Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 347
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard Coronapas verplicht + Test verplicht of Booster

    Sinds gisteren is al bekend geworden dat vanaf 25 september in de gehele horeca een coronapas verplicht gaat worden.
    Dus oftewel je moet genezen zijn,gevaccineerd, of getest om naar de kroeg of zelfs een restaurant te kunnen gaan.
    Over specifiek prostitutie staat nu nog weinig, maar ik neem aan dat je in de overgebleven Nederlandse saunaclubs dit dus sowieso ook nodig gaat hebben om binnen te komen.
    Ik kreeg vandaag nog een berichtje van een vriend die in een Limburgs bordeel was geweest (privé 68) en daar bij binnenkomst al een coronabewijs met QR code moest kunnen overleggen om een wip te maken.
    Nu kunnen mensen in het Limburgse,Brabantse,Zeeland die hier niet aan mee willen doen nog makkelijk letterlijk de grens overwippen naar België maar ook daar zal het wel een kwestie van tijd zijn.
    Ook vraag ik me af wat dit dan zou gaan betekenen voor dames die in clubs werken en niet van vaccin voorzien zijn en dat zijn er in Nederland nog genoeg.
    Oftewel ik voorspel nog minder dames in de clubs binnenkort en waarschijnlijk meer op kinky.nl

    https://www.nu.nl/coronavirus/615636...verdwijnt.html
    I just don't give a fuck

  2. #2
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Juiste maatregel
    Vrijheid is belangrijk tot op een bepaalde grens wanneer je de andere in gevaar brengt

  3. Onderstaande 6 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 september 2021),Befke (15 september 2021),Levitrus (14 september 2021),Massi (17 september 2021),Nostredamus (14 september 2021),Zeus1 (14 september 2021)

  4. #3
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Rutte is niet het enige Tweede Kamerlid dat aan geheugenverlies lijdt:

    E_KLEvfWQAcJm9X.jpg

    Of je het nou indirecte dwang, drang of dwang noemt, vaccinaties worden zodanig gepushed dat van echte vrijwilligheid natuurlijk geen sprake meer is.

    Ik las vanochtend in de krant dat je formeel gezien pas van dwang zou mogen spreken wanneer je geen primaire voorzieningen meer zou hebben (supermarkt), of wanneer je een boete zou krijgen als je ongevaccineerd op straat loopt. Tja.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 14 september 2021 om 07:26

  5. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    fletch (17 oktober 2021),Toetebel (14 september 2021)

  6. #4
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Horecaondernemers willen coronapas ‘boycotten en saboteren

    https://www.parool.nl/amsterdam/hore...teren~b1e31cfe

  7. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (14 september 2021)

  8. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Hoe zit dat eigenlijk in Duitsland, geldt de Corona pas of een testresultaat daar alleen in de sexbranche of inmiddels ook in de café en restaurants?
    En Garde

  9. #6
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Hoe zit dat eigenlijk in Duitsland, geldt de Corona pas of een testresultaat daar alleen in de sexbranche of inmiddels ook in de café en restaurants?
    Bijna voor alles behalve basis voorzieningen. Ook cafes en restaurants ja. Daar zijn ze nog strenger dan in Nederland. Al weet ik niet of ze in al die deelstaten zo streng zijn.

    Met een vrouw aan het roer heb je altijd verhoogde kans op overdreven voorzichtigheid

  10. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (14 september 2021)

  11. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Bijna voor alles behalve basis voorzieningen. Ook cafes en restaurants ja. Daar zijn ze nog strenger dan in Nederland.
    Ok, was laatste tijd alleen in Duitsland voor onze hobby dus niet zelf ervaren.
    Was een tijdje geleden even ophef over kan ik me herinneren, maar nu hoor of lees je er niets meer over dat men het daar als een probleem ervaart of ligt dat aan de MSM?
    En Garde

  12. #8
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ok, was laatste tijd alleen in Duitsland voor onze hobby dus niet zelf ervaren.
    Was een tijdje geleden even ophef over kan ik me herinneren, maar nu hoor of lees je er niets meer over dat men het daar als een probleem ervaart of ligt dat aan de MSM?
    https://duitslandinstituut.nl/artike...estelde-vragen

  13. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 september 2021),Toetebel (14 september 2021)

  14. #9
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Coronapas bestaat al in heel wat landen: Duitsland, Frankrijk, Italië,... Jan Jambon zegt nu ook dat het een goede maatregel kan zijn dus na Brussel volgt Vlaanderen wellicht snel.

    Dit heeft niets met vaccinatiedwang te maken. Iedereen heeft de vrije keuze. Wat als een koppig kind staan te stampvoeten is enkel lachwekkend. Tijd dat de ontkenners eens wakker worden na 19 maanden.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (15 september 2021),Nostredamus (14 september 2021),Zeus1 (14 september 2021)

  16. #10
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Jullie zien wel wat over het hoofd. Omdat SS horeca heeft zal de pas daar ook verplicht worden. Niet erg voor de mannelijke bezoekers, een paar minder is geen ramp. Maar de dames zullen ook aan het vaccin moeten (of steeds testen). Het ziet ernaar uit dat testen voorlopig gratis blijven. Ik ben voor de coronapas, maar ik ben bang voor het effect op de dames in Sixsens. Zo dadelijk wordt het daar net zo leeg als de clubs in Duitsland. En gaan grote aantallen dames privé werken of iets anders doen.

    SS heeft eerder alle dames in de gelegenheid gesteld gevaccineerd te worden. Keurig met een arts die voorlichting gaf. Maar daar hebben maar weinig dames gebruik van gemaakt.

  17. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 september 2021),hasta la pasta (14 september 2021),jansenroy (14 september 2021),Ties85 (14 september 2021)

  18. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Jullie zien wel wat over het hoofd. Omdat SS horeca heeft zal de pas daar ook verplicht worden.
    ik ben bang voor het effect op de dames in Sixsens. Zo dadelijk wordt het daar net zo leeg als de clubs in Duitsland. En gaan grote aantallen dames privé werken of iets anders doen.

    SS heeft eerder alle dames in de gelegenheid gesteld gevaccineerd te worden. Keurig met een arts die voorlichting gaf. Maar daar hebben maar weinig dames gebruik van gemaakt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ook vraag ik me af wat dit dan zou gaan betekenen voor dames die in clubs werken en niet van vaccin voorzien zijn en dat zijn er in Nederland nog genoeg.
    Oftewel ik voorspel nog minder dames in de clubs binnenkort en waarschijnlijk meer op kinky.nl
    Notabene door TS

    Voordeel van de ligging van SS is dat ze misschien nog over de grens gratis kunnen testen, mits dat nog zo is.

  19. #12
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Voordeel van de ligging van SS is dat ze misschien nog over de grens gratis kunnen testen, mits dat nog zo is.
    NRW en andere deelstaten gaan afstappen van gratis testen zodra de vaccinatiecampagne afgerond is. Logisch natuurlijk en de kost zou onverantwoord zijn om budgettair te blijven dragen.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 september 2021),Nostredamus (14 september 2021)

  21. #13
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Last Online
    11 februari 2024 @ 13:24
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    1.760
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Als het goed is duurt dit grapje maar tot 1 november, daarna zouden alle regels overboord gegooid worden. Dus dan ook geen coronapas voor toegang tot de horeca.'
    Heeft het dan nog zin voor de dames om zich te laten vaccineren, want bij Janssen moet er 28 dagen gewacht worden voor je vaccinatiebewijs geldig is. Bij de andere vaccins nog iets langer denk ik, zo'n 5 a 6 weken na de 1e prik. Dan zit je gerekend vanaf 25 september al in november.

    Iedere werkdag of bezoekdag testen is niet zo'n probleem, het is gratis of 7,50 per keer (wel minimaal 2 uur vantevoren, want zolang duurt het wachten op de uitslag). En wat doet SS, gaan ze de dames iedere dag (gratis) testen en/of ook de ongevaccineerde beren (niet gratis waarschijnlijk)? Zal nogal druk worden dan bij de ingang, misschien een tent neerzetten op de parking. Is ook nog de vraag of de sneltest die SS nu aanbiedt geaccepteerd wordt door de instanties. Een PCR-test zal wel niet hoeven, want dat wordt een beetje te duur en duurt te lang.

    Maar ja, hoe betrouwbaar is de overheid en zitten we dan al misschien in de 5e golf?

  22. #14
    Geregistreerd
    7 juli 2019
    Last Online
    31 januari 2024 @ 15:13
    Berichten
    49
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    113 in 35 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Jullie zien wel wat over het hoofd. Omdat SS horeca heeft zal de pas daar ook verplicht worden. Niet erg voor de mannelijke bezoekers, een paar minder is geen ramp. Maar de dames zullen ook aan het vaccin moeten (of steeds testen). Het ziet ernaar uit dat testen voorlopig gratis blijven. Ik ben voor de coronapas, maar ik ben bang voor het effect op de dames in Sixsens. Zo dadelijk wordt het daar net zo leeg als de clubs in Duitsland. En gaan grote aantallen dames privé werken of iets anders doen.

    SS heeft eerder alle dames in de gelegenheid gesteld gevaccineerd te worden. Keurig met een arts die voorlichting gaf. Maar daar hebben maar weinig dames gebruik van gemaakt.
    WANDELAAR5 heeft gelijk wat betreft het horecagedeelte.

    Ik heb er een paar, voornamelijk Roemeense, gesproken die faliekant tegen zijn.
    Ik heb er ook eentje gesproken die hersteld was maar toch het vaccin moest nemen om te mogen werken (andere club in DE)
    Ik heb ook gelezen dat de bereidheid in Roemenië zo enorm tegenvalt dat ze nodige vaccinatiecentra gesloten zijn omdat niemand kwam.

    Ik weet niet wat de meeste heren gedaan hebben, aangezien ikzelf nauwelijks een SC bezoek zal ik dat maar even laten voor wat het is want ik heb geen zin om voor elke scheet te gaan testen...

  23. Onderstaande leden hebben Mesc1978 bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (14 september 2021)

  24. #15
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Gewoon even afwachten.....

    Denk dat het nog geen uitgemaakt zaak is voor SS. Prostitutie mocht eerder openen zonder registratie en andere beperkingen omdat de beleidsmakers wel inzagen dat er toch niet te handhaven valt.

  25. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Testen blijft voorlopig gratis. Hopelijk ook voor de DVP van buiten Nederland.

  26. #17
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    We zullen het wel horen als Rutte het gaat toelichten. Maar veel uitzonderingen zullen er niet zijn want dan gaat het zijn doel voorbij. Horeca is horeca. En gratis zal ook niet blijven.

  27. #18
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Dat wordt dus elke week testen voor mij, gelukkig is het gratis. Waarschijnlijk ben ik dan minder gevaarlijk voor den medemensch dan een gevaccineerde die denkt zich nooit meer te hoeven laten testen en ongemerkt een superspreader kan zijn. Waarschijnlijk zal het ook ná 1 november nodig zijn, ga er maar vanuit tot minimaal eind van het jaar of einde van de winter (5e golf?). Nu is natuurlijk ook de vraag wat SS kan betekenen voor de dames en de beren wat betreft testen, lijkt me een beetje teveel werk voor ze. En is zo'n thuistest eigenlijk wel voldoende voor de autoriteiten, want niet zo betrouwbaar en bij controle kan je ook geen QR-code tonen?

    Moeten we potdorie toch nog die Pipo de Clown-app downloaden...
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 14 september 2021 om 19:45

  28. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (14 september 2021),Shakir (14 september 2021),Toetebel (14 september 2021)

  29. #19
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Gewoon even afwachten.....

    Denk dat het nog geen uitgemaakt zaak is voor SS. Prostitutie mocht eerder openen zonder registratie en andere beperkingen omdat de beleidsmakers wel inzagen dat er toch niet te handhaven valt.
    Reken daar maar niet op SS is het vorige jaar ook op niets ontzien mondmaskers waren in september al verplicht binnen de club (voorwaarden van de overheid) toen dat in de rest van Nederland nog helemaal niet verplicht was.
    En toen de horeca dicht moest werd SS gewoon een veredeld privé huis omdat er geen andere mogelijkheid was.
    Dus nu gaat het ook weer gelden of iedereen een QR code of ze moeten de horeca faciliteiten gaan dicht gooien maar dan is het concept net als vorig jaar toen dat moest volledig naar de kloten dus.
    dat gaan ze niet doen.
    Punt twee wat ook in de reguliere horeca speelt er zijn zat medewerkers en dan heb ik het niet eens over de dames van plezier zelf, die niet gevaccineerd zijn hoe gaat dat werken, kan en mag dat gewoon zoals de regering beweerd.
    Of krijg je dalijk dat je wel zonder qr code mag gaan werken in de horeca maar er niet mag gaan zitten, er zijn nu in ieder geval al zat horeca zaken die zeggen hier doen we niet aan mee maar voor hoelang...
    Ik weet in ieder geval al zeker dat bij eventuele controle de bekende zaak in Lemiers op nummer een staat om gecontroleerd te worden door de smeerpoetsen van de gemeente Vaals.
    I just don't give a fuck

  30. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 september 2021),Player (14 september 2021),WANDELAAR5 (15 september 2021)

  31. #20
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    It is foreseeable that in Western Europe the individual states will exert pressure to have their citizens vaccinated against the Covid19 virus. It cannot be financed by the individual economies over the years to offer free PCR tests and, if the number of infections is high, to cut back and freeze public life just because part of the population does not want to understand the seriousness of the situation.

    The incumbent US President is already demanding proof of vaccination from public sector employees.

    The Romanian and Bulgarian pimps can think about where in Europe they can let their employees work so profitably if a vaccination certificate is required for working in prostitution, because a daily PCR test is too expensive on the month. The practice of prostitution in private homes will quickly end with increased controls and severe penalties.

    If the regulations in Western Europe are standardized, will the Romanian and Bulgarian pimps also consider whether they want to give up the lucrative market in Belgium, the Netherlands and Germany as a source of income?

  32. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (15 september 2021)

  33. #21
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Moeten we potdorie toch nog die Pipo de Clown-app downloaden...
    Je kan die QR code vanaf de site ook gewoon op papier printen.

  34. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 september 2021)

  35. #22
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Nee, mijn inktcartridge is leeg. Zou het me nog geld kosten...

  36. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    "En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig"


  37. #24
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Hoezo hebben al die mensen achter #ikdoenietmeermee zo een probleem met het feit dat ze nu niet meer mee mogen doen?

  38. Onderstaande 7 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (15 september 2021),deket (15 september 2021),Levitrus (15 september 2021),Meme Moo (15 september 2021),mentholbear (15 september 2021),Nostredamus (15 september 2021),Zeus1 (15 september 2021)

  39. #25
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Hoezo hebben al die mensen achter #ikdoenietmeermee zo een probleem met het feit dat ze nu niet meer mee mogen doen?
    Vraag dat maar aan je club schatjes die geen vaccin willen.

  40. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (15 september 2021)

 

 
Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60