Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Schippersstraat 07/2, Daisy

    Haarkleur/-lengte : lang blond haar
    Lengte dame : 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : E
    Nationaliteit/Taal : Nederlands
    Leeftijd : 35
    Tatoeages/Piercings :
    Service: pmc/nmc : zeer goed
    Voordelen:
    Tijdsduur : 20
    Prijs : 50 Euro
    Extra’s bij het bezoek:


    Ben een 2-tal weken nog eens bij Daisy geweest, en zoals gewoonlijk heb ik mij bij haar niet te beklagen!
    Daisy is een echte Nederlandse meid, met zeer mooie en grote borsten, "echt puur natuur", voor mij de mooiste borsten in SKW.
    Eerst begonnen met een goede massage van de jongeheer, dan pijpen met condoom en tenslotte nmc in amazone stijl ,waarbij men een geweldig uitzicht heeft op die prachtige borsten. Werkelijk grandioos!
    Daisy is er op dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag vanaf ca.10 uur 'smorgens tot 16 uur 'smiddags.

    Anvers

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Daisy

    Toen ik deze namiddag Daisy in haar raam zag staan en zij mij vriendelijk toewuifde, kreeg ik plotseling zin om mij nog eens met haar overheerlijke borsten bezig te houden. :D
    Snel binnengewipt, naar boven, en vooreerst een fijne en gemoedelijke babbel over alles en nog wat.
    Vooreerst begon zij met haar grote megaborsten over mij te bewegen en mij daarna langdurig te pijpen, en ik maar verder met die borsten kneden, voor mij kon het niet lang genoeg duren vandaag.
    Opdat ik niet TE vlug tot een hoogtepunt zou komen, eventjes gepauseerd, sigaretje gerookt, en dan zij maar verder pijpen en ik met die borsten spelen.
    Het was zalig en overheerlijk vandaag.:p
    Uiteindelijk vlug in amazone afgewerkt , aangezien ik mij toch niet langer kon inhouden.
    Nog wat nagebabbeld, en werkelijk met een heel goed gevoel uiteindelijk afscheid genomen.
    Daisy heeft, wat mij betreft, de mooiste borsten van SKW, afin voor iemand die van grote borsten houdt natuurlijk.

    Anvers :wink:
    Laatst gewijzigd door Anvers; 9 december 2005 om 15:48

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Daisy

    Tja, weeral meer dan 2 weken geleden dat ik deze blonde schoonheid nog eens bezocht heb
    Zal dit eersdaags toch eens opnieuw moeten doen om het jaar af te sluiten!
    Voor de liefhebbers van GROTE BORSTEN , Daisy is de "max", en dit is geen publiciteit hé vrienden, ik zou niet durven, anders wordt ik misschien "gebanned" op dit forum (lol)

    Anvers

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Vorige donderdagnamiddag, tijdens wandeling met collega Ground_Zero in SKW, niet veel bezonders qua dames opgemerkt, tot ik één van mijn toppers, Daisy zag.
    Kon het niet nalaten haar als eerste dame dit jaar te bezoeken, de borsten van Daisy oefenen nl. een natuurlijke aantrekkingskracht op mij uit.
    Na een zeer uitgebreide massage, aangevangen met nmc en daarna amazone , waarbij het uitzicht natuurlijk weeral prachtig was. :thefinger
    Zoals steeds met spijt in het hart vertrokken.

    Anvers :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Gisterennamiddag een gemoedelijk babbeltje gemaakt met Daisy, doch kon mij op dat ogenblik niet vrijmaken.

    Had met haar dan afgesproken om deze zondagmorgen om 10 uur bij haar langs te komen, en ja, zij stond mij al op te wachten toen ik er om 10u15 toe kwam. :smile:

    Awel, deze ontmoeting is mij extra goed bevallen, en ik stel mij de vraag of ik dat niet meer moet gaan doen op een zondagmorgen : weinig wandelaars, weinig dames (maar voor de andere dames was ik niet gekomen), ikzelf juist ontbeten en “en pleine forme” en Daisy zeer goed uitgerust, en nog geen enkele klient gehad.

    Boven aangekomen, zich neergevleid op het bed, en om een beetje “en forme” te komen, knuffelen langs beide kanten.

    Zij begon mij een zeer goede massage te geven, en ik speelde met die heerlijke borsten.

    Spelen op een rustige manier met de zachte natuurlijke borsten E-cup (en het is werkelijk E-cup, dit kan ik U verzekeren) van Daisy op een zondagmorgen, zonder tijdsdruk, terwijl je lichaam door haar gemasseerd wordt, wat kan een man dan nog meer verlangen?

    Zij had deze maal voor “poppers” gezorgd en speciaal een nieuw flesje genomen, en alhoewel ik vroeger nooit van deze “poppers” moest weten, begin ik hier de laatste tijd ook een beetje aan verslaafd te geraken!
    Maar ja, ik zal volgende maal de raad opvolgen van mijn vriend de Sub, en zorgen dat ik druivensuiker bij mij heb, zodat ik totaal geen last heb van nevenwerkingen, alhoewel vandaag had ik er geen last van, hoe het komt weet ik niet. :D

    En nu kon het spel helemaal niet meer stuk: zij begon aan mijn tepels te sabbelen en er zachtjes in te bijten.

    Dan werd het tijd voor het serieuze pijpwerk , en hier heb ik de beste beurt gehad die ik van haar ooit gehad heb in het verleden ; heb haar enkele malen moeten vragen eventjes te stoppen, aangezien ik niet direct wilde klaarkomen!

    Toen werd zij een driftige “amazone” die mij bereed, en uiteindelijk kon ik het niet meer houden en heb mij dan maar overgegeven.

    Nog enkele minuten samen rustig op het bed gelegen, en dan langzaam zich gaan aankleden.

    Ik was werkelijk ZO tevreden over het gebeurde, het was ondertussen al dik 11 uur gepasseerd, dat ik haar spontaan 50 Euro extra gegeven heb , alhoewel hier totaal niets van overeengekomen was, maar ik vind dat je consequent moet zijn voor jezelf, en wanneeer een dame zich zo geeft, mag dit ook wel beloond worden.

    Tevreden afscheid genomen, en WIE zie ik dat er op dat ogenblik arriveert : Antoinette met Buddy (haar Rotweiler), maar ja dat zal voor volgende week zijn!

    Nu terug een beetje op krachten komen na mijn goede ervaring van deze morgen met Daisy.

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln Daisy nog maar eens bezocht !

    Zeg mannen, niet vertellen tegen Toni hé, anders zal het mijnen besten dag niet zijn.

    Vorige vrijdag door skw nog eens rondgedwarreld, en WIE was er, Daisy natuurlijk.

    Bedoeling was enkel haar mijn wensen te doen voor het einde van het jaar, maar tja, ik kon haar weeral niet weerstaan. :teuflisch
    Wat hebben die borsten van een dame toch een aantrekkingskracht! :p

    Vlug de trap op naar boven, daar ons uitgekleed, en werkelijk de E-cup was weeral ter mijner beschikking.
    Ik kon er rustig mee spelen, en ZIJ speelde met je weet wel wat! :p :p
    Natuurlijk zoals gewoonlijk, IK vanonder en ZIJ vanboven, en die lekkere borsten maar over en weer gaan, en den deze kon zich natuurlijk niet meer inhouden.
    Dat was mijn laatste bezoek dit jaar aan een DVP.

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Zeg mannen, niet vertellen tegen Toni hé, anders zal het mijnen besten dag niet zijn.

    Dat was mijn laatste bezoek dit jaar aan een DVP.

    Anvers :wink:
    Anvers,

    Ik hoop dat je bedoelt dat het je laatste wandeling van vorig jaar was, want als je dit jaar beoelt was en twee dagen te vroeg en een Anvers die een heel jaar nergens binnen gaat kan ik me niet voor stellen.:thefinger :thefinger

    Als je het hele jaar niet naar Toni gaat, dan ga je pas wat meemaken met haar zunne.

    Grz Sub

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Juiste adres van Daisy is SS 07/1

    Een klein detail, maar vermits er de laatste tijd diverse dames op SS 07 zitten, kunnen we misschien maar het juiste raam van Daisy aanpassen en dat is Schippersstraat 07/1.

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Daisy nu op Schippersstraat 07/2 !

    Aangezien Tina nu al een tijdje op Schippersstraat 07/1 staat, is Daisy een raam opgeschoven.

    Zij staat nu op Schippersstraat 07/2.

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Daisy nu op SS 07/1 !

    Daisy op SS 07/1 ! :p
    Anvers

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Deze dame was een van de eerste dvp's die ik bezocht heb en ik was vrij teleurgesteld.

    Natuurlijk heeft ze mooie tieten, maar de seks is maar zwak.

  12. #12
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Daisy werkt tegenwoordig volgens mij alleen nog in het weekend, en dan rechts in het pand op Schippersstraat 07/2. De laatste keren was het telkens op Zondag dat ik haar gezien heb.

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Klopt, Daisy werkt enkel nog op zaterdag en zondag.

    Op SS 07/2 werkt in het weekend meestal een travestiet, zodat Daisy dan op SS 07/2 staat; wanneer deze travestiet er niet is, staat zij echter meestal op SS 07/1. Je zal haar dus afwisselend in 1 van deze ramen vinden. :smile:
    Anvers

  14. Onderstaande leden hebben Anvers bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 7 maart 2012)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Babylon 468*60   Living Room 468*60