorg, ga ik zeker doen."
    Maar het was te merken dat zij er ook zin in kreeg. Gauw CD erom.
    Zij begon mij te pijpen op de manier zoals ik bij SS met Lana, de Letse, vaak heb meegemaakt: Ze ging liggen, en begon gulzig mijn pik te pijpen. Ik hield hem dichtbij, en ze ging aan het sabbelen, met de tong langs de schacht, en liet hem enthousiast in haar mond naar binnen glijden.
    Ma, wat was dàt lekker. Kon er destijds bij Lana ook zo van genieten. De minuten gaan dan snel.
    Vanwege zijn omvang mocht ik haar niet van voren nemen. Dat werd doggy. Geen probleem.
    Lekker gekomen.

    Mooi beeld
    Het fijne van een uur de tijd en de rust, is dat je die samen ook kunt pakken. Nicole lag tegen me aan, knuffelen, babbelen, strelen.
    Ik ontspande echt. Dat was te merken, want JV begon weer te groeien. Ik zei het toen ie mooi weer op sterkte was.
    Ze was net opgestaan om het bad aan te gaan zetten.
    Nicole ging voor het bed staan, bukte zich, CD erom, en begon me staand meteen weer te pijpen. Ik lag nog op het bed.
    Ze vond het zichtbaar lekker. "Ja, daar heb jij zo'n mooie voor. "
    En een mooi beeld: zo'n gebukte dame, naakt, die je pik staat te pijpen.
    Om kort te gaan, dat werd doggy nummer twee.

    Nuttige informatie
    Daarna liet ze het bad vol lopen. Het werd een kort bad, vooral om schoon te worden. We waren ook al ver in de tijd.
    Na het bad aankleden, en vertrekken.
    Bij het uitgeleide doen vertelde zij dat het huis 's avonds een nachtclub was. Vandaar al de zitjes beneden.
    Ik keek nog even de trap omhoog. "Allemaal kamers, maar kleiner dan de onze. En, o ja, de kamers zijn 's avonds veel duurder."
    Dat was nuttige informatie.
    Buiten heb ik nog heerlijk een hele tijd door het park gewandeld. (Voor zover ik dat kan.) Een hele fijne combi van eerst intensief binnen, en dan intensief buiten.

    Wat ik van de club vond, zo deze eerste keer:
    Ik was er natuurlijk overdag, 's middags tussen een en twee. De keuze tussen dames het aanbod was beperkt, maar dat geldt voor veel clubs overdag.
    Net rond mijn keus aan het begin kwam er een best aantrekkelijke dame binnen, maar die was niet meteen beschikbaar. Kan gebeuren.
    Ik kan mij voorstellen dat deze club ervaren dames in dienst heeft, en die maken het je naar de zin. Dat was mijn geval. Stunners waren er niet, miste ik ook niet.
    Ken je de club de dames, dan kun je een afspraak maken voor die en die dame.
    Ken je de club de dames niet, dan maak je een inschatting. De presentatie van de dames bepaalt dan veel, en de kennis van de aanwezige theke. Je kunt er dan mogelijk een keer naast zitten, maar al met al heb je een goeie kans op een behoorlijke kamergang. Waarvan akte.

    Groet, Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 17 september 2021 om 11:09

  2. Onderstaande 13 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 september 2021),Eddy_V (17 september 2021),jansenroy (17 september 2021),mentholbear (18 september 2021),Mistralwind (28 september 2021),mynasch (18 september 2021),Patjax (22 september 2021),pret (17 september 2021),Scrotum (17 september 2021),Shakir (27 september 2021),Siberische tijger (17 september 2021),WANDELAAR5 (17 september 2021),Wijze grijze (17 september 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.

  FKK Artemis 468*60