Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Berichten
    1.656
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.691 in 1.174 posts

    Standaard Römerbad Casa Juvavum, Salzburg

    Römerbad Casa Juvavum
    Kirchbergsteig 4
    5020 Salzburg
    Oostenrijk

    https://www.casa-juvavum-salzburg.at/

    Info
    - Openingstijden: dagelijks 14u00-03u00
    - Entree: 95 euro
    - Inbegrepen: eerste wip (30min), sofdrinks, bier, jacuzzi, sauna, solarium. Geen eten?
    - Dames: 30min 60€
    - Line-up Range: Min |5-30| Max
    - Grootte: 500 m2 (binnen), 500 m2 (buiten)

    Bijzonderheden
    - Römerbad is een keten van "goedkope" saunaclubs in Oostenrijk, er zijn nog twee andere vestigingen in Feldkirchen (Villach) en Wels.
    - Er hangt een zweem van mysterie rond de Römerbaden. Ze zijn nogal karig wat informatie betreft en erg veel foto's zijn er niet (de RTC mentaliteit zeg maar).
    - Prijsstructuur is blijkbaar recent gewijzigd. Vorig jaar kon ik in Feldkirchen nog naar binnen zonder de verplichte eerste wip te moeten betalen.


    Zodoende had ik Römerbad gepland op dag 1 van mijn cultuur-, natuur- en seks-vakantie. Vorig jaar had ik reeds aan de deur gestaan van Römerbad Feldkirchen maar ik was uiteindelijk niet naar binnen gegaan omdat men toen PZC verbood vanwege corona.

    De ligging van Römerbad Salzburg is zonder meer spectaculair. Om er te geraken moet je twee haarspeldbochten trotseren, Parksauna Residenz zou hierbij verbleken. Op het eerste zicht leek me dit vanbuiten gezien een charmant pand te zijn met een karaktervolle uitstraling. In contrast hiermee werd ik ontvangen door een onvriendelijke theke. Eigenlijk wou ik het bij de eerste aanblik al op een lopen zetten. Ze bleek eentalig Duits te zijn en ze ergerde zich voortdurend aan het feit dat ik niet alles begreep.

    Na een tijdje viel bij me het kwartje dat de inkom veel hoger was dan vorig jaar en dat de eerste wip (30min) nu was inbegrepen in de prijs. Aangezien ik dit bedrag niet wou neerleggen alvorens ik de line-up had gezien besloot ik uiteindelijk om het hazenpad te kiezen. En eerlijk gezegd was mijn weigering ook op te vatten als een botte afrekening richting de chagrijnige theke.

    Er zijn trouwens wel meer clubs die deze prijzenstructuur hanteren (eerste wip reeds inbegrepen in de inkom). Fun Palast in Wenen bijvoorbeeld, maar die herbergen dan wel een ruime line-up van mooie jonge meiden zodat maximale neukzekerheid is gegarandeerd. In een kleinere club als Römerbad ligt dat al gauw anders.

    Het hele gebeuren had haast iets mythologisch. In de blakende zon maakte ik een heuse beklimming om dan vervolgens opgewacht te worden door een weerbarstige slangenbezweerster met bliksemogen waarmee ze iedereen neerhaalt. Wat een afknapper! Bon, ik ben dan maar naar het Mozarthuis geweest. Ook interessant uiteraard.


    Een impressie...
    Römerbad.jpg

  2. Onderstaande 8 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 september 2021),Ascari (14 september 2021),Eddy_V (14 september 2021),Giodude (15 september 2021),hasta la pasta (14 september 2021),Johan35 (15 september 2021),mentholbear (15 september 2021),WANDELAAR5 (14 september 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Dan maar beter een paar glazen lekkere wijn drinken bij de heurigen.
    Heurigen… klinkt als.. maar heeft helemaal niets met DVP’s te maken.

    https://www.google.com/amp/s/www.her...Fversion%3Damp
    En Garde

  4. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (14 september 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

  FKK Artemis 468*60