Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Bubbelbad

  1. #1
    Geregistreerd
    3 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 17:12
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard Bubbelbad

    In welke club, hebben ze een soortgelijk bad dan in GT, en welke club heeft een leuke bios, waar van alles gebeurd.

  2. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 01:23
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.093
    Thanked
    3.192 in 955 posts

    Standaard

    Een bad als.... dat heb je o.a. in PSR en Ying Yang. In elke bioscoop zijn wel leuke dingen te vinden.. zelden of nooit teleurgesteld van een film.

    Na 6 jaar lezen had je wellicht zelf ook op SS in Vaals kunnen komen. En ga nou niet vragen over hoe het met corona regelgeing zit. Dat valt allemaal te achterhalen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  3. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Flinstone (12 september 2021),WA (12 september 2021)

  4. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:23
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.243
    Discussies
    66
    Thanks
    1.679
    Thanked
    2.706 in 714 posts

    Standaard

    in sixsensss wordt regelmatig in bios sex bedreven,is ook bubbelbad,maar nog geen dvp erin gezien..wel bij babylon...geile sessie begonnen in whirlpool top
    De Riesen-Eisbear...

  5. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:47
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.044 in 1.581 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robertje07 Bekijk bericht
    In welke club, hebben ze een soortgelijk bad dan in GT, en welke club heeft een leuke bios, waar van alles gebeurd.
    Een bubbelbad als in GT hebben ze onder andere in Saunaclub Venus, wel buiten, dus vanaf pakweg over een maand minder interessant. En ook wel in Babylon, dat is binnen, dus zonder seizoensinvloeden.

    Wees op je hoede wanneer je daar zit en een dame vraagt of ze er bij mag. Uiteraard mag dat, het bad is voor iedereen, zonder aanzien des persoons. In de praktijk is het vaak zo dat wanneer de dame handtastelijk begint te worden, de tijd begint te lopen, althans in haar visie. Vaak loopt het uit op een kamersessie, al dan niet tot beider genoegen, maar bij het afrekenen blijkt dat madame de whirlpooltijd meetelt. Ik heb meermaals een beer met een stuurs gezicht zien afrekenen, die een uur eerder nog grote schik had met de dame in de whirlpool. Een half uur bleek veertig minuten te zijn, dus een uur. Aylin in Babylon (Turkse roots, pokdalig gezicht) is zeker niet het enige voorbeeld. Die heeft er zo al heel wat verschalkt. Als Aylin minister van financiën was, dan zou zelfs Joep van den Nieuwenhuyzen belasting betalen. En zo zijn er dozijnen DVP's in de saunaclubs die zo de positie van Wopke Hoekstra in zouden kunnen nemen, maar dan met heel wat meer opbrengst voor de schatkist. Dus als je zit te bubbelen, en er vraagt een lekker wijf of ze erbij mag, blijf even met je hersens denken en niet met je l.......
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 september 2021),Cupido (19 oktober 2021),mentholbear (14 september 2021),stimpy3 (13 september 2021),Toetebel (12 september 2021)

  7. #5
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 08:07
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.604
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    wel bij babylon...geile sessie begonnen in whirlpool top
    Hoe lang geleden was dit...?

    Ik zou blij zijn als de dames van Babylon het nu nog zo zouden doen.

  8. #6
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.835
    Thanked
    9.610 in 3.468 posts

    Standaard

    In Venus is ook binnen een bubbelbad met uitzicht op de bar. En de tijd is daar ook duidelijk. Die begint te lopen als de dame een handdoek haalt.

  9. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 september 2021)

  10. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    In Venus is ook binnen een bubbelbad met uitzicht op de bar. En de tijd is daar ook duidelijk. Die begint te lopen als de dame een handdoek haalt.
    Wat moet je met een handdoek in het bubbelbad ?
    En Garde

  11. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat een zeikers zijn jullie toch,het betalen gebeurd altijd na de sessie en is die goed wat wil je nog meer,
    Jullie weten dat de dames er zijn voor het vieze gedoe om met ze doktertje of moedertje te spelen en daar willen ze graag voor betaald worden wat ook normaal is.
    Maar het ergste is die vieze zeiklul waar ze op moeten sabbelen en dan niet te vergeten de opgedroogde stukjes stront achter de zak welke ze erbij cadeau krijgen en wanneer ze dan een extraatje erbij willen hebben omdat ze jullie helemaal gereinigd hebben meteen gaan klagen.
    Het mooiste vind ik altijd dat ze je naar afloop vol op de bek zitten en de stront met de tong in je bek drukken aub.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 september 2021),Eddy_V (13 september 2021),Toetebel (13 september 2021)

  13. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Nou, een beetje duidelijkheid mag wel. Voorheen telde soms pre sales weer niet en dan weer wel. Ik doe daar niet aan en ga liever de kamer op.
    Zelf ga ik er maar van uit dat wanneer er seks gerelateerde gebeuren, op het 'aanranden' na, de klok al loopt.

    Betreft kino actie, in Babylon en Sixsens wel es wat gezien.

    Betreft jacuzzi, behalve de eerder genoemde Venus, Sixsens en Babylon ken ik er geen andere. Heavens Gate lijkt er ook 1 te hebben, maar daar ben ik nog niet eerder geweest.

  14. #10
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Je vergeet VILA MARISOL,hij is er niet meer maar daar zat mijn leuter al in het kutje voordat we de kamer opgingen en GOLDENDREAMS in SCHTTURF netzo,die goede oude tijd maar hij komt niet meer of misschien wel wie weet gewoon afwachten dat is eenmaal het leven van ons als aardbewoners een grote wachtkamer voor naar het paradijs waar we de hele tijd lekker kunnen neuken met wie we maar willen als beloning voor het wachten.

    PS: LIVINGROOM had ik vergeten maar dat was weer een tijdje geleden,in dat kuipje floepte PIELEMANS er vanzelf in wanneer ze op je schoot kwam zitten,mijn lul wordt weer helemaal hard als ik eraan terug denk.

  15. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 september 2021)

  16. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.572
    Discussies
    270
    Thanks
    26.117
    Thanked
    15.852 in 6.441 posts

    Standaard

    Ik denk dat TS bedoelt van clubs die nog open zijn en de jacuzzi in gebruik zijn. Anders kun je o a. ook 2x Magnum, By Night, Lekker Ding aan het rijtje toevoegen. En de verder weg gelegen Sakura, Atmos, Oase, World, Sharks, Wellcum, GT Wenen en die andere in Oostenrijk. En verder heb je ook nog clubs met jacuzzi op de kamers, zoals voormalig Lekker Ding, Aca G, Samya, Sixsens, Villa Weizigt, etc.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60